1.6 thp olej

Jan Zomer

Jak często wymieniać olej silnikowy?

Jak często wymieniać olej silnikowy?

Olej silnikowy to jedna z najważniejszych cieczy krążących w jednostce napędowej. Wielu kierowców zapomina, że trzeba go wymieniać regularnie. Jak często wymieniać olej silnikowy?

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

Słyszeliście opinie, że współczesne samochody są bezproblemowe i bezawaryjne? Oto siedemnaście przykładów na to, że to nieprawda. Te silniki sprawiają sporo problemów, a co gorsza często są (nieopłacalnie) drogie w naprawie.

Kupujemy używane: Auto dla rodziny za 30 tysięcy. Wybraliśmy 8 ciekawych minivanów

30 tysięcy to wystarczający budżet na nowe auto segmentu A w najuboższej specyfikacji lub kilkuletniego minivana spełniającego szereg wygórowanych oczekiwań niemałej rodziny. Pojemne wnętrze i kompaktowe rozmiary ułatwiają miejską egzystencję oraz pozwalają na swobodne pokonywanie długich tras. Ogromna podaż na rynku wtórnym mocno utrudnia podjęcie ostatecznej decyzji. Podpowiadamy, na które samochody warto zwrócić uwagę.

Przyczyny problemów z uruchamianiem ciepłego silnika

Przyczyny problemów z uruchamianiem ciepłego silnika

wygeneruje odpowiednie ciśnienie w układzie. Olej napędowy w całkowicie sprawnym silniku powinien pozostać w listwie wtryskowej pod wysokim ciśnieniem – tylko w takich warunkach wtryskiwacze są w stanie stworzyć w komorach spalania odpowiednie warunki do zapłonu. Przeczytaj także: Jak radzić sobie z

Kupujemy używane: Czterocylindrowe silniki benzynowe z doładowaniem o pojemności 1.4-1.6 l. Na które warto postawić?

Kupujemy używane: Czterocylindrowe silniki benzynowe z doładowaniem o pojemności 1.4-1.6 l. Na które warto postawić?

koszt 800 złotych. Należy też być przygotowanym na niezbyt oszczędny charakter jednostki, zwłaszcza w mieście. Wbrew pozorom, opracowany wspólnie przez PSA i BMW silnik 1.6 THP nie należy do najlepszych konstrukcji na rynku. Kilka niedociągnięć konstrukcyjnych wymaga od użytkownika szczególnej opieki

Kupujemy używane: Citroen C4 I vs. Toyota Auris I. Stylowy, czy konserwatywny kompakt?

Kupujemy używane: Citroen C4 I vs. Toyota Auris I. Stylowy, czy konserwatywny kompakt?

zastosowaniu wielopunktowego wtrysku paliwa. Napęd rozrządu realizowany jest za pomocą paska – koszt wymiany oscyluje wokół 600 złotych. Jedynie opracowany wspólnie z BMW silnik 1.6 VTI i 1.6 THP 120 i 150 KM boryka się z licznymi trudnościami technicznymi. Najczęściej hałasuje napęd rozrządu, może

Kupujemy używane: Suzuki Swift IV kontra Peugeot 208. Dwa światy w segmencie B

Kupujemy używane: Suzuki Swift IV kontra Peugeot 208. Dwa światy w segmencie B

spalanie oscylujące wokół 5 litrów na 100 km. Na szczycie benzynowej gamy stoi dostępny w topowej wersji GTI silnik 1.6 THP o mocy 156-200 KM. W jego przypadku również czekają nas trudności z łańcuchem rozrządu. Problem częściowo rozwiązuje częsta wymiana oleju silnikowego – co 6-8 tysięcy kilometrów

Kupujemy używane. Auto do miasta za 30 tys. zł. Kilkuletnie, dobrze wyposażone propozycje

Kupujemy używane. Auto do miasta za 30 tys. zł. Kilkuletnie, dobrze wyposażone propozycje

KM i topowy czterocylindrowy silnik 1.6 THP 208 KM zarezerwowany dla wersji GTI Warta zainteresowania bez wątpienia jest także piata generacja Nissana Micry. Japoński mieszczuch produkowany jest od 2016 roku we francuskich zakładach marki wyłącznie jako pięciodrzwiowy hatchback. Futurystyczne

Kupujemy używane: Chevrolet Orlando i Citroen C4 Picasso. Zapomniane minivany za rozsądną kwot

Kupujemy używane: Chevrolet Orlando i Citroen C4 Picasso. Zapomniane minivany za rozsądną kwot

kierowcę, skórzaną tapicerkę i pneumatyczne zawieszenie osi tylnej (po latach konieczna może okazać się wymiana miechów, koszt 1000 złotych w ASO). Postaw na starsze jednostki benzynowe Paleta silnikowa C4 Picasso jest ogromna. Niemniej, benzynowych, nowoczesnych 1.6 VTI i doładowanych THP opracowanych

Poradnik | Łańcuch rozrządu nie jest wieczny. Warto regularnie sprawdzać jego stan

Poradnik | Łańcuch rozrządu nie jest wieczny. Warto regularnie sprawdzać jego stan

obciążenia w zestawieniu z niższą wytrzymałością konstrukcji oznaczają tylko jedno – mechanizm wytrzymuje dużo mniej, niż dawniej stosowane paski. Zmieniaj olej co 10-15 tysięcy kilometrów Kolejną kwestią są obecnie stosowanie oleje silnikowe o niskiej lepkości, a także wydłużone interwały ich wymiany

Kupujemy używane: Ford S-Max I kontra Citroen C4 Grand Picasso I. Pierwsze generacje popularnych minivanów

Kupujemy używane: Ford S-Max I kontra Citroen C4 Grand Picasso I. Pierwsze generacje popularnych minivanów

bezpieczeństwa. Citroen C4 Grand Picasso I - silniki, opinie. Ostrożnie z silnikami benzynowymi Spośród benzynowych silników, mechanicy radzą ostrożnie podchodzić do skonstruowanych wspólnie z BMW jednostek 1.6 VTI i THP. Bezproblemową eksploatację zapewniają tylko wolnossące 1.8 i 2.0 opracowane przez

Silnik 1.2 PureTech - opinie. Czy warto zainteresować się silnikiem roku z rynku wtórnego?

