1.6 tdi cr common-rail opinie

Piotr Mokwiński, Kamil Nowicki

Używane Audi A4 - opinie i awarie. Sprawdzamy trzy generacje B7, B8 i B9. To prawdziwy hit

Używane Audi A4 - opinie i awarie. Sprawdzamy trzy generacje B7, B8 i B9. To prawdziwy hit

Audi A4 to król rynku wtórnego w Polsce. Żaden inny używany samochód nie cieszy się w Polsce takim zainteresowaniem. Dlatego postanowiliśmy prześwietlić A4 trzech generacji - B7, B8 oraz B9. Jakie są opinie o Audi A4?

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

Słyszeliście opinie, że współczesne samochody są bezproblemowe i bezawaryjne? Oto siedemnaście przykładów na to, że to nieprawda. Te silniki sprawiają sporo problemów, a co gorsza często są (nieopłacalnie) drogie w naprawie.

Volkswagen Passat B6 (2005-2010) - opinie Moto.pl

Passat szóstej generacji zaczął swoją przygodę z rynkiem wtórnym. Ze względu na korzystniejszą cenę i liczne zalety cieszy się dużym powodzeniem

Volkswagen Passat B6 - opinie i typowe usterki. Który silnik wybrać?

Volkswagen Passat B6 - opinie i typowe usterki. Który silnik wybrać?

jak chociażby regeneracja lub wymiana układu wtryskowego (pompowtryskiwacze) może nas słono kosztować. Dobrą alternatywą jest słabszy, wręcz swego czasu kultowy 1.9 TDI lub nowsze, poprawione 2.0 TDI CR, w którym zastosowano wtryskiwacze Common Rail. Volkswagen Passat B6 również był oferowany z

Audi A1 - test | Pierwsza jazda

Audi A1 - test | Pierwsza jazda

przypadki A1 można wybierać pomiędzy trzema silnikami. Interesujący 1.6 TDI z wtryskiem bezpośrednim Common Rail o mocy 105 KM (250 Nm) z pięciostopniową skrzynią manualną rozwija prędkość 187 km/h, przy czym pierwsza setka pojawi się na liczniku po 10,5 sek. Właśnie takim samochodem jeździliśmy. Do

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

na niej pękające głowice, osiadające głowice, awarie pompy oleju, pompowtryskiwaczy, napędu rozrządu (przedwcześnie zużywające się koło zębate na wale napędowym), czy koła dwumasowego. Problemy skończyły się wraz z wprowadzeniem wersji 2.0 TDI CR, czyli z układem Common-Rail w 2007 roku. Ten silnik

Skoda Fabia II (2007-2013) - opinie Moto.pl

Skoda Fabia II (2007-2013) - opinie Moto.pl

common-rail. W wersjach o mocy 90 lub 105 KM są naprawdę godne polecenia. Trzycylindrowy silnik 1.2 TDI CR również może pochwalić się nowoczesnym układem zasilania, ale nie pracuje tak spokojnie i ma słabą dynamikę. Może jednak pochwalić się najniższym zużyciem paliwa w całej stawce jednostek napędowych

Re: Jaka jest wasza opinia o C-maxie 1,6 TDCI ?

elvispresley napisał: > To tylko moja opinia. To jest najnowocześniejszy silnik w sojej klasie > (CommonRail poniżej 2 litrów stosowany w kompaktach i mikrovanach). Fakt. Jak na taki mialy silnik ma niezla moc. 4000obr i > 240Nm przy 1750 obr zapowiada bardzo elastyczną

Re: Jaka jest wasza opinia o C-maxie 1,6 TDCI ?

To tylko moja opinia. To jest najnowocześniejszy silnik w sojej klasie (CommonRail poniżej 2 litrów stosowany w kompaktach i mikrovanach). 4000obr i 240Nm przy 1750 obr zapowiada bardzo elastyczną jazdę. Jak to u francuskich dieslów. Do tego dochodzi funkcja overboost, która daje w

Re: jaka różnica CDTI a TDI

greenblack napisał: > Poza tym obok dyzli z PDP i CR istnieje jeszcze 2.5 > > V6 TDI, który nie ma żadnego z tych systemów. A tak z ciekawości - co ma? Coś odmiennego niż VAG stosował w starszych modelach TDI (1.9 8V 90KM i 110KM - wtrysk bezpośredni, ale nie

Re: Volvo S60 D5 Diesel wady i zalety ???????

poczytaj sobie opinie uzytkownikow na temat tego silnika www.autocentrum.pl/?FF=25&filtr=1&makeid=33&modelid=916&yearfrom2=&yearto2=&poj=2500&silnik=6&gfx=_1

Re:najlepsze TDi ??? Moga posiadac p-wtryskiwacze

ddr6 napisał: > tstefanowski napisał: > > > VW? Bo BMW i Mercedes od dawna "siedza" w common railu. > > Problem z VW byl taki ze stosowal pompowtryskiwacze Boscha > (awaryjne > > i niedoskonale) zamiast Cummingsa (tak jak zrobila to ze swietnym

Nowoczesne silniki wysokoprężne - historia

bezpośredniego (nazwanego Unijet), a następnie do współpracy zaproszono potentata - firmę Bosch. Jej to właśnie zawdzięcza się nazwę Common Rail (CR), gdzie w przeciwieństwie do pompowtryskiwacza zastosowano układ podobny do systemu znanego z silników benzynowych jako GDI (Gazoline Direct Injection