1.8 tsi wymiana oleju

Moto.pl

Kupujemy używane: Skoda Octavia II 1.8 TSI - co psuje się najczęściej?

Kupujemy używane: Skoda Octavia II 1.8 TSI - co psuje się najczęściej?

Używana Skoda Octavia II - co psuje się w niej najczęściej? Jeżeli myślicie o kupieniu używanej Skody Octavii drugiej generacji, to miejcie się na baczności przy oglądaniu Octavii 1.8 TSI. To motor, który w niektórych egzemplarzach sprawia kłopoty.

Volkswagen Passat B7 - na co zwrócić uwagę i co się w nim psuje?

Bez wątpienia Volkswagen Passat B7 jest zmodernizowaną wersją swojego poprzednika, który zaliczył wpadkę związaną z awaryjnymi silnikami Diesla. Jak po latach wypada siódma generacja, czy wyzbyła się problemów Passata B6? Jakie są typowe usterki modelu?

Volkswagen Passat B6 - opinie i typowe usterki. Który silnik wybrać?

Volkswagen Passat to jednen z najpopularniejszych modeli na polskim rynku. Jakie są opinie na temat i typowe usterki Volkswagena Passata B6?

Seat Leon II vs. Fiat Bravo II. Kompakty niedocenione, choć solidne i w niezłej cenie

Seat Leon II vs. Fiat Bravo II. Kompakty niedocenione, choć solidne i w niezłej cenie

konwersji na zasilanie LPG. Wymiana rozrządu pochłania około 600 złotych. Niekiedy również zawór recyrkulacji spalin wymaga dokładnego czyszczenia – w skrajnym przypadku wymiana to koszt 300 złotych. Pozostałe dostępne jednostki napędowe 1.4 TSI, 1.8 TSI, 2.0 TSI generują odpowiednio 125, 160, 185-310

Poradnik | Kupujemy używane 1.8 TSI | Dobry silnik, choć nie bez wad

Poradnik | Kupujemy używane 1.8 TSI | Dobry silnik, choć nie bez wad

konieczności czeka nas wymiana całego zestawu za około 1500-2000 złotych. Spore zużycie oleju silnikowego Drugą dolegliwością 1.8 TSI jest nadmierne zużycie oleju silnikowego - nawet w nowych egzemplarzach normą jest spalanie ponad 1 litra oleju na 1000 kilometrów. Wedle norm producenta dopuszczalny ubytek to

Używana Skoda Octavia II - opinie, awarie, usterki, wady i zalety

Używana Skoda Octavia II - opinie, awarie, usterki, wady i zalety

długiej listy jednostek napędowych, zdaniem mechaników wybór jest bardzo ograniczony. Wśród benzynowych odmian specjaliści zdecydowanie polecają bazowe konstrukcje 1.4 i 1.6 MPI wykorzystujące pośredni wtrysk paliwa (generują odpowiednio 80 i 105 KM). Pozostałe silniki 1.4 TSI 122 KM, 1.8 TSI 160 KM i 2.0

Używane Audi A3 III. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

Używane Audi A3 III. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

TSI, zwłaszcza z początku produkcji, borykają się z nadmiernym zużyciem oleju silnikowego i nietrwałym łańcuchem rozrządu. Specjaliści dopuszczają zakup wyłącznie egzemplarzy z niewielkim, udokumentowanym przebiegiem i potwierdzeniem regularnych czynności serwisowych. Czterocylindrowe motory z

Seat Ibiza IV vs. Chevrolet Aveo II - który wybrać?

Seat Ibiza IV vs. Chevrolet Aveo II - który wybrać?

) i zauważalnego zużycia oleju silnikowego – jego stan należy często kontrolować i uzupełniać w razie konieczności. Silniki benzynowe to sprawdzone konstrukcje. 1.2, 1.4, 1.4 Turbo, 1.6 i 1.8 generujące 70-86, 100, 140, 115 i 138 KM. Każdy z nich doskonale współpracuje z sekwencyjnymi

Te auta omijaj szerokim łukiem. Psują się na potęgę, a ich naprawa doprowadza do bankructwa

Te auta omijaj szerokim łukiem. Psują się na potęgę, a ich naprawa doprowadza do bankructwa

sterować wałkami rozrządu. Procedura wymiany wariatorów jest dość kosztowna, obejmuje bowiem również wymianę oleju i paska rozrządu. Wymaga sporej wiedzy, należy ją zlecać renomowanym serwisom. Jakie inne problemy gnębią urodziwą Alfę Romeo? - W dieslach często dochodzi do uszkodzeń plastikowych osłon

Kupujemy używane: Skoda Yeti - opinie, awarie, najlepsze wersje. Czy warto zainteresować się SUV-em z Czech?

