1.9 tdi elastyczność 60-100

Hubert Wójcik

Seat Ibiza 1.9 TDI

Seat Ibiza 1.9 TDI

Start spod świateł masz wygrany, ale ruszając w trasę, przygotuj się na przymusowe postoje - będziesz musiał odreagować wstrząsy.

Skoda Octavia - Czeskie rachowanie vol. 2.0: 3 Octavie - 3 paliwa - test porównawczy

Benzyna, ropa czy gaz - co opłaca się najbardziej ? By stwierdzić to ponad wszelką wątpliwość, najlepiej wyruszyć tą sama trasą trzema identycznymi samochodami różniącymi się wyłącznie napędem.

Skoda Octavia II Combi 1.9 TDI Elegance - test | Za kierownicą

Po tygodniu spędzonym z nową Octavią poważnie się zastanawiam,czy Volkswagen nie strzelił sobie samobójczego gola. Moim zdaniem auto z Mlada Boleslav w niczym nie ustępuje niemieckim konkurentom.

Skoda Superb 1.8 T Elegance

- samochody dzieli znaczna różnica cen, co najmniej 60-100 tys. zł - ale pod względem technicznym czeska propozycja nie odbiega od standardów obowiązujących w luksusowych autach. To efekt - przynajmniej częściowo - włączenia Škody do koncernu Volkswagena. Czy decyzja o wyborze limuzyny marki Škoda należy do

Dane techniczne

ładowność: 603 kg pojemność bagażnika: 350/1305 l pojemność zbiornika paliwa: 55 l zużycie paliwa (w mieście/na trasie/średnie):6,5/4,3/5,0 l/100 km Pomiary testowe* przyspieszenie 0-100 km/h: 12,1 s elastyczność 60-100 km/h (IV bieg): 8,8 s elastyczność 80-120 km/h (V bieg): 12,1 s droga hamowania ze 100

Dane techniczne

: 18,3 s przyspieszenie 0-400 m: 18,3 s elastyczność 60-100 km/h (IV bieg): 8,1 s elastyczność 80-100 km/h (IV bieg): 4,4 s elastyczność 80-120 km/h (V bieg): 12,3 s elastyczność 100-120 km/h (V bieg): 6,9 s droga hamowania 100-0 km/h: 40 m zużycie paliwa (w mieście/na trasie/średnie): 7,1/5,8/6,2 l/100

Re: Fabia 1,9 TDI

ok 19,5s do 100km/h a elastyczność na IV i V to juz porażka

Re: Obalam mit o elastyczności diesli

to tak dla przykładu.. passat 1.9 TDI 130KM impreza 2.0 WRX 218KM (60-100) 6,8s 7,9s (80-120) 9,5s 12,1s "testy katalog 2002"

Skoda FABIA 1.9 TDI - dobry czy zły samochód.

Jak w temacie. Chcę kupić dla syna jakiś ciekawy wózek, wybór padł na Skodę Fabię 1.9 TDI (100 KM). Znajomi mówią ze to rewelacyjne połączenie, świetne osiągi i elastyczność + bezpieczne zawieszenie. Co sądzicie? Wasz Barkas, 1.8T L&K.

Elastyczność - szukam danych - pomożcie!

Witam! Poszukuję konkretnego parametru ---> ile zajmuje czasu przyspieszenie 60-120km/h dla: Skoda Octwavia II silnik 1.6 FSI 115KM silnik 1.9 TDI Ford Focus II kombii silnik 1.6 100KM silnik 1.8 silnik 1.8 TDCi KIA Cee'd kombii silnik 1.6 silnik 1.6 diesel 90KM silnik 1

Re: Elastyczność 80-120 km/h na V biegu

Apel do GAZET MOTORYZACYJNYCH : piszcie też jak samochód potrafi najszybciej przyspieszyć 80-120 i 60-100 . Zrobiło tak kiedyś AutoMoto : Punto HGT 60-100 (II/III) 5.3 s Ibiza 1.9 TDi 60-100 (II/III) 6.1 s Szymi ma bardzo szybki samochód skoro taki : Alfa Romeo 156 2.4 JTD 80-120 5.7 s

Re: Obalam mit o elastyczności diesli

Gość portalu: gość napisał(a): > passat 1.9 TDI 130KM impreza 2.0 WRX 218KM > > (60-100) 6,8s 7,9s > (80-120) 9,5s 12,1s Świetnie, tylko że ten Passat ma 6-biegową skrzynię, a Impreza 5-biegową. Superb 1.9 TDI 130 KM z 5-biegową skrzynią: IV 60-100: 8 s V 80

Octavia 90KM i 110KM TDI

Ktoś szukał tego niedawno na forum. 90 KM 110 KM Przyspieszenie 90/110 KM 0-100 km/h 13,2 sek/ 10,8 sek Elastyczność 60-100 km/h(4 bieg) 12,1 /sek 10,2 sek 80-120 km/h(5 bieg) 16,6/ sek 12,9 sek Prędkość maksymalna 181 km/h/ 192 km/h

Dylemat : Seat 1.8T czy 1.9 TDi ??

