1.7 cdti silnik łańcuch

Kamil Nowicki

Opel Corsa D - opinie i typowe usterki. Poradnik kupującego

Opel Corsa D - opinie i typowe usterki. Poradnik kupującego

Szukając miejskiego auta warto zastanowić się nad Oplem Corsą D, który jest stosunkowo tani w zakupie, a zarazem niedrogi w utrzymaniu. Jakie są opinie o Oplu Corsa D i jakie są typowe usterki tego modelu?

Opel Astra IV vs. Seat Leon III. Czy bestsellery z rynku wtórnego zasługują na uwagę?

Niesłabnącą popularnością cieszy się Opel Astra IV i techniczny bliźniak Volkswagena Golfa - Seat Leon III. Szeroki wybór jednostek napędowych, różne poziomy wyposażenia i atrakcyjny design przemawiają na ich korzyść. Są jednak elementy, które zawodzą. Sprawdzamy mocne i słabe punkty bestsellerowych modeli.

Porównanie - Seat Leon II vs. Opel Astra III. Kompakty na każdą kieszeń

Wśród używanych kompaktów największym zainteresowaniem cieszy się niemiecka technologia. Do tej grupy bez dwóch zdań należy Opel Astra III. Nie można jednak zapominać o hiszpańskim konkurencie z atrakcyjną linią nadwozia i dobrymi właściwościami jezdnymi.

Idealne do miasta za 10-15 tysięcy złotych - Opel Corsa D vs. Skoda Fabia II

Idealne do miasta za 10-15 tysięcy złotych - Opel Corsa D vs. Skoda Fabia II

CDTI autorstwa Fiata i 1.7 CDTI Isuzu. Włoska konstrukcja, produkowana w bielskiej fabryce dysponuje mocą 75-95 KM. W zależności od roku produkcji i rynku przeznaczenia, wyposażona może być w kłopotliwy podczas miejskiej eksploatacji filtr cząstek stałych. Serwisowe czyszczenie filtra wiąże się z

Opel Astra III (2004-2011) - opinie Moto.pl

Opel Astra III (2004-2011) - opinie Moto.pl

), 2.0 Turbo (170 KM), 2.0 Turbo (200 KM), turbodiesle 1.7 CDTi (80 KM), 1.7 CDTi (100 KM), 1.9 CDTi (120 KM), 1.9 CDTi (150 KM) 2005 - silnik benzynowy 1.8 (140 KM), turbodiesel 1.3 CDTi (90 KM), wersja sportowa OPC z silnikiem 2.0 (240 KM), minivan Zafira

Poradnik | Tanie w eksploatacji. Małe silniki Diesla bez dwumasowego koła zamachowego

Poradnik | Tanie w eksploatacji. Małe silniki Diesla bez dwumasowego koła zamachowego

. Zwłaszcza w sytuacji, gdy większość czasu spędzamy w ruchu miejskim. Zdaniem mechaników, dobrym wyborem dla kierowców oczekujących niskich kosztów eksploatacji i braku wrażliwego osprzętu, jest znany z palety napędowej Opla silnik 1.7 CDTI. Czterocylindrowa jednostka autorstwa inżynierów Isuzu, od lat 90

Chevrolet Cruze vs. Skoda Octavia II - kopciuszek czy bestseller?

Chevrolet Cruze vs. Skoda Octavia II - kopciuszek czy bestseller?

rozrządu co 70 tysięcy kilometrów pochłonie około tysiąca złotych. Regeneracja turbosprężarki w odmianie 1.4 Turbo to koszt 900-1500 złotych. Wyposażone w bezpośredni wtrysk paliwa common-rail silniki diesla 1.7 i 2.0 CDTI generują 130, 150 lub 163 KM. Przekonują niskim zużyciem oleju napędowego, kulturą

Opel Corsa C (2000-2006) - opinie Moto.pl

Najwięcej zastrzeżeń można mieć do silnika 1.0 12V. Początkowo notowano w nim problemy z przepływomierzem powietrza. Dziwnie zachowuje się także napęd rozrządu, w którym zastosowano łańcuch. Zazwyczaj takie rozwiązanie należy do bardzo trwałych, w tym przypadku łańcuch wraz z elementami napinającymi może

Numer 12/2004

Opel Corsa 1.7 CDTI, Peugeot 206 1.6 HDi, Renault Clio 1.5 dCi - trzy auta miejskie z nowoczesnymi turbodieslami i ponadprzeciętnym temperamentem Audi A3 TDI Sportback kontra BMW 120 - bezwzględna walka ambitnych kompaktów Minikonfrontacja

Volkswagen Golf V (2003-2008) - opinie Moto.pl

Volkswagen Golf V (2003-2008) - opinie Moto.pl

korka wlewu oleju) oraz awarie układu napędowego pompy oleju, prowadzące nawet do zatarcia silnika. Napęd pompy poprawiono dopiero w 2007 r. (koła zębate zamiast łańcucha). Z kolei dwusprzęglowa skrzynia biegów DSG, mimo skomplikowanej konstrukcji, jest wyjątkowo niezawodna i trwała. Miłośnicy

1.7DTI i 1.7 CDTI łancuch czy pasek ?

Ostatecznie postanowiłem wybierać pomiędzy tymi dwoma silnikami. Pierwszy ma 66kW 90KM, drugi 59kW 80KM. Kto może opisać w skócie te jednostki? Który z nich ma pasek rozrządu? Czy może łańcuch rozrządu? Który jest lepszy i jakie wrażenia z eksploatacji????

Re: passat czy vectra-co lepsze???

trwałym łańcuchem ) w passacie co jakies 70 tys zł trzeba wymienic pasek z rolkami. silnik 1.9 CDTI to juz silnik Fiata , o wiele lepszy niz 2.0 DTI(spalanie i parametry ) ,ma juz naped rozrzadu paskowy i jest pod wzgledem eksploatacyjnym całkowicie porównywalny z passatem. minusem vectry jest

Re: Honda traci charakter i klientów

niemiecka motoryzacje tutaj wprost nazwali te auta "gratami" i "pełnymi usterek" o pomyłce nie może byćmowy. Więc i tak wiem że mam świetne auto ze specyficznym szumem metalicznym od łańcuchów. I-cdti rzęxi tak fajnie bo ma dwa łańcuchy - wał na rozrzad i wał na pompę oleju i jeszcze rozrząd napędzają