1.8 tsi 180 km opinie

Piotr Mokwiński

Kupujemy używane: Audi A3 III - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

Kupujemy używane: Audi A3 III - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

Używane Audi A3 III - opinie, awaryjność najlepsze wersje. Samochody, które jako nowe kosztowały ponad 100 tysięcy złotych, można dostać obecnie za niewielką część tej kwoty. Jedną z ciekawszych propozycji na rynku wtórnym jest Audi A3.

Poradnik | Kupujemy używane 1.8 TSI | Dobry silnik, choć nie bez wad

Silnik 1.8 TSI montowany był w modelach Volkswagena, Skody i Audi (z oznaczeniem TFSI). To dobry silnik, chwalony za osiągi i niskie spalanie, ma jednak kilka poważnych wad, które mogą narazić właściciela na bardzo duże koszty

Opinie Moto.pl: Mazda CX-3 kontra VW T-Roc. Czy nowoczesny silnik benzynowy dorówna dopracowanemu dieslowi?

Segment B crossover jest bardzo rozpięty. Dzięki temu możemy w nim zaklasyfikować aż kilkanaście samochodów. Należą do nich Mazda CX-3 i VW T-Roc. W japońskim aucie pracuje diesel, a w niemieckim nowoczesny benzyniak. Według danych producenta, zużywają podobne ilości paliwa. Jak jest w rzeczywistości?

Zobacz wideo

Poradnik - Kabriolety za 20 tysięcy złotych

Poradnik - Kabriolety za 20 tysięcy złotych

jednostek napędowych, polecamy benzynowe, wolnossące 1.6 i 1.8 o mocy 105 i 140 koni mechanicznych. Nie są szczególnie ekonomiczne, ale bardzo trwałe. Ponadto, poradzi sobie z nimi każdy mechanik. Wśród mocniejszych wariantów, można też postawić na doładowane 1.6 (180 KM) i 2.0 (170 i 200 KM). Diesle o

Skoda Yeti (2009 - ) - opinie Moto.pl

Skoda Yeti (2009 - ) - opinie Moto.pl

| Za kierownicą Silniki Paleta silników Yeti to dobrze znane jednostki koncernu Volkswagena. Ma to swoje zalety, ale i wady. Wśród jednostek benzynowych są jedynie silniki TSI o pojemnościach: 1,2 l (105 KM), 1,4 l (122 KM) i 1,8 litra (152-160 KM). Niestety każda z nich miewa swoje słabe strony

Kupujemy używane - turbodoładowane jednostki benzynowe, na które warto postawić

Kupujemy używane - turbodoładowane jednostki benzynowe, na które warto postawić

rzędzie cylindry przykryto szesnastozaworową głowicą. Podstawę gamy stanowią wersje o mocy 120 i 150 KM. W topowej konfiguracji moc wynosi 180 KM (turbo + kompresor). Producent zastosował turbosprężarkę o zmiennej geometrii łopat oraz dwumasowe koło zamachowe łagodzące wibracje silnika. Podczas

Seat Ibiza Cupra 1.8 TSI | Pierwsza jazda | Upsizing

Seat Ibiza Cupra 1.8 TSI | Pierwsza jazda | Upsizing

masą 133 kg. Tuż za miasteczkiem Odena miły głos każe w końcu opuścić A-drugi i kieruje mnie na drogi lokalne. Najważniejsze, że teren do płaskich nie należy, więc w końcu można będzie coś powiedzieć o nowym sercu Ibizy. Stosowany dotąd motor 1.4 TSI (180 KM) nie miał dobrej opinii, zwłaszcza w kwestii

Co oferuje rynek crossoverów w segmencie C?

Co oferuje rynek crossoverów w segmencie C?

