1.5 dci sterowanie wtryskami

Andrzej Jakubowski

Nowa Dacia Duster bez tajemnic | zdjęcia, wideo

Nowa Dacia Duster bez tajemnic | zdjęcia, wideo

Oficjalna premiera Dustera po liftingu odbędzie się niebawem na salonie we Frankfurcie nam Menem. My już dziś prezentujemy odświeżonego SUV-a Dacii w pełnej krasie

Wciąż młode, a można je mieć półdarmo. Te kompakty kupisz za 20 tys. zł

Rok produkcji, poziom wyposażenia i jednostka napędowa - wybór należy do nas. Praktycznie w każdym kompakcie będziemy mogli wybierać między budżetowymi wersjami ze słabymi benzyniakami, poprzez turbodoładowane silniki i oszczędne diesle. Ogromne dysproporcje panują także w wyposażeniu dodatkowym. Za 20 tysięcy jest w czym wybierać.

Co oferuje rynek w segmencie C?

Zamierzasz kupić samochód kompaktowy, czyli z tzw. segmentu C? Gubisz się w ofertach? Podpowiadamy jakie modele dostępne są na naszym rynku i zdradzamy co oferują. Doradzamy także, co wybrać

Nissan Juke 1.6 DIG-T - test | Pierwsza jazda

Nissan Juke 1.6 DIG-T - test | Pierwsza jazda

2WD z wolnossącym silnikiem benzynowym o pojemności 1,6 litra (117 KM) oraz z 1,5-litrowym dieslem (110 KM). Od września podstawowa benzyna wzbogaci się o system start & stop.O cenach Juke'a pisaliśmy tutaj. Podstawowa wersja 1.6 Visia kosztuje 57,9 tys. zł, a najtańszy diesel 1.5 dCi to wydatek 66,9

Renault Fluence 2.0 16V | Długi dystans - 4100 km

Renault Fluence 2.0 16V | Długi dystans - 4100 km

Śr. spalanie (dane fabr.)  7,9 l/100 km V maks. 200 km/h Cena 81 100 zł ZOBACZ TAKŻE: Renault Fluence 1.5 dCi - TESTRenault Fluence w Polsce - CENY Renault - ogłoszenia Renault Fluence 2.0 16V | Długi dystans - 4100 km Trzy tygodnie w naszych rękach i na liczniku pękły 4 tys. km

Raport specjalny: Superdiesle

Wprawdzie samochody z dieslami o pojemności 1300 cm3 można było kupić już w 1968 roku (Peugeot 204 diesel), jednak dopiero w ostatnich latach rozpoczął się boom małych jednostek wysokoprężnych z turbodoładowaniem i sterowanym elektronicznie wtryskiem bezpośrednim

Re: Renault Scenic II (2003-2010) - opinie Moto.p

Renault Scenic II posiadam od 2007 roku, wersja 1.5DCI 80KM rok prod. 2004, zaczynamy: hamulec ręczny (serwis musiał wykasować kontrolkę po wymianie klocków, koszt ok 350zł, wyświetlacz (mrugał i padł) koszt ok 4000zł, alternator (rolka - wada fabryczna) koszt - ok 500zł, rozrusznik (pęknięta oś

Re: Nowoczesne silniki diesla - Renault Megane II

80 KM, które zdecydowały o ich sukcesie i wprowadza nowe rozwiązania dotyczące układu doładowania i wtrysku paliwa. Silnik 1.5 dCi 100 KM jest wyposażony w turbosprężarkę o zmiennej geometrii skonstruowanej w technologii wielołopatkowej. Zapewnia ona większe osiągi w wysokim zakresie obrotów, a

Re: Nowoczesne silniki diesla - Renault Megane II

Kilka informacji na temat silników w Renault Megane II: Gama silników diesla wyposażonych w turbosprężarkę i układ bezpośredniego wtrysku paliwa do komory spalania typu Common Rail drugiej generacji obejmuje jednostki 1,5 dCi (80 KM) i 1,9 dCi (120 KM). Silnik 1,9 dCi dysponuje obecnie

Re: Nowoczesne silniki diesla - Renault Clio 1,5

Cytat: "Clio 1,5 dCi jest napędzane 4-cylindrowym, 8-zaworowym, turboładowanym silnikiem rzędowym. Zastosowano w nim układ bezpośredniego wtrysku paliwa typu common rail drugiej generacji, o maksymalnym ciśnieniu roboczym 1400 barów, zaprojektowany we współpracy z firmą Delphi Automotive

Re: Regeneracja wtryskiwaczy do REnault 1,5 DCI g

Wyszukana technologia niestety nie sprzyja długowieczności wtryskiwaczy. Technologicznie najstarsze wtryski common rail Boscha (pierwszych dwóch generacji), w których o wtrysku paliwa decyduje prosta cewka elektromagnesu, w sprzyjających okolicznościach mogą wytrzymać nawet 300 tys. km, a już na