1.6 hdi koło zamachowe

Piotr Mokwiński

Kupujemy używane: Małe i oszczędne diesle o pojemności 1.3-1.6 litra. Na które warto postawić?

Kupujemy używane: Małe i oszczędne diesle o pojemności 1.3-1.6 litra. Na które warto postawić?

Rynek wtórny od lat rządzi się swoimi prawami. W jego przypadku trendy pojawiające się wśród aut nowych nie mają aż tak silnego przełożenia. Widać to na przykładzie silników diesla, które wciąż wśród używanych cieszą się niemałym zainteresowaniem. Kierowców przekonuje wystarczająca dynamika i niewielkie zużycie oleju napędowego.

Kupujemy używane Peugeot 308 II - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

Używany Peugeot 308 II - opinie, awaryjność, najlepsze wersje. Peugeot 308 to ciekawa alternatywa dla VW Golfa czy Opla Astry. Podpowiadamy, co w używanym Peugeocie 308 II psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić.

Kupujemy używane: Citroen C4 I vs. Toyota Auris I. Stylowy, czy konserwatywny kompakt?

Doskonałym połączeniem niewielkich rozmiarów i przestronnego wnętrza są auta kompaktowe. Obok niezwykle popularnych niemieckich modeli, warte uwagi pozostają również inne propozycje. Pochlebne opinie wśród mechaników i samych użytkowników zbiera Toyota Auris i Citroen C4 pierwszej generacji. Czy warto na nie postawić?

Zobacz wideo

Kupujemy używane - Peugeot 308 II vs. Renault Megane III - tańsza alternatywa dla niemieckich bestsellerów

Kupujemy używane - Peugeot 308 II vs. Renault Megane III - tańsza alternatywa dla niemieckich bestsellerów

obrotowego i mniejszą awaryjność. Oczywiście musimy liczyć się z wymianą dwumasowego koła zamachowego (2 tysiące złotych), regeneracją turbosprężarki i wtryskiwaczy (1800 i 600 złotych). W późniejszym okresie paletę uzupełnił 1.6 dCi (130 KM) trafiający również do znacznie większych samochodów. Póki co

Poradnik | Tanie w eksploatacji. Małe silniki Diesla bez dwumasowego koła zamachowego

Poradnik | Tanie w eksploatacji. Małe silniki Diesla bez dwumasowego koła zamachowego

lub szesnastozaworową głowicą w zależności od wersji. 1.6 HDI masowo występuje w wersjach 90, 109 i 115 KM. Odmiany o mocy do 90 KM wyposażone są w prostą turbosprężarkę, zaś mocniejsze otrzymały już turbodoładowanie ze zmienną geometrią łopatek. W słabszych wersjach nie spotkamy dwumasowego koła

Kupujemy używane: Nissan Qashqai I - opinie, niezawodność, najlepsze silniki

Kupujemy używane: Nissan Qashqai I - opinie, niezawodność, najlepsze silniki

przekonuje elastycznością, niezłymi osiągami, niskim zużyciem paliwa i brakiem typowych usterek. To jeden z lepszych francuskich silników ostatnich lat. Oczywiście, musimy liczyć się z kosztownymi wymianami dwumasowego koła zamachowego, wtryskiwaczy, czy turbosprężarki (odpowiednio 2000 złotych, 800 złotych

Kompaktowe auta z trwałymi dieslami za 20 tysięcy złotych. Silnik wysokoprężny jeszcze nie umarł!

Kompaktowe auta z trwałymi dieslami za 20 tysięcy złotych. Silnik wysokoprężny jeszcze nie umarł!

oszczędnego diesla, możemy śmiał sięgnąć po opisany przy okazji Focusa II silnik 2.0 HDI, lub mniejszy 1.6 HDI. 90 bądź 109 KM zadowoli statecznego kierowcę preferującego spokojne przemieszczanie się bez zbędnych emocji. Ogromną zaletą słabszej odmiany jest brak dwumasowego koła zamachowego i turbosprężarki

Poradnik | Na te silniki Forda warto postawić

Poradnik | Na te silniki Forda warto postawić

przekładnią manualną i wyposażona jest w dwumasowe koło zamachowe. 2.0 TDCI w przeciwieństwie do diesla autorstwa Forda, nie boryka się z większymi problemami. Jednak ogromny wpływ na żywotność silnika ma częstotliwość wymian oleju i styl jazdy kierowcy. Wymieniając olej co 20 czy 30 tysięcy kilometrów

Boisz się tanich diesli? Tych możesz być pewny

Boisz się tanich diesli? Tych możesz być pewny

W pierwszym Avensisie montowano dwa silniki wysokoprężne: 2.0 TD (90 KM) oraz 2.0 D4-D (110 KM). Mocniejszy z diesli może przysporzyć spore kłopoty. Użytkownicy Avensisa bardzo często narzekają na dwumasowe koło zamachowe, zacierającą się turbosprężarkę i awaryjne wtryskiwacze. Rozsądniejszym

