1.9 jtd awaria turbiny

Jan Zomer

Poradnik | silnik 1.9 dCi - co się psuje? Mimo ogromnej popularności, nie w każdym przypadku można go polecić

Poradnik | silnik 1.9 dCi - co się psuje? Mimo ogromnej popularności, nie w każdym przypadku można go polecić

Wśród wielu sprawdzonych jednostek napędowych, coraz częściej możemy trafić na konstrukcje owiane złą sławą ze względu na pasmo awarii i defektów. Jednym z najbardziej awaryjnych silników wysokoprężnych ostatnich lat jest francuski silnik 1,9 dCi. Mimo jakościowych wpadek, można go jednak polecić w określonych sytuacjach. Dodatkowy argument stanowi wyjątkowo kusząca cena używanych samochodów.

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

Słyszeliście opinie, że współczesne samochody są bezproblemowe i bezawaryjne? Oto siedemnaście przykładów na to, że to nieprawda. Te silniki sprawiają sporo problemów, a co gorsza często są (nieopłacalnie) drogie w naprawie.

Silnik 2.0 TDCi - typowe usterki i opinie

Usterkowość silnika 2.0 TDCi jest zróżnicowana w zależności od jego wariantu. Są wersje praktycznie bezawaryjne i takie, które przysparzają nieco problemów.

Zobacz wideo

Lancia Lybra (1999-2005) - opinie Moto.pl

Lancia Lybra (1999-2005) - opinie Moto.pl

kosztowne w obsłudze. W turbodieslach 1.9 JTD trzeba liczyć się z awariami dumasowych kół zamachowych i turbosprężarek. Także w silnikach 2.4 JTD turbiny wymagają ingerencji po dłuższych przebiegach, ale z uwagi na system zmiennej geometrii ich regeneneracja jest znacznie droższa.Instalacja

Poradnik | Tanie w eksploatacji. Małe silniki Diesla bez dwumasowego koła zamachowego

Poradnik | Tanie w eksploatacji. Małe silniki Diesla bez dwumasowego koła zamachowego

tysięcy kilometrów. Tym samym, jednostka odwdzięczy się długoletnią bezawaryjnością. Do 2009 roku filtr cząstek stałych montowano tylko na wybranych rynkach, później stał się on jednak obowiązkowym wyposażeniem. Na szczęście nie sprawia kłopotów użytkownikowi. W 1.3 JTD nigdy nie stosowano dwumasowego

Z archiwum moto.pl | TOP 10 | Najlepsze silniki

Z archiwum moto.pl | TOP 10 | Najlepsze silniki

Thesis, Fiat Stilo i Croma. Dlaczego nie 1.9 JTD? Mniejszy diesel również zaskakuje niską awaryjnością, ale nie daje tego, czego można się spodziewać po Alfie, czyli uczucia obcowania z autem sportowym. 2.4 JTDm to silnik dający wiele frajdy z jazdy - dynamiczny i jednocześnie dość oszczędny, a przy

Re: JTD czy HDI?

fabrycznych. Osobiscie jexdziłem tylko Alfą 147 z 1,9 JTD 115KM/275Nm!!! Różnica w porównaniu z silnikiem w Fiacie to turbina ze znienną geometrią i podobno z tego jest dodatkowe 75Nm których nie ma w Fiacie. Przyspieszenie prawie jak w benzynie 9,9 do setki, ale to pryszcz. Największe wrażenie na

Re: PSA idzie w trzy cylindry

Właśnie pojawił się artykuł o Lancii Lybra. Jest tam fajny cytat: "W turbodieslach 1.9 JTD trzeba liczyć się z awariami dumasowych kół zamachowych i turbosprężarek. Także w silnikach 2.4 JTD turbiny wymagają ingerencji po dłuższych przebiegach, ale z uwagi na system zmiennej geometrii ich

Re: Proszę o POMOC Octavia 1.9TDI

czujnika ciśnienia oraz w funkcji rosnących obrotów - w przeciwnym razie silnik po prostu nie przyśpieszyłby wcale. Producent wtrysku zabezpiecza nas w ten sposób przez konsekwencjami awarii czujnika i przymusowym postojem bądź podróżowaniem w tempie żółwia. Dla porównania - silnik Fiat 1.9 JTD

Re: Alfa kontra BMW-awaryjność

zregenerowala, bo jak zgodnie twierdzili przedstawiciele firm reg.to mojego typu nie ma zestawów naprawczych,jednak w końcu w udało mi sie ją zregenerować (po długich poszukiwaniach za 1500 pln)dla porównania do 1.9 jtd można to zrobić poniżej 800 pln.I tutaj dla porównania do Bmw e46 2.0 turbina

Re: Zmienne fazy rozrządu - w zmienności siła

ojciec mial Fiata Marea JTD(przejechalo bez awarii turbo i calego napedu 260tys km)a teraz Fiata Crome 1.9 i tez juz 160tys i zadnej awarii turba. Toz gdzie kuzwa te awaryjne turbiny i czy faktycznie tak padaja w benzyniakach skoro tyle wytrzymuja w dieslach??? ROZNICE!!! Potrafi ktos cos wytlumaczyc

Re: fiat marea - opinie??

Jest to prosty i tani w eksploatacji samochód, nieodbiegający awaryjnością od rywali klasowych. Szczególnie z silnikiem JTD. Po 50 kkm na naszych drogach polecą ci w nim np. wahacze przednie, za jakiś czas trzeba będzie wymienić zestaw wahacza tylnego, może amory, może tarcze i klocki

Re: !! POMOCY !! Octavia TDI

sporym nawet zakresie nie jest szkodliwe, ale silnik pracuje słabo - choć jego wolne obroty i rozruch są takie, jak przed awarią. Nieznacznie spada również zużycie paliwa. Na naszej hamowni badamy samochód VW Passat 1.9 TDI PD (moc znamionowa 115 KM, moment obrotowy max. 285 Nm). Parametry auta