1.7 tdci opel silnik opinie

Piotr Mokwiński

Kompaktowe auta z trwałymi dieslami za 20 tysięcy złotych. Silnik wysokoprężny jeszcze nie umarł!

Kompaktowe auta z trwałymi dieslami za 20 tysięcy złotych. Silnik wysokoprężny jeszcze nie umarł!

Mimo trwającej od kilku miesięcy złej passy silników wysokoprężnych, wciąż cieszą się one wielką popularnością na rynku wtórnym. Dobra dynamika i niskie zużycie paliwa przekonują rzesze kierowców, zwłaszcza w klasie kompaktowej. Dysponując budżetem 20 tysięcy złotych bez większych trudności znajdziemy dobrze utrzymany kompakt z trwałym dieslem. Musimy jedynie pogodzić się z typowymi dla nowoczesnych ropniaków przypadłościami związanymi z kosztownym osprzętem silnika: dwumasowe koło zamachowe, filtr cząstek stałych, turbosprężarka i wtryskiwacze. To one odpowiedzialne są za wyższe faktury w warsztacie.

Boisz się tanich diesli? Tych możesz być pewny

Jeżeli szukacie dla siebie używanego samochodu z silnikiem Diesla, to mamy kilka propozycji, którym warto się przyjrzeć. To sprawdzone i udane auta, które nie wydrenują naszych kieszeni

Hit czy mit? Porażki segmentu B MPV

Jakie cechy wpływają na sukces rynkowy, a jakie oznaczają totalną klęskę sprzedażową? Marka, cena, jakość - zobacz która marka ma najgorszą ich kombinację

Zobacz wideo

Wybieramy najlepszy używany kompakt (2006)

Wybieramy najlepszy używany kompakt (2006)

1.6 MZ-CD 1560 109 11,5 182 5,0 442 340/1272 Nissan Almera II 2.2 dCi 2184 112 11,4 187 5,9 420 355/1020 Opel Astra III 1.7 CDTI 1686 100 12,3 181 5,0 425 380/1300 Opel Astra III 1.9 CDTI 1910 100 12,3 180 6,0 425 380/1300 Peugeot 307 HDI 110 1560 109 12,5 188 5,0 421 340/1328 Renault Megane

Numer 12/2004

Opel Corsa 1.7 CDTI, Peugeot 206 1.6 HDi, Renault Clio 1.5 dCi - trzy auta miejskie z nowoczesnymi turbodieslami i ponadprzeciętnym temperamentem Audi A3 TDI Sportback kontra BMW 120 - bezwzględna walka ambitnych kompaktów Minikonfrontacja Ford Mondeo Titanium X 2.2 TDCi oraz 3.0 16V - co lepsze

Czy warto czekać

uzależniona od popytu, a potrwa nie krócej niż trzy lata. Dostępne będą silniki benzynowe 1.2 16V (75 KM), 1.4 16V (90 KM), 1.6 16V (100 KM) i wysokoprężne 1.7 16V (75 KM), 2.0 16V (100 KM), 2.2 16V (125 KM). Wycofano zaś silnik 1.6 8V (84 KM). Nie wiadomo, czy Opel zdecyduje się obniżyć ceny, natomiast na

TOP FIVE | Kompakty

TOP FIVE | Kompakty

KM) - 68 200 zł 3. Opel Astra Po zaprojektowanej przez komputer Astrze III, nowy model wreszcie może podbić serca nie tylko wyglądem, ale również prowadzeniem. Zachwyca komfortem jazdy oraz materiałami. Ceny: od 1.4 Ben 100 KM - 58 500 zł Najlepsza wersja: 1.4 (140 KM) - 71 650 zł 1.7

Re: SMUTNA PRAWDA O TDCI

Co do TDCI to mam obiekcje nie do silnika a raczej boje sie paliwa jakie jest serwowane na stacjach. Wybrałem 1,8/125KM i jestem zadowolony!Fajne te rymy morda-forda,hopla-opla itd. Ale to wszystko ma sie nijak do zapytania o opinie!Przejechałem 16000 w 10m-cy i jestem zadowolony.Pali od 6

jednak Astra II

tak się składa, że mam porównanie. w Astrze spod świateł z pewnością będzie Ci brakowało ale w trasie elastyka diesela robi swoje i można przyjemnie podróżować. poczytaj o silnikach 1.7 w Oplu bo było kilka różniących się wersji. ogólnie te konstrukcje uchodzą za dobre póki się nie psują bo

Najczęściej czytane