1.6 hdi głośna praca

Jan Zomer

Poradnik | Tanie w eksploatacji. Małe silniki Diesla bez dwumasowego koła zamachowego

Poradnik | Tanie w eksploatacji. Małe silniki Diesla bez dwumasowego koła zamachowego

Małe silniki wysokoprężne odznaczają się nie tylko niskim zużyciem paliwa, lecz również mało kłopotliwym osprzętem. Koszty eksploatacji znajdują się na rozsądnym poziomie, a dostęp do stosunkowo tanich i trwałych zamienników przekonuje wielu kierowców. Przygotowaliśmy dla Was listę 8 konstrukcji bez problematycznego i drogiego dwumasowego koła zamachowego.

Twój pierwszy samochód, cz. I | Poradnik | Samochody do 5 tys. zł

Jesteś świeżo upieczonym posiadaczem prawa jazdy, pora więc wybrać auto. Pierwsza część naszego poradnika pomoże Ci w wyborze samochodu do 5 tys. zł

Citroen C4 Picasso - test | Za kierownicą

Właśnie mijają cztery lata od rynkowego debiutu C4 Picasso. W zeszłym roku auto przeszło niewielki facelifting. Czy Citroen poradzi sobie z zupełnie nową konkurencją?

Opel Corsa 1.3 CDTi ecoFlex - test | Za kierownicą

Opel Corsa 1.3 CDTi ecoFlex - test | Za kierownicą

Ghia (95 KM) - 58 150 zł, a Citroen C3 1.6 HDI (90 KM) Seduction - 57 400 zł. GAZ Uroda nadwozia, wygodne miejsce pracy kierowcy, pojemna kabina i bagażnik, przyzwoita kultura pracy silnika, komunikatywny układ kierowniczy, wyśmienita przyczepność HAMULEC Usłana przyciskami konsola środkowa

Peugeot Partner Tepee - test | Za kierownicą

wrzucenie zakupów. Partnera Tepee napędza najmocniejszy z dostępnych diesli - 1.6 HDi o mocy 110 KM. Pierwsze co zaskakuje, to niezwykle cicha praca. Tylko obrotomierz potwierdza, że silnik się kręci. Najgłośniejsza we wnętrzu jest... wentylacja. Nawet na drugim biegu zagłusza dźwięk silnika, co w korku

Peugeot 308 SW 1,6 HDI - za kierownicą

ma wątpliwości że to diesel. Jednostka napędowa w czasie jazdy jest głośna, a wydawany przez nią dźwięk ciężko zagłuszyć nawet radiem, jeśli nie chce się mieć sprzeczki z żoną, o to, że jej też się nie słucha. Niewielki motor 1.6 ma sporo pracy z nielekkim przecież Peugeotem. Setkę osiąga on po 12,5

Re: Citroen C5 2,0 HDI

praca silnika niestety głośna - jak na diesla niestety przystało :(. Hmmm, czyżby był głośniejszy od TDI??? Nie jeździłem wielkoma dieslami więc może stąd moje pozytywne odczucia. Turboopóźnienie jest wyraźnie wyczuwalne ale porównujęc (oczywiście zupełnie od czapy) np. z Vectrą B 2,5V6 170 km to

Re: Citroen C5 2,0 HDI

niewygodne otwieranie drzwi od środka Standard we francuzach :) Cięzko powiedzieć - może za dużo problemów stwarza 2.0HDi i stąd moje złe opinie... 1.6 110kM jest niezły, przy tym bardziej równomiernie rozwija moc, choć jest odczuwalnie słabszy. Za to chyba nieco cichszy i mniej trzęsie. Tylko ...1.6

Re: Fiat Pumpo 1.3JTD vs Skoda Fobia 1.4TDi

.5 dci, yarisa 1.4 d4d i 207kę 1.6 hdi a przede wszystkim nową corsę 1.3 cdti (silnik identyczny u fiata)?

Re: peugeot 307 - raczej klapa

przednim zawieszeniu (serwis nie wie co z tym zrobić), makabrycznie głośna praca tylnego zawieszenia (jak wóz drabiniasty). Zalety - mało palił co prawda nie 5 ale ok 6,5 - 7 l/100 km, w miarę wygodny na dłuższych trasach. Pozdrawiam

Re: auto do okolo 11tys euro diesel peugeot mazda

-ka.Polecam 1.6 HDi,bardzo oszczędny i serio daje radę(czuję,ze Ci starczy,skoro Fabią jezdziłeś,zapewne nie RS- em).Auto świetnie jezdzi,jest komfortowe,eleganckie,podoba mi się praca układu kierowniczego,bagażnik jak na tę klasę jest zwyczajnie mało obszerny(nomen omen 407L),miejsca w środku

Re: Odebralem nowego passata 2.0 TDI

litrowym które pali 5-6 litra benzyny.Porówujemy auta tej samej wielkości klasy i parametrach tutaj diesle typu TDI, HDI,JDT i inne z bezpośrednim wtryskiem paliwa są górą.Technologia TDI VW działa na wtrysku bezpośrednim w każdy cylinder osobno, zaletą tego rozwiazania jest mniejsze zużycie

Re: Pojedynek używanych | Citroen C5 vs Renault L

praca, żaden VW tak nie pracuje nawet 3.0 TDI. Laguna zdecydowanie lepiej się prowadzi, lepsze materiały wykończeniowe, ergonomia na wzorowym poziomie. Silnik 1.9 DCI w miarę dynamiczny jak na swe 120 KM, robi o 100% lepsze wrażenie niż 2.0 HDI. Wnętrze jest znacznie ciaśniejsze niż w C5. Bagażnik

Common rail wedlug Mercedesa

czas wtrysku paliwa do cylindrów. Motory z wtryskiem bezpośrednim (oznaczane DI - direct injection) słyną z głośnej, "twardej" pracy. Aby wyeliminować tę niedogodność szczególnie uciążliwą w samochodach osobowych, wymyślono wtrysk pilotowy. Mała dawka paliwa, spalając się, powoduje wzrost

Re: Accord, Avensis, 407, ..Czyli co za 90 tys. z

Witaj Jeżdziłem wieloma samochodami tej klasy , uważam że moja porada będzie wystarczająco fachowo , znam też bardzo dobrze Civa 1.6 110 Km ; Moim zdaniem najlepszy wybór na tym poziomie ceny to Accord w wersji 2.0 benzyna w wersji comfort to dobry kompromis między osiągami cena i