1.9 jtd głośna praca

Jan Zomer

Poradnik | silnik 1.9 dCi - co się psuje? Mimo ogromnej popularności, nie w każdym przypadku można go polecić

Poradnik | silnik 1.9 dCi - co się psuje? Mimo ogromnej popularności, nie w każdym przypadku można go polecić

Wśród wielu sprawdzonych jednostek napędowych, coraz częściej możemy trafić na konstrukcje owiane złą sławą ze względu na pasmo awarii i defektów. Jednym z najbardziej awaryjnych silników wysokoprężnych ostatnich lat jest francuski silnik 1,9 dCi. Mimo jakościowych wpadek, można go jednak polecić w określonych sytuacjach. Dodatkowy argument stanowi wyjątkowo kusząca cena używanych samochodów.

Silnik 2.0 TDCi - typowe usterki i opinie

Usterkowość silnika 2.0 TDCi jest zróżnicowana w zależności od jego wariantu. Są wersje praktycznie bezawaryjne i takie, które przysparzają nieco problemów.

Poradnik | Tanie w eksploatacji. Małe silniki Diesla bez dwumasowego koła zamachowego

Małe silniki wysokoprężne odznaczają się nie tylko niskim zużyciem paliwa, lecz również mało kłopotliwym osprzętem. Koszty eksploatacji znajdują się na rozsądnym poziomie, a dostęp do stosunkowo tanich i trwałych zamienników przekonuje wielu kierowców. Przygotowaliśmy dla Was listę 8 konstrukcji bez problematycznego i drogiego dwumasowego koła zamachowego.

Tanie i niedoceniane, czyli auta, których nie chciałeś kupić, a warto

Tanie i niedoceniane, czyli auta, których nie chciałeś kupić, a warto

łatwiejsze. Najgorsze opinie zbiera benzynowy silnik 1.6, który zresztą najgorzej sobie radzi ze stosunkowo ciężką Lybrą. Trzeba uważać w nim na pasek rozrządu. W większości ogłoszeń znajdziecie udanego diesla 1.9 JTD. Jeżeli Lybra nie będzie mocno wyeksploatowana, to Lancia z 1.9 JTD powinna wam jeszcze

Fiat Stilo (2001-2008) - opinie Moto.pl

Fiat Stilo (2001-2008) - opinie Moto.pl

tracą zdolność podpierania klapy. Typowym niedomaganiem są też zaparowane od środka reflektory. Historia 2001, wiosna - premiera modelu w wersji hatchback 3d i 5d, silniki 1.2 16V (80 KM), 1.6 16V (103 KM), 1.8 16V (133 KM), 2.4 20V (wersja Abarth, 170 KM), 1.9 JTD (turbo diesel, common-rail, 80 lub

Fiat Croma - Kłopoty z tożsamością

Fiat Croma - Kłopoty z tożsamością

podbił serc zwykłych śmiertelników i po zaledwie dwóch latach zaniechano jego produkcji... GAZ Mocny i oszczędny silnik, dobre własności jezdne, wysoki komfort jazdy, funkcjonalne i przestronne wnętrze, duży bagażnik, bogate wyposażenie HAMULEC Mało wyrazista stylistyka, głośna praca zawieszeń na

Konfrontacje: Škoda Octavia Combi 1.9 TDI Adventure 4x4/Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4 1.9 JTD Progression

miękkie, dodatkowo przeszkadza zbyt głośna praca układu przeniesienia napędu. Alfa Romeo 156 (84/100 pkt) Škoda Octavia (68/100 pkt) Funkcjonalność i jakość. Rola prestiżu Gdy podejmuje się decyzję o wyłożeniu ponad 100 tys. zł, oczekuje się po kupionym samochodzie zarówno dynamiki, jak i jakości godnej

Konfrontacje: Opel Astra 2.2 DTi/Toyota Corolla 2.0 D-4D/VW Golf 1.9 TDI/Fiat Stilo 1.9 JTD/Renault Megane 1.9 dCi

daje najwięcej. Stilo z silnikiem JTD kosztuje 68 500 zł. O bezpieczeństwo dba sześć poduszek powietrznych (kierowcy, pasażera, boczne i kurtyny). Komfort podnosi klimatyzacja, a korzystanie z auta ułatwiają komputer pokładowy oraz elektrycznie sterowane szyby. Warto dokupić jedynie ESP (system

Re: MAREA WEEKEND JTD

cenowym. Jezdziłem też Multiplą JTD 105 KM - silnik jest wporzo (w Bravie i zmulonym do 80 KM Punto II to prawdziwa rakieta)Podoba mi się również odgłos jego pracy (dla innych nieco za głośny). Z uwagi na wiek konstrukcji oraz rychłe wprowadzenie następcy Mareii osobiście kupiłbym ten samochodzik

156 jtd - i po rozrządzie (chyba)

Witam wszystkich szanownych forumowiczów! Rzadko się udzielam, bo i do tej pory udało się bez usterek. Ale wszystko co piękne kiedyś się kończy :( No i się skończyło, a dokładniej skończył się chyba rozrząd niestety :( Model - 156 1.9 jtd przebieg - 208 tys. rozrząd wymieniany 32 tys

Re: Fiat Pumpo 1.3JTD vs Skoda Fobia 1.4TDi

wynegocjować dobry rabat. Przy porównaniu poprzedniego punto (IIki) z fabią - raczej wskazałbym na fabię. Za ogólne wykonanie i trakcję choć zniechęcałby mnie raczej ten 3 cylindrowy diesel z pompowtryskami i ogólnie głośną i wibracyjną pracą. Ale to Twój wybór :-) Rozważałeś jeszcze nowe clio/micrę 1

Re: Alfa 159 vs Mazda 6

93 ale > odglos pracy zimnego silnika -wyjatkowo wczorajszy. 1.9JTD 150KM za słaby!? Nie może być... Radzi sobie bardzo dobrze prawie ze wszystkimi samochodami z tego segmentu,w których ma okazję pobyć pod maską.A przy tym ma dość miłą charakterystykę.Głośny na zimno? Fakt

Re: STILO - wrazenia po 9000 km

kiedyś wskazania komputerka i realne zużycie - u mnie (w 1,9 jtd) zaniża k > omp o jakieś 0,5 litra na 100 km. > > W moim punciaku komputer też jest optymistą, ale tylko w miescie. Na trasie > rożnice pomiędzy komputerem a dystrybutorem zamykają się góra w 0,2 l. > Przeważnie 0.1