1.8 tsi największy przebieg

moto.pl

Kupujesz samochód? Uważaj! To wersje-skarbonki najpopularniejszych aut nad Wisłą

Kupujesz samochód? Uważaj! To wersje-skarbonki najpopularniejszych aut nad Wisłą

Początek wiosny to czas, w którym wielu kierowców decyduje się na zakup samochodu. Dlatego przygotowaliśmy dla was zestawienie, w którym znajdziecie najpopularniejsze używane auta nad Wisłą i ich wersje, których trzeba się wystrzegać.

Kupujemy używane - turbodoładowane jednostki benzynowe, na które warto postawić

Od pewnego czasu silniki wysokoprężne systematycznie tracą swoją budowaną latami popularność na rzecz jednostek benzynowych. Widać to także na rynku wtórnym, gdzie renesans przeżywają stosunkowo nieskomplikowane i trwałe silniki benzynowe. W wersjach z doładowaniem zapewniają dobrą dynamikę i w wielu przypadkach okazują się trwałe i stosunkowo niedrogie w serwisie. Przedstawiamy 8 godnych zainteresowania propozycji z różnych klas pojemnościowych.

Te auta omijaj szerokim łukiem. Psują się na potęgę, a ich naprawa doprowadza do bankructwa

Chcecie kupić samochód na rynku wtórnym? Wybraliśmy modele, których powinniście się wystrzegać. To prawdziwe pułapki na czterech kołach.

Zobacz wideo

Które silniki nadają się do instalacji LPG? Prezentujemy przegląd jednostek z pośrednim i bezpośrednim wtryskiem paliwa

Które silniki nadają się do instalacji LPG? Prezentujemy przegląd jednostek z pośrednim i bezpośrednim wtryskiem paliwa

miejscu pozwala na odpowiednią kalibrację i niezawodne działanie oraz kontrolę jakości produktu. Przekłada się to na bezawaryjną pracę instalacji. Taka instalacja nie tylko nie ma negatywnego wpływu na silnik, a nawet pozwala na pokonanie autem przebiegu rzędu 300 tys. km i więcej." - stwierdza

Kupujemy używaną Skodę | Poradnik | Na te modele lepiej uważaj!

Kupujemy używaną Skodę | Poradnik | Na te modele lepiej uważaj!

zbierają silniki benzynowe o pojemności 1.8 i 2.0 litra. Odradzaliśmy dwie duże jednostki wysokoprężne, ale spokojnie można się zainteresować słabszym 1.9 TDI. Turbodiesle 1.9 TDI są mniej dynamiczne, ale za to znane i sprawdzone, godne polecenia od strony trwałości Lata: 2004-2013 Dlaczego? 1.8 TSI

Bezpośredni wtrysk nie boi się LPG

Bezpośredni wtrysk nie boi się LPG

długodystansowymi testami wykonanymi przez producenta. Sterownik STAG 400 DPI jest dedykowany najczęściej spotykanym silnikom z bezpośrednim wtryskiem na rynku. Mowa m.in. o: silnikach z grupy Volkswagena FSI 2.0, 3.2, 4.2 l oraz TSI 1.4, 1.8 i 2.0 l, silnikach Mazdy 2.0 DISI oraz 2.3 DISI Turbo, silnikach Toyoty

Co oferuje rynek w segmencie C?

Co oferuje rynek w segmencie C?

. (4,23 x 1,81 x 1,45 m; 380/1093 l) hatchback 5-drz. (4,37 x 1,82 x 1,46 m; 380/1113 l) kombi 5-drz. (4,54 x 1,82 x 1,46 m; 587/1470 l) Silniki benzynowe: 1.2 TSI (86 KM), M5 1.2 TSI (105 KM), M5, M6, A7 1.4 TSI (122 KM), M6 1.4 TSI (140 KM), M6 1.8 TSI (180 KM), M6, A7 2.0 TSI (265 KM), M6, A6

Volkswagen Jetta (1979-2010) - opinie Moto.pl

Volkswagen Jetta (1979-2010) - opinie Moto.pl

generacji (Jetta) 1984 - premiera drugiej generacji (Jetta) 1991 - premiera trzeciej generacji (Vento), nadwozie sedan 4d, silniki benzynowe 1.6 (75 KM), 1.8 (75 KM), 1.8 (90 KM), 2.0 (115 KM), 2.8 VR6 (174 KM), diesel 1.9 D (64 KM), turbodiesel 1.9 TD (75 KM) 1993 - turbodiesel 1.9 TDI (90 KM) 1995

Toyota Verso 1.8 Multitronic S - test | Za kierownicą

Toyota Verso 1.8 Multitronic S - test | Za kierownicą

i system bezkluczykowy. Co na to konkurencja? Porównywalna Mazda 5 z 2-litrowym silnikiem o mocy 146 koni jest tańsza o 100 zł (90 800 zł). Od Toyoty różni się przede wszystkim przesuwnymi drzwiami. Bardziej konwencjonalny VW Touran Highline ze 140-konnym silnikiem TSI i z największym w klasie

Re: TDI vs TSI

.0 i 1.8) od 2012 kiedy to zmieniono konstrukcję pierścieni i tłoków oleju ponad miarę nie biorą. Problem brania oleju dotyczył starszych 1.8 i 2.0 (nie dotyczył 1.4 i 1.2) które miały za cienkie pierścienie. Problem jest obecnie rozwiązywany przez rozfrezowanie tłoków i wstawienie nowych pierścieni

Re: Opel Insignia 1.4 Turbo

Opel przynajmniej nie czaruje że zapatrzył się w Volskwagena i chce mieć taką jednostkę jak 1,4 TSI. Ciekawe jednak jak z przebiegiem momentu obrotowego bo największą zaletą volkswagenowskiego TSI jest to że ma i turbinę i kompresor dzięki czemu rozwija moc i moment w zasadzie liniowo

