1.6 ecoboost usterki

Jan Zomer

Silnik 1.0 EcoBoost Forda - opinie

Silnik 1.0 EcoBoost Forda - opinie

Silnik 1.0 EcoBoost występuje w trzech wersjach, generując 100, 125 lub 140 KM mocy maksymalnej. Jakie są opinie na temat tej jednostki po latach eksploatacji?

Kupujemy używane: Czterocylindrowe silniki benzynowe z doładowaniem o pojemności 1.4-1.6 l. Na które warto postawić?

Czasy wolnossących, nieskomplikowanych silników benzynowych odeszły już w niepamięć. Obecnie w salonach znajdziemy już niemal wyłącznie turbodoładowane jednostki napędowe o niewielkiej pojemności skokowej. Podobna rewolucja powoli zachodzi wśród używanych. Sprawdzamy, które dostępne na rynku propozycje warte są zainteresowania.

Kupujemy używane - turbodoładowane jednostki benzynowe, na które warto postawić

Od pewnego czasu silniki wysokoprężne systematycznie tracą swoją budowaną latami popularność na rzecz jednostek benzynowych. Widać to także na rynku wtórnym, gdzie renesans przeżywają stosunkowo nieskomplikowane i trwałe silniki benzynowe. W wersjach z doładowaniem zapewniają dobrą dynamikę i w wielu przypadkach okazują się trwałe i stosunkowo niedrogie w serwisie. Przedstawiamy 8 godnych zainteresowania propozycji z różnych klas pojemnościowych.

Zobacz wideo

Na które turbodoładowane jednostki benzynowe warto zwrócić uwagę?

Na które turbodoładowane jednostki benzynowe warto zwrócić uwagę?

Pierwsza generacja silnika z rodziny 1.4 TSI imponowała tylko na papierze. Praktyka pokazała, że Volkswagen pospieszył się z wprowadzeniem konstrukcji na rynek. Niedopracowanie przełożyło się na poważne i kosztowne awarie. W kolejnym wcieleniu niemieckiej jednostki, pozbyto się większości usterek

Kupujemy używane - Volkswagen Sharan II vs. Ford Galaxy II - dla dużej rodziny

Kupujemy używane - Volkswagen Sharan II vs. Ford Galaxy II - dla dużej rodziny

silników benzynowych Galaxy daje spore pole wyboru. Jednostki 2.0 i 2.3 generują 145 i 161 KM zapewniając niezłe osiągi. Dla wymagających przewidziano 2.0 Turbo o mocy 203 KM – w jego przypadku współpraca z instalacją gazową przebiega wzorowo. Po liftingu w 2010 roku gamę uzupełnił 1.6 EcoBoost o

Poradnik | Używane limuzyny klasy średniej - Ford Mondeo IV vs. Opel Insignia

Poradnik | Używane limuzyny klasy średniej - Ford Mondeo IV vs. Opel Insignia

silniku 2.0 CDTI rozwijającym 110-160 KM i topowym wariancie 2.0 CDTI BiTurbo o mocy 195 KM. Mechanicy polecają każdy wariant poza najmocniejszym z uwagi na skomplikowaną konstrukcję i duże wysilenie sprzyjające usterkom. Niestety, ogromną wadą każdej Insigni z manualną skrzynią biegów są szybko

Ford Tourneo Courier 1.6 TDCi Titanium | Test długodystansowy cz. VI | To już jest koniec

Ford Tourneo Courier 1.6 TDCi Titanium | Test długodystansowy cz. VI | To już jest koniec

Tourneo Courier 1.6 TDCi Titanium Aktualny przebieg: 10 830 km Problemy: brak Powód testu: sprawdzamy czy rodzinny kombivan musi być nudny Najmniejszym kombivanem Forda dobrze jeździ się po mieście. Auto jest pojemne, ale niezbyt duże pod względem wymiarów zewnętrznych, więc manewrowanie po

Ford Mondeo (1996-2001) - opinie Moto.pl

Ford Mondeo (1996-2001) - opinie Moto.pl

. Najpoważniejsze problemy dotyczą uszkodzeń alternatora i rozrusznika. Ford Mondeo EcoBoost | Za kierownicąUkład napędowyNiezbyt trwałe są gumowe osłony przegubów napędowych. Warto je często kontrolować, by uniknąć kosztownych napraw. Niską żywotność mają także łożyska piast kół. ZawieszeniePolskim drogom nie

Lato bez dachu | Najtańsze i najdroższe kabriolety

Lato bez dachu | Najtańsze i najdroższe kabriolety

Cena: od 92 700 zł Niewiele więcej zapłacimy za Mini Cabrio One. Za nowe wcielenie kultowego brytyjskiego auta przyjdzie nam wysupłać trochę ponad 90 tysięcy złotych. Za te pieniądze otrzymamy stylowy kabriolet z silnikiem 1.6 o mocy 98 KM, który pozwala Mini rozpędzić się do pierwszej setki w 11,3

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

wnetrze jako najwieksze wady... Swoim zrobilem juz 120tys km w ponad 6 lat i ani razu mnie nie zawiodl... zero usterek... nawet zarowki nie chcialy sie przepalac (2 zaroweczki 5W i jedna przednia HB4 przez 6lat to chyba ewenement biorac pod uwage ze moj nie mial dziennych)

Re: Salon Frankfurt 2011 | Ford Focus 1.0 EcoBoos

-32mm. Takie potrafi się bujnąć do 250tys. Problem polegał będzie raczej na tym, że Ford będzie wypuszczał serie silników z różnymi komponentami (bo co i rysz jakaś drobna usterka się pojawia w danej serii) o tej samej pojemności i ceny będą zabójcze. Tak jest z EcoBoost do 2.0 i do 1.6. Chłopaki nie