1.6 hdi wtrysk common generacji

Jan Zomer

Poradnik | Na te silniki Forda warto postawić

Poradnik | Na te silniki Forda warto postawić

Pasmo ciągnących się latami wpadek jakościowych europejskiego oddziału Forda, bez wątpienia przyczyniło się do powstania nieprzychylnej opinii o tej marce. Istotnie, w latach 90. niemal wszystkie modele amerykańskiego producenta borykały się z masą usterek i jakościowych niedociągnięć. Niemniej, od kilku lat sztab inżynierów usilnie podnosi niegdyś nisko ustawioną poprzeczkę, dbając o rozwój jednostek napędowych i dobór tych godnych zastosowania.

Citroën C5 (2000-2008) - opinie Moto.pl

Przez wiele lat C5 był najbardziej luksusowym Citroenem. Dzisiaj można go niedrogo kupić na rynku wtórnym

Citroën C5 (2000 - 2008)

Przez wiele lat C5 był najbardziej luksusowym Citroënem. Dzisiaj można go niedrogo kupić na rynku wtórnym.

Raport specjalny: Superdiesle

drugich są tak wysokie, że prawdopodobnie następne generacje motorów wysokoprężnych niemieckiej marki będą również zasilane wtryskiem common rail. Specjaliści z firmy Bosch, czołowego producenta układów wtryskowych na świecie, przewidują, że podstawowym napędem małych aut staną się niewielkie diesle

Technika - Turbodiesle - Mistrzowie oszczędności

przejęto rozwiązanie stosowane dotychczas tylko w autach ciężarowych - wtrysk paliwa bezpośrednio do komory spalania. Od czasu wprowadzenia silników wysokoprężnych z bezpośrednim wtryskiem paliwa udoskonalono ich działanie. Obecnie najszerzej stosowany jest układ wtryskowy common rail (common rail

PEUGEOT 307 1.6 (2.0 XSi)

systemem bezpośredniego wtrysku common rail, o pojemności 2,0 l osiąga moc 90 KM (66 kW). Wprawdzie u konkurencji są jednostki napędowe o większej mocy i dynamice, jednak przeważnie także o mniejszej kulturze pracy. Pod tym względem, a także w małym zużyciu paliwa, jednostki HDi przodują.Wszystkie trzy

Re: Nowe silniki HDi - koncernu PSA/Ford'a

małych samochodach. W systemie spalania silnika Hdi/TDCi 1.6 l wykorzystano najnowsze technologie : system wtrysku common-rail Bosch drugiej generacji, którego ciśnienie maksymalne osiąga 1 600 barów. System ten sprzężony jest z jego techniką wtrysku wielokrotnego pozwalającą uzyskać do 6 wtrysków w