Re: TDI vs TSI

hakim2 napisał: > Tak, dokładnie, nowy Superb. Mam S2 z 1.8 TSI 160 KM i spodobał mi się ten 2.0 > TSI 220 KM. 1.8 miał problemy z olejem więc obawiam się ze 2.0 będąc wysilonym > jeszcze bardziej może mieć większe problemy. Wcześniej nie myślałem o TDI ( pod > ział tras

Re: LPG dla TSI | Eksploatacja

1999 r. ma 140 tys.km przebiegu i żadnych napraw silnika nie miało...był tylko rozrząd wymieniony, amortyzatory, paski, filtry, ,akumulator, świece,hamulce...mam silnik 1,4 60 KM benzynka, co prawda nie ma dużo mocy ale jest bezawaryjny...w silniku to ja tylko olej zmieniam...haha ...a te nowoczesne

Re: Nowa Octavia 1.4 TSI - 8,5 s. do setki

Octavia 1,2 TSI 85 KM ma dużo lepsze osiągi (nawet do 20%) niż : Auris/Corolla 1,3 99 KM Civic 1,4 100 KM Astra 1,4 100 KM Fokus 1,6 85/100 KM i30/Ceed 1,4 100 KM i przy okazji pali ok 1 l mniej na 100 km Mamy w firmie auta rp 2011 (Octavia II FL, Fabia) 1,4 TSI 122 KM i 1,2 TSI 85 KM z

Re: Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI - pierwsza ja

Mam Golfa V kombi z 2008 roku 1,9 TDI z przebiegiem ok. 120 tys km. Czytając Wasze teksty o awaryjności VW mogę tylko życzyć każdemu tak niezawodnego auta. W trakcie tego przebiegu nie miałem ani jednej awarii. Tylko serwisy okresowe, klocki itp. Największe wydatki jakie ponoszę co ok. 50 tys km to

Re: Mazda 6 2.0 MZR czy Passat 1.8 TSI co wybrać

świadczy o jakości auta, ale np. przyciski podgrzewania siedzeń wygląda jakby urwał się z taniego sprzętu gospodarstwa domowego. Silnik doładowany w Passacie będzie przyjemniejszy w użytkowaniu choćby przez przebieg momentu obrotowego, minusem jest większe skomplikowanie silnika ale przy odpowiedniej

Re: fantastyczny 1.2 TSI

Czynnik ludzki na pewno ma na to wpływ, ale myślę, że chyba najbardziej chodzi o konkretny egzemplarz silnika. W 1.2 tsi mam rozeznanie, bo takowego posiadam, natomiast jeśli o 1.4 tsi chodzi, to ma go tylko jeden mój znajomy w golfie VI. Kupił używkę o niewielkim przebiegu (coś koło 60kkm), do tej

Re: fantastyczny 1.2 TSI

motoryzacji, miał na podnośniku Golfa (III lub IV nie rozróżniam ich), na drugim Polo 6N i wyjaśnił mi to tak: "w Golfach sprzęgło wytrzymuje 100 tys. km, w Polo ten sam silnik, to samo sprzęgło, ta sama skrzynia biegów a sprzęgła się nie zużywają, bo lżejsza buda". 1,2 TSI będzie fajny w lekkim Polo, ale w

Re: fantastyczny 1.2 TSI

świadomy pojemności swojego silnika). Reasumując, opiszę sprawę tak: Gdybym miał kupować kolejnego małego dostawczaka dla siebie - kupiłbym takiego samego VW caddy 1.2 tsi - ze względu na całkiem dużą radość z jazdy oraz teoretycznie rozsądne spalanie (biorąc pod uwagę taki samochód). Ale

Re: seat ibiza 1.2 tsi

trasie, a jak się pojawi potomek to i przez rok, dwa, (...) jakoś się pomieścimy... Od pół roku jest potomek i JAKOŚ się (we trójkę) mieścimy ;) Rodzinnym autem i na dłużej ciężko jednak nazwać ibizę. W tym momencie albo rok temu brałbym w wersji ST czyli z większym kuprem. Brałem ją z serwisu jako

Re: Nowa Octavia 1.4 TSI - 8,5 s. do setki

(skrzynia ręczna) mam za 5 msc tego roku następującą średnią: 1. 6,5 2. 6,1 3. 6,7 4. 5,8 5. 6,3 to 5 aut z zeszłego roku. I 5 róznych kierowców z całej Polski.Przy czym uwaga - średnia oparta na karcie paliwwej i realnym przebiegu nie uwzględnia prywatnych wyjazdów pracowników (tankują sami) więc z

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

Mógłbyś nieco rozwinąć kwestię "starego" 1.2 TSI ? Użytkuję takowego - 1.2 TSI, 105KM. Aktualny przebieg - 100kkm. Auto nie oszczędzane (powiedzmy, że służbowe). W kwestii awarii które kojarzę - dotyczyło go 2 akcje serwisowe. Jedna miała związek z turbosprężarką (jakaś uszczelka?), druga

Re: fantastyczny 1.2 TSI

źródeł. Tyle tylko, że nie znam konkretnych roczników i silników, bo o to nigdy nie pytałem. Zresztą ja u siebie nie mam żadnego większego dostawczego auta niż ten mój caddy właśnie. Może jak "rozwinę" się na tyle mocno, żeby kupić flotę ducato;) czy innych tego typu, większych aut - to będzie to miało

Re: Octavia 1.4 TSI z LPG

do tej pory jeszcze nic nie robilem oprocz wymiany oleju i 1 zarówki przebieg 47k km. Obie okty benzynki natomiast na na reno takze nie mogę narzekać kangurek spisuje się nieźle silnik disel 1.5 może troszkę mocy czasem brakuje ale raczej bez większych napraw ale za to wykonanie - jakość materiałów i