Silnik 1.2 PureTech - opinie. Czy warto zainteresować się silnikiem roku z rynku wtórnego?

czasie Francuzi mieli w ofercie jedynie 1.6 THP. Motor zaprojektowany wraz z BMW cierpiał na wiele chorób wieku dziecięcego. Do tego kosztownych. Odpowiedź nastąpiła i to bardzo dobra. Producent przewidział dwie wersje wspomnianego silnika. Bazowa – wolnossąca EB2 stanowi podstawowe źródło siły

Kupujemy używane. Kabriolet za 20 tysięcy złotych. Co oferuje rynek?

Kupujemy używane. Kabriolet za 20 tysięcy złotych. Co oferuje rynek?

tapicerka, elektryczna regulacja siedzeń i podgrzewanie. Dodatkowo większość egzemplarzy wyposażonych jest w dwustrefową automatyczną klimatyzację, komputer pokładowy, kolorową nawigację i rozbudowane nagłośnienie. Do napędu 308 oddelegowano opracowany razem z BMW benzynowy silnik 1.6 THP o mocy 156 lub

Renault Laguna III czy Citroen C5 II? Francuskie używane auta z klasy średniej

Renault Laguna III czy Citroen C5 II? Francuskie używane auta z klasy średniej

opracowanym wspólnie z BMW silnikiem 1.6 THP 156 KM, nie słynącym z trwałości. Zużywa sporo oleju i ma problemy z rozciągającym się łańcuchem rozrządu. Spośród gamy wysokoprężnej, największą popularnością cieszy się diesel 2.0 HDI o mocy 140-180 KM. Bazowy 1.6 HDI 110 KM jest zbyt słaby do ciężkiego auta

Poradnik - Kabriolety za 20 tysięcy złotych

Poradnik - Kabriolety za 20 tysięcy złotych

uzupełnił wolnossących 1.6 (120 KM), a także 112-konny 1.6 HDI. To właśnie niewielki motor wysokoprężny najczęściej występuje w ogłoszeniach. Jest trwały, ale z uwagi na mokry DPF, warto regularnie pokonać przynajmniej 20-30 kilometrów na trasach szybkiego ruchu. Jako ostatni ofertę uzupełnił 1.6 THP

Na które turbodoładowane jednostki benzynowe warto zwrócić uwagę?

Na które turbodoładowane jednostki benzynowe warto zwrócić uwagę?

mechanicznych i 205-230 Nm. Moment obrotowy trafia na przednie koła za pośrednictwem manualnej lub automatycznej przekładni. W przeciwieństwie do większego 1.6 THP opracowanego wspólnie z BMW, trzycylindrowiec nie ma większych wad. Sporo egzemplarzy przejechało już około 200 tysięcy kilometrów bez

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

: Nissan: Patrol, Terrano, Navara, Caravan Nissan Navara, fot. Nissan   MOPAR Olej 10W30 5l oraz oryginalny filtr oleju Dodge... 0 opinii Podstawowe informacje o MOPAR Olej 10W30 5l oraz oryginalny filtr oleju Dodge Shadow (5l-10W30KPL

Co oferuje rynek w segmencie C?

Co oferuje rynek w segmencie C?

był oferowany z silnikami 1.6 THP, który w tym roku wycofano z polskiej oferty. Tym samym chcąc kupić 308-kę z silnikiem benzynowym klienci skazani są wyłącznie na jednostki trzycylindrowe. Wersje nadwoziowe (wymiary, poj. bagażnika): hatchback 5-drz. (4,25 x 1,80 x 1,46 m; 398/1206 l) kombi 5-drz

Re: Citroen c5 II opinie

Jezdze juz rok C4 grand picasso z silnikiem 1,6 thp i wrazenia sa bardzo pozytywne. przebieg 27kkm zero problemow raz zawolal zeby dolac plyn chlodzacy, brak zuzycia oleju. Osiagi jak na takie gabaryty bardzo poprawne, max moment przy 1400 obr wiec przy ruszaniu potrafi zamieszac kolami mimo ze

Re: Co kupić żonie? do 50 kpln

awaryjności niewiele można na razie powiedzieć. Ale jeżeli auto zbudowano tak samo, jak nowego C5, to nie ma się o co się martwić. Corsa jest zbudowana dziwnie nierówno. Część klientów jeździ trzy lata i tylko wymienia olej, inni zaglądają do serwisu kilka razy w roku. Niestety, dzisiaj podział na francuskie

Re: Turbo-benzyna na krótkie dystanse.

, raz w tygodniu 20km. od ponad dwóch lat ujeżdżam TSI i nie mam żadnych problemów, turbo w silnikach benzynowych jest demonizowane przez dieslowców znających różne przypadki z klekotów, w TSI turbo nie ma żadnej zmiennej geometrii ani dwumas, regeneracja to cena około 1 tys, więc nie jest to żadna

Re: zakup nowego rodzinnego samochodu

micholuss napisał: > Chociaż dzisiaj oglądałem Peugeota 508 SW i muszę przyznać że bardzo mi się pod > obał, jazda próbna też była bardzo przyjemna :) Cytaty: Dotyczy silnika 1.6 THP