Kupujemy używane: Skoda Yeti - opinie, awarie, najlepsze wersje. Czy warto zainteresować się SUV-em z Czech?

TSI (105, 125-140, 160 KM) to decyzja podwyższonego ryzyka. Istotnie, zapewniają więcej niż wystarczającą dynamikę, potrafiąc zużyć jednocześnie niewielkie porcje paliwa. Zużywają też zauważalne ilości oleju silnikowego, natomiast napęd rozrządu napędzany łańcuchem sprawia dodatkowe trudności. Wadliwy

Kupujemy używane: Skoda Yeti kontra Kia Sportage III. Używane SUV-y nie narzekają na brak zainteresowania

Kupujemy używane: Skoda Yeti kontra Kia Sportage III. Używane SUV-y nie narzekają na brak zainteresowania

konstrukcyjnymi. Zakup wersji benzynowej 1.2, 1.4 lub 1.8 TSI (105, 125-140, 160 KM) to decyzja podwyższonego ryzyka. Istotnie, zapewniają więcej niż wystarczającą dynamikę, potrafiąc zużyć jednocześnie niewielkie porcje paliwa. Zużywają też zauważalne ilości oleju silnikowego, natomiast napęd rozrządu napędzany

Kupujemy używane: Skoda Octavia II - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

Kupujemy używane: Skoda Octavia II - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

zupełności wystarczą do spokojnej eksploatacji oraz wzorowo współpracują z instalacją gazową. Wybór doładowanych silników TSI/TFSI 1.2, 1.4, 1.8 lub 2.0 - odpowiednio 85-105, 122, 160 i 200-220 KM wiąże się ze sporym ryzykiem. Nietrwałe łańcuchy rozrządu, wadliwe pierścienie tłokowe generujące duże zużycie

Kupujemy używane: Kompakty premium. BMW serii 1 kontra Audi A3 II

Kupujemy używane: Kompakty premium. BMW serii 1 kontra Audi A3 II

i turbodoładowanie. To 1.4 TSI 125 KM, 1.8 TFSI 160 KM i 2.0 TFSI 200-265 KM. Na szczycie gamy stoi pięciocylindrowa jednostka zarezerwowana dla topowego RS3 2.5 o mocy 340 KM. Używane Audi A3 - silniki Diesla. Który wybrać? Preferując silniki diesla, mechanicy doradzają tylko 1.9 i 1.6 TDI

Chevrolet Cruze vs. Skoda Octavia II - kopciuszek czy bestseller?

Chevrolet Cruze vs. Skoda Octavia II - kopciuszek czy bestseller?

, 1.4, 1.8 lub 2.0 - odpowiednio 85-105, 122, 160 i 200-220 KM wiąże się ze sporym ryzykiem. Nietrwałe łańcuchy rozrządu, wadliwe pierścienie tłokowe generujące duże zużycie oleju silnikowego przyczyniają się do wysokich kosztów eksploatacji. Ewentualne doprowadzenie motorua do pełnej sprawności

Kupujesz samochód? Uważaj! To wersje-skarbonki najpopularniejszych aut nad Wisłą

Kupujesz samochód? Uważaj! To wersje-skarbonki najpopularniejszych aut nad Wisłą

awarie napędu pompy oleju (wyrabia się sześciokątny wałek napędzający pompę). Naprawy tych niedomagań są niestety bardzo kosztowne. Problemy skończyły się wraz z wprowadzeniem wersji 2.0 TDI CR, czyli z układem Common-Rail w 2007 roku. Od tej pory silnik 2.0 TDI znika z czarnej listy i można mu zaufać

Kupujemy używane - Volkswagen Sharan II vs. Ford Galaxy II - dla dużej rodziny

Kupujemy używane - Volkswagen Sharan II vs. Ford Galaxy II - dla dużej rodziny

silników 1.4 TSI 150 KM, 2.0 TSI 200-220 KM i wysokoprężnych 2.0 TDI 140, 150, 177, 184 KM. Benzynowe konstrukcje oferują niezłą dynamikę, zużywając przy tym rozsądne ilości paliwa. Najmocniejsza z nich gwarantuje przyspieszenie do setki w 7,8 sekundy, co w 485-centymetrowym aucie robi wrażenie. Niestety

Kupujemy używaną Skodę | Poradnik | Na te modele lepiej uważaj!

