1.8 tsi manual czy dsg

Marcin Lewandowski

Volkswagen Polo GTI | Znamy polskie ceny

Volkswagen Polo GTI | Znamy polskie ceny

Volkswagen Polo przeszedł lifting. Wersja sportowa nosząca oznaczenie GTI oprócz nowego wyglądu wchodzi w nowy sezon z nowym silnikiem o większej mocy. Znamy też już polskie ceny auta

Volkswagen Touran | Ceny w Polsce | Minivan już w salonach

Kompaktowy minivan Volkswagena właśnie wjechał do polskich salonów, więc poznaliśmy oficjalny cennik nowego modelu. Z okazji debiutu rynkowego niemiecka marka przygotowała też specjalną sesję zdjęciową Tourana i podzieliła się najnowszymi informacjami na jego temat

Dziesięć najchętniej kupowanych SUV-ów w Polsce. Jakie są ich mocne i słabe strony?

Jakie samochody kupują Polacy? Maj przyniósł sporo niespodzianek. Na liście 30 najpopularniejszych modeli wśród prywatnych odbiorców, jedną trzecią stanowią SUV-y i crossovery. Opisujemy mocne oraz słabe strony 10 najpopularniejszych SUV-ów.

Zobacz wideo

SUPERBryka dla menedżera

250/1900 320/1800-2500 350/1750-2500 Skrzynia biegów manual/6 manual/6 lub automat/7 DSG automat/6 DSG, manual/5 manual/6 lub automat/6

Škoda Octavia po kosmetyczce - pierwsza jazda

Škoda Octavia po kosmetyczce - pierwsza jazda

. Przyspieszenie? Do setki w 9,7 sekund. Spalanie? Nieco ponad 6 litrów. Jest jednak jeden warunek - 7-biegowa skrzynia DSG. Niestety za dopłatą 7 300 zł, bo w standardzie oferowana jest 6-biegowa ręczna. Niewielkim modyfikacjom poddano też silnik 1.8 TSI (160 KM). Bez zmian natomiast pozostawiono 1.4 (80 KM), 1.6

Toyota Verso 1.8 Multitronic S - test | Za kierownicą

Toyota Verso 1.8 Multitronic S - test | Za kierownicą

przekonuje mnie do zapewnień producenta. Lepiej wybrać 6-biegowy manual. Dzięki temu samochód będzie znacznie cichszy i bardziej oszczędny. Mimo płyty z Avensisa, w tylnym zawieszeniu Verso zamontowano belkę skrętną. Czy to powód do narzekań? Rodzinna Toyota prowadzi się poprawnie i nie przechyla

Re: automat czy manual ?

W zasadzie wśród znajomych kto przesiadł się na skrzynie DSG lub inną dwusprzęgłową, to już nie wyobraża sobie powrotu do manuala. Jest to po prostu bardzo wygodne. Na stronie producent VW podaje nawet oficjalne info, że DSG mniej pali np. 1.4 TSI manual w Golfie 5,2l, ten sam silnik DSG 5.0l. Z

Re: Który?- Kuga, Mitsu. ASX, Skoda Yeti czy Scou

bezzebnypirat napisał: > Ach, ja bralbym automat, ale jak robisz glownie trasy rownie dobrze moze byc > manual, to jasne. Ja też wziąłbym automat, ale tu jest trochę ograniczeń: scout chyba w ogóle nie jest oferowany z automatem, yeti można mieć z dsg do silnika 1,2 tsi, który moim

w polsce sie nie da kupic samochodu

.4 120km z sekwencyjnym manualem i - do sciagniecia od dealera z rybnika - alfe 159 1.9 diesel 150km. co za kraj. nie wiem co zrobic. czekac pare miesiecy na kota w worku ale z automatem, czy brac cos z manualem, choc tu wybor tez biedny. z ciekawostek znalazlem alfe 159 1.8 200km za mniej niz

Re: Jaka skrzynia porównywalna do DSG?

: Golf VI 1.4 TSI 122: 6b (DSG-7): 9,5 sek (9,5 sek), 6,2 l/100km (6,0 l/100km) Ford Focus 2.0 TDCi DPF (dane z katalogu Forda) 6b (PowerShift): 9,3 sek (9,6 sek), 5,5 l/100km (5,8 l/100km) > Plus oczywiście zejście z czasem przyśpieszeń i zużyciem paliwa na poziom manua > li, co

Re: Jesteś impregnowana na argumenty

(i umie się nim jeździć), to będzie tańszy. Ale nie tak znowu wiele tańszy. Powtarzam się chyba. Aaa, wiem, że 1.4 TSI 122 KM nie ma kompresorka. Właśnie takiego chciałem kupić i uważam, że ten silnik w połączeniu z DSG jest idealną kombinacją (wtedy pali nawet mniej niż manual, nie mówiąć o