Re: fantastyczny 1.2 TSI

tutaj taka mała dygresja. W testówkach nic nie skrzypiało, w moim skrzypi lewy nawiew. Obym nie wpadł w paranoję macania do przy kazdej możliwej okazji ;) Trzeba też wspomnieć o wyciszeniu wnętrza. W poprzednim caddym był wyjątkowo cichy silnik 1.2 tsi. Na jałowych obrotach nie byłem wielokrotnie

Re: Opel Insignia 1.4 Turbo

Jak wprowadzali 1.4TSI w Passacie to też były wielkie krzyki. Dynamika? Sporo zależy od momentu obrotowego i jego przebiegu. Również 200Nm jak w Oplu i max w przedziale 1500-4000obr. Opel pewnie zbliżony przebieg. Wystarczy do spokojnego poruszania się.Przy okazji zużycie paliwa sensowne

Re: seat ibiza 1.2 tsi

bardzo dobre. Generalnie w porównaniu do zwykłych silników 1.6 auto spala ok 1.5l mniej w mieście i około 1l mniej w trasie przy prędkościach do 100km/h, na autostradzie przy 160-170km/h różnice maleją i spalanie jest takie jak w zwykłym 1.6. Silnik 1.2 TSI/TFSI daje jednak dużą przyjemność z jazdy

Re: Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI - pierwsza ja

Drogi mironie: Twoja wypowiedź zawiera jedną błędną teze że wszystkie używane to graty... Owszem,używane ponad graty często się psują,nie chcą odpalić itp... ale jeśli ktoś dba o swoje 8 letnie autko,wymienia regularnie olej,klocki,akumulator, nie robi dużych przebiegów to ono odwdzięcza mu się

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

to mówią starzy mechanicy: turbo swoje musi wypić. Owszem, na trasie będzie megaoszczędny, ale tylko jak Ty sam będziesz jechać megaoszczędnie. A napraw po większym przebiegu będzie cała masa. Chcesz trwały benzyniak - to kupuj benzynę bez turbo. Tyle że one się już kończą, głównie japońce mają

Re: Przenoszony moment obrotowy jest rozny.

Ibiza 1,2 TSI ST, 2012 r. Przebieg 30tys.km. Dsg7 pracuje idealnie.Zmiana biegu w ułamku sekundy.Zadnego szarpania.W położeniu S przy mocniejszym depnięciu auto próbuje wyrwać się spod kontroli-jest za lekkie. Ciekaw jestem opinii użytkowników dsg7 z większym przebiegiem.Irek

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

wte czy wewte? Przy Twoim przebiegu to mniej niż 1000zł rocznie. Generalnie namawiałbym na samochód większy, przede wszystkim - z większym bagażnikiem. Dzieci szybko rosną, wozi się ze sobą nie tylko wózek, ale całą masę rzeczy. Nie napisałeś, jaki masz budżet, ale Focus 1.0 Ecoboost to

Caddy 1.2 TSI - pierwsza poważna awaria.

Daję Wam znać jak wygląda eksploatacja mojego VW caddy z silnikiem 1.2 TSI 105KM. Przy przebiegu około 108 000km (samochód ma nieco ponad 3 lata), podczas "rutynowego przeglądu silnika" - zauważyłem, że silnik lekko poci się od strony uszczelki silnika (od strony grilla). Po dalszych

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

Złą opinię o turbobenzynach wyrobiły produkty grupy VAG. Najpierw słynne rozciągające się łańcuchy rozrządu. Poprawiono, wszystko niby ma być ok. I niedawno pojawił się nowy, jeszcze większy problem

Re: Toyota vs VW

Mój G6V TSI 1.4 ma 60 tys. przebiegu. Z niecierpliwością wyczekuję spadku spalania :) aktualnie mam koło 7.5 średniej ze wszystkiego (dużo autostrad). A może zmieniłeś olej na jakiś lepszy? :)

Re: jaki samochód segment B

), np. - Volkswagen GTI 2.0 TSI 200 KM DSG, 2006 r. 100 tys przebieg, 3drzwiowy -Skoda Fabia 1.2 TSI 105KM Style DSG, 2010 r. 40 tys przebieg, 5drzwiowy - Golf V 1.4 TSI GT 140PS DSG, 2007 r., 115 tys przebieg -Seat Ibiza Cupra 1.4 TSI 180KM, DSG, 2009 r. 88 tys. przebieg Lepiej chyba mniejszy

Re: Ford Focus 1.0 Ecoboost 125 KM - wrażenia z z

100 tys km rozebrano go na części pierwsze . Nie stwierdzono ŻADNYCH śla > dów zużycia w silniku. Dokładnie to samo wyszło po teście Polo 1.2 TSI Silnik obciążony na 75KM zazwyczaj będzie bardziej żywotny niż silnik 125 KM bo w tym drugim są większe przeciążenia....mamusię oszukasz

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

Na japonczyki nie patrzyłem do tej pory. Z tego co czytam z Waszych opinii, to silnik z turbo moze w moim przypadku nie nyc trafionym wyborem. Co do budżetu - idealnie to ok.55-56 tys, z dużym bólem i wyrzeczeniami powyżej 60tysiecy nie więcej niz 65tys. Civica zobaczę. A co myślicie o

Re: Skoda Octavia 1.2 TSI DSG | Za kierownicą

Ale biadolicie. Zależy ile kto jeździ, jak ktoś trzaska po 100000km rocznie to bierze diesla, a jak ktoś chce rodzinne autko jak Octavia ale jednak 70-90% dystansu robi w mieście, a do tego te roczne przebiegi nie są duże to ma bardzo fajną alternatywę. Mam Polo z tym silnikiem i 6 biegową

Re: Pierwszy taki silnik roku

Jakiej trwałości oczekujecie? 800 000 km? 300 000 km oferowane przez 1.4 TSI, jak dla mnie, to wystarczająco dużo. Szczególnie, w tej klasie - nawet niektóre małe Diesle (1.3 JTD, 1.6 HDi/TDCi) są projektowane na krótsze przebiegi...