Kupujemy używaną Skodę | Poradnik | Na te modele lepiej uważaj!

zatarcia wałków w głowicy wynikające z problemów ze smarowaniem. Motor miewa też problemy z apetytem na olej. Octavia z silnikiem 1.8 TSI jest chwalona za dobre osiągi, ale miejcie na uwadze, że to dość awaryjny motor. Lepiej bardzo uważnie się mu przyjrzeć! Octavia miewa też problemy z: - Powszechnie

Które silniki nadają się do instalacji LPG? Prezentujemy przegląd jednostek z pośrednim i bezpośrednim wtryskiem paliwa

Które silniki nadają się do instalacji LPG? Prezentujemy przegląd jednostek z pośrednim i bezpośrednim wtryskiem paliwa

objętościach skokowych 1.6, 1.8 i 2.0-litra. Są to silniki które przy odpowiednich interwałach wymiany oleju, będą dobrze służyły z instalacją LPG. Trzeba jednak nadmienić, że przez ich zabudowanie, założenie instalacji jest dość czasochłonne. Instalacje LPG są mile widziane również w przypadku silnika 1.4 T

Kupujemy używane - Volvo V40 vs. Audi A3 III. Kompakty w wydaniu premium

Kupujemy używane - Volvo V40 vs. Audi A3 III. Kompakty w wydaniu premium

multimedialne, skórzaną tapicerkę i szereg innych dodatków. Uwaga na silniki Obszerna paleta jednostek napędowych A3 niestety nie zawiera propozycji wartej bezwarunkowego polecenia. Wszystkie jednostki rodziny TSI, zwłaszcza z początku produkcji, borykają się z nadmiernym zużyciem oleju silnikowego i nietrwałym

Co oznaczają różne kolory spalin?

Co oznaczają różne kolory spalin?

tych usterek, należy liczyć się z naprawą (regeneracją) lub wymianą turbosprężarki. W skrajnym przypadku konieczny stanie się generalny remont silnika, który może pochłonąć od kilku do nawet kilkunastu tysięcy złotych. Warto więc pamiętać, aby regularnie sprawdzać poziom oleju. Fachowcy zalecają, by to

Skoda Octavia II (2004 - 2013) | opinie Moto.pl

Skoda Octavia II (2004 - 2013) | opinie Moto.pl

2006 - silnik benzynowy 1.4 (80 KM), sportowa wersja RS z turbodieslem 2.0 TDI (170 KM) 2007 - silniki benzynowe 1.8 TSI (160 KM) i 1.8 TFSI (160 KM), rekreacyjna wersja Scout 2008 - niewielka modernizacja nadwozia (nowy pas przedni, niewielkie modyfikacje wnętrza), silnik benzynowy 1.4 TSI (122

Volkswagen Jetta (1979-2010) - opinie Moto.pl

Volkswagen Jetta (1979-2010) - opinie Moto.pl

. Mogą wymagać wymiany nawet po kilkudziesięciu tysiącach kilometrów. Zwiastunem kłopotów z przegubami są wyraźne stuki lub trzaski w kołach podczas przyśpieszania w zakręcie. Dodatkowy problem stanowią wycieki oleju ze skrzyni biegów. Podwozie Zawieszenia to jeden z mocnych punktów Vento. Jest trwałe i

Re: Zużycie oleju

Golf 7 1,2 TSI 180 000 KM - zużycie oleju ok. 0,7 l 10 000 km - niezmienne przez cały okres eksploatacji wymiany co 15k km - komputer pokazuje co 30k km Audi A4 1,4 TSI - brak bagnetu wskazania elektroniczne - cały czas pokazuje max. wymiana wg wskazań komputera co 15k km - zawsze się dziwią w ASO

Re: fantastyczny 1.2 TSI

od trzech lat użytkuję 1.2 TSI, max spalanie miejskie przy niskich temp i krótkich odcinkach to 7.5 litra - oleju poza wymianami nie dolewałem bo nie było takiej potrzeby na autostradzie przepisowa jazda to około 7l co do wyników testu to zupełnie mnie nie dziwią, bo pewnie tam się spalaniem

Jak eksploatować TSI?

