1.6 tdci głośny silnik

Piotr Mokwiński

Używany Ford Focus II - opinie, awarie, usterki, wady i zalety

Używany Ford Focus II - opinie, awarie, usterki, wady i zalety

Mimo coraz większej popularności SUV-ów i crossoverów wśród aut nowych, rynek wtórny wciąż pozostaje wierny klasycznym segmentom. Polscy kierowcy nadal wysoko cenią auta kompaktowe. Jednym z liderów jest Ford Focus. Ogromna podaż krajowych egzemplarzy daje ogromny wybór każdego z modeli. Wbrew pozorom, wybór odpowiedniej wersji silnikowej nie należy do prostych zadań. Jednakże, znając słabe strony poszczególnych wariantów z łatwością dokonamy trafnego wyboru.

Układ chłodzenia. Typowe awarie, problemy i koszty naprawy

Awarie układu chłodzenia samochodu mogą być przyczyną sporych wydatków na naprawę pojazdu. Jakie są typowe usterki układu chłodzenia i ile kosztuje ich naprawa?

Poradnik | Tanie w eksploatacji. Małe silniki Diesla bez dwumasowego koła zamachowego

Małe silniki wysokoprężne odznaczają się nie tylko niskim zużyciem paliwa, lecz również mało kłopotliwym osprzętem. Koszty eksploatacji znajdują się na rozsądnym poziomie, a dostęp do stosunkowo tanich i trwałych zamienników przekonuje wielu kierowców. Przygotowaliśmy dla Was listę 8 konstrukcji bez problematycznego i drogiego dwumasowego koła zamachowego.

Zobacz wideo

Nie wymieniaj, a naprawiaj. Na tych podzespołach zaoszczędzisz sporo pieniędzy!

Nie wymieniaj, a naprawiaj. Na tych podzespołach zaoszczędzisz sporo pieniędzy!

nowego urządzenia. Po wymianie wszystkich ruchomych elementów dostaniemy produkt prezentujący sprawność fabrycznie nowej części. W pakiecie przyznawana jest także gwarancja na 1-2 lata od zakładu dokonującego odbudowy. Za usługę zapłacimy około 300-400 złotych. Nowy alternator do fordowskiego 1.6 TDCi

Ford Fiesta (2001-2008) - opinie Moto.pl

Ford Fiesta (2001-2008) - opinie Moto.pl

obciążeniu trzeba sięgnąć po 1.6 16V. Problem w tym, że stukonne wersje benzynowe oferowane są rzadko. Podobnie wygląda sprawa z dynamicznymi turbodieslami 1.6 TDCi. Ponieważ niełatwo je kupić, trzeba nieraz poprzestać na trochę ospałym, ale za to łatwo dostępnym 1.4 TDCi. Silnik Pod maskę Fiesty piątej

Ford Fusion (2002 - 2011)

Ford Fusion (2002 - 2011)

nieprzyjemnie głośny. Ale ten silnik może się pochwalić przynajmniej bardzo niskim spalaniem. Do bardziej dynamicznej jazdy, albo w eksploatacji przy której w grę wchodzi często duże obciążenie, lepiej wybrać turbodiesla 1.6 TDCi. VIN Numer VIN wybito na podłodze przedziału pasażerskiego, między prawym przednim

Opel Corsa 1.3 CDTi ecoFlex - test | Za kierownicą

Opel Corsa 1.3 CDTi ecoFlex - test | Za kierownicą

podłodze po złożeniu kanapy otrzymujemy płaską powierzchnię i 1160 l do dyspozycji. Co na to konkurencja? Marka i model Poj. bagażnika Ładowność Citroen C3 1.6 HDI 300 l 527 kg Ford Fiesta 1.6 TDCi 281 l 514 kg Opel Corsa 1.3 CDTi ecoFlex 285 l 520 kg

Citroen C4 Picasso - test | Za kierownicą

Citroen C4 Picasso - test | Za kierownicą

. Najdroższa wersja Selection oferuje dodatkowo m.in. regulację wysokości przednich foteli i czujniki parkowania z tyłu pojazdu. Najtańszy Ford C-Max z silnikiem 1.6 TDCI (115 KM) kosztuje 81 200 zł w wersji Trend , Opla Merivę 1.7 CDTI (110 KM) można dostać w promocji już od 73 350 zł (wersja Enjoy

