1.6 diesel volvo 340 moment

Jan Zomer

Pierwsza jazda Volkswagen T-Roc 2.0 TSI. Tylko nie mów do mnie "mały"

Pierwsza jazda Volkswagen T-Roc 2.0 TSI. Tylko nie mów do mnie "mały"

Crossoverowa ofensywa w koncernie VAG trwa w najlepsze. Do polskich salonów trafił właśnie najmniejszy spośród SUV-ów. To Volkswagen T-Roc , który wymiarami nieznacznie przewyższa Seata Aronę i trochę ustępuje Skodzie Karoq. Można go wyposażyć w napęd na cztery koła, 190-konny silnik benzynowy i przekładnię DSG. Najmocniejsza i najdroższa wersja może podebrać klientów segmentowi premium.

Kompakt kompaktowi nierówny

Kompakty to najpopularniejsza klasa samochodów w Europie. W Polsce także zyskuje na popularności wraz z rosnącą zamożnością społeczeństwa. Spróbujmy zobaczyć, jakie mogą być różnice w pozornie konkurencyjnych ofertach. Kupmy takie auto wirtualnie i sprawdźmy jak wypadnie na tle innych

Hyundai i30 - zamiast Accenta

Co łączy najnowszego Hyundaia i30 i Kię Cee'd? Niemal wszystko. Różnic jest niewiele. Najważniejsze to cena i bardziej rozpoznawalne logo na masce

Zobacz wideo

Wybrano najlepsze silniki roku

Wybrano najlepsze silniki roku

Ibiza Cupra za niecałe 50 tys. zł Z werdyktem w tej kategorii zgadzamy się w pełni. Najlepszym silnikiem o pojemności od 1,4 do 1,8 litra uznano bowiem benzynowe, turbodoładowane 1.6 opracowane wspólnie przez inżynierów BMW i PSA. Warto zaznaczyć, że silnik ten zwycięża w swojej kategorii siódmy raz z

Peugeot 407 2.0 HDi ST Komfort

2.0 DTI - 83 600 zł, ale jeżeli zażyczysz sobie mocniejszego silnika i bogatszego wyposażenia, to musisz liczyć się z wydatkiem właśnie rzędu 100 tys. zł. Podobnie jest z Peu-geotem 407. Na auto napędzane dieslem 1.6 HDi 110 KM przeznaczysz 83 800 zł, ale godziwe osiągi zapewni dopiero motor 2.0 HDi

Re: Z cyklu "ciekawe przypadki" z Volvo

. > > I takie 343 z silnikiem 1,4, 68 KM i czterobiegowa skrzynia sam dawno temu > mialem. Drugim popularnym silnikiem byl 2,0 wylacznie ze skrzynia reczna i > 90..115 KM. Byly tez w sprzedazy niewielki ilosci 1,6 diesel i 1,6 Oetinger > (wersja usportowiona). > > Natomiast

Silnik Volvo - D5

rozwija moment o wartosci nie mniejszej niz 340 Nm przy zaledwie 1750 obr./min, podczas gdy moment obrotowy silnika benzynowego Volvo T5 o mocy 250 KM wynosi 330 Nm przy 2400 obr./min. Oznacza to ogromny zapas mocy niezalezny od predkosci obrotowej silnika i stylu jazdy. Glownym zrodlem ogromnego

Dziwne to wszystko

Gość portalu: Doki napisał(a): > Diesle klekotaly 30 lat temu, teraz to nie jest problem. Śmiechu warte... > Ale jak sie blizej przyjrzec, to wersji podstawowej: > Volvo silnik D5 ma moment 340 Nm, silnik 2.5T 320 Nm. Vmax: 185 vs 210 i to > ostatnie przekonuje. A