1.9 dci budowa

Piotr Mokwiński

Sześć najlepszych dwulitrowych diesli. Na liście m.in. VW, Fiat, Kia i francuskie silniki

Sześć najlepszych dwulitrowych diesli. Na liście m.in. VW, Fiat, Kia i francuskie silniki

Silniki Diesla wciąż mają wiele zalet i nagonka w mediach tego nie zmieni. Trudno znaleźć lepszy silnik, jeśli często jeździcie w trasy. Dlatego dzisiaj przejrzeliśmy rynek wtórny i mamy dla was kilka propozycji z różnych marek. Oto najlepsze dwulitrowe diesle.

Tych diesli NIE omijaj szerokim łukiem. Osiem pewniaków na rynku wtórnym. Od PSA i Fiata po VW

Silniki Diesla wciąż mają wiele zalet i nagonka w mediach tego nie zmieni. Trudno znaleźć lepszy silnik, jeśli często jeździcie w trasy. Dlatego dzisiaj przejrzeliśmy rynek wtórny i mamy dla was kilka propozycji. Oto najlepsze dwulitrowe diesle.

Najlepsze używane diesle 2.0. Zwykle straszymy, ale dzisiaj mamy osiem pewniaków

Silniki Diesla wciąż mają wiele zalet i nagonka w mediach tego nie zmieni. Trudno znaleźć lepszy silnik, jeśli często jeździcie w trasy. Dlatego dzisiaj przejrzeliśmy rynek wtórny i mamy dla was kilka propozycji. Oto najlepsze dwulitrowe diesle.

Omijaj je szerokim łukiem. Najbardziej nieudane silniki. Pełna lista wtop i pułapek

Omijaj je szerokim łukiem. Najbardziej nieudane silniki. Pełna lista wtop i pułapek

. Modele w których montowany był/jest silnik 1.6 THP: BMW: Mini Cooper S, Citroen: DS3, C4, DS4, DS5, Peugeot: 207, 208, 308, 408, 508, RCZ 1.9 dCi - grupa Renault Silnik wysokoprężny 1.9 dCi (F9Q) koncernu Renault nie ma dobrej sławy. W zasadzie trapią go te same problemy, co opisywany wcześniej mniejszy

Kupujemy używane: Godne polecenia, 2-litrowe silniki diesla z rynku wtórnego

Kupujemy używane: Godne polecenia, 2-litrowe silniki diesla z rynku wtórnego

złotych. Po serii jakościowych wpadek na czele z 1.9 dCi, inżynierowie Renault postanowili od zera opracować nową jednostkę wysokoprężną wolną od wad poprzednika. 2.0 dCi wszedł do oferty Renault i Nissana w 2005 roku. Łączony był wyłącznie z przekładniami o sześciu przełożeniach, co pomogło w uzyskiwaniu

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

zakresie. Okres występowania problemów: 2006 - 2011. Modele w których montowany był/jest silnik 1.6 THP: BMW: Mini Cooper S Citroen: DS3, C4, DS4, DS5 Peugeot: 207, 208, 308, 408, 508, RCZ Silnik wysokoprężny 1.9 dCi (F9Q) koncernu Renault nie ma dobrej sławy. W zasadzie trapią go te same problemy

Wersje podwyższonego ryzyka. Siedem pułapek w lubianych przez Polaków kompaktach

Wersje podwyższonego ryzyka. Siedem pułapek w lubianych przez Polaków kompaktach

emisji szkodliwych spalin i efektywniejszego spalania mieszanki Francuzi zastosowali bezpośredni wtrysk paliwa. W efekcie, otrzymaliśmy jednostkę paliwożerną i dość awaryjną. Mizerna dostępność części zamiennych i fachowców zdolnych go naprawić sugeruje unikać takiej odmiany. Renault Megane II 1.9 dCi

Kupujemy używane: Małe i oszczędne diesle o pojemności 1.3-1.6 litra. Na które warto postawić?

Kupujemy używane: Małe i oszczędne diesle o pojemności 1.3-1.6 litra. Na które warto postawić?

doświadczeń zdobytych przy budowie sprawdzonego 1.9 JTD, postawiono na aluminiowy blok, ośmio lub szesnastozaworową głowicę z dwoma wałkami rozrządu i napęd rozrządu realizowany z pomocą łańcucha. Jednostka otrzymała bezpośredni wtrysk paliwa common-rail, w mocniejszych odmianach turbosprężarkę o zmiennej

Kompakty za 15-20 tysięcy złotych. Fiat Bravo, czy Renault Megane III?