. Wersje nadwoziowe (wymiary; poj. bagażnika): kombi 5-drz. (4,22 x 1,79 x 1,67 m; 416/1760 l) Silniki benzynowe: 1.2 TSI (105 KM), M6, DSG7 1.4 TSI (122 KM), M6, DSG7 1.8 TSI (160 KM), M6 [4x4] 1.8 TSI (152 KM), DSG6 [4x4] Silniki wysokoprężne: 1.6 TDI (105 KM), M5, DSG7 2.0 TDI (110 KM), M5

Volkswagen Tiguan 2.0 TSI DSG - test | Za kierownicą

Volkswagen Tiguan 2.0 TSI DSG - test | Za kierownicą

jednostki (oficjalnie z powodu wysokich kosztów produkcji). Co powie konkurencja? - Skoda Yeti 1.8 TSI Experience 4x4 (160 KM, tylko skrzynia ręczna) - 96,5 tys. zł - Ford Kuga 2.5T Titanium S (200 KM, 5-biegowy automat) - 131,8 tys. zł Poza Skodą i Fordem, próżno pod maskami kompaktowych crossoverów

Opinie Moto.pl: Skoda Octavia RS vs. Hyundai i30 N - Weteran kontra nowicjusz

Opinie Moto.pl: Skoda Octavia RS vs. Hyundai i30 N - Weteran kontra nowicjusz

Rodzinna wyścigówka Pierwsza generacja RS-a korzystała z silnika o pojemności 1.8 litra o mocy 180 koni mechanicznych. W kolejnej zadebiutował 2.0 TSI. Moc sukcesywnie rosła, aż w trzecim wcieleniu po liftingu zatrzymała się na 245 KM. Najmocniejsza w historii Octavia nie tylko jest mocna, ale też

Opinie Moto.pl: VW Golf GTI TCR vs. Renault Megane RS - porównanie. Tak się powinno robić hot hatche!

Opinie Moto.pl: VW Golf GTI TCR vs. Renault Megane RS - porównanie. Tak się powinno robić hot hatche!

. Teraz wiele się zmieniło. 110 KM to moc na poziomie najnowszego modelu Up! TCR ma jej niemal 3 razy więcej. I do tego wygląda zadziornie. Zdecydowanie bardziej rasowo od zwykłego GTI Performance. Ma przeprojektowany przedni zderzak z nowym spojlerem, zmodyfikowany układ wydechowy, a także tylny dyfuzor

Volkswagen Jetta (1979-2010) - opinie Moto.pl

Volkswagen Jetta (1979-2010) - opinie Moto.pl

V6 (204 KM), wersje z napędem 4x4 (4Motion), wersja kombi (Variant) 5d 2000 - silniki benzynowe 1.4 (75 KM), 1.6 (102 KM), 1.8 Turbo (150 KM), 2.3 (170 KM), turbodiesle 1.9 TDI (100 KM), 1.9 TDI (150 KM) 2001 - turbodiesel 1.9 TDI (130 KM) 2002 - silniki benzynowe 1.6 FSI (110 KM), 1.8 Turbo (180

Re: mazda 6 opinie

dwulitrowy benzyniak 280KM, tylko to już dla podbudowania EGO, bo przez 99% czasu nie wykorzystasz nawet 150KM... No i cenowo dobrze wyposażone egzemplarze wchodzą w rejony aut premium.... Passat z benzynowym silnikiem skrzynią automatyczną i podobną ceną to: 1.8 TSI 180 DSG Variant do setki 8,1 s

Re: Suzuki Baleno opinie

Ale jak kupujesz nowy samochód, to silnika z turbiną nie trzeba się bać. Po pierwsze gwarancja, po drugie spokojnie zrobi z 200 kkm - raczej tak długo prywatnie samochodem nie będziesz jeździć. Na forum astry k są osoby co już przejechały astertką 1.4 125 km ponad 180 kkm i złego słowa na silnik

Re: jaki samochód segment B

), np. - Volkswagen GTI 2.0 TSI 200 KM DSG, 2006 r. 100 tys przebieg, 3drzwiowy -Skoda Fabia 1.2 TSI 105KM Style DSG, 2010 r. 40 tys przebieg, 5drzwiowy - Golf V 1.4 TSI GT 140PS DSG, 2007 r., 115 tys przebieg -Seat Ibiza Cupra 1.4 TSI 180KM, DSG, 2009 r. 88 tys. przebieg Lepiej chyba mniejszy

Re: Nowy czy uzywany - inaczej postawiony problem

No, pytanie zadałeś mocno teoretycznie (jak i część tego wątku), ale być może trafia w sedno problemu. > 1. Czy kupilbys nowy samochod sredniej klasy/wielkości z silniikiem TSI/TFSI, > itp. o pojmenosci 1.0-1.2 i moca ok. 180KM zamiast podobnego auta z silnikiem > np. 3.0, 6