Pytanie jak w temacie. Silnik 1,4 150 KM, z kompresorem i turbiną, z 2011 r.; przy 38 tys. km zaliczył wymianę korbowodów (poprzedni właściciel przestrzegał zaleceń komputera sugerujących zmianę biegu) oraz jak to jest w zwyczaju łańcucha rozrządu. Jak użytkować auto z silnikiem TSI? To żeby unikać

Re: Volkswagen Passat Variant 1.8 TSI | Za kierow

Passat to schrott techniczny - świadcza o tym zarówno bogato dokumentoiwane kłopoty właścicielijak i rozbiórka na części w teście 100.000 km przez AutoBild z TUVem - najgorsze smrody wszechczasów to Passat i Touran. ZNajomy Passat 2.0 TDI - mikropęknięcia głowicy i szamanie chłodziwa, 2x wymiana

Re: Seat Exeo 1.8T | Za kierownicą

poślizgu; niższa sprawność; skomplikowana budowa; wysoka cena; droga obsługa, duża masa przekładni; konieczność okresowej wymiany oleju ps. SEAT Exeo Style 2.0 Ben 200 KM TSI - moje wozidełko. 2.0 TSI to najciekawsza wersja Seata EXEO z silnikiem benzynowym. Idealnie sprawdza się do szybkiej i

Re: fantastyczny 1.2 TSI

był w Niemczech ale tez w Szwecji, po Polsce, Włochy itd zeby natrzaskac 40 tys w 6 msc to non stop ktos w redakcji musiał go męczyć na urlopie :) i jeszcze: po przejechaniu 10071 dolewka 1,5 l oleju 13449 kolejne 0,5 l 16685 kolejny litr 38802 kolejny litr. 4 l na 40 tys km. Masakra

Re: Oleje silnikowe o co tu chodzi?

, bo wyszło dobrze ale ja jestem ostrożny bo w biznesie różnie bywa. Jak wspomniałem auto zony jest wysłużone i wymaga wymiany to powód zakupu 1,2 TSi bo za 2 lata będzie to jej auto a na miasto wystarczy. Ma lepsze osiągi niż Insignia 1,8 130 KM i Astra 1,6 115 KM i 1,4 120 KM, porównywalne z Corollą

Re: Nowa Octavia 1.4 TSI - 8,5 s. do setki

przebiegami 130-150 k km i w żadnym z 8 szt. nie było robione turbo (nie było najmniejszej awarii). W 1,4 były wymieniane rozrządy na gwarancji przy ok. 90 k km w ramach akcji. Średnie zużycie paliwa 1,4 ok. 7 l/100 km, 1,2 ok. 6 l/100 km. Auta u nas muszą przejechać min. 250 k km do wymiany a flotowiec

Silnik VW TSI 1.4 wersja 122 KM - prośba o opnie.

Proszę użytkowników samochodów z silnikiem VWeja 1.4 TSI, w wersji 122 KM, o opinię na temat tego silnika. Interesuje mnie: - spalanie, trasa i miasto (styl jazdy), - eksploatacja (koszt przeglądów, częstotliwość przeglądów, wymian świec, oleju i filtrów, rozrząd itp.). Jak wygląda trwałość

Re: TDI vs TSI

trypel napisał: > 2.0 TDI jest średnio udanym silńikiem? > Od kiedy? > Do 150 tys każdy będzie chodził jak zegarek, u mńie minął 155 tys i pomiędzy pr > zeglądami ( niestety co 30 tys) dalej nie dolewam oleju > HA, HA, HA. Nie wiem czy silnik 1.4 TSI 140 KM z końca

Re: Docieracie nowe?

