1.6 ecoboost awaryjność

Piotr Mokwiński

Kupujemy używane: Hot hatch z segmentu B za 30 tysięcy zł. Emocje gwarantowane

Kupujemy używane: Hot hatch z segmentu B za 30 tysięcy zł. Emocje gwarantowane

Jeśli oczekujemy sportowego charakteru połączonego z miejską wszechstronnością, to czeka na nas segment B. Topowe odmiany na pozór zwykłych mieszczuchów potrafią naprawdę wiele. Praktycznie każdy szanujący się w segmencie producent oferuje rasowego hot hatcha, który potrafi zawstydzić parametrami niejedno iście sportowe auto.

Na które turbodoładowane jednostki benzynowe warto zwrócić uwagę?

Moda na downsizing opanowała nie tylko auta typowo miejskie. Wysilone silniki o małej pojemności pojawiły się też w kompaktach i przedstawicielach klasy średniej. Szukając używanego samochodu, należy przede wszystkim kierować się rozsądkiem. Dobrze utrzymany egzemplarz z jednostką o niezbyt dobrej opinii, może służyć przez wiele lat. Żeby jednak nie podejmować zbyt dużego ryzyka, warto poszukać motoru o dobrej renomie, z szerokim zapleczem części zamiennych i możliwością współpracy z LPG.

Ford Mondeo (2007-2013) - opinie Moto.pl

Trzecie wydanie "średniaka" spod znaku Forda wciąż jest w produkcji, ale ma już bogatą reprezentację na rynku wtórnym. I to w bardzo korzystnych cenach

Ford Focus II (2004-2010) - opinie Moto.pl

Ford Focus II (2004-2010) - opinie Moto.pl

Ford Focus Kombi 1.6 EcoBoost | Test zbudowali

Ford Mondeo (1996-2001) - opinie Moto.pl

Ford Mondeo (1996-2001) - opinie Moto.pl

elektrycznej (osprzęt wnętrza, dmuchawa) są często odpowiedzialne za słabe pozycje Mondeo w rankingach niezawodności samochodów. Najpoważniejsze problemy dotyczą uszkodzeń alternatora i rozrusznika. Ford Mondeo EcoBoost | Za kierownicą Układ napędowy

Lato bez dachu | Najtańsze i najdroższe kabriolety

Lato bez dachu | Najtańsze i najdroższe kabriolety

Cena: od 92 700 zł Niewiele więcej zapłacimy za Mini Cabrio One. Za nowe wcielenie kultowego brytyjskiego auta przyjdzie nam wysupłać trochę ponad 90 tysięcy złotych. Za te pieniądze otrzymamy stylowy kabriolet z silnikiem 1.6 o mocy 98 KM, który pozwala Mini rozpędzić się do pierwszej setki w 11,3

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

105KM ---> 1.0 ecoboost 100KM Ford - benzyna 1.6 125KM ---> 1.0 ecoboost 125KM Renault - benzyna 1.6 90KM ---> 0,9 TCE 90KM Powyższe przykłady można mnożyć. Na dodatek część nowych silników wpisujących się w ten "trend" ma 3 cylindry, podczas gdy ich poprzednicy zazwyczaj mieli 4

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

wstrzasniety_nie_zmieszany napisał(a): > Ecoboost jest dość skomplikowaną konstrukcją, nie naprawisz go w szopie u Mietka. Co ma konkretnie skomplikowanego? 1. Turbina - jak w każdym dieslu. 2. Bezpośredni wtrysk - znane od dawna 3. ... ? Nie jestem ekspertem w tym temacie

Re: Focus 1.0 EcoBoost od 63 050 zł

I żeby nie być gołosłownym, to Honda Civic w odmianie S z silnikiem 1.4 I-VTEC , wprawdzie 90 KM a nie 100KM jak w Focusie, ale za to ma wyposażenie dużo lepsze .Na liście wyposażenia najtańszej wersji Civika można znaleźć, m.in.: sześć poduszek powietrznych, manualną klimatyzację, ABS z EBD i

Re: VW Scirocco GT - tylko dla Greków

@robur.zabojca.kur - "BTW - ford właśnie zaczął produkcję silnika 1,0 do fokusa - turbo, wtrysk bezp. i 100 lub 125KM do wyboru..." Ford ma już silniki z wtryskiem bezpośrednim (1.6 i 2.0 EcoBoost) i tam jak na razie nie odnotowano takich problemów, oczywiście nikt nie wie jak będzie się

Re: Nowy Ford Kuga

! Silnik 1.6 EcoBoost Forda już jeździ w Focusach od prawie 2uch lat i nie ma z nimi problemów (czy to w wersji 150KM czy 183KM). Tak samo jest z 1.4 turbo Opla, które też jest od kilku lat na rynku i nie ma ponad przeciętnej awaryjności.

Re: Turbo-benzyna na krótkie dystanse.

, raz w tygodniu 20km. od ponad dwóch lat ujeżdżam TSI i nie mam żadnych problemów, turbo w silnikach benzynowych jest demonizowane przez dieslowców znających różne przypadki z klekotów, w TSI turbo nie ma żadnej zmiennej geometrii ani dwumas, regeneracja to cena około 1 tys, więc nie jest to żadna