Znalazłem test obu tych samochodów w jedej z gazet i po przeczytaniu za i przeciw nadal trudno mi jest podjąć decyzję . Otóż : 1.8T ma 180 KM i 235 Nm a 1.9 TDi 150 KM i 320 Nm i dziwi mnie że te 320 Nm nie przekłada się na osiągi bo elastyczność dizla jest prawie taka sama jak beznyny . 1

Re: Peugeot 206 RC 2.0 / Škoda Fabia RS 1.9 TDI

Peugeot 206 RC Škoda Fabia RS przyspieszenie 0-100 km/h: 7,3 s 8,9 s elastyczność 60 100 km/h (IV bieg): 3,5 s 3,3 s elastyczność 80 120 km/h (V bieg): 5,0 s 4,9 s To chyba wyjaśnia wszystko. O połowę większy moment dyzla nic nie znaczy. Klonowski miszczu, dlaczego nie podałeś wyników

Re: Obalam mit o elastyczności diesli

no więc sam napisałeś, niech Ci będzie.. Superb 1.9TDI 130KM (285Nm/1750obr) vs. Impreza WRX 218KM (292Nm/3600obr) (60-100)8 / 7,9 (80-120) 11,9 / 12,1 Tak więc Superb, który jest cięższy od Imprezy o ok. 70kg, posiada silnik słabszy o 90KM! i nawet moment obr jest niższy o 7 Nm

Re: Opel Vectra 2.0 diesel - bez elastyczności

- ponad 12 s. na IV biegu 60-100 km/h i prawie 20 s. na V. > Passat 1.9 miał ok. 17 s. Jak bierzesz dane z testu AS to jest troche to inaczej wyglada. Vectra IV bieg 60-100 9,3sec /Passat 1,9-8.6sec Vectra VI bieg 80-120 20,7sec/Passat V bieg 12.6sec -- -------------------------------------------------------

Re: Opel Vectra 2.0 diesel - bez elastyczności

No właśnie nie wiem o jaki silnik chodzi jamaice77??? 2.0 TDI został chyba zastąpiony przez 1.9 i 2.2 DTI właśnie w okolicach 2001- 2002 roku. 2.2 DTI ma 125 KM i niezłą elastyczność, ale ten 2.0 nawet stary to tragedia pod tym względem - ponad 12 s. na IV biegu 60-100 km/h i prawie 20 s. na V

Re: Fabia 1.9tdi 100k czy Octavia 90k czy

Gość portalu: Grzegorz napisał(a): > Cytat: iż nie jedna benzyna 1,6 > Chyba 1,6 8V w skodzie. Tutaj się zgadzamy. Pewnie, wiadomo że np Corolla 110 KM czy nawet Octavia 1.6 101 km będzie miała lepszego "speeda" 0-100 km/h, ale przeciętny kompakt z takim silnikiem podczas prób

Re: Obalam mit o elastyczności diesli

Gość portalu: gość napisał(a): > to tak dla przykładu.. > passat 1.9 TDI 130KM impreza 2.0 WRX 218KM > > (60-100) 6,8s 7,9s > (80-120) 9,5s 12,1s Zieeew... Na jakim biegu? Co będzie, jak przyspieszymy w tych zakresach prędkości po wrzuceniu optymalnego biegu w

Re: Diesel - gdzie ta rewelacyjna elastyczność???

Gość portalu: Sławek napisał(a): > p.s.dziwi mnie bezsensowne porównywanie benzyny np:1.6 100ps z turbodieslem 1.9 > > czy 2.2 też 100ps.Należy konfrontować np: benz.1.9 Turbo (np:Volvo 160-200ps)z > 1.9 TDi (np:VW). > > pozdrawiam No, to byłoby bezsensowne

Obalam mit elastyczności benzyniaków

Za przykłąd do testów posłużyłem się pierwszą lepszą gazetą która mi wpadła w ręce, czyli Auto+. Do testw stają: Skoda Fabia Kombi 1.9 TDI o mocy 100 KM i 240 Nm oraz Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.0 JTS o mocy 165 KM i 206 Nm Pomiary testowe przyniosły ciekawe efekty przyspieszeń w

Re: Diesel - gdzie ta rewelacyjna elastyczność???

orientacji wynika, że Fabia 1.9TDI 100KM jest ok. 10% droższa od 1.4 16V 100KM.