Re: VAG z tsi czy inny bez turbiny

takiego kartonika po mleku będzie sporo mniejsza niż 1.6 102 KM z Octavii...Mamusię oszukasz, Janusza z forum oszukasz ale praw fizyki nie oszukasz :) > Że turbina taka zła - to jakim cudem te wszystkie turbodiesle takie przebiegi r > obią? bo wszystkie Diesle są trwalsze i robią większe

Re: Spalanie tsi - film

stosunku do przykładowo omawianego scenica (silnik 1.9 DCi). Co dobrze wróży, bo sam silnik jako taki - nie jest specjalnie skomplikowany. to duży plus. Jest jeszcze jedna ciekawostka - byłem jakiś czas temu na jeździe próbnej jakimś nowym VW. Zagadałem do sprzedawcy apropos właśnie żywotności silnika

Silniki benzynowe z wtryskiem bezpośrednim

Witam Jak oceniacie te wszystkie silniki z wtryskiem bezpośrednim? TSI, FSI, TFSI, EcoBoost, 1.6 z Nowej Kia Sportage. Dużo opinii czytam na ich temat negatywnych: że palą znacznie więcej niż podaje producent. Czy te silniki nie będą mniej trwałe niż stare sprawdzone konstrukcje? Czy

Re: Caddy 1.2 TSI - pierwsza poważna awaria.

Ciężko będzie mi "wyplenić" pewne nawyki dot. mojego stylu jazdy. Niestety. Inne auta jednak dłużej wytrzymywały tego typu styl jazdy, choć z założenia były to auta znacznie mniej intensywnie eksploatowane (mniejsze przebiegi roczne, wielokrotnie mniejszy załadunek itp). Pozostaje zatem czekać

Re: Passat B6 1.9 TDI czy Octavia II 1,9 TDI

bierz ,proste jak drut silnik MPI bodajże 1,6 102 km w skodzie i zainstaluj sobie gaz jak dużo robisz kilometrów,silnik TSI też bym sobie podarował szczególnie już przy przebiegach ok 100 tys km,niestety to bardzo fajne motorki ale niestety mało trwałe i drogie w serwisowaniu a jak jeżdzisz

Re: Pogromca ścigantów - VW Touran 1.4 TSI

przekladnie 4:1. I co mamy na kolach? 50x4=200 Nm. Wiecej niz 150. Czary? teraz wez sobie 115 KM diesla i 115 benzyniaka i porownaj poszczegolne biegi i przekladnie glowne. a wezmy moje auto (dobry przyklad, bo ma plaski przebieg) i 130 km/h 5 bieg (3500 obr) - 170 Nm*0.8*3.9=530 Nm (na kolach) 4 bieg

Re: Praktyczniejsza charakterystyka mocy

. Jeśli porównasz samochód benzynowy, który daje większy komfort, to porównanie czysto ekonomiczne wychodzi bardzo na korzyść Diesla, ale pozostaje czynnik niewyceniony- przewaga z komfortu jazdy. Może do tego 1,8TSI można porównać 2,0 TDI, wtedy znów przewaga finansowa benzynki będzie balansowana

Re: Nigdy sie chyba nie przyzwyczje...

paliwa, Golf IV 1,6 MPI/FSI miał 102-105 KM zapewniał lesze osiągi i niższe zużycie paliwa, Golf VI/VII 1,2 TSI 105-110 KM lepsze osiągi i nizsze zużycie paliwa i obecny Golf VII FL 1,0 TSI 110 KM jeszcze lepsze osiągi niższe zużycie paliwa. Podobnie było z 2,0 112 KM zastąpił 1,8 120 KM a jego 1,4 125

Re: benzyna czy diesel :):):) - jazda i komfort

, choć i 2.0 TSI też może dotyczyć większy jednak koszt mat. eksploatacyjnych wkurza mnie hałas zaraz po odpaleniu, a o dogrzewaniu kabiny zimą nie wspominając (in minus !). W benzynce po 1.5km jest cieplutko. w Dieslu od temp. -10 C niejdokrotnie w korkach wskazówka opada do min. wskazania (60 C

Re: Jaki wybrać silnik. TSI czy TDI?

podstawie temp.cieczy chłodzącej 90 C). Diesel 5-7 km TSi1,5 km !!! TSI akceptuje 95 okt. Sam przelicza po czasie bitmapy (kąt wyprzedzenia itd.) Jednak póki mam mały przebieg sam tankuję 98 okt. Jakość paliwa może być taka, że 98 okt. to tak naprawdę b.dobra 95 okt. .. ale w Niemczech

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

topowej wersji wyposażenia z wielkim kufrem za 50 tysięcy. Jeśli wyprzedaży już nie ma, to w Renault są zawsze duże rabaty i promocje, bardzo dobre warunki zostawienia auta w rozliczeniu. Na pewno lepszy wybór niż ciasny Rapid, chociaż trzeba pamiętać, że to jednak sedan czyli rodzaj nadwozia, którego

Re: do dupy ta lista

2 TDCi to była jedna z większych "kup" forda.Może i poprawili ale niesmak pozostał. -------- ? to motor obecny w dziesiątkach modeli w volvo, cytrynach, peżotach tani, niezawodny i nie zostawia żadnego niesmaku sa tysiące egzemplarzy z przebiegami po 300 tys i więcej 1,5 dci z przebiegami

Re: Fanow nowoczesnosci jakos nie widac....

paskiem) i średnio pala 6-6,5 l/100 km - dokładanie do diesla 10 000 pln nie ma sensu bo zwróci się po 200 000 km. Rozmawiałem z naszym flotowcem i powiedział, że następne zakupy firmowe to też TSI bo 4 Fabie 1,2 TSI 85 KM, 4 Octavie 1,4 TSI 122 KM i Superb 1,8 160 KM są bezawaryjne i oszczędne - mają

Re: Zakup auta max 80 tys

. przebiegu 80 tys. km. Silnik w sam raz do jazdy miejskiej, a autostradowe 140 też bez problemu wyciąga. Zakładam przejechać nim jakieś 100 tys. ale sądzę, że te gruntownie poprawione silniki 1,2 i 1,4 tsi dadzą radę zrobić i 150 tys. O wyborze zdecydowała w 80% linia nadwozia oraz stylistyka wnętrza, a w 20

Re: Audi wprowadzi dużą turbobenzynę (?)