Kompakty za 15-20 tysięcy złotych. Fiat Bravo, czy Renault Megane III?

. Jakiekolwiek wycieki, zapocenia jednostki są łatwe do usunięcia, a części zamienne w stosunkowo niskich cenach. Amatorzy silników diesla do wyboru mają czterocylindrowe, dopracowane konstrukcje włoskich inżynierów – 1.6 JTD, 1.9 JTD i 2.0 JTD wytwarzające odpowiednio 90-120, 120-150 i 165 KM. Jednostki

Jak często wymieniać olej silnikowy?

Jak często wymieniać olej silnikowy?

których szybko doprowadza do dewastacji elementów ruchomych jednostki napędowej. Swego czasu głośno było o 1.9 dCi autorstwa Renault, gdzie producent zalecał wymianę oleju nie rzadziej niż raz w roku i nie później, niż po 30 tysiącach kilometrów. Niestety, okazało się, że taka praktyka prowadzi do

Kilka lat temu to były hity sprzedaży. Dziś można je kupić w okazyjnych cenach

Kilka lat temu to były hity sprzedaży. Dziś można je kupić w okazyjnych cenach

ze skórzaną tapicerką i panoramicznym oknem dachowym. Wśród diesli polecić możemy jedynie wprowadzonego pod koniec produkcji 2.0 dCI o mocy 150 KM. Pozostałe są zbyt kłopotliwe. Silniki benzynowe 1.6, 2.0 i 2.0 Turbo nie sprawiają problemów (110, 134 i 163 KM). Rozsądny egzemplarz wiąże się z

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

9000 Energy 5W40 5L Producent TOTAL Rodzaj Syntetyczny Pojemność Pojemność 5 L Porównaj ceny tego produktu ? dane dostarcza: Silnik wysokoprężny 1.9 dCi (F9Q) koncernu Renault nie ma dobrej sławy. W zasadzie trapią go te same problemy, co

Co oferuje rynek crossoverów w segmencie C?

Co oferuje rynek crossoverów w segmencie C?

) kombi 5-drz. (4,32 x 1,82 x 1,62 m; 408/1570 l) [4x4] Silniki benzynowe: 1.6 (105 KM), M5 1.6 LPG (105 KM), M5 1.2 Tce (125 KM), M6 1.6 (105 KM), M6 [4x4] Silniki wysokoprężne: 1.5 dCi (90 KM), M6 1.5 dCi (109 KM), M6 1.5 dCi (109 KM), M6 [4x4] Wersje wyposażenia: Duster Ambiance

Ford Focus TDCi 100 KM X100

- 61 800 zł), Renault Megane 1.9 dCi (Classic Expression - 61 600 zł) czy Toyota Corolla 2.0 D-4D (Terra - 61 700 zł). KOSZTY I WYPOSAŻENIE - Wersja specjalna Każdy jubileusz, a tym bardziej stulecie firmy, jest okazją do zaproponowania klientom

Konfrontacje: Renault Modus 1.4 16V Confort Authentique 98 KM/Fiat Idea 1.4i 16V Active 95 KM/Opel Meriva 1.4 16V

trafi do następcy Clio. Prócz niej do budowy Modusa przydało się także przednie i tylne zawieszenie, pedały, kolumna kierownicza, silniki i niektóre elementy wyposażenia. Krągłości błotników i przetłoczeń maski, z których wyrastają światła zadaszone łukami migaczy

Re: Renault Scenic 1.9 dci 2000r Kupić?

przebiłeś :) Ja już z papami, cementami, cegłami i dachówkami skończyłem. Teraz będzie czas na gipsy, farby, kafelki i klej. Żona mówi, że zajadę to auto a po budowie będzie to szrot. Jednak póki co trzyma się dzielnie :)

Re: Renault Megan 1,5 dci -opinie

> Jak już Megane dCi, to decydowałbym się na wersję od 101 KM wzwyż. Przy bardzo > niskim spalaniu dobrze się nimi szybko popyla i to są twarde motory (wydajny IC > , VTG, natrysk oleju, mocna budowa- dobra baza dla tunerów Ta, najlepszą bazą dla tuningu jest 1.5 dci 105KM, jak

