1.6 tdci poprawa osiągów

Piotr Mokwiński

Siedem dobrych kompaktów z dieslem do 20 tys. zł. Na liście m.in. Skoda, Citroen i Ford

Siedem dobrych kompaktów z dieslem do 20 tys. zł. Na liście m.in. Skoda, Citroen i Ford

Silniki wysokoprężne mają ostatnio złą prasę, ale to wciąż najlepsze rozwiązanie dla każdego kierowcy, który często pokonuje spore dystanse. Wtedy niskie spalanie jest zaletą nie do przecenienia. Dysponując budżetem w wysokości 20 tysięcy złotych bez kłopotu znajdziemy auto segmentu C z oszczędnym motorem wysokoprężnym.

Kupujemy używane. Kompaktowe auto z oszczędnym dieslem. Na co warto postawić mając 20 tysięcy zł w kieszeni?

Pomimo niesprzyjającej aury dla silników diesla w Europie, wciąż cieszą się one ogromną popularnością, zwłaszcza na rynku wtórnym Kierowcy niezmiennie doceniają charakterystykę ich pracy oraz niskie zużycie paliwa. Dysponując budżetem w wysokości 20 tysięcy złotych bez kłopotu znajdziemy auto segmentu C z oszczędnym motorem wysokoprężnym. Ogromna podaż nie ułatwia jednak podjęcia finalnej decyzji.

Kupujemy używane - Volkswagen Sharan II vs. Ford Galaxy II - dla dużej rodziny

Przez kilkanaście lat na europejskim rynku dominowały klasyczne, wyraźnie podzielone segmenty. W erze SUV-ów i crossoverów zaczyna brakować miejsca dla pełnowartościowych samochodów dla dużej rodziny. Nie można jednak przekreślać vanów, które nie mają konkurencji. Prześwietlamy używanego Sharana i Galaxy drugiej generacji.

Opel Vivaro, Movano i Combo | Nowości na rok 2016

Opel Vivaro, Movano i Combo | Nowości na rok 2016

. Inżynierowie Opla zadbali o poprawę bezpieczeństwa i komfortu jazdy w Movano - auto dostało asystenta świateł drogowych i asystenta pasa ruchu. Szukasz dużego, rodzinnego Opla? Sprawdź oferty Combo Podstawowa jednostka 1.6 TDCI o mocy 105 KM zostaje zastąpiona przez nowocześniejszą i mocniejszą o 15 KM wersję

Ford Tourneo Connect - Test | Pierwsza jazda | Praktyczny i delikatny

Ford Tourneo Connect - Test | Pierwsza jazda | Praktyczny i delikatny

silnik 1.6 EcoBoost o mocy 150 KM i momencie 240 Nm dostępnych w nieco węższym zakresie 1600-4000 obr/min. W obydwu modelach jest ona łaczona jedynie z sześciobiegową skrzynią automatyczną. Oferuje on najlepsze osiągi, okupione niestety najwyższym średnim spalaniem na poziomie 8 l/100 km. Ford Tourneo

Ford Focus II

podniesienie mocy maksymalnej z dotychczasowych 130 do 145 KM. Wysokoprężną jednostkę 1.6 TDCi 109 KM opracowano przy współpracy z koncernem PSA (Citroën-Peugeot) - jest już stosowana w takich autach jak Peugeot 206, 307, Ford Focus C-Max czy Mazda 3. Układ wtryskowy common rail najnowszej

Skoda Octavia II Combi 1.9 TDI Elegance - test | Za kierownicą

000 zł), Nissan Primera Wagon 1.9 dCi (od 92 400 zł), Opel Vectra kombi 1.9 CDTI (od 96 550 zł), Peugeot 407 SW 1.6 HDi (od 96 800 zł), VW Passat 1.9 TDI (97 000 zł), a z drugiej strony obszerniejszy, bardziej komfortowy i często lepiej wyposażony niż tańsze kompakty, takie jak Ford Focus II kombi 1.6

Re: pytanie o silnik forda 1,8 tdci

czy silnik 1,8 tdci oferowany w mondeo (pewnie też w focusie) jest z rodziny silników 1,6 i 2.0 TDCI ? To nowoczesny silnik zrobiony z francuzami czy stara konstrukcja forda tylko z dołożonym common railem? Pozdr al Wg mojej wiedzy jest to stary silnik, pamiętający jeszcze czasy

Re: Megane II Sedan czy Ford Focus

; - wiekszy upust, który dostałem w Renault; - subiektywnie lepsza obsługa klienta; - ciekawsze wrażenia z jazd próbnych pomimo tego, że Ford miał mocniejszy motor - 1.8 tdci 100 KM a Renault 1.5 dCi 80 KM; - bezkompromisowy design Megane II; - dobre opinie o Renault wśród znajomych (mój pierwszy