1.6 tdci typowe usterki

Piotr Mokwiński

Kupujemy używane: Auto dla rodziny za 30 tysięcy. Wybraliśmy 8 ciekawych minivanów

Kupujemy używane: Auto dla rodziny za 30 tysięcy. Wybraliśmy 8 ciekawych minivanów

30 tysięcy to wystarczający budżet na nowe auto segmentu A w najuboższej specyfikacji lub kilkuletniego minivana spełniającego szereg wygórowanych oczekiwań niemałej rodziny. Pojemne wnętrze i kompaktowe rozmiary ułatwiają miejską egzystencję oraz pozwalają na swobodne pokonywanie długich tras. Ogromna podaż na rynku wtórnym mocno utrudnia podjęcie ostatecznej decyzji. Podpowiadamy, na które samochody warto zwrócić uwagę.

Poradnik | Na te silniki Forda warto postawić

Pasmo ciągnących się latami wpadek jakościowych europejskiego oddziału Forda, bez wątpienia przyczyniło się do powstania nieprzychylnej opinii o tej marce. Istotnie, w latach 90. niemal wszystkie modele amerykańskiego producenta borykały się z masą usterek i jakościowych niedociągnięć. Niemniej, od kilku lat sztab inżynierów usilnie podnosi niegdyś nisko ustawioną poprzeczkę, dbając o rozwój jednostek napędowych i dobór tych godnych zastosowania.

Poradnik | Używane limuzyny klasy średniej - Ford Mondeo IV vs. Opel Insignia

Na rynku wtórnym to właśnie auta klasy średniej utożsamiane są z prestiżem, komfortem codziennego użytkowania, przestronnym i funkcjonalnym wnętrzem oraz bogatym wyborem silników. Obok Volkswagena Passata rekordy popularności bije Opel Insignia i Ford Mondeo IV. Oba modele uchodzą za stosunkowo trwałe konstrukcje. Który okazuje się lepszy po dekadzie od debiutu?

Zobacz wideo

Kupujemy używane - Volkswagen Sharan II vs. Ford Galaxy II - dla dużej rodziny

Kupujemy używane - Volkswagen Sharan II vs. Ford Galaxy II - dla dużej rodziny

oświetlenia dziennego i elementów dekoracyjnych na zderzakach. Sylwetka pozostała dwubryłowa, co oznacza ogromne możliwości w kwestii aranżacji wnętrza. Wnętrze wykończono z typową dla Volkswagena jakością i starannością. Zastosowane plastiki są w znacznej części miękkie i solidnie spasowane. Całość nie

Układ chłodzenia. Typowe awarie, problemy i koszty naprawy

Układ chłodzenia. Typowe awarie, problemy i koszty naprawy

płynu chłodniczego, hamulcowego, z układu kierowniczego - jakie mają konsekwencje Typowe awarie układu chłodzenia Większość usterek układu chłodzenia ma podłoże mechaniczne. Zdarzają się też awarie systemów elektronicznych, choć występują zdecydowanie rzadziej. Nieprawidłowości dotyczą przegrzewania lub

Poradnik | Rozsądne auta miejskie z dieslem za 10 tysięcy złotych

Poradnik | Rozsądne auta miejskie z dieslem za 10 tysięcy złotych

. Peugeot 206 oferowany był z szeroką gamą silników diesla: 1.9D, 1.4 HDI, 2.0 HDI i 1.6 HDI. Za 10 tysięcy złotych kupimy zadbany egzemplarz z jednostkami serii HDI generującymi od 68 do 110 KM, gwarantującymi przyzwoitą dynamikę i niewielkie spalanie. Usterka układu wtryskowego oznacza wydatek około 500

Nie wymieniaj, a naprawiaj. Na tych podzespołach zaoszczędzisz sporo pieniędzy!

Nie wymieniaj, a naprawiaj. Na tych podzespołach zaoszczędzisz sporo pieniędzy!

nowego urządzenia. Po wymianie wszystkich ruchomych elementów dostaniemy produkt prezentujący sprawność fabrycznie nowej części. W pakiecie przyznawana jest także gwarancja na 1-2 lata od zakładu dokonującego odbudowy. Za usługę zapłacimy około 300-400 złotych. Nowy alternator do fordowskiego 1.6 TDCi

Ford Focus C-Max (2003 - 2010) - opinie Moto.pl

Ford Focus C-Max (2003 - 2010) - opinie Moto.pl

dobrym stanie technicznym, a po jego zakupie zaprzyjaźnić się z dobrym, prywatnym warsztatem który potrafi sobie poradzić z typowymi dla tego modelu usterkami przy wykorzystaniu jak największej liczby zamienników. Usługi autoryzowanych warsztatów i ceny oryginalnych części zamiennych mogą okazać się dla

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

. Kolejny problem - typowy dla współczesnych Diesli - to nietrwałe koło dwumasowe. Okres produkcji silnika: 2000 - 2009. Modele w których stosowano silnik 2.0 TDCi: Ford: Mondeo III Jaguar: X-Type Dwulitrowy Diesel Mazdy (MZR-CD - seria RF) jest jednostką wyjątkowo wrażliwą na jakość oleju

Aż strach się bać tych aut. Brzydkie, awaryjne i doprowadzą do bankructwa

Aż strach się bać tych aut. Brzydkie, awaryjne i doprowadzą do bankructwa

ryzyka to przykładowo: 0.6 / 0.7 Turbo Smarta, 1.6 HTP wykorzystywane przez PSA oraz BMW, 2.0 d BMW, 2.0 D Subaru czy 2.0 / 2.2 D-4D słynącej z legendarnej niezawodności Toyoty. Pełną listę wadliwych silników z opisem najpoważniejszych usterek znajdziecie tutaj: Omijaj je szerokim łukiem | Nieudane

Aż strach się bać tych aut. Brzydkie, awaryjne i doprowadzą do bankructwa

Aż strach się bać tych aut. Brzydkie, awaryjne i doprowadzą do bankructwa

przeciętnym wyglądzie, to słysząc Multipla każdy kojarzy poczciwego brzydala z przetłoczeniem pod przednią szybą. Inżynierowie z Turynu we wnętrzu również postawili na oryginalność. Uwagę zwraca układ siedzeń 3+3 i nietypowa deska rozdzielcza. Z Multipli można się śmiać i wytykać jej dziwactwa, ale była

Re: Fiat Stilo v Opel Astra II

Nie wiem jak w Astrze, ale w Stilo ceny przy 1,2 są niskie. Serwis kompetentny, usterek typowych mało i proste do usunięcia tanim kosztem, przy użyciu orginalnych części. -- . -Z TDCI NA ST-

Re: Ford S Max 1,8 TDCi - gdzie najlepiej szukać?

auta to 2.5 z turbo, ale wątpię, żeby Cię przekonał z uwagi na niezbyt atrakcyjny poziom spalania. 2.0 TDCi najbardziej optymalny, tak mówią i chyba to prawda jest. W każdym razie jeździ zwyczajnie, jak rodzinny ropniak. S-Max ma kilka typowych problemów. Może na nim wystąpić korozja, więc wypada

Re: passat-superb-mondeo

psu jaja, ale za to jest naprawdę przyjemna kierownica obszyta skórą, to chyba opcja ale nie kosztuje majątku. Fotele średnie krzyż nie boli ale szału nie ma, idiotyczna regulacja wysokości taka wajcha do której można sięgnąć tylko przy otwartych drzwiach. Silnik 2,0 tdci, typowy nowoczesny