Re: Renault Megan 1,5 dci -opinie

daria.1 napisała: > Witam > Potrzebujemy pilnie auta ,nie jesteśmy fanami francuzów,raczej omijamy renaulta > ze wzgledu na złe doświadczenia z Laguna II ale ceny Megana 1,5 dci powalą in > ne auta -są atrakcyjne a silnik bardzo mało pali . Auto tanie, ale jak Ci

Re: Scenik 1.5 dci czy zly?

kiedyś megankę I 1.4 benzyna - tam prawie nic się nie psuło. Ale to były jeszcze samochody na zasadzie powyższej dacii właśnie. Znacznie prostsze w budowie, bez zbędnej elektroniki, za to po prostu jeżdżące. Zresztą byłem kiedyś po drodze w salonie zajrzeć do tej dacii. Jeśli chodzi o materiały użyte we

Re: kilo i KILO

Nawet nie chce mi się czytać tego twojego bełkotu bo ciągle piszesz to samo. Pewnie w autach niemieckich albo japońskich czujników nie ma co?Tam to pewnie silnik konstrukcyjnie odpowiada budowie tego z Poloneza czyli prosty jak budowa cepa?Mam znajomego ma Primerę z silnikiem 1.9dci powiedział tak

Re: Laguna II - bublowaty silnik 2,2dCi

dzięki za zainteresowanie, dziś powiadamiam Deckar iż zakładam sprawę o aruszenie Art 560 i 566 K.C.Sądzę iż sposób postępo3waniawywodzi się z RENAULT Polska. Zadałem im pytania na które nie umieją lub nie chcą odpowiedzieć: 1. Kto generuje zyski koncernowi RENAULT? Czyżby to był klient? 2

Re: Do kierowców P.Partnera, R. Kangoo, C. Berlig

Renault Kangoo z silnikiem 1.5 dci będzie niesamowicie oszczędnym autkiem. U nas w firmie budowlanej kilka takich śmiga już z przebiegiem 200 - 300 tys. km. po wertepach, drogach dojazdowych na budowy. Polecam. Jak widać po wypowiedziach poprzedników, na tym forum rzadko można otrzymać rzetelną i

Re: Paryż 2010 | Nowa twarz Laguny

na żadnego Golfa 1,6 z szybkami na korbki bo to tylko mogłem kupić z VW za taką samą cenę. Scenic więc zostanie dopóki będzie jeździł przynajmniej na zakupy i dojazdy do pracy oraz jako "dostawczak" przy budowie którą to rolę pełni ostatnie 3 lata. Lagunka 4 control z silnikiem 2,0 dCi a może

Toyota Land Cruiser vs. Nissan Navara

. Ponieważ od jakiegoś czasu toyota jest w serwisie od ok. 3 tys km - jeżdżę wspomnianym nissanem. Porównywane samochody: Toyota Land Cruiser LC120 3.0 D4D 2003 i Nissan Navara 2.5DCi 2009 1. Silniki, przeniesienie napędu i zawieszenie. Silnik Toyoty 3.0 D4D wraz z czterobiegowym automatem jest

Re: Auto dla mamy : )

piłą mechaniczną,to do bagażnika wlezą(znaczy się ty je wrzucisz) trzy zmasakrowane ciała,szpadel i kanister z benzyną do piły.Dla mnie Thalia jest godna uwagi najbardziej z silnikami(kolejność nieprzypadkowa):1.5 dCi (zadziwia dynamiką,pije tyle,co dziecko w Afryce(ojjj,ale mnie nosi...),1

Pontiac TransAm jest mój.Zazdrościcie?:)

jakieś heble z zachodu i w miarę dobrze na tym zarabia,a w najbliższym czasie chce podreperować swój imidż,niech wymieni zagazowanego Sharana VR6 czy scharatanego Sprintera na tą właśnie furę;) Pierwotnie plan zakładał,że za ciągnik będzie robić Thalia dCi 'o3 mojego taty (wszystkie moje

Re: Renault Laguna Grandtour - Jedno ale

. Siejesz jakieś herezje właśnie jestem po wymianie oleju w skrzyni - owszem był przeciek ale na uszczelniaczu półosi więc po 150 tys. km to nie tragedia. > nastepny 1.9 dci 2002 to porażka - turbina 2 x regeneracja ( turbo-serwis - > autoryzacja dla wszystkich renówek) cytuję" panie gdyby nie