1.8 t turbodziura

Szczepan Mroczek

VW Golf GTI - test | Za kierownicą

VW Golf GTI - test | Za kierownicą

Choć zmiany w GTI szóstej generacji nie są rewolucyjne, wystarczyły, by konkurenci znowu spoglądali na usportowionego Golfa z zazdrością

Nissan Juke 1.6 DIG-T - test | Pierwsza jazda

Nissan stawia na auta niszowe. Do miastoodpornego Qashqaia dołącza właśnie zadziorny Juke. Czy odniesie sukces na miarę większego brata?

BMW 328i - test | Za kierownicą

Bajerancki Mam Wózek - nowoczesny silnik zachwycający osiągami i masa wspaniałych dodatków czynią z nowej trójki znakomite auto. Czy nowe BMW ma jakieś wady?

Opel Astra 1.6 Turbo - test | Za kierownicą

Opel Astra 1.6 Turbo - test | Za kierownicą

Megane z 2-litrowym silnikiem turbo o mocy 180 koni to wydatek 79 500 zł, a za 76 830 zł wyjedziemy z salonu 160-konnym Golfem 1.4 TSI. Słabszy, ale niekoniecznie wolniejszy Fiat Bravo 1.4 T-Jet (150 KM) kosztuje jeszcze mniej, bo 72 990 zł. W stawce mocnych kompaktów brylują również Seat Leon 1.8 TSI o

Audi A4

... Czyżby key-man się pomylił? Czy to nie aby wolnossąca wersja? Pomyślmy: na 2.0 jest za szybki. Nie brzmi też jak znany mi już 3.2 FSI V6... To jednak musi być 2.0 T FSI. Ale gdzie sprężarka? Ani jej nie czuć, ani nie słychać. Gładko i jednostajnie wchodzi na obroty. Turbodziura? Nie ma. Nawet spod lady

Re: Mocniejszy VW Golf VII GTI

Mam 1.8T (podkrecony w okolice 200 koni) w swoim aucie i to nie jest silnik na miare 2011r. Pomijajac paliwozernosc, turbodziura na niskich obrotach jest zbyt duza.

Re: Mocniejszy VW Golf VII GTI

@Hmm Mam 1.8T (podkrecony w okolice 200 koni) w swoim aucie i to nie jest silnik na miare 2011r. Pomijajac paliwozernosc, turbodziura na niskich obrotach jest zbyt duza. Nie ma jak popsuć sobie silnik cheaptuningiem, a potem na niego narzekać.

Re: Uki, jeszcze raz.....

uki145 napisał: > a zeby byc juz do konca zrozumiałym .oprócz mojej ar ,czesto jezdze passatem > 1.8 T (150 KM przy 5800 i 210 Nm w zakresie 1750-4600) faktycznie silnik > dysponuje spora elastycznoscia w przedziale 2000 -4000 obr , Cosik nie na temat ;) ...ale dobrze - 1.8T

Re: Octavia 4x4 jaki silnik wybrać ;>

Co do silników to tym 1,8T jeździłem(Passat)-świetny ale paliwożerny, 1.9TDI jeździłem właśnie Octavią-bardzo ekonomiczny ale dla mnie nieco za głośny(tylko nieco)i czasem przeszkadza tzw "turbodziura" ale ogólnie też ok,samo auto ma taki mankament, że ma mały rozstaw osi i nie

Re: Nowe diesle

; > > porównanie gti z tym właśnie ropniakiem do gti z benzyną 1.8T (tez > > 150hp).Przyspieszenie prawie identyczne w obu wersjach ale pod względem > > elastyczności 1.8T zostawał daleko z tyłu.Z drugiej jednak strony jak to > > wygląda?GTI i diesel pod maską :)Pzdr > >

Re: Nowe diesle

Gość portalu: Rumburaak napisał(a): > No nie........Następny "zawodnik" :) Gaz do Gti 1.8T.Płakać się chce.Niepodoba > cie się diesel w takim aucie ale gaz to juz jak najbardziej :) Jestes pewnie > jednym z tych, którzy by do M3 wsadzili instalację gazową?Co do osiągów to z

Nastepny co sie gazu boi

prawie niemozliwe). Jak sie juz wkreci do tych 2000obr/min, dostaje takiego kopa,ze bierze wszystko (no.prawie wszystko) co jezdzi :-) tak sie sklada,ze jezdzilem i 1.8T 150KM, i 1.9 TDI 90,100,110,130KM i 140KM (chip ze 110). Im wyzsza moc, tym wieksza turbodziura. 1.8T wchodzi plynnie na obroty, nie

Re: Nowe diesle

Gość portalu: Piotr napisał(a): > Gość portalu: Rumburaak napisał(a): > > No nie........Następny "zawodnik" :) Gaz do Gti 1.8T.Płakać się chce.Niepo > doba > > cie się diesel w takim aucie ale gaz to juz jak najbardziej :) Jestes pewn > ie > > jednym z

Re: Nastepny co sie gazu boi

i 1.8T 150KM, i 1.9 TDI 90,100,110,130KM i 140KM > (chip ze 110). Im wyzsza moc, tym wieksza turbodziura. 1.8T wchodzi plynnie na > obroty, nie ma az takiego wgniatania w fotel,ale moc jest praktycznie w pelnym > zakresie obrotow-i to zarzucam nowym, wysilonym dieslom-moc jest tylko