Widzę, że niektórzy jakoś tak bardzo ufają producentom. Biorąc pod uwagę różne niedawne historie typu 1.5 DCi, czy 1.4 TSI, oficjalnie wskazywane przez producentów interwały wymian oleju traktowałbym co najmniej cum grano salis

Re: fantastyczny 1.2 TSI

wymieniać co 30kkm (a często nawet więcej) - wrzucają między bajki. Zresztą w tym nowym (2.0 TDI) jest podobnie - też wymiana oleju wg wskazań, czyli przy moim stylu jazdy zazwyczaj 20-25kkm. Ale tutaj będę już nadgorliwy i olej będzie wymieniany co 15kkm. Tak na wszelki wypadek. A te nowe TSI (wszystkie

Re: sprawdzacie poziom oleju w silniku?

wymianami ale na pewno ma sporą zawartość paliwa i wody bo jeździ głównie po mieście na krótkich dystansach - w moim Golfie 7 jest kontrolka poziomu oleju i słowny komunikat "niski poziom oleju". Przyznam, że mój 1,2 TSI zużywa ok. 1 l/15 000 km (jazda głównie autostradowa i poza miastem, podczas której

Ceny usług auto. Jedne z chuja drugie z kosmosu.

robocizna i tu i tu. Honda. Autoryzowany serwis wymiana oleju i filtra honda hrv 390 zł. Serwis wyspecjalizowany ale nie autoryzowany - ten sam olej, ten sam pojazd - 195 zł Vw golf 2011 1,4 tsi dsg. Zepsuta skrzynia. Wycena naprawy serwisu - 7600 zł. Serwis skrzyń biegów z Warszawy - 2600

Re: Octavia 1.4 TSI z LPG

do tej pory jeszcze nic nie robilem oprocz wymiany oleju i 1 zarówki przebieg 47k km. Obie okty benzynki natomiast na na reno takze nie mogę narzekać kangurek spisuje się nieźle silnik disel 1.5 może troszkę mocy czasem brakuje ale raczej bez większych napraw ale za to wykonanie - jakość materiałów i

Re: Padł rozrząd - opis.

ok_vip napisał: > Niestety, w moim caddym 1.2 TSI (105KM) padł niedawno rozrząd przy przebiegu ~1 > 45000km. > Dokładnego zakresu napraw nie pamiętam, ale do wymiany był cały rozrząd, m.in. > łańcuch, koła zębate, napinacze itp. Wymieniono też pompę oleju (asekuracyjnie

Re: Caddy 1.2 TSI - pierwsza poważna awaria.

przynies> ie jutro" ;) Kup Volkswagena 9 letniego w super stanie jak ja kiedyś a oszczędzisz 20-30 tys.zł ...i 2 lata bezawaryjnej jazdy...jedynie drobiazgi w stylu: korozja tłumika,wymiana żarówki oleju, rozrządu...To wszystko kosztowało mnie mniej niż ciebie jedna naprawa której nie objęła gwarancja :)

Czy olej był wymieniany????

Witam wszystkich! Wiem, że kobieta na takim forum to pewnie rzadkość, ale potrzebuję porady. Otóż od 4,5 roku jestem posiadaczką Skody Fabii II 1.2TSI po lifcie zakupionej w Salonie Skody. Jak łatwo się domyślić wszystkie serwisy robię w ich ASO do dnia dzisiejszego, bo mi się zachciało gwarancję

Re: Kia sportage 1,6 7DCT AWD opinia

Ciekaw jestem jakim to Accordem z silnikiem K20Z2 jechałeś i posiadał skrzynię VI? Jeździłem TSi i niestety nie ma to jak silnik NA (ale do miasta, jak ktoś zmieniać biegów nie lubi to od biedy może być, tylko nie wiem - tam łańcuchy rozrządu dalej wymienia się co trzecią wymianę oleju? ;-). To już

Caddy 1.2 TSI - pierwsza poważna awaria.

Daję Wam znać jak wygląda eksploatacja mojego VW caddy z silnikiem 1.2 TSI 105KM. Przy przebiegu około 108 000km (samochód ma nieco ponad 3 lata), podczas "rutynowego przeglądu silnika" - zauważyłem, że silnik lekko poci się od strony uszczelki silnika (od strony grilla). Po dalszych

Re: oleje longlife -ufać czy wymieniać co 15tys k

Po obejrzeniu tego filmu trochę zmieniłem zdanie o longlifach. www.youtube.com/watch?v=nhxYLPvTQOo Co prawda to diesel, więc chyba bardziej brudzi olej, ale jednak. Sam powożę 1.4 tsi od 2010 i skróciłem

Re: Nowa skoda octavia

- zapchany dpf, zapieczone klocki. Mechanik na cito zaleca wymianę koła dwumasowego. 3. Co do TSI najgorsze już za nimi. Nadal pozostaje problem nagaru - wtrysk bezpośredni. O ile, jak piszesz, wymiana oleju co 15tys. km i czyszczenie kolektora , to może jakoś będzie. A jeśli VW leje w serwisie olej

W sumie żadne odkrycie, ale długowieczność....