Chevrolet Cruze - test | Pierwsza jazda

Chevrolet Cruze - test | Pierwsza jazda

to jednak wydatek 81 500 zł. To zbliżona cena do uznanej konkurencji spod znaku VW, Forda czy Skody. Golf Highline 2.0 TDI kosztuje 81 000 zł, Focus Ghia 2.0 TDCi 80 700 zł, Octavia Elegance 2.0 TDI 91 700 zł. Może więc znajda się chętni na wersję podstawową? Wersja z silnikiem 1.6 l kosztuje 49 900

Rynek motoryzacyjny po wejściu do Unii Europejskiej

1100 Active 28 300 39 700 Ford Fiesta 1.4 TDci Ambiente 46 500 58 300 Ford Focus 1.6 EFI Trend 55 300 78 200

Fiesta 1.6 tdci

akurat francuskie diesle są w tej klasie pojemności najlepsze więc rozważ fiestę z peżotowskim silnikiem 1.4 tdci, albo poczekaj chwilę na 1.6 tdci 90 KM, silnik w polsce na razie oferowany w C4 i może jakimś 207/307 ale w niemczech jest już we fieście/fusionie. jeździłem taką 1.4 fiestą od

Re: Fiesta 1.6 tdci

Corsa 1.3 cdti to wyjatkowo cichy silnik tak w środku jak i na zewnatrz. pozdr w nie polecam corsy 13cdti, wprawdzie miałem tylko dłuższą jazdę > próbną ale nie umywa się do fiesty, właśnie przez ten silnik: głośny, wymaga > wysokich obrotów, choć to diesel (no ale

Re: Focus II - 1.8 TDCi czy 1.6TDCi ? co wybrać

Plusy 1.6 +nowocześniejszy +szybciej będzie Twój +110km wystarczy +PSA - czyli szansa na lepszy układ zasilania Minusy 1.6 -dość wysilony silnik -nie wiadomo jakie wady się ujawnią Plusy 1.8 +trochę mocniejszy +sprawdzony silnik może być już wyleczony z wad Minusy -pewnie będzie

głośna praca mondeo 2,0 TDCi

Sprowadziłe Mondeo 2,0 TDCi rocznik 2003 z pzebiegiem 200 tys. Na przeglądzie wyszły wtryski do wymiany, choć silnik pracował nierówno i głośno tylko na niskich obrotach. Po wymianie nic się nie zmieniło pod względem głośności jedynie silnik stracił wyraźnie na mocy. Zastanawiam się, czy w

głośna praca

Jestem posiadaczem mondeo 2,0 TDCi z 2003 roku z przebiegiem 200tys.km. Mimo wymiany wtrysków silnik nadal głośno pracuje; szczególnie na wolnych obrotach. W serwisie temat zbywają. Co może być tego przyczyną? Czy warto jeszcze w niego inwestować?

Re: Ford - silnik 1,8 TDci 115 KM - opinie

po pierwsze to prehistoryczna konstrukcja z forda escorta , silnik głośny ,czuły na ropkę ,problemy z zaworami EGR i kołem dwumasowym ,silnik wpada w nieprzyjemne wibracje . Poszukaj 2,0 TDCI LUB 1,6 ,ten pierwszy robi z focusa petardę w drugi żwawy i oszczędny ale ponoć padaja wtryski .

Re: Ford - silnik 1,8 TDci 115 KM - opinie

Eee, może się mylę, ale chodziło Ci chyba o TDDi - to jest rzeczywiście stara i głośna konstrukcja... TDCI jest raczej ciche, ale faktem jest również, że były problemy z wtryskami, ale zostało to wyeliminowane. Podobno...

Focus 1,8 TDCi -Rozczarowanie

przejechałem pewnie ponad 0,5 mln km, więc mam pewną skalę porównawczą. Otóż podstawowe wady Focusa 1.8 TDCi to dziwacznie poprowadzony moment obrotowy, który przy niskich obrotach jest zbyt niski. Powoduje to,że samochód ma tendencje do gaśnięcia np. przy ruszaniu- zmusza to do utrzymywania wyższych

Re: Rekordowo oszczędny Ford Focus

Silnik 1.5 Dci był w istocie bardzo oszczędny dopóki nie pojawił się własnie 1.6 hdi - tdci. Ten motor jest zauważalnie lepszy - mam porównanie zrobiłem wiele kilometrów jednym i drugim. Dci jest "gumowy", głośniejszy i jednak trochę więcej spala.