. Tak samo jak 1.4 TSI 140 PS jest lepszy od 2.0 FSI (0-100 to samo , pali o 1,15 litra mniej , przebieg mocy znacznie korzystniejszy, przeważnie można taniej ubezpieczyć a i bardziej skomplikowany silnik najpewniej generuje wyższe koszty serwisowe, z czego koncerny są bardzo zadowolone), tak samo ~3

Re: Małe kombii do 45tys.

niż 1.6 a ma podobny moment obrotowy. Nie planuje dla tego autka większych przebiegów niż 7-10 tysiecy rocznie. ------------------------ Wracamy do cytatów:) "Naród głupi wszystko kupi" - Jacek Kurski

Re: Która generacja Hondy Civic podoba Ci się naj

JA bym nowego auta z silnikiem TSI nie kupił...to jedna wielka niewiadoma...z pojemności 1,4 wycisnęli 122 KM podczas gdy w moim Polo z 1999 r. silnik 1,4 ma 60 KM...Ten silnik z 122KM może mieć krótszą żywotność bo ma większe przeciążenia...tego jeszcze nie wiemy ile wytrzyma - jaki przebieg bo tu

Re: Motodziennik: Jetta coupe z dieslem

JA bym nowego auta z silnikiem TSI nie kupił...to jedna wielka niewiadoma...z pojemności 1,4 wycisnęli 122 KM podczas gdy w moim Polo z 1999 r. silnik 1,4 ma 60 KM...Ten silnik z 122KM może mieć krótszą żywotność bo ma większe przeciążenia...tego jeszcze nie wiemy ile wytrzyma - jaki przebieg bo tu

Re: Bierze olej

Nie ma to jak nieaktualna mitologia. 1.4 tsi miało problemy na początku produkcji, później poprawili. W nowej wersji, 140 i 150 KM nie słyszy się w ogóle o problemach. 2.0 - jak zauważyłeś, wersja PD. Reszta jeździ i robi duże przebiegi. Jeszcze była seria 1.8, które brało olej i to całkiem sporo

Re: OT prawie 50% :)

jakimś tsi były problemy, to d > opóki > > nie nazwą tych silników inaczej, problemy nadal być muszą. > > Nie muszą. Ale mogę zrozumieć że ktoś nie chce ryzykować z kupnem silnika od fi > rmy, która miała duże wpadki. A co to za ryzyko, skoro od 6 lat tych wpadek nie ma

Re: ale klemens

Pisaliśmy o accordzie w kontekście bagażnika i o 1.4 w civicu w kontekście hałasu. 1.8 w "ufo" jest beznadziejny - trzeba kręcić żeby jechał; jeżeli jest jakiś nowy z normalniejszym przebiegiem momentu, to OK. No i bagażnik w civicu chyba nie ma powyżej 590 l? Jak lubicie to co macie, to mnie

Re: Macie jakieś doświadczenia z downsizingiem?

Mam dość duże porównanie, prywatnie i służbowo jeździłem samochodami rożnych marek, napędzanymi silnikami diesla, wolnossącymi bądź uturbionymi benzynami. O samochody dbam, mam do nich dobrą rękę, a jedyny który sprawiał mi przez ostatnie 15 lat problemy to VW TSI 1.4 160KM (rozrząd - masakra). To

Re: Opel Insignia 1.4 Turbo

Co do małych silników to nie mam obaw. Obecnie czy silnik duży czy mały to nie ma znaczenia. Są tak zaprojektowane, że szlag je trafi tak samo szybko. Mi bardzo podoba się 1.2 TSI 105 KM od VW. Płaski przebieg momentu, dobre osiągi i ekonomika. Szkoda że są dostępne w jako takich cenach tylko w

zakup nowego rodzinnego samochodu

pod uwagę 2 samochody: 1. Skoda Octavia 3 (Liftback) Elegance 1.4 TSI 140KM. Z bardzo dobrym doposażeniem (skórzane elektrycznie sterowane fotele, szyberdach, system automatycznego parkowania, biksenony, etc). Niestety wizualnie samochód pasuje mi raczej średnio, na jeździe próbnej bez większych

Re: do dupy ta lista

No wiesz 2 TDCi to była jedna z większych "kup" forda.Może i poprawili ale niesmak pozostał. 1,5 Dci to tragedia,twierdzisz,że poprawiony.Poczekam jak będą miały przebiegi 150-200tys. Subaru,nie wiem o jakim 2.0 piszesz,bo jeżeli o dieslu to jest dramat nie silnik 2.5 benzyna to inna baśń. 1

Re: Kolejny gracz segmentu D kończy żywot - Monde

.4 tsi 122 KM (później poprawione). Kolejna generacja na pasku rozrządu nie sprawia problemów. I jeszcze stare 1.8 tsi brały olej. Mój jak na złość nie bierze (a niedawno stuknęło 100 tys. przebiegu). Tyle zostało z tej twojej "połowy", która była aktualna gdzieś do 2011 roku. Co do komplikacji, to

Re: tiguan

no to w takim razie może touran? bagażnik ma prawie 700 , a w tej klasie to nic z większym bagażnikiem nie znajdziesz, a wymiarowo jest porównywalny do kompaktu. ja od 2 miesięcy mam octavię 1,4 tsi 122km i nie zamieniłbym na diesla - raz że sporo droższy, a przy Twoich przebiegach to się nigdy

Re: tego ci trzeba

Ford Fiesta Hatchback 1.0 Ecoboost Powershift Hynudai i10 1.2 SE auto z większych: SEAT Leon Hatchback 1.2 TSI DSG Skoda Yeti 1.2-litre TSI DSG i jeszcze Suzuki Swift, Nissan Micra i Toyota Yaris, ale nie wiem, które wersje. Czy ktoś jeździł? Jak te automaty się sprawują? Wiele pochwał

