1.5 dci przegrzewanie silnika

FT

Parszywa dwunastka. Najgorsze diesle, na które możesz natrafić w ogłoszeniach

Parszywa dwunastka. Najgorsze diesle, na które możesz natrafić w ogłoszeniach

Prawie każda marka ma sumieniu jakiś silnik-wpadkę. Jeśli szukacie używanego samochodu z silnikiem Diesla i natraficie na któryś z tych, to powinna wam się zapalić lampka ostrzegawcza. Ewentualny zakup na pewno trzeba skonsultować z ekspertem.

Przegląd najgorszych diesli. Same kłopoty i sporo kosztów. Lista kilkunastu (!) pułapek

Samochody z silnikami Diesla cieszą się dużą popularnością na polskim rynku. Dzisiaj przyglądamy się jednostkom wysokoprężnym, których trzeba się wystrzegać. Lepiej nie kupujcie używanego auta z jednym z tych silników

Francuskie auta w ryzykownych wersjach. Lepiej ich unikać

Szukając auta używanego, zawsze warto zasięgnąć opinii specjalistów. Dzięki temu unikniemy zakupu wadliwej, problematycznej wersji silnikowej. Także wśród samochodów autorstwa francuskich producentów musimy być przygotowani na kontakt z kłopotliwymi odmianami. Co więcej, w ich przypadku regularny serwis nie jest gwarancją bezawaryjnej eksploatacji.

Najgorsze silniki Diesla. Omijaj je szerokim łukiem. Lista kilkunastu pułapek

Najgorsze silniki Diesla. Omijaj je szerokim łukiem. Lista kilkunastu pułapek

tysiącach km przebiegu. Wadliwy silnik 2.5 TDI zniknął z oferty Volkswagena w okolicach 2004 roku. Obydwa silniki wysokoprężne Renault trapią bardzo podobne awarie - i 1.5 dCi, i 1.9 dCi to diesle podwyższonego ryzyka. Najpoważniejszym problemem jest możliwość obrócenia się panewek korbowodowych

Kupujemy używane Renault | Poradnik | Na te modele musisz uważać

Kupujemy używane Renault | Poradnik | Na te modele musisz uważać

raczej niezawodne, ale zdarzają się problemy z czujnikami (głównie wału korbowego). Zawodny bywa też alternator. Za to silnik Diesla (1.5 dCi) trapi zawodny zawór recyrkulacji spalin. - Radzimy unikać benzynowego motoru o pojemności 1,2 litra. Motor jest trochę za słaby jak na to auto. W wysokoprężnym

Aż strach się bać tych aut. Brzydkie, awaryjne i doprowadzą do bankructwa

Aż strach się bać tych aut. Brzydkie, awaryjne i doprowadzą do bankructwa

silnik-skarbonka to trzylitrowy diesla V6 produkcji Isuzu . Silniki te były wykorzystywane w Renault (3.0 dCi), Oplu (3.0 CDTI) i Saabie (3.0 TiD). Wadliwa jest wersja 177-konna oznaczona P9X701 w Renault, Y30DT w Oplu i D308L w Saabie. Diesla Isuzu chwalono za wysoką kulturę pracy i dobre osiągi, ale

Re: Motodziennik: Kłopotliwe diesle

. 1.9SDI? Nie do zajeżdżenia. Im mocniejsze silniki, tym gorzej. 1.9TDI jeszcze jakoś ludzie chwalą - nawet jak coś padnie, to naprawa jest umiarkowanie tania (oczywiście im mocniejsza wersja, tym padają kosztowniejsze komponenty). 1.9dCi? 2.0TDI? 2.0TDCI? 2.2DTI? 2.2dCi? Wtryski, pompy, naprawy po