1.9 tdi czy 1.9 tid

Piotr Mokwiński

Kupujemy używane - Niedoceniane auta używane za 20-30 tysięcy złotych

Kupujemy używane - Niedoceniane auta używane za 20-30 tysięcy złotych

Ogromna oferta na rynku wtórnym to nie tylko doskonale sprzedające się niegdyś modele. Wśród używanych znajdziemy również auta, które w czasach produkcji nie wzbudzały większego zainteresowania. Niemniej, wiele niedocenianych konstrukcji zasługuje na uznanie i zainteresowanie. Wielu kierowców doceni zwłaszcza ich unikatowy charakter.

Najgorsze silniki Diesla. Omijaj je szerokim łukiem

Samochody z silnikami Diesla cieszą się dużą popularnością na polskim rynku. Dzisiaj przyglądamy się jednostkom wysokoprężnym, których trzeba się wystrzegać. Lepiej nie kupujcie używanego auta z jednym z tych silników

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

Słyszeliście opinie, że współczesne samochody są bezproblemowe i bezawaryjne? Oto siedemnaście przykładów na to, że to nieprawda. Te silniki sprawiają sporo problemów, a co gorsza często są (nieopłacalnie) drogie w naprawie.

Zobacz wideo

Aż strach się bać tych aut. Brzydkie, awaryjne i doprowadzą do bankructwa

Aż strach się bać tych aut. Brzydkie, awaryjne i doprowadzą do bankructwa

narobił producentowi tyle 'smrodu', co 2.0 TDI Volkswagena. Miał jeszcze o tyle ciężej, że zastąpił słynący z trwałości i bezproblemowej eksploatacji silnik 1.9 TDI. Lista problemów z silnikiem 2.0 TDI jest długa. Znajdują się na niej pękające głowice, osiadające głowice, awarie pompy oleju

Aż strach się bać tych aut. Brzydkie, awaryjne i doprowadzą do bankructwa

Aż strach się bać tych aut. Brzydkie, awaryjne i doprowadzą do bankructwa

konstrukcji. Żaden silnik nie narobił producentowi tyle "smrodu", co 2.0 TDI Volkswagena. Miał jeszcze o tyle ciężej, że zastąpił słynący z trwałości i bezproblemowej eksploatacji silnik 1.9 TDI. Lista problemów z silnikiem 2.0 TDI jest długa. Znajdują się na niej pękające głowice, osiadające

Te auta omijaj szerokim łukiem. Psują się na potęgę, a ich naprawa doprowadza do bankructwa

Te auta omijaj szerokim łukiem. Psują się na potęgę, a ich naprawa doprowadza do bankructwa

common rail, dwumasowym kołem zamachowym czy kołem pasowym. W mocniejszych wersjach czasem zapycha się filtr cząsteczek stałych. E90 zmaga się także z innymi problemami. To m.in.: - Automatyczne skrzynie biegów nie dają sobie rady z wysokim momentem obrotowym w mocnych dieslach. - Niektóre nowsze

Cadillac BLS 1.9 TiD

, zawieszenia i płyty podłogowej BLS ma jeszcze jeden istotny atut. To samochód dla ludzi ceniących indywidualność. Jeśli ktoś szuka limuzyny i nawet Saab jest dla niego za mało oryginalny, pozostaje mu chyba tylko Cadillac. Cadillac BLS 1.9 TiD kompendium Silnik

Re: Droga jest w utrzymaniu audica A3 1.9 TDI???

No nie wiem czy uda Ci się kupić coś ciekawego za 20 tyś. To troche za mało na A3 pomyśl sobie lepiej o A4 bo A3 to roczniki ok 2000 i trzeba mieć troche więcej kasy. Co do silników to Audi zawsze robiło 1.9tid świetne i nie sądze żeby coś się zmieniło od tamtej pory.

Re: Peugeot 206 RC 2.0 / Škoda Fabia RS 1.9 TDI

Gość portalu: Maciek napisał(a): Fabia ma co > najwyzej sprawiac wrazenie! a ja to myślę, że połączenie sportu i silnika diesla nawet (4.0 TDI, czy 3.0 TiD), to pomyłka; wrażenie to może sprawiać jedynie przez fabryczny tuning optyczny, ale w przypadku Fabii to też wątpliwe (żeby

Re: Audi A6 2.0tdi '05 czy to w ogole dobry pomys

W tej chwili jezdze 'taka Vectra z dieslem 1,9 od Fiata', czyli Saabem 9.3 1,9 Tid. Silnik jest dosc sympatyczny, ale po pierwsze srodek bardzo plastikowy, po drugie rocznik '08 a juz sa babelki na nadkolach.

Re: Passat, Legacy, 9-3

dsg, > - legacy boxer diesel, > - 9-3 tid, > - a moze cos lepszego w limicie finansowym? > > Z gory dziekuje za sugestie. Myślę, że warto odpowiedzieć sobie na kilka pytań dodatkowych. Czy zależy Ci na wydaniu możliwie niedużo z tego budżetu (bo masz w nim jakieś

AUDI A4 2.0 FSi 150KM automat 2004,80tys/km warto?

jeszcze pojedzie na kanał do znajomych do sprawdzenia, generalnie chodzi mi o komfort jazdy i spalanie i wszystkie inne cenne informacje dotyczące skrzyni automatycznej, zawieszenie znam, miałem A6 ale 1,9Tdi 110KM, teraz mam Saaba 1,9 TiD 120KM z 2006 z przebiegiem 180 tys, zastanawiam sie poważnie nad

AUDI 2.0 FSi 150KM automat 2004, 80 tys km -opinia

jeszcze pojedzie na kanał do znajomych do sprawdzenia, generalnie chodzi mi o komfort jazdy i spalanie i wszystkie inne cenne informacje dotyczące skrzyni automatycznej, zawieszenie znam, miałem A6 ale 1,9Tdi 110KM, teraz mam Saaba 1,9 TiD 120KM z 2006 z przebiegiem 180 tys, zastanawiam sie poważnie nad

AUDI A6 2.5 TDI/SAAB 9-5 3.0 TiD/VOLVO S80 2.4 D5

Tekst z Gazety /http://www2.gazeta.pl/auto/1,31341,1106961.html/ AUDI A6 2.5 TDI/SAAB 9-5 3.0 TiD/VOLVO S80 2.4 D5 Tekst: ŁUKASZ KIFER 05-11-2002 15:01 "Nawet oszczędzanie może być przyjemne. Najlepszy przykład to jazda jedną z trzech porównywanych limuzyn z silnikami Diesla. Jednak by

Re: Wynika że EUROPA w Usa nie istnieje.

$ www.vw.com/passat/price.htm Pozatym jest wiekszy wybor silnikow(1.8T,V6,W8) a nie tylko jeden jak w Maximie i G35.W tym roku dojdzie jeszce nowy TDI do Passata. Infiniti G35 zaczyna sie od 28k

Re: Amerykanie nie lubią Diesli!

@Miodek Toyota Avensis Verso 2.0 D4D, ale mysle, ze jest wiele innych silnikow, ktore sa niemniej awaryjne - FIAT JTD vel Opel CDTI vel SAAB TiD (uwaga tylko na dwumas!), wiele odmian VW TDI, Honda i-CDTi (czy jakos tak ;-) PSA 1.6 HDI, MB CDI, BMW 2.0 D i pewnie jeszcze cos by szlo wygrzebac