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

No właśnie odeszliśmy od tematu. Jak twierdzisz Golfa 7 1,4 140 KM kupiłeś pod koniec 2012 roku czyli ponad dwa lata temu. Piszesz, że dokładnie nie pamiętasz awarii jakby to było dwa lata temu, a auto w momencie awarii miało przy prawe 100 000 km przebiegu. Ile to auto ma przebiegu obecnie 200 000

Re: Fabia po liftingu od 37 000 zł

dopłacić (niestety nie ma jeszcze konfiguratora dla wersji 1.2TSI). Natomiast w kwestii silników... no cóż, ten 1.2 TCE, jakkolwiek na pewno wystarczający, w porównaniu do 1.2TSI jakąś rakietą nie jest. Wystarczy zobaczyć na wartość, a przede wszystkim na przebieg, momentu obrotowego. 175Nm przy 1550

Re: Volkswagen Passat (2005-2010)

model też nie jest udany. Jeżeli już to albo 1.4 TSI bez kompresora, same turbo (bo te też się sypią i drogie w naprawach) albo wersja spalająca troszkę więcej, ale moim zdaniem najlepsza (jedyna która dożyje realnie ogromnych przebiegów) to 1.8 160 benzyna. To jest zmodyfikowana konstrukcja 1.8 150

Re: Stinger - musze powiedziec, ze mi sie podoba

znaczącym stopniu po drogach A i S) pozostaję zwolennikiem diesli o pojemności min. 2.0. 1.8 TSI w Pasku palił dla mnie w warunkach autostradowych za dużo. Zarówno benzyny jak i oleju. I w ogóle rasowy znawca motoryzacji kojarzy mi się z kimś kto dokonuje bardziej egzotycznych wyborów niż Ty czy ja

Re: Samochody z innej bajki - Toyota na świecie,

wała i jak auto jeździ 5 lat bez awarii to już trzeba piać z zachwytu. Przebieg 500,000 km i więcej dla takiego 1.4 TSI jest przecież kompletnie nierealny...

Re: wszystkie te kalkulacje mają jedną wadę

ludzie, proszę czytajcie, co napisałem. Porównanie ekonomiczne ma sens w takim modelu założeniowym, jak przedstawiłem. Dodawanie do tego 1,8TSI ma taki sam sens, jak zaczynać porównywać jeszcze mercedesy, BMW, Dacie itd. Wchodzą elementy niewycenialne Przyjąłem 40kkm, policzyłem też przebieg

Re: "GP": będą tanieć auta z silnikiem Diesla

stosunku do benzyny - elastyczność. Jednak i nowe benzyniaki zaczynają nadrabiać (np. TSI od VW). Nie żebym był przeciwnikiem Diesla - oczywiście, że nie jestem. Nie wiem tylko po co ludziska dopłacają 8-10 tyś za Diesla, a wykręcają stosunkowo niewielkie przebiegi. Taka moda nastała? ;)

Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

wygląda naprawdę? Czy macie jakieś informacje z pierwszej ręki o prawdziwych (a nie zasłyszanych u "wujka Józka") awariach tego typu silników? Jeśli tak, to co było problemem, jaki był koszt naprawy, przy jakim przebiegu, stylu jazdy, jakim serwisowaniu itp? 1.1. Awarie mojego 1.2 TSI Zacznę od

Re: Skoda Rapid

na pewno będą droższe bo to "nowy model". A co do silników to niestety są same TSI. Nie polecam przy dużych przebiegach - no może 1.4 jest w miarę dopasowany. Co do diesli to nie wiem.

Re: 3 cm?

...Volkswagen ma co prawda technologie TSI ale nadal sprzedaje benzynki bez TSI np. 1,4 85 KM lub 1,2...podobnie inne marki... Za to czas dobrych solidnych Diesli które robiły przebiegi 500 000 km bez awarii się już dawno skończył....teraz produkują tylko skomplikowane i wrażliwe Diesle w technologii Common rail

Re: passat-superb-mondeo

Mondku, silniczek 1.8 TSI jest SUPER - baaardzo cichy i żwawy. -> Superb - zawieszenie tak między Mondeo a Passatem, środek z Passata, niższa jakość obić na drzwiach, duży i BARDZO praktyczny bagażnik, silnik j/w, ale moim zdaniem w Superbie jest jeszcze lepiej wyciszony, więcej miejsca z tyłu niż

3-8-letni samochód 40-60% taniej niż nowy?

W poszukiwaniu odpowiedzi na odwieczne pytanie "nowe czy używane" odwiedziłem kilka salonów, komisów, sprawdziłem kilka ofert prywatnych ogłoszeń... 1. Przysalonowe komisy Uśmiałem się do łez oglądając roczną Fabię z nieudanym silnikiem 1,2 TSI w jednym z przysalonowych komisów w cenie 55 000

Re: Mercedes S-klasa - kolejny etap downsize`ingu

dynamiczny. Co do samej trwałości - sam już nie wiem. Niby słyszy się sporo o awariach w silnikach po downsizingu, ale wg mnie nie jest to absolutnie większa liczba awarii niż w przypadku innych silników... Sam jeden z tego typu silników (1.2 tsi) na codzień użytkuję. Robię duże przebiegi - za kilka

Re: Astra IV 1.4 Turbo czy 1.6 Turbo?

