1.6 thp 150 170

Piotr Mokwiński

Kupujemy używane: Auto dla rodziny za 30 tysięcy. Wybraliśmy 8 ciekawych minivanów

Kupujemy używane: Auto dla rodziny za 30 tysięcy. Wybraliśmy 8 ciekawych minivanów

30 tysięcy to wystarczający budżet na nowe auto segmentu A w najuboższej specyfikacji lub kilkuletniego minivana spełniającego szereg wygórowanych oczekiwań niemałej rodziny. Pojemne wnętrze i kompaktowe rozmiary ułatwiają miejską egzystencję oraz pozwalają na swobodne pokonywanie długich tras. Ogromna podaż na rynku wtórnym mocno utrudnia podjęcie ostatecznej decyzji. Podpowiadamy, na które samochody warto zwrócić uwagę.

Kupujemy używane: Czterocylindrowe silniki benzynowe z doładowaniem o pojemności 1.4-1.6 l. Na które warto postawić?

Czasy wolnossących, nieskomplikowanych silników benzynowych odeszły już w niepamięć. Obecnie w salonach znajdziemy już niemal wyłącznie turbodoładowane jednostki napędowe o niewielkiej pojemności skokowej. Podobna rewolucja powoli zachodzi wśród używanych. Sprawdzamy, które dostępne na rynku propozycje warte są zainteresowania.

Kupujemy używane. Kabriolet za 20 tysięcy złotych. Co oferuje rynek?

Polscy kierowcy coraz chętniej decydują się na zakup drugiego lub trzeciego samochodu w gospodarstwie domowym, wyłącznie z myślą o weekedowej eksploatacji. 20 tysięcy złotych wystarczy na zakup zarówno cabrio o komfortowym, jak i iście sportowym charakterze. Wybór należy tylko do zainteresowanego. Co ciekawe, w przypadku niektórych kabrioletów możemy liczyć na sztywny, składany dach. Dzięki niemu możliwa jest całoroczna eksploatacja auta bez strachu o kondycję tekstylnego poszycia.

Renault Laguna III czy Citroen C5 II? Francuskie używane auta z klasy średniej

Renault Laguna III czy Citroen C5 II? Francuskie używane auta z klasy średniej

opracowanym wspólnie z BMW silnikiem 1.6 THP 156 KM, nie słynącym z trwałości. Zużywa sporo oleju i ma problemy z rozciągającym się łańcuchem rozrządu. Spośród gamy wysokoprężnej, największą popularnością cieszy się diesel 2.0 HDI o mocy 140-180 KM. Bazowy 1.6 HDI 110 KM jest zbyt słaby do ciężkiego auta

Poradnik - Kabriolety za 20 tysięcy złotych

Poradnik - Kabriolety za 20 tysięcy złotych

jednostek napędowych, polecamy benzynowe, wolnossące 1.6 i 1.8 o mocy 105 i 140 koni mechanicznych. Nie są szczególnie ekonomiczne, ale bardzo trwałe. Ponadto, poradzi sobie z nimi każdy mechanik. Wśród mocniejszych wariantów, można też postawić na doładowane 1.6 (180 KM) i 2.0 (170 i 200 KM). Diesle o

Na które turbodoładowane jednostki benzynowe warto zwrócić uwagę?

Na które turbodoładowane jednostki benzynowe warto zwrócić uwagę?

zastąpić wolnossące 1.6 i zrobił to z powodzeniem. Trzycylindrowy silnik o pojemności 999 centymetrów sześciennych generuje od 100 do 140 koni mechanicznych i 170-210 Nm. Zadebiutował w 2012 roku. Wyposażono go w bezpośredni wtrysk paliwa, turbodoładowanie i napęd rozrządu realizowany poprzez pasek

Poradnik | Mieszczuchy z namiastką sportu za 20 tysięcy złotych

Poradnik | Mieszczuchy z namiastką sportu za 20 tysięcy złotych

, systemy kontroli trakcji i fabryczne nagłośnienie. Sercem Peugeota 207 RC jest opracowany razem z BMW silnik 1.6 THP o mocy 174 KM. RC osiąga pierwszą setkę w zaledwie 6,4 sekundy, zaś prędkość maksymalna to 210 km/h. Największą wadą modelu jest awaryjna jednostka napędowa, borykająca się z

Co oferuje rynek w segmencie C premium?

Co oferuje rynek w segmencie C premium?

TFSI (300 KM), M6, A6 [S3 Quattro] Silniki wysokoprężne: 1.6 TDI (110 KM), M6, A7 2.0 TDI (150 KM), M6, A6 2.0 TDI (184 KM), M6, A6 2.0 TDI (150 KM), M6 [Quattro] 2.0 TDI (184 KM), A6 [Quattro] Wersje stylistyczne : Ambiente Ambition Attraction S Line S3 Euro NCAP: 2012: 5 gw. (95%, 87

Peugeot RCZ - test | Pierwsza jazda

Peugeot RCZ - test | Pierwsza jazda

coupé w wersji 1.8 TFSI (160 KM) kosztuje 122,7 tys. zł, 2.0 TFSI (211 KM) - 136,3 tys. zł, a 2.0 TDI (170 KM) - 145,4 tys. zł. Fani włoskich wozów mają do wyboru jeszcze Alfę Romeo GT. Na wersję z 2-litrowym silnikiem benzynowym o mocy 165 KM trzeba wydać 99,9 tys. zł, a na 150-konnego diesel o

Co oferuje rynek w segmencie C?

Co oferuje rynek w segmencie C?

Verde] Silniki wysokoprężne: 1.6 JTDM (105 KM), M6 2.0 JTDM (150 KM), M6 Wersje wyposażenia: Impression Progression Veloce Distinctive Exclusive Euro NCAP: 2010: 5 gwiazdek (97%, 85%, 63%, 86%) Ceny: 67 900 zł - 103 900 zł Nasze testy: Alfa Romeo Giulietta | Test | Pierwsza jazda

Najwięksi truciciele - część 1 od Alfy do Lotusa

Najwięksi truciciele - część 1 od Alfy do Lotusa

. Na drugiej pozycji ex aequo Citroen Berlingo 1.6 (120 KM) i C5 1,6 THP (156 KM) - 169 g/km . Komfort za małe pieniądze - używany Citroen C5   Citroen ma jedną z najczystszych ekologicznie gam modelowych. Berlingo osiąga wartość 169 g/km Dacia pod względem ekologii radzi sobie całkiem