Re: Focus TDCi

Ogólnie o wadach i zaletach focusa nie będę pisać, bo są to związane z karoserią i zawieszeniem. Silnik 1,8 TDCi jest wg mnie średnio udany i zgodził się chyba z moją opinia p. Ford :), bo nowe modele i c-max będą wyposażone (mimo, ze aktualne są relatywnie wciąż b. świeże) w nowe, opracowane

Re: Nowe: Laguna 1.9 dci czy Mondeo 2.0 tdci?

.? > Pod względem np.elastyczności do Mondeo Tdci 130 KM można porównywać Lagunę > 2,2 dci a nie 1,9 dci 120 KM. > A wtedy robi się przepaść cenowa. Prawdopodobnie masz rację, szczególnie z tą przepaścią cenową. > W Mondeo występuje jeszcze silnik 2,0 Tdci 115 KM i to jest właściwsze

Re: Garść obiektywnych o 1.8 TDCI 115 KM

! hihi co to jest? > 3. Spod świateł wystarczy benzyna 1,6 żeby go objechać i nawet w konkurencji > z CC się nie pokozaczy bez wciskania silnika na min. 3500 obr. na 1 biegu. zaraz sie zacznie - szczegolnie jak przyjda jacki i inne klemensy :)))

Re: Mondeo TDCI kontra Vectra 2,0 dti

Tylko o silnikach: - Opel - 2,0 DTi 16V (Y20 DTH), moc 100 KM, 230 Nm, 0-100 km/h - 13s., - Ford - 2,0 TDCi Duratorq 16 V, moc 130 KM, 330 Nm, 0-100 km/h - 9,8 s. Dwa różne systemy zasilania - Opel komora wirowa, Ford common rail II gen. Dwie rózne turbiny - Opel stała geometria, Ford zmienna

Re: Polonez z silnikiem rovera

się wkręca:) W żadnym razie nie kupuj Poloneza z silnikiem 1.6, pali jak smok, a osiągów brak. Białym krukiem są Polonezy 2.0 z silnikami DOHC Fiata o mocy 112 KM, ale dziś praktycznie w rękach koneserów...

Garść obiektywnych o 1.8 TDCI 115 KM

. 3. Spod świateł wystarczy benzyna 1,6 żeby go objechać i nawet w konkurencji z CC się nie pokozaczy bez wciskania silnika na min. 3500 obr. na 1 biegu. 4. Przy wysprzęglaniu czuc delikatne terkotanie pod pedałem niczym w mini autosanie (takie osobiste porównanie). Strasznie wkurwia! 5

Re: Co sądzicie o Fordzie Focusie TdCi??

Mam focusa TDCi od lutego br, zrobiłem dopiero 9tys km, a więc niewiele mogę powiedzieć nt niezawodności. Uwagi zebraNE W CZASIE DOTYCHCZASOWEJ EKSPLOATACJI: 1.Silnik z dziwacznie poprowadzonym momentem obrotowym- przy niskich obrotach ( mimo,że wg danych max. momentu już przy 1.750 obr

Re: Garść obiektywnych o 1.8 TDCI 115 KM

-testerów) i jest OK > 2. Mimo zapewnień producenta jest dużo głośniejszy niż benzyna. > 3. Spod świateł wystarczy benzyna 1,6 żeby go objechać i nawet w konkurencji > z CC się nie pokozaczy bez wciskania silnika na min. 3500 obr. na 1 biegu. To cos nietypowego, ja mam wersję 100KM ( też TDCi

Re: Wife blocker czyli byliśmy dziś w komisie...

