1.5 dci sterowanie wtryskami

Jan Zomer

Kompakty za 15-20 tysięcy złotych. Fiat Bravo, czy Renault Megane III?

Kompakty za 15-20 tysięcy złotych. Fiat Bravo, czy Renault Megane III?

Segment aut kompaktowych zdominował VW Golf, Opel Astra i Ford Focus. W ich cieniu znajdziemy jednak kilka rozsądnych i wyraźnie tańszych propozycji. Należy do nich Fiat Bravo II i Renault Megane III. Włoski kompakt kusi atrakcyjną ceną, ładnym opakowaniem i dobrymi silnikami. Francuskie auto to szeroka paleta odmian nadwoziowych i mocne jednostki napędowe

Polacy bardzo lubią te auta, ale nie każda wersja jest godna polecenia. Szóstka, która zrujnuje Twój portfel

Jak pokazuje praktyka, nie wszystkie wersje popularnych modeli są warte zakupu. Te z fabrycznym defektem mogą przyprawić kosztami napraw o palpitację serca. Wybraliśmy 6 modeli, które mogą mocno nadszarpnąć domowy budżet.

Nowa Dacia Duster bez tajemnic | zdjęcia, wideo

Oficjalna premiera Dustera po liftingu odbędzie się niebawem na salonie we Frankfurcie nam Menem. My już dziś prezentujemy odświeżonego SUV-a Dacii w pełnej krasie

Wciąż młode, a można je mieć półdarmo. Te kompakty kupisz za 20 tys. zł

Wciąż młode, a można je mieć półdarmo. Te kompakty kupisz za 20 tys. zł

komputer pokładowy. Bogatsze egzemplarze wyposażone były także w automatyczną klimatyzację, sportowe fotele, nawigację i szklane okno dachowe. Kłopot z niewielką ilością miejsca w drugim rzędzie dotyczy wyłącznie trzydrzwiowej wersji. W przypadku francuskiego auta, unikać należy diesla 1.5 i 1.9 dCi

Co oferuje rynek w segmencie C?

Co oferuje rynek w segmencie C?

): hatchback 5-drz. (4,39 x 1,77 x 1,52 m; 385/b.d. l) Silniki benzynowe: 1.2 DIG-T (115 KM), M6, CVT Silniki wysokoprężne: 1.5 dCi (110 KM), M6 Wersje wyposażenia: Visia Acenta Tekna Euro NCAP: 2014: 5 gwiazdek (88%, 83%, 69%, 79%) Ceny: 64 000 zł - 93 000 zł (w promocji od 57 000 zł

Nissan Juke 1.6 DIG-T - test | Pierwsza jazda

Nissan Juke 1.6 DIG-T - test | Pierwsza jazda

najtańszy diesel 1.5 dCi to wydatek 66,9 tys. zł. Jeśli wymarzyłeś sobie najmocniejszą wersję o mocy 190 koni, musisz wydać co najmniej 78 tys. zł. Trudno wskazać dla niej konkurencję. Ani znacznie tańsza Kia Soul (1.6 124 KM - 48,9 tys. zł), ani trochę tańsze Suzuki SX4 (1.6 120 KM - 52,9 tys. zł) nie ma w

Renault Fluence 2.0 16V | Długi dystans - 4100 km

Renault Fluence 2.0 16V | Długi dystans - 4100 km

; 7,9 l/100 km V maks. 200 km/h Cena 81 100 zł ZOBACZ TAKŻE: Renault Fluence 1.5 dCi - TEST Renault Fluence w Polsce - CENY Renault - ogłoszenia Renault Fluence 2.0 16V | Długi dystans - 4100 km Trzy tygodnie w naszych rękach i na liczniku pękły 4 tys. km. Renault

Raport specjalny: Superdiesle

Wprawdzie samochody z dieslami o pojemności 1300 cm3 można było kupić już w 1968 roku (Peugeot 204 diesel), jednak dopiero w ostatnich latach rozpoczął się boom małych jednostek wysokoprężnych z turbodoładowaniem i sterowanym elektronicznie wtryskiem bezpośrednim

Re: Renault Scenic II (2003-2010) - opinie Moto.p

Renault Scenic II posiadam od 2007 roku, wersja 1.5DCI 80KM rok prod. 2004, zaczynamy: hamulec ręczny (serwis musiał wykasować kontrolkę po wymianie klocków, koszt ok 350zł, wyświetlacz (mrugał i padł) koszt ok 4000zł, alternator (rolka - wada fabryczna) koszt - ok 500zł, rozrusznik (pęknięta oś

Re: Nowoczesne silniki diesla - Renault Megane II

80 KM, które zdecydowały o ich sukcesie i wprowadza nowe rozwiązania dotyczące układu doładowania i wtrysku paliwa. Silnik 1.5 dCi 100 KM jest wyposażony w turbosprężarkę o zmiennej geometrii skonstruowanej w technologii wielołopatkowej. Zapewnia ona większe osiągi w wysokim zakresie obrotów, a

Re: Nowoczesne silniki diesla - Renault Megane II

Kilka informacji na temat silników w Renault Megane II: Gama silników diesla wyposażonych w turbosprężarkę i układ bezpośredniego wtrysku paliwa do komory spalania typu Common Rail drugiej generacji obejmuje jednostki 1,5 dCi (80 KM) i 1,9 dCi (120 KM). Silnik 1,9 dCi dysponuje obecnie

Re: Nowoczesne silniki diesla - Renault Clio 1,5

Cytat: "Clio 1,5 dCi jest napędzane 4-cylindrowym, 8-zaworowym, turboładowanym silnikiem rzędowym. Zastosowano w nim układ bezpośredniego wtrysku paliwa typu common rail drugiej generacji, o maksymalnym ciśnieniu roboczym 1400 barów, zaprojektowany we współpracy z firmą Delphi Automotive

Re: Regeneracja wtryskiwaczy do REnault 1,5 DCI g

Wyszukana technologia niestety nie sprzyja długowieczności wtryskiwaczy. Technologicznie najstarsze wtryski common rail Boscha (pierwszych dwóch generacji), w których o wtrysku paliwa decyduje prosta cewka elektromagnesu, w sprzyjających okolicznościach mogą wytrzymać nawet 300 tys. km, a już na