,silnik był ułożony,po sporym przebiegu;) Generalnie Astra z tym silnikiem sprawia naprawdę przyjemne wrażenie,lecz do najlepszych troszkę brakuje(silniki T-Jet,TCe,TSI):) Trzeba też brać poprawkę na fakt,że Astra sporo waży:( Co do awaryjności... Zawsze możesz poczekać te dwa lata,coby mieć pewność że

Re: Samochody używane tańsze o jedną czwartą

? moto.allegro.pl/vw-tiguan-2-0l-tsi-2010-4matic-i2283135015.html bo ma porysowany zderzak od parkowania? Albo takiego BMW za 1/3 ceny początkowej. moto.allegro.pl/bmw-320d-skora-panorama-sportpaket-lift-f-23-i2285946481.html 160tys

Re: Dwa zastrzeżenia

Trudno mi się odnieść do aut i silników, których nie znam, więc tamtą część odpuszczę. Pokazałem Ci, że te które znam - TDI i TSI o porównywalnych parametrach, dzieli jakieś 25-30% różnicy w spalaniu. > Ale przyznam że gdyby ten ON kosztował 8/litr to bym wolał > zdecydowanie benzynę

Dorzucę jeszcze 5 groszy

i Golf VII TSI 110 KM, 9,9 s do setki. Na papierze wydaje się, że stary zabija nowego i jest o klasę lepszy. Jednak w ślepych testach, nie znając marki i nie znając rodzaju silnika, każdy wybrałby TSI i na pewno twierdziłby, że ma większą moc i lepiej reaguje na gaz. Sprawniej i wygodniej się jeździ

Re: No i zaraz zmiana opon... (zaraz???)

Hej, ja mam zwykłego kombi 1,8tsi z dsg. Chciałem benzynę bo nie robię specjalnie dużych przebiegów, a cena była atrakcyjna. Jako jeden z ostatnich załapałem się na 1,8, teraz takie tylko w Alltracku. Z dodatkowych rzeczy do highline i oczywistych pakietów, które chyba biorą wszyscy mam

Re: Nowe silniki od General Motors

.4TSI i 2.0TDI więc po litrowej konstrukcji z doładowaniem i wtryskiem bezpośrednim wymyślonej przez miszczóf z juesej możemy spodziewać się przebiegu do 20k km. O ile uda im się ruszyć z miejsca bo tam każdy waży tyle co polowa auta + jest przyzwyczajony do wielkich pojemności. Zamiast zmniejszać i

Re: kiedy przegląd w Polo?

Dzwoniłem kiedyś na infolinię vw żeby się spytać jak to wygląda. Pytałem wtedy co prawda o golfa 1.4 tsi dla znajomego, ale domyślam się, że tyczy się to wszystkich modeli. Podobno zależy to od stylu jazdy, choć w Twoim przypadku różnica jest kolosalna. U mnie w caddym, "na dotarciu" przy

Re: Jaka masz bude i silnik w S?

- trzech znajomych ma 1.8 tsi - przekroczyły już 100tys. i nic się nie dzieje (z wyj. jednego, który był z wadliwej serii). W AŚ robili kiedyś test 2.0 tsi - po 100 tys. rozebrali go na części - praktycznie zerowe zużycie. Też się zastanawiałem czy to nie ryzyko, ale - jak dobrze popatrzysz - to wiele

Re: Ceny starych aut

ja jetem realistą. Mam Golfa 7 2014 Variant kupiony w Polsce pierwszy właściciel (170k km przebiegu 1,2 TSI 105 KM, Pacyfic blue, Comfortline z dodatkami: ksenony, klimatronic i dużo innych płatnych dodatków do tej wersji, dwa komplety kół na alu 16 fabryczne srebrne Ronal i kupione jako nowe

Re: Nowy z 3 fotelami z tyłu. Jaki?

, ewentualnie przy większych przebiegach 1.5 dCi. Opcjonalnie (ale warto dopłacić) za 2000 PLN można dokupić wersję 7 miejscową która rzeczywiście się sprawdza w przeciwieństwie do Qashkaia+2 Orlando czy Zafiry (w sensie nie jest to miejsce dla krasnala ogrodowego). Renault Grand Scenic jest mocno zbliżony do

Ale nudny temat.

> Jak oceniacie te wszystkie silniki z wtryskiem bezpośrednim? TSI, FSI, TFSI, Ec > oBoost, 1.6 z Nowej Kia Sportage. Dużo opinii czytam na ich temat negatywnych: > że palą znacznie więcej niż podaje producent. Silników tego typu jest już kilkadziesiąt. Niektóre są lepsze

Samochód do 65 000

samochodu nowego* klasa C, z mocą przynajmniej 120 KM, silnik wolnossący najchętniej większy niż 1,6, względnie turbo, żeby było i trochę momentu (wymogu, że ubezpieczenie ma kosztować tyle, co nic a samochód ma palić kropelkę nie ma). Im więcej wszystkiego, tym lepiej, ale nie ma się też co nastawiać na

Re: Passat CC - mam zamiar kupić i zastanwiam się

. Jeśli chcesz oszczędzić, to proponuję 1.8 TSI-160KM, ale w 2.0 TSI-200KM w standardzie jest zawieszenie DCC warte ponad 4,5tys PLN. Na autostradach zawieszenie w położeniu "sport" bardzo pomaga. (160KM to niezbędne minimum dla tego typu auta). Nie wiem jak sprawa z (DCC) ma się w modelach z silnikami

Re: Jeśli nie turbobenzyna to co?

To może dodaj do tego gdzie ląduje większość aut sprawiających jakiekolwiek kłopoty w wieku >5lat i przebiegach >200k km... Kupując nowe wybór doładowane czy nie to tylko kwestia preferencji(i możliwości wyboru)... Kupując używane większe ryzyko masz zawsze z bardziej skomplikowanymi

Re: Ceny starych aut

4slash napisał: > ja jetem realistą. > Mam Golfa 7 2014 Variant kupiony w Polsce pierwszy właściciel (170k km przebieg > u 1,2 TSI 105 KM, Pacyfic blue, Comfortline z dodatkami: ksenony, klimatronic i > dużo innych płatnych dodatków do tej wersji, dwa komplety kół na alu 16

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

przebiegu. Ile to auto > ma przebiegu obecnie 200 000 km? > A kupione było nie do ostrej pracy jak Fabie i Yariski. > Na czym polegała awaria rozrządu? Pasek przecież nie hałasuje tak jak łańcuch w > e wcześniejszych TSI. > Nie jestem wielkim fanem żadnej marki, każda ma wady i

Re: Audi wprowadzi dużą turbobenzynę (?)