Długo miałem 2.0d automat, LCI. Bardzo przyjemne auto, zupełnie bezawaryjne (poza odciąganiem oleju z silnika, bo miasto+dpf :), zawieszenie komfortowe, może trochę za bardzo podsterowne. Silnik dynamiczny i dość oszczędny, jednakże drgający i głośny na jałowym biegu. 6 biegowy automat doskonały

Re: 100.324km Mondeo TDCI- test?

pozdrawiam > > Art Mam box(+20%). 38000km. Do tej pory przejechałem jakieś 4tys. Samochód zachowuje się idealnie, jedyna ściema to głośny poślizg sprzęgła na 1 i 2 biegu w okolicach 2,5tys.obr. przy gazie w podłodze, ale się temu nie dziwie przy 380Nm i seryjnym sprzęgle. Zaskakujące jest

Re: Mondeo Diesel czy benzyna?

pawelj.kowalski napisał: > Czy możesz coś więcej napisać na temat diesel-a 1.8? Ponieważ piszesz, że jest > to stara konstrukcja, czy jest głośniejsza od od 2.0 diesel (czy bardzo > odczuwalna różnica), oraz jakie są różnice odczuwalne podczas jazdy?? 1.8 TDCI to zmodyfikowany

Re: Pytanie do posiadaczy nowej Mazdy 6

To nie jest nasz pierwszy disel ,kiedyś mieliśmy zwykłe disle bez turbiny ,najprostsze -zero problemów ,małe spalanie , głośne ,powolne i trzęsące jakoś nam nie przypadły do gustu .Lepsze były beznzynowe (szybsze cichsze ) ale jakieś dwa lata temu przejechaliśmy się silnikiem TDCI i to było to

Re: ford czy citroen

zdejmowania wrzucic dwojki), -głośniejszy silnik (1,6 TDCi 90 KM)-szczerze mówiąc zdziwiło mnie to,bo to przecież nowsza jednostka, -zbyt małe "czucie drogi" -fotele ze zbyt krótkim siedziskiem i słabo wyprofilowane _przestrzeń,jasnośc w środku rewelacja. Xsara odpadła,moja druga połowka nie składa

Re: Toyota Avensis diesel ?

Silnik 2,0 D4D ze swoją charakterystyką (116 KM, 280 Nm) znajduje się aktualnie nieco poniżej oferowanego standardu, np. 2.0 TDi 140 KM, 2.0 JTD/CDTi 16V 140/150 KM, 2.0 HDi/TDCi 138 KM (choć z drugiej strony są jeszcze np. 1.9 TDi 105 KM, 2.0 TDCi 115 KM czy 2.0 HDi 110 KM). Dzięki temu, że

Dlaczego Common Rail na zimnym silniku tak śmieszn

należało by uznać za optymalną jazdę na zimnym silniku. Aha, chodzi o Fordowski 1.8 TDCI 115KM

Re: czy Octavia,19TDi moze pobierac olej po 3000k

Właśnie dlatego nie zamierzam mieć nigdy samochodu z silnikiem TDI made in VW: biorą olej po niewielkich przebiegach i na dodatek klekoczą (TDI VW przy TDCi Hondy jest głośny jak traktor). A np. taka Laguna 1.8 benz. po przebiegu 270 tys.km nie wymaga ŻADNYCH dolewek oleju między przeglądami

Re: promocja X100 u Forda - ciekawy TDCi 100KM

Ja bardzo lubię TDi i dzisiaj wyczytałem o w/w promocji. 1,8TDCi hatch/sedan/kombi za 59.950/60.950/62.950-pln. Silniczek common rail 100KM (odchudzona 115-tka) i super wyposażenie. W pracy użytkuję Focusy kombi TDDi 90 KM i jest to już rewelacja (choć głośne i paliwożerne) - w tej samej cenie

Re: pierwsze 2000 km vectrą cdti 150km

spokojnie drogą krajowa i nie z tego ni z owego mam 160 i żadnego hałasu :) Jeszcze jeden ważna dla mnie zaleta silnika - ciężko go zdławić ruszając co często ma miejsce np w fordowskim tdci - w vectrze praktycznie przy manewrach na 1 i R nie uzywam gazu i nawet na wzniesieniach nie ma problemu. cóż

Re: Dyzel czy benzyna?

jezdze sluzbowo kilkoma samochodami - renault megane 1,6benzyna, octavia 1,9tdi, renault scienic 2,0beznzyna - prywatnie focusem 1,8tdci - mam wiec porównanie na co dzień co i jak się spisuje... megane 1.6 - pospility i mułowaty samochodzik, dużo pali i ekonomicznie wypada na poziome 2