...silników w samochodach japońskich, w porównaniu z konkurencją europejską bierze się chyba z jednej rzeczy: wymianę oleju (przeglądy) w japończykach robi się co 15.000 km. W europejskich samochodach (w większości) co 30.000. Pamiętam przypadek feralnego 1.5 i 1.9 dci Renault. Przy przeglądach w

Re: Mieliście racje z tym zdalnym hackowaniem aut

, bo zaraz odbieram) 1,8, 2,0 TSI - olejozernosc ponad miare - VW w USA wymienial wadliwe elementy, w Europie twierdzi, ze nie ma problemu. Proponuje rozwiazanie polegajace na wymianie wadliwego (za cienkiego) pierscienia olejowego. Wraz z pozostalymi pierscieniami. Tlokami. Korbowodami. Razem cos

Re: Golf 7 - zakonczenie .

Jeździłem, ale stosunkowo krotko (1.2 TSI jakieś 1000km, 1.4 TSI jakieś 250-300km i 1.8 TSI jakieś 50km)... 1.2 TSI przy moim stylu jazdy palił minimalnie więcej niż wolnossące 1.5 od Mitsu/Daimlera... Ale teoria mówi (i się z tym zgadzam), ze TSI przy normalnej powinien palić nieco mniej niż

Re: W sumie żadne odkrycie, ale długowieczność...

W mojej byłej firmie pod koniec 2015 roku pozbyli się trzech Octavii 1,4 TSI (silnik z łańcuchem). Auta z 2011 roku miały po 220 - 240k km. Przeszły wymianę rozrządu: dwie w ramach gwarancji jedna zaraz po gwarancji za 2500 zł. Później zero problemów z silnikiem, wymiana oleju co 30k km jak to w

Re: Jaki wybrać silnik. TSI czy TDI?

-lata), ale co po ? Koszt wymiany DPF to kwota paru tysięcy zł (4-7 tys.). Poza VW produkuje teraz silniki w technologi common-rail, która jest bardzo wrażliwa na jakość "naszego" oleju napędowego, czytaj : przyszłe kłopoty z wtryskami, pompą podającą paliwo na szynę. I ostatnia rzecz. Jest

Re: Silnik VW TSI 1.4 wersja 122 KM - prośba o op

dla mnie troche za krótka ale to kwestia gustu. Wydaje sie że masz wiekszy silnik niż te 1,4 ale to jak w kazdym turbo. Wymiana oleju co 15 tys a przegląd co 30 tys. Jeśli chodzi o trwałość poszególnych elementów to za wczesnie by oceniać jak na razie wszystko ok. Po pierwszych 100 tys okaże sie jak z

Re: czynności serwisowe po 60tyś. Octavia II

mojej kosiarce nawet filtr powietrza wymienia się co 60 km chociaż w Niemczech zalecają co 90k km. Rozrząd w 1,2 TSI z paskiem to wymiana co 180 k km ale niektórzy nie wierzą że ten silnik tyle wytrzyma ;) Ogólnie samochody stają się coraz bardziej bezobsługowe i bezawaryjne. Między przeglądami można

Re: Jeśli nie turbobenzyna to co?

trójkach, też cisza... Na forum 6 temat rdzy to 1/1000 tematu wyciszenia a i tak większość postów dotyczy zabezpieczania podwozia. Statystycznie problem na razie nie występuje... Ad.3. Ja znam przypadki kłopotów serwisowych z nowymi 2.0TSI... palą olej mimo, że to te poprawione z nowymi pierścieniami

Re: Volkswagen: wycieki w 2.0 TDI

paliwa ? średnio niewiele ponad 8 l/100 km. Najczęstsze usterki silnikaa 1.4 TSI - awaria sprzęgiełka magnetycznego - W egzemplarzach wyposażonych w kompresor (140 KM i więcej) nagminnie dochodzi do awarii sprzęgiełka magnetycznego pompy wody. W 2010 r. producent wprowadził poprawiony element

Re: Nowy Citroen C4

załatwione "od ręki" z czujnikiem deszczu i jakąś podobną duperelą. Najgorsze auta w firmie to golfy z silnikiem 1.4 TSI. Pierwszy miał wymianę silnika po 47 tys km /3 miesiące przepychanek/, w drugim silnik nie dociągnął do 100000 km, ponadto też było trochę mniejszych problemów.

