1.9 tdi czynności serwisowe

Piotr Mokwiński

Kompaktowe auta z trwałymi dieslami za 20 tysięcy złotych. Silnik wysokoprężny jeszcze nie umarł!

Kompaktowe auta z trwałymi dieslami za 20 tysięcy złotych. Silnik wysokoprężny jeszcze nie umarł!

Mimo trwającej od kilku miesięcy złej passy silników wysokoprężnych, wciąż cieszą się one wielką popularnością na rynku wtórnym. Dobra dynamika i niskie zużycie paliwa przekonują rzesze kierowców, zwłaszcza w klasie kompaktowej. Dysponując budżetem 20 tysięcy złotych bez większych trudności znajdziemy dobrze utrzymany kompakt z trwałym dieslem. Musimy jedynie pogodzić się z typowymi dla nowoczesnych ropniaków przypadłościami związanymi z kosztownym osprzętem silnika: dwumasowe koło zamachowe, filtr cząstek stałych, turbosprężarka i wtryskiwacze. To one odpowiedzialne są za wyższe faktury w warsztacie.

Dwudziestoletnie premium - BMW serii 5 E39 czy Audi A6 C5?

W cenie niespełna dziesięcioletniego kompaktu popularnej marki możemy stać się właścicielami dwukrotnie starszego BMW serii 5 lub Audi A6. Każda z niemieckich limuzyn w czasach świetności urzekała komfortem, precyzją i jakością wykonania. Dziś nawet z pozoru błahe naprawy mogą jednak pochłonąć spore sumy. Wszystko zależy od stanu technicznego danego egzemplarza i wersji silnikowej. W niektórych przypadkach warto zaryzykować.

Volkswagen Golf IV (1997-2003) - opinie Moto.pl

Legendarny samochód Volkswagena przez wiele lat stanowił wzór auta kompaktowego z dobrze zaprojektowanym wnętrzem, bezpiecznym podwoziem i szeroką gamą ekonomicznych silników

Zobacz wideo

Używany Volkswagen Golf IV (1997-2003) - opinie Moto.pl

Używany Volkswagen Golf IV (1997-2003) - opinie Moto.pl

(101 KM), 1.8 20V (125 KM), 1.8 20V Turbo (150 KM), 2.3 VR5 (150 KM), 1.9 D (wtrysk bezpośredni, 68 KM), 1.9 TDI (wtrysk bezpośredni, 90 KM), 1.9 TDI (wtrysk bezpośredni, 110 KM) 1998, sierpień - Bora (sedan, czterodrzwiowa wersja Golfa) 1999 - premiera Golfa i Bory w wersjach Variant (kombi

Skoda Octavia - Czeskie rachowanie vol. 2.0: 3 Octavie - 3 paliwa - test porównawczy

 000 km 36 760 21 670 21 190 Koszty czynności serwisowych na dystansie 100 000 km  Skoda Octavia 1.6 FSI Skoda Octavia 1.9 TDI

VW PASSAT 1.9 TDI COMFORTLINE

konstrukcje, a na rynku pojawia się właśnie Citroën C5 ze swoim superkomfortowym zawieszeniem hydropneumatycznym. Testowany Passat to wersja 1.9 TDI. Ten silnik jest dumą koncernu. Czterocylindrową wysokoprężną jednostkę z turbosprężarką zasilają pompowtryskiwacze, dzięki nim mieszanka wtryskiwana jest

Fabia 1 czy Golf 4 1.9 SDI ?

młodszą, ale w ulubionym kolorze firmowym (białą). Golf 4 natomiast starszy o kilka lat i pewnie z większym przebiegiem, ale z bogatszym wyposażeniem. Inny silnik ze względu na przebiegi raczej nie wchodzi w grę: 1.4 TDI czy 1.9 TDI (nie wiem które silniki nie mają koła dwumasowego) + przepływomierze

Re: laguna 2.0 IDE czy 1.9 dci ?

serwisowaniu, więcej czynności serwisowych jest przewidzianych dla diesli a i wymiany oleju są częstsze. Po za tym elementy takie jak turbo są bardzo wrażliwe i trzeba umieć się znimi obchodzić.Nie straszę Cię i nie mam zamiaru ale zakup auta z sinikiem diesla trzeba spokojnie przemysleć.Ja jeżdzę

Re: Ku przestrodze

radzą sobie: „powiększają” mniejszy klucz blaszką z puszki od piwa, a z czasem dorabiają specjalne klucze. Puszka od piwa nie pomoże jednak przy bardziej skomplikowanych naprawach, jak choćby wymiana paska rozrządu w silniku 2.0 TDI 16V w VW Passacie. Ta rutynowa na pozór czynność wymaga

Re: Ku przestrodze

radzą sobie: „powiększają” mniejszy klucz blaszką z puszki od piwa, a z czasem dorabiają specjalne klucze. Puszka od piwa nie pomoże jednak przy bardziej skomplikowanych naprawach, jak choćby wymiana paska rozrządu w silniku 2.0 TDI 16V w VW Passacie. Ta rutynowa na pozór czynność wymaga