Re: Focus II - roczniki 2005 i 2006 - ankieta

1.6tdci 109KM, 170tys.km - gw. uszczelnienie a potem wymiana rury intercoolera, - innym razem wymiana intercoolera po kontakcie z lisem, - uszczelnienie wtryskiwacza, bo spaliny dostawały się do kabiny na postoju! - gw. wymiana amortyzatora po całkowitym wycieku oleju, - wymieniona pęknięta

Re: Ford Mondeo 2.2 TDCI GhiaX kombi - test

Witam wszystkich użytkownkików różnych marek. Jestem właścicielem Forda Mondeo z 2002 roku w wersji TDDi o mocy 115km. Powiem tak jeśli chodzi o silnik ten jest głośny, ale bezawaryjny, kupiłem auto używane, i powiem szczerze jeździ się nim lepiej niż passatami B5.(mialem 2 przed fordem) dużo

Re: Toyota Corolla D-4D 110 KM

najgłośniejsza. Ale na prawdę różnice nie są znaczne. Pozwalam sobie publikować taką informację w związku z faktem, że ocena głośności dokonywana była oprócz moich uszu także przez uszy sprzedawców w poszczególnych salonach. "Kopa" silnik dostaje po włączeniu się turbiny, a ta granica oscyluje między 1

Re: Podstawowe prawa rządzące rynkiem...

TDCI nie są znowu takie złe...Wszystko zależy od pojemności, niektóre mogą sie szybciej sypać niektóre później. Tak samo jest z CDI...czy DCI Chciałem też przedstawić silnik D5 od VOLVO...SUPERKA:) Miałem taki i przejechałem nim ponad 200 000 Km.I w sumie nic się takiego nie działo. Teraz

Re: Ford Mondeo - ?

U mnie w firmie jeżdżą dwa Mondeo 2.0 Di - 115 km ( 285 nm), jeździłem, bryki kupione w salonie, wnętrze w wersji trend smutne wszystko czarne, poza tym wyposażenie sredni 6xsrs, manual klima, abs ,term zewn, szybki elktr.przód, tył korbki.Silnik ma niezłego kopa tak od.1900 obr,głośny ale

Re: Ford Focus roczniki 2000-2004- ankieta :)

tylnym zawieszeniem bo zauważyłem, że lubi myszkować po wjechaniu w dziurę. Poza tym silnik daje radę i ogólnie naprawdę przyjemnie sie nim jeździ. Przymierzałem się do nowego Focusa po liftingu, ale moim zdaniem jest za drogi (TDCI), a z silnikiem benzynowym 1.6 100KM niestety nie jedzie. W

odpowiadam, bo pewnie do mnie jedziesz...

użytkuję to i-CTDi w Accordzie, TDI 130 KM w starym Passacie, TDCi 115 KM w Mondeo. Dlatego silnik I-CTDi oceniam najwyżej na 4, a własności jezdne na 4+. Ideałem byłoby tu Mondeo z 2.0 TDI i wnętrzem Passata, ale to tylko marzenia... PS. A czym ty jeździsz? PS. Accord ma tylko 5 biegów, co przy 120

Re: Jaka używka kombi diesel do 40 tyś?

kilkuletnie egzemplarze -zapiekająca się linka hamulca ręcznego, może uszkodzić tarcze hamulcowe -padający EGR -w silnikach TDCI bardzo wrażliwy jest uklad wtryskowy, padajace wtryskiwacze są bardzo kosztowne w naprawie

Re: najgorszy/najlepszy diesel ~2l

ostatnio w Seacie. Wbrew obiegowym opiniom wcale nie wydaje się głośniejsze niż silniki zasilane CR. 1,9 JTD w AR 156 mimo zasilania CR był najgłośniejszy z testowanych przeze mnie aut. Pozdr

Re: Czy warto kupic c-maxa?

