1.6 ecoboost zużycie oleju

Jan Zomer

Silnik 1.0 EcoBoost Forda - opinie

Silnik 1.0 EcoBoost Forda - opinie

Silnik 1.0 EcoBoost występuje w trzech wersjach, generując 100, 125 lub 140 KM mocy maksymalnej. Jakie są opinie na temat tej jednostki po latach eksploatacji?

Kupujemy używane: Czterocylindrowe silniki benzynowe z doładowaniem o pojemności 1.4-1.6 l. Na które warto postawić?

Czasy wolnossących, nieskomplikowanych silników benzynowych odeszły już w niepamięć. Obecnie w salonach znajdziemy już niemal wyłącznie turbodoładowane jednostki napędowe o niewielkiej pojemności skokowej. Podobna rewolucja powoli zachodzi wśród używanych. Sprawdzamy, które dostępne na rynku propozycje warte są zainteresowania.

Kupujemy używane: Ford S-Max I kontra Citroen C4 Grand Picasso I. Pierwsze generacje popularnych minivanów

Jednym z trudniejszych zadań motoryzacyjnych jest sprostanie wysokim wymaganiom rodzin. W tej konkurencji bez wątpienia najlepiej radzą sobie średniej klasy minivany. Sprawdźmy, co oferuje pierwsza generacja Forda S-Max i Citroena C4 Grand Picasso. Na rynku wtórnym znajdziemy wiele egzemplarzy, ale nie każdy będzie warty uwagi.

Na które turbodoładowane jednostki benzynowe warto zwrócić uwagę?

Na które turbodoładowane jednostki benzynowe warto zwrócić uwagę?

napędza między innymi Audi A1, A3, Skodę Octavię III, Superba (od 2015 roku), Rapida, Volkswagena Golfa VII, Polo (od 2015), Tourana oraz Seata Leona III. Wadą 1.4 TSI bywa zwiększone zużycie oleju silnikowego. Przykład Forda pokazuje, że downsizing ma uzasadnienie. Najmniejszy w rodzinie EcoBoost miał

Silnik 1.2 PureTech - opinie. Czy warto zainteresować się silnikiem roku z rynku wtórnego?

Silnik 1.2 PureTech - opinie. Czy warto zainteresować się silnikiem roku z rynku wtórnego?

jest właścicielem niemieckiej marki. Opracowanie nowego silnika było konieczne. VAG kilka lat wcześniej zaczął stosować 1.4 TSI w Skodzie, Seacie, Volkswagenie i Audi. Fiat stworzył 1.4 T-Jet, Ford 1.0 EcoBoost, a Renault 1.2 TCe. Rynek zareagował entuzjastycznie na małe, downsizignowe jednostki. W tym

Kupujemy używane - Volkswagen Sharan II vs. Ford Galaxy II - dla dużej rodziny

Kupujemy używane - Volkswagen Sharan II vs. Ford Galaxy II - dla dużej rodziny

, motory z pierwszych lat produkcji mogą generować spore koszty serwisowe. Nadmierne zużycie oleju silnikowego, czy ryzyko zerwania łańcucha rozrządu to tylko niektóre z fabrycznych defektów tych jednostek. Producent jednak sukcesywnie eliminował choroby wieku dziecięcego. Im młodszy egzemplarz trafimy ze

Ford Focus 1.6 EcoBoost - test | Za kierownicą

Ford Focus 1.6 EcoBoost - test | Za kierownicą

wykorzystania. Moc jest oddawana szybko i równomiernie aż do czerwonego pola. Dzięki temu sprint do setki zajmuje jedynie 8,8 s. Jeśli skorzystamy z tej kuszącej oferty spalanie w mieście dobije do 10 l/100 km. EcoBoost to rodzina silników Forda (1.0, 1.6 i 2.0 i 3.5 V6) projektowanych z myślą o jak

Ford Mondeo (2007-2013) - opinie Moto.pl

Ford Mondeo (2007-2013) - opinie Moto.pl

jednostek napędowych. Silniki benzynowe 1.6 (120 KM), 1.6 EcoBoost (160 KM), 2.0 EcoBoost (203 KM), 2.0 SCTi (203 KM), 2.0 EcoBoost (240 KM), turbodiesle 1.6 TDCi (115 KM), 2.0 TDCi (163 KM), 2.2 TDCi (200 KM) Awaryjność Raport awaryjności samochodów TÜV 2012 Kategoria wiekowa Lokata Liczba aut w

Ford Tourneo Connect 1.6 TDCi Titanium | Test długodystansowy cz. VI | Podsumowanie

Ford Tourneo Connect 1.6 TDCi Titanium | Test długodystansowy cz. VI | Podsumowanie

silnikiem EcoBoost. Ford Tourneo Connect 1.6 TDCi Titanium | Kompendium Nadwozie kombivan, 5d, 5-os. Silnik R4, turbodiesel, 1598 ccm Moc 115 KM / 3600 obr./min. Moment obr. 270 Nm / 1750-2500 obr./min. Skrzynia biegów manualna, 6-biegowa Napęd na

Ford Focus 2.0 TDCi - test | Pierwsza jazda

Ford Focus 2.0 TDCi - test | Pierwsza jazda

. Szukając oszczędności, można wybrać równie szczodrze wyposażonego Focusa z najmocniejszym silnikiem benzynowym (EcoBoost 1.6, 182 KM) oraz 6-stopniową przekładnią manualną za 85 tys. zł albo napędzanego wysokoprężnym silnikiem 1.6 TDCi, dostępnym w wersjach 95- oraz 115-konnej (odpowiednio 81 700 i 84 700

Re: Ford S-Max 2.0 EcoBoost PowerShift | Za kiero

." Myślisz nad tym co piszesz?? Po pierwsze piszesz że jeździsz małym samochodem, który jeśli jest mały to też pewnie mało waży (przyjmijmy że około tony), a S-Max ani mały nie jest (prawie 4,8m), ani poprzez swoje wymiary mało nie może ważyć około (1,6tony). Piszesz że Twój samochód jest na olej napędowy