1.9 multijet budowa

Piotr Mokwiński

Najlepsze używane diesle 2.0. Zwykle straszymy, ale dzisiaj mamy osiem pewniaków

Najlepsze używane diesle 2.0. Zwykle straszymy, ale dzisiaj mamy osiem pewniaków

Silniki Diesla wciąż mają wiele zalet i nagonka w mediach tego nie zmieni. Trudno znaleźć lepszy silnik, jeśli często jeździcie w trasy. Dlatego dzisiaj przejrzeliśmy rynek wtórny i mamy dla was kilka propozycji. Oto najlepsze dwulitrowe diesle.

Kupujemy używane: Małe i oszczędne diesle o pojemności 1.3-1.6 litra. Na które warto postawić?

Rynek wtórny od lat rządzi się swoimi prawami. W jego przypadku trendy pojawiające się wśród aut nowych nie mają aż tak silnego przełożenia. Widać to na przykładzie silników diesla, które wciąż wśród używanych cieszą się niemałym zainteresowaniem. Kierowców przekonuje wystarczająca dynamika i niewielkie zużycie oleju napędowego.

Poradnik | Rozsądne auta miejskie z dieslem za 10 tysięcy złotych

Wbrew pozorom, w mieście może się także sprawdzić diesel. Wystarczy pokonywać rocznie około 30 tysięcy kilometrów, by wysokoprężna wersja zyskała sens. W małych autach zamontowano silniki dość proste konstrukcyjnie i pozbawione skomplikowanego osprzętu. Przedstawiamy Wam 8 rozsądnych propozycji za 10 tysięcy złotych. Kuszą niskim zużyciem paliwa i bogatym wyposażeniem

Kompakty za 15-20 tysięcy złotych. Fiat Bravo, czy Renault Megane III?

Kompakty za 15-20 tysięcy złotych. Fiat Bravo, czy Renault Megane III?

. Jakiekolwiek wycieki, zapocenia jednostki są łatwe do usunięcia, a części zamienne w stosunkowo niskich cenach. Amatorzy silników diesla do wyboru mają czterocylindrowe, dopracowane konstrukcje włoskich inżynierów – 1.6 JTD, 1.9 JTD i 2.0 JTD wytwarzające odpowiednio 90-120, 120-150 i 165 KM. Jednostki

Fiat Sedici

małym pojazdem z podniesionym zawieszeniem i napędem 4x4. Pod maską pracuje jeden z dwóch silników: benzynowy 1.6 o mocy 107 KM (produkcji Suzuki) oraz wysokoprężny 1.9 Multijet - 120 KM (własna konstrukcja Fiata). Oba współpracują z ręcznymi skrzyniami i mogą przenosić napęd na dwa lub cztery koła, w

Nowy silnik Fiata z Polski

>Ze względu na skomplikowaną budowę i drogie materiały, jakie >używa się do jego produkcji, egzemplarz 1,3 Multijet 16V jest w >produkcji tańszy zaledwie o około 400 euro od swego starszego i >większego krewniaka - włoskiego silnika 1,9 JTD unijet. Piekny silnik, ale jego cena

Re: Nowy silnik Fiata - 1,3 JTD 16v

Znalezione w internecie: Druga generacja JTD 19.09.2002 08:05 Nadchodzi epoka drugiej generacji silników JTD, typu Multijet. Na salonie samochodowym w Paryżu, w przedpremierowym światowym pokazie, zaprezentowany zostanie silnik 1.9 JTD 16v z wtryskiem wielopunktowym - pierwszy tego typu

Re: Dlaczego Fiat Bravo i w dodatku wlasnie diese

wielofazowym wtryskiem Multijet. Silnik bardzo chętnie pracuje na wyższych obrotach. Najczęściej spotykanym silnikiem rodziny JTD jest wersja 1.9 L (4-cylindrowy, rzędowy) montowany w Fiatach Punto, Stilo, Marea i Croma. Jest to turbodoładowany silnik z bezpośrednim wtryskiem typu common rail produkujący

Re: Bynajmniej :)

zdnaiem sens Oczywiście że Twoim zdaniem tylko to ma sens. Bo golf to dupowóz o 68kg cięższy od civica. To jest włąsnie sposób na budowę mitu szybkiego civica. Inny sposób od objeżdzanie TDi o mocy 90km. Dla mnie żadna nowość :) > bo auta klasowo porównywalne. A już gdy weźmieny