. Polecam marcowe porównanie w Auto Bildzie lub lipcowe w Auto Świecie. Wynika z niego (po krótce) że jednostka Forda TDci o pojemności 1.6l jeździ podobnie jak silnik wysokoprężny Renault o poj. 1.9 dci. Jednostka 2.0 TDci po prosu wymiata Renault Jedynym porównywalnym silnikiem jest (niestety

Re: Takim cudem

a bierzesz pod uwagę że moze było 40 % a jest teraz dopiero 30%????? to pomyśl ,czy jezdziłes nowoczesnym dislem ,myślę ze nie . Głośniejszy ?? moze tak ale nieznacznie ,zakres obrotów ?? o czym ty piszesz obecne benzyny mulą do prawie 4 tys obrotów (nic się nie dzieje ) dopiero od 4 do 6

Re: Ford Focus jest be?

pracowników ma I 1.6 kombi. Obaj są bardzo zadowoleni, to co robią to serwis eksploatacyjny (płyny, hamulce itp.) i naprawdę drobne usterki ni unieruchamiające na amen pojazdu. -- Ręce opadają do kostek jak mawia Szymuś Prostaczek

Re: Mitsubishi Lancer

1.6 Tdci montowanym w focusie. dodam jeszcze, że bravo wydaje mi się samochodem niezbyt głośnym w ogóle. > Mieszasz zaawansowanie techniczne z odczuciami z jazdy. Pozostając > zaś przy technice upieram się w dalszym ciągu, że motor Fiata to > technologiczna siermiega (mimo, że

Re: ford czy citroen

). > -głośniejszy silnik (1,6 TDCi 90 KM)-szczerze mówiąc zdziwiło mnie to,bo to > przecież nowsza jednostka, TDCi teraz dają? kiedyś było HDI. > -zbyt małe "czucie drogi" To dobra rzecz to czucie ale tak do 100 km natomiast przy trasie kilkusetkilumetrowej jest już męczące zwłaszcza w Polsce. Dobrze

Re: wyjec musi przyspieszać na III do 120

sprzedano BMW 120d, albo 330d? NIE PISZĘ O BMW 120d ANI 330d. > I dlaczego w PL (i na zdecydowanej > większości rynków) sprzedaje się więcej benzyniaków niż diesli? Właśnie. Bo diesle są za drogie. Focusów 1.6 też zapewne sprzedano więcej niż 2.0. Sam gdybym kupował nowy samochód

Re: FORD MONDEO/RENAULT LAGUNA - kto jezdzi Monde

Gość portalu: A napisał(a): > Czy nie uważasz, że silnik 1.8 125KM jest nieco za głośny jak na tą klasę > samochodu? Przejechałem takim Mondeo tylko trochę ponad tysiąc kilometrów ale > jak dla mnie to po przekroczeniu 3000 obrotów robi się głośno(wyje). Nawet > pojechałem do

Re: Mondeo Kombi 2001-2003

> podobno ma podrozec i nie wiem czy to sie nadal bedzie oplacac? Ford z manualną skrzynią 1-2l mniej. Panuje zgodna opinia, że gazu do fordów nie należy montować. > > Dwa Mondeo w dieslu (manulana skrzynia): (ceny ok 24 tys.) > Czym sie roznia silniki 2.0 TDCI i TDDI (jeden ma 115KM

Re: czy maruderzy jechali kiedyś dizlem?

Dieslem jezdziłem, i nie powiem. Żeby to było jakieś traumatyczne przeżycie. Tragedią jest jechać ZA dieslem. Ja naprawdę tu nei piszę o 100 letniej beczce, ale o max dwuletnim mondeo tdci, audi a6, czy octavii tdi. Ostatnio miałem nieprzyjemność jechać za vel-satisem, który nie dość że

Re: wyjec musi przyspieszać na III do 120

ja piszę o nowym silnku 1.9 TD 212 KM? > A jak ktoś nie umie zredukować biegu, to > niech kupi sobie automat. A jak ktoś nie lubi piłowania to niech sobie kupi TD. > > Bo diesle są za drogie. Focusów 1.6 też zapewne sprzedano więcej niż 2.0. > > Sam gdybym kupował

Re: specjalnie dla Ciebie "tekst"

możliwość używania słów "jeżdżę golfem". Za najtańszego varianta z benzynowym silnikiem 1,4 l. o symbolicznej mocy 80 KM trzeba zapłacić co najmniej 63 tys. zł. Diesel 1,9 l. (105 KM) to już wydatek nie mniej niż 75 tys zł. Wprawdzie samochód ma na pokładzie 6 poduszek powietrznych, "elektrykę" i