BMW osiąga swoje maksimum i tak cenione w doładowanych silnikach wypłaszczenie. To, że wartość samego momentu jest nieco wyższa, jest zupełnie nieistotne - silnik Audi ma nieco większą pojemność, a dane w AMuS były mierzone bez uwzględnienia strat na napędzie. Gdzie jest więc owa przewaga

Re: Jakie upusty na zakup nowego golfa 1,9 tdi

więcej (95). Nie wiem, jaka jest teraz po upustach różnica w cenie, ale jak ją uwzględnisz oraz dodasz wyższe koszty ubezpieczenia/serwisowania, 1.9 TDI najpewniej wyjdzie droższy w eksploatacji. I to nawet uwzględniając jakąś tam niewielką szansę na nieco większe rozwarstwienie się cen ON i 95 na skutek

Skoda Fabia RS | Długi dystans - 13 585 km

vwgolf.pl : "Sugeruje się wstrzymać z modami dla tego "silnika roku" (1.4 TSI 160 CAVD), gdyż pojawia się coraz więcej sygnałów o pękających tłokach/pierścieniach w wersji seryjnej przy przebiegach 10.000km - 30.000km. Często silniki trzeba wymieniać na nowe jeszcze przed pierwszym przeglądem." Ktoś

Re: Skoda Fabia RS | Długi dystans - 11 395 km

magnetyczne pompy wody odpowiedzialne za włączanie i odłączanie kompresora) można jeszcze uznać za drobną wadę, o tyle nagminnie pękające tłoki i pierścienie to już naprawdę duża wpadka." A tu jedna z wypowiedzi z forum vwgolf.pl : "Sugeruje się wstrzymać z modami dla tego "silnika roku" (1.4 TSI 160 CAVD

Re: Co sądzicie o KIA Venga?

. Co do skody to kupiłem jedną z ostatnich sztuk z silnikiem 1.6 w benzynie. Na ten rok już nie ma skody bez turbiny. Wszystkie benzyniaki mają silniki TSI. Myślę, że w przyszłości i skodzie i WV wyjdzie to bokiem jak kierowcy zobaczą, ze te motory po prostu nie wytrzymują przebiegów 200-300tyś. Za

Re: Jeśli nie turbobenzyna to co?

piszesz, ze tylko turbo, bo bez turbo to się do niczego nie nadaje i wielkie G... bo dla świadomego kierowcy silnik z podobna mocą maksymalna będzie w jeździe na codzien podobny... jak potrzebujesz korzystasz z mocy, jak nie potrzebujesz jedziesz korzystając może z 10-20% mocy silnika... No tak w TSI

Re: Renault Laguna I (1993-2000)

A ja akurat posiadam Lagunę II 2004 r. 2,0 HDI , i Skodę Octawię 2009 1,8 tsi (również firmową). Powiem tak wygoda i komfort są po stronie Laguny. (Mam ją od nowości) Ale usterki (tarcze hamulcowe są do d..py), elektryka itd to szok. Auto jest ogólnie niezłe dla rodzin Pomijając właśnie Usterki

Re: Nowy czy uzywany - inaczej postawiony problem

No, pytanie zadałeś mocno teoretycznie (jak i część tego wątku), ale być może trafia w sedno problemu. > 1. Czy kupilbys nowy samochod sredniej klasy/wielkości z silniikiem TSI/TFSI, > itp. o pojmenosci 1.0-1.2 i moca ok. 180KM zamiast podobnego auta z silnikiem > np. 3.0, 6

instrukcja jak ukrywać trolli z forum i parę uwag

uwag w kwestii aut: - przejrzałem oferty, ceny żuczków w tym roku oscylują wokół mediany około 25 tys. PLN za auta z dużymi silnikami, jak 1.8 turbo, 2.0 czy 1.9 TDI, podczas gdy dla golfów V taka mediana wyniesie około 45 tys. PLN, dla mniejszych silników -> 20 000 zostaje w kieszeni

Padł rozrząd - opis.

Wiem, że nieco odgrzewam starego kotleta, ale jednak czuję się w obowiązku napisać o sporej awarii. Niestety, w moim caddym 1.2 TSI (105KM) padł niedawno rozrząd przy przebiegu ~145000km. Silnik jeszcze na łańcuchu rozrządu, z pierwszych miesięcy produkcji. Auto w trasie całkowicie straciło

Re: Nowy alltrack

liczbynieklamia napisał: > > Przy nowym aucie i dużych przebiegach taka instalacja zwraca się bardzo s > zybko. > Niezupełnie. Koszt instalacji zwraca się po ok. 100 tysiącach kilometrów po tra > sie (silnik 1.4 TSI, po cenach paliw za 2014). Tak drogie sa te

Re: Auto poflotowe czy warto kupic?

żadnych "przygód"...... Dealer nieźle nas wy........ Odpuściłem. b) Skoda Octavia 1.6 lpg. Jeździłem ja, jeździli pracownicy. Duża oszczędność, zero przyjemności z jazdy. Odpuściłem. Jeszcze nie jestem gotowy na taki samochód. c) Skoda Rapid 1.2 tsi. W sumie fajny samochód. O niebo przyjemniejszy w

Re: utrzymanie samochodu - ile to kosztuje

SILNIKIEM (wielkość gabarytowa auta nie ma znaczenia, ważne jaki ma silnik-czy TDI, TSI, no i różnica 1.0 a 2.0 pojemności silnika-wraz z tym rosną w zasadzie wszystkie koszty użytkowania począeszy od ubezpieczenia (im większa pojemnośc silnika tym droższe), przez paliwo, na kosztach typu wymiana turbiny