1.6 thp ds3 rozrząd

Redakcja Moto.pl

Omijaj je szerokim łukiem. Najbardziej nieudane silniki. Pełna lista wtop i pułapek

Omijaj je szerokim łukiem. Najbardziej nieudane silniki. Pełna lista wtop i pułapek

Słyszeliście opinie, że współczesne samochody są bezproblemowe i bezawaryjne? Oto siedemnaście przykładów na to, że to nieprawda. Te silniki sprawiają sporo problemów, a co gorsza często są (nieopłacalnie) drogie w naprawie.

Kupujemy używane: Hot hatch z segmentu B za 30 tysięcy zł. Emocje gwarantowane

Jeśli oczekujemy sportowego charakteru połączonego z miejską wszechstronnością, to czeka na nas segment B. Topowe odmiany na pozór zwykłych mieszczuchów potrafią naprawdę wiele. Praktycznie każdy szanujący się w segmencie producent oferuje rasowego hot hatcha, który potrafi zawstydzić parametrami niejedno iście sportowe auto.

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

Słyszeliście opinie, że współczesne samochody są bezproblemowe i bezawaryjne? Oto siedemnaście przykładów na to, że to nieprawda. Te silniki sprawiają sporo problemów, a co gorsza często są (nieopłacalnie) drogie w naprawie.

Na które turbodoładowane jednostki benzynowe warto zwrócić uwagę?

Na które turbodoładowane jednostki benzynowe warto zwrócić uwagę?

208, 308, 3008, 5008, a także DS3 i DS4. Wyróżnia się wysoką kulturą pracy. Ma przyjemny dźwięk, a ilość wibracji przenoszących się do kabiny jest niewielka. 1.2 Puretech (THP) wyposażono w bezpośredni wtrysk paliwa i napęd rozrządu realizowany przez pasek. Jednostka generuje 110-130 koni

Citroen C4 (2004 - 2011) - opinie Moto.pl

Citroen C4 (2004 - 2011) - opinie Moto.pl

(140 KM). 2007 - silnik dwupaliwowy 1.6 Bioflex (109 KM) 2008 - Niewielka modernizacja, silniki benzynowe 1.6 VTi (120 KM), 1.6 THP (140 KM), 1.6 THP (150 KM) 2010 - Premiera drugiej generacji C4 Awaryjność

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

montowany był/jest silnik 1.6 THP: BMW: Mini Cooper S Citroen: DS3, C4, DS4, DS5 Peugeot: 207, 208, 308, 408, 508, RCZ fot. Peugeot   Valvoline VR1 Racing 10W60 5L Rodzaj: Półsyntetyczny Lepkość: 10W60 Pojemność: 5 L 2 opinie Parametry techniczne

Re: Citroen DS3 vs. Peugeot RCZ vs. Renault Clio

silnik 1.6 THP z Puga i Cytryny jest owocem współpracy PSA i BMW. W skrócie BMW dało do tego silnika głowicę (rozrząd) i osprzęt, PSA - blok. Jak do tej pory główne problemy z tym silnikiem są związane z głowicą, więc nie należy się podniecać, że to niemiecki silnik.

Re: Astra III

w których jest lub był problem z łańcuchem począwszy od tak chwalonej Hondy 2.2d przez 1.6TDCI Forda po 1.6THP BMW/PSA .No i oczywiście silniki TSI jako najbardziej popularny przykład który stal sie symbolem głównie z tego powodu że jest tak masowy -- Zanim rzucisz butelke dobrze

Re: zakup nowego rodzinnego samochodu

micholuss napisał: > Chociaż dzisiaj oglądałem Peugeota 508 SW i muszę przyznać że bardzo mi się pod > obał, jazda próbna też była bardzo przyjemna :) Cytaty: Dotyczy silnika 1.6 THP