1.8 tdci budowa silnika

Jan Zomer

Poradnik | Na te silniki Forda warto postawić

Poradnik | Na te silniki Forda warto postawić

Pasmo ciągnących się latami wpadek jakościowych europejskiego oddziału Forda, bez wątpienia przyczyniło się do powstania nieprzychylnej opinii o tej marce. Istotnie, w latach 90. niemal wszystkie modele amerykańskiego producenta borykały się z masą usterek i jakościowych niedociągnięć. Niemniej, od kilku lat sztab inżynierów usilnie podnosi niegdyś nisko ustawioną poprzeczkę, dbając o rozwój jednostek napędowych i dobór tych godnych zastosowania.

Poradnik | Po latach wciąż w dobrej formie: Golf IV, Astra II, Focus I

VW Golf, Opel Astra i Ford Focus, od końca lat 90. rywalizują o dominację w popularnym segmencie aut kompaktowych. Zażarta walka o klienta toczy się również na rynku wtórnym. Za auta sprzed blisko dwóch dekad trzeba zapłacić zaledwie kilka tysięcy złotych. Wersji silnikowych, wyposażeniowych, a także wariantów nadwoziowych nie brakuje. Czy to propozycje wciąż godne zainteresowania?

Funkcjonalne minivany za 20 tysięcy złotych

Mimo spadku popularności segmentu minivanów, oferta na portalach ogłoszeniowych jest bardzo bogata. 20 tysięcy złotych wystarczy na zadbany i dobrze wyposażony egzemplarz. Oto nasze propozycje.

Co oferuje rynek crossoverów w segmencie C?

Co oferuje rynek crossoverów w segmencie C?

): kombi 5-drz. (4,34 x 1,80 x 1,63 m; 416/1193 l) Silniki benzynowe: 1.6 (117 KM), M5 Silniki wysokoprężne: 1.6 e-HDI (114 KM), M6 1.8 e-HDI (150 KM), M6 1.8 e-HDI (150 KM), M6 [4x4] Wersje wyposażenia: Seduction Exclusive Euro NCAP: 2011: 5 gw. (86%, 78%, 60%, 71%) - wyniki dla

Czy warto czekać

. Opinia auto+ Warto się pospieszyć i nim druga generacja Focusa okrzepnie na rynku, kupić pierwszą w bogato wyposażonej wersji X100 - polecamy z silnikiem 1.8 TDCi lub budżetowym 1.4 EFI. Zwolennikom Mazdy radzimy poczekać na nową "trójkę"

Ford Focus C-Max (2003 - 2010) - opinie Moto.pl

Ford Focus C-Max (2003 - 2010) - opinie Moto.pl

wielu użytkowników zbyt wygórowane. Testy samochodów używanych Historia modelu 2003 - premiera modelu, nadwozie jednobryłowe 5d, silniki benzynowe 1.6 (100 KM), 1.8 (120 KM), turbodiesle 1.6 TDCi (109 KM), 2.0 TDCi (136 KM) 2004 - silniki benzynowe 1.6 (115 KM), 1.8 (125 KM) i 2.0 (145 KM) 2005

Rynek motoryzacyjny po wejściu do Unii Europejskiej

% * o pojemności silnika powyżej 2000 cm3 **bez względu na pojemność Nie opłaca się znacznie zaniżać wartości samochodu w umowie ze sprzedawcą. Jeśli bowiem celnik zakwestionuje dokumenty, wyliczy wartość auta na podstawie oficjalnej tabeli. model

1,4 HDi koncernu PSA = 1,4 Duratorq TDCi

pojazdy. Nowy silnik Diesla HDi 1,4 w PSA oraz silnik Duratorq TDCi 1,4 w Ford Motor Company to rezultat porozumienia o wspolpracy zawartego przez dwa koncerny we wrzesniu 1998r., rozszerzonego rok pozniej poprzez podpisanie szeroko zakrojonego programu wspolpracy w dziedzinie silnikow Diesla

Re: Kultura pracy silnika-czy jest istotna?V6,R6

iberia29 napisała: Auto ma > jezdzic, ma jakos wygladac i miec jakies tam udogodnienia, ot co. Skąd się wzięłaś na tym forum? Za karę? Dziwne. A w temacie. W dobie ekonomicznych poświęceń budowa silników V6 i V8 jest pełna kompromisów. Każdy producent upraszcza procesy produkcyjne i

Re: Polonez z silnikiem rovera

TAKIM POlonezem możn nieźle gonić 0-100 km/h w 11 sekund:), ale silniki Rovera mają tę przypadłość że zrywają się w nich paski rozrządu, a naprawa jest droga i nieco skomplikowana, ze względu na plastrową budowę silnika. W sumie niexle się tym jeździ, choć auto jest dość głośne. Silnik nieźle

Re: Diesle mają się ...coraz lepiej!

samochody z silnikami turboodrzutowymi :))) , w następnej kolejności silnik dwusuwowy , a taki samochód chyba nie należy do marzeń żadnego z nas. ad.1 silnik benzynowy z wtryskiem wielopunktowym bezpośrednim ma budowę podobną do silnika.... no właśnie . Może porównajmy więć silniki wolnossące

Re: Ku przestrodze

Corsy kosztowała mniej niż połowę wartości auta? Albo turbosprężarka połączona z kolektorem wydechowym w silniku Forda 1.8 TDCi: jej cena jest prawie dwa razy wyższa niż turbiny, którą można odkręcić i zachować stary kolektor. Nie dało się zrobić dwóch elementów zamiast jednego? Można zrozumieć

Re: Ku przestrodze

kosztowała mniej niż połowę wartości auta? Albo turbosprężarka połączona z kolektorem wydechowym w silniku Forda 1.8 TDCi: jej cena jest prawie dwa razy wyższa niż turbiny, którą można odkręcić i zachować stary kolektor. Nie dało się zrobić dwóch elementów zamiast jednego? Można zrozumieć – ze

Re: Anatomia Dynamizmu

mniejszej niż 2170 ccm i mocy nie mniejszej niż 170 KM oraz gadżetami, m.in. wrocławską rejestracją, dwustrefową klimatyzacją, podgrzewanymi fotelami i zmieniarką na co najmniej sześć płyt CD. Koniecznie w kolorze czarny metalik, z tapicerką z alcantary. Nie mógł być krótszy niż 4,7 m i węższy niż 1,8 m