Twój pierwszy samochód | Sześć aut używanych do 10 tys. zł

Twój pierwszy samochód | Sześć aut używanych do 10 tys. zł

. Dodatkowo nawet w samochodach z przebiegiem poniżej 100 tys. kilometrów występowały usterki dwumasowego koła zamachowego, którego wymiana jest równie droga co turbiny. » Używany Ford Mondeo do 10 tys. - sprawdź ogłoszenia Wtryskiwacze to kolejna bolączka wszystkich silników Diesla, a ich wymiana

Citroën C3 (2001-2009) - opinie Moto.pl

i silnik zaczyna pracować w trybie awaryjnym. Poważniejsze kłopoty sprawiają turbodiesle. Są bardzo wrażliwe na jakość paliwa, w grę wchodzi tylko tankowanie na markowych stacjach benzynowych. Awariom ulegają pompy paliwa i dwumasowe koła zamachowe. W obu przypadkach trzeba przygotować się na spore

Citroën Xantia (1992-2001) - opinie Moto.pl

). Doładowana dwulitrówka jest paliwożerna (w mieście pochłania nawet 15 l/100 km), a turbodiesel HDI ma awaryjne dwumasowe koło zamachowe, koło pasowe z tłumikiem drgań i przepływomierz powietrza. Na dodatek wymaga stosowania dobrej jakości paliwa (by nie uszkodzić drogiej pompy paliwa) i wcześniejszej wymiany

Re: P307 Hdi - Koło Zamachowe?

1. Wystepuje taki (lub podobny) problem w egzemplarzach silnika HDI, dokladnie chodzi chyba o kolo pasowe z jakims tlumikiem drgan. Potrafi sie rozpasc przy roznych przebiegach. 2.Sorry ale za 6000PLN to mozesz silnik kupic. Utnij jedno zero, jedz do serwisu w 2-3h powinni ci to zrobic

Re: Citroen C4 1.6 HDi | Za kierownicą

Gość : jezdziec zapomniałeś dodać że nowoczesne Diesle to już nie jest ta legendarna trwałość jak jeszcze 6-8 lat temu...w benzynie nie ma filtra DPF i dwumasowego koła zamachowego ;-) i Diesel jest droższy w zakupie...

Re: 1.6HDi 92 KM w której budzie?

koło zamachowe z dzieloną masą (ki czort?) z którym przynajmniej jedna osoba (w 307) miała straszne problemy. jak, no jak można zepsuć koło zamachowe?!

Re: O Berlingo 1.6 HDi 90KM coś wiedzą?

Zaprzyjaźniony egzemplarz 1.6 HDI 90 KM zdzierżył blisko 80 tys. km w charakterze dupowoza weteryniarskiego. Służbowego, więc nie oszczędzanego. W pobliżu tego dystansu zaczęło sobie delikatnie poklekotywać dmumasowe koło zamachowe i cicho "klukać" przednie zawieszenie (zapewne łączniki

Re: 90 a 110KM w Peugeocie 307

6 litrów musisz zapłacić zawsze, za następne trzy niekoniecznie. pisałem wyżej: silnik 1.6 HDi sprawia kłopoty tylko w mocniejszej wersji, właśnie przez dwumasowe koło zamachowe. nie slyszy się o innych problemach.

Re: A props kola pasowego...

Nie poprawiaj sobie samopoczucia Nissanem. Znajomemu, który ma identyczne auto w sierpniu w Chorwacji poszło koło zamachowe i tarcza sprzęgła. Koszt naprawy (na szczęście assistance i gwarancja) = 5,5 tys. Sam się zaczynam bać, bo mam takiego samego... ;) > Samochod: Peugeot Partner HDi

Powiedz jaki to silnik ???

Czy to prawda, ze w ASO peugeot nie można przebywać obok samochodu w czasie naprawy i musisz zostawic auto ,nie mając wglądu coz nim robią ? Opócz tego - jaki masz silnik ? 1.6 czy 2.0 ? sc200 napisał: > Witam, > > Postanowiłem napisać tu bo nie wiem czy się nie

Re: Który diesel najoszczędniejszy

części do diesla są w takiej samej cenie?dobre,dobre!czy ktoś słyszał,żeby w benzyniaku wymieniać koło zamachowe?nikt!a dieslu nie dość,ze jest potwornie drogie(dwumasowe)to jeszcze potrafi padać co 80 tys km.co za kretynizmy wypisujecie.sprawdź ile kosztują wtryski,pompy wysokiego ciśnienia

Re: Rapidowy zakup impulsowy :P

, zero problemów. O, to stary, dobry, płynnie jeżdżący "kierownik". :) HDI nie są bezgrzeszne. Dość często padają w nich dwumasowe koło zamachowe i - szczególnie często - dwumasowe koło napędu akcesoriów (alternator, pompa LHM, etc.). * * * Dziwności xantiowe, które laik źle interpretuje