Re: Jezdzilem Porsche Macan, fajnie ale...

komisja europejska. W Chinach np. dają już 10 lat gwarancji na dsg. Jedyne, co poprawili, to silniki tsi - muszę przyznać, że mój nie bierze oleju (albo bierze tak mało, że nie trzeba dolewać pomiędzy wymianami) - poprzednie starsze biorą wszystkie u wszystkich znajomych, których znam (w sumie 6 albo 7

wszystko pięknie, ale

Honda Civic jednak jest droższy o 5 tyś zl i nie ma aluminiowych felg - czyli jest droższy o jakieś 7 tyś zl Civic sedan ma też mniejszy bagażnik o 40l od Lancera Co do oszczędniejszego silnika - ktoś ma własne doświadczenia ile pali civic 1,8 w mieście, a ile lancer 1.8? Moc podobna, to i

Rząd dodaje rzepaku do Diesla - czy stare auta ...

Raili będą mieli przechlapane. Komplet 4 wtryskiwaczy do takiego silnika to około 6000 PLN. Jeżdżę Focusem z grudnia 2006, silnik 1,8 TDCi i w instrukcji jest WYRAŹNIE WOŁAMI NAPISANE, że dopuszczalne jest stosowanie paliwa zwierającego DO 5% biokomponentów. Czy Unia zasponsoruje mi wymianę uszkodzonych

Re: Docierać, czy nie?

TAAAK - niezłe farmazony w artykule kompletnie rozmijające się z (niemiecką!) rzeczywistością. Silniki 2.0 TDI, TSI wszystkie pojemności to graty do kwadratu: rozwalające sie i pękające głowice,kadłuby, korby, tłoki, zjechana do okragłosci po 10 tysiącach pompa oleju - oto VW który dzieki

Re: Jeśli nie turbobenzyna to co?

gzesiolek napisał: > Ad.2. Ciekawe. Straszliwy pech. Znam jeden przypadek padnietego automatu co oka > zał się spieprzona robotą przy wymianie oleju skrzyni. A na forum Mazd 6 jest c > hyba 1000 zarejestrowanych użytkowników z automatem i ten jeden przypadek probl > emów

Padł rozrząd - opis.

Wiem, że nieco odgrzewam starego kotleta, ale jednak czuję się w obowiązku napisać o sporej awarii. Niestety, w moim caddym 1.2 TSI (105KM) padł niedawno rozrząd przy przebiegu ~145000km. Silnik jeszcze na łańcuchu rozrządu, z pierwszych miesięcy produkcji. Auto w trasie całkowicie straciło

Old vs New - kolejna runda 2

Aż do gry wkroczył Volkswagen. W 2005 r. zaskoczył wszystkich silnikiem 1,4-litrowym wzmocnionym turbosprężarką i kompresorem do 170 KM. Ten debiutujący w Golfie V silnik 1.4 TSI, który z powodzeniem zastąpił większy, bo aż 2,3-litrowy, zyskał tytuł Silnika Roku i mnóstwo naśladowców: od

Re: zaraz żyłka ci pęknie

instalacji LPG to trudna I kosztowna sprawa... Obecna Avensis. Raz na 30 tys kom wymiana filtra gazu w pompie I uzupelnienie oleju - koszt jakies 150 zl. Regulacji producent nie przewidzial. > Nie, ja nie zaw > sze potrafię stwierdzić czy wina leży po stronie instalacji, czy po stronie któ

Octavia II

Wydaje mi sie, ze wybrales troche nieporownywalne auta. Skoda to kompakt z pretensjami do bycia "dluzszym", tamte to kompakty z pretensjami do bycia "wyzszymi". Przynajmniej ja tak to postrzegam, bedac kompletnym lajkonikiem. :) Tym niemniej - zrobilem Octavia 1.9 TDI w tym roku kilkanascie