BMW 320d vs Octavia 2.0 TDI

autorevue.cz/Automobilka/Ar.asp?ARI=4030&CHID=2&EXPS=&EXPA= Octavia 2.0 TDI 60-100 km/h: 3 st. 4,9 s; 4 st. 7,2 s; 5 st. 9,5 s 80-120 km/h: 3 st. 5,7 s; 4 st. 6,6 s; 5 st. 8,5 s; 6 st. 12,3 s Elastyczność w Skodzie lepsza od BMW ? Jak to możliwe ?

Re: Jak najlatwiej zeszpecic samochod,czyli pseudo-tuning

przedziały np. 60-100 km/h - IV bieg. Jezeli Cię to interesuje to wejdź sobie na stronę: http://www.vwgolf.pl/ciekaw.html gdzie porównano dwa golfy IV: 1,8T (benzyna) i 1,9TDI. Zauważ, ze przy rozpędzaniu się na IV-V biegu w przedziale prędkości 60-100 TDI jest szybsze o 2 sekundy, a na V-VI biegu w

Re: Diesel - gdzie ta rewelacyjna elastyczność???

> > > > czy 2.2 też 100ps.Należy konfrontować np: benz.1.9 Turbo (np:Volvo 160-200 > ps)z > > 1.9 TDi (np:VW). > > > > pozdrawiam > > No, to byłoby bezsensowne chociażby ze względu na różnicę w cenie (Volvo jest n > a > pewno

Re: Dylemat : Seat 1.8T czy 1.9 TDi ??

bo elastyczność dizla jest prawie taka sama jak > beznyny . Przełożenia diesla są dużo dłuższe. Stąd różnica. > 1.8 T 80-120 (III/IV/V/VI) 6/8/11/15 s I 1.9TDi 6/7/9/14 s > 0-100 km/h 1.8T w 8s a 1.9TDi w 9s > Oba auta mają plusy i minusy np. spalanie wychodzi na korzyść

Re: polo 1,9 sdi

POLASEK 1.9 SDi ma 68 KM płynie ok. 170 km/h pali średnio ok. 5l/100km i 0-100 zwija się coś ok 16sek. 28 tyś. to jednak wysoka cena jednakże niestety tak się one przedstawiają. Lepszą alternatywą jest jednak kupno IBIZY/CORDOBY TDI rocnik 98-99 za cenę śr. od. 28-34 tyś. Silnik o niebo

Re: BMW 320d vs Octavia 2.0 TDI

st. 10,3 s > autorevue.cz/Automobilka/Ar.asp?ARI=4030&CHID=2&EXPS=&EXPA= > Octavia 2.0 TDI > 60-100 km/h: 3 st. 4,9 s; 4 st. 7,2 s; 5 st. 9,5 s > 80-120 km/h: 3 st. 5,7 s; 4 st. 6

Re: Octavia 90KM i 110KM TDI

również 14,4 sek. pozdrawiam > Ktoś szukał tego niedawno na forum. > 90 KM 110 KM > Przyspieszenie 90/110 KM > 0-100 km/h 13,2 sek/ 10,8 sek > Elastyczność > 60-100 km/h(4 bieg) 12,1 /sek 10,2 sek > 80-120 km/h(5 bieg) 16,6/ sek 12,9 sek > Prędkość maksymalna >

Re: Diesel - gdzie ta rewelacyjna elastyczność???

policzyć przed zakupem... > > > > pozdrawiam > > Z mojej mglistej orientacji wynika, że Fabia 1.9TDI 100KM jest ok. 10% droższa > od > 1.4 16V 100KM. Dokladnie o 4 tys. zlotych

Re: avensis 2D4, mondeo czy laguna - co wybrać

Dużą wadą Laguny 1,9dCi 120KM jest słaba-jak na nowoczesnego diesla z common rail-elastyczność.W porównaniu np.z Mondeo ze starszym konstrukcyjnie silnikiem 115KM ( Mondeo ma do tego tylko 6 biegów )wg niemieckich testów wygląda tak: Mondeo Laguna 60-100

Re: BMW 320d vs Octavia 2.0 TDI

,2 s > > 80-120 km/h: 3 st. 6,0 s; 4 st. 7,3 s; 5 st. 10,3 s > > autorevue.cz/Automobilka/Ar.asp?ARI=4030&CHID=2&EXPS=&EXPA= > > Octavia 2.0 TDI > > 60-100 km/h: 3 st

Re: LAGUNA, C5, AVENSIS CZY MONDEO ?

Mam przed sobą porównanie AMS w TESTJAHRBUCH 2002. Auta: LAguna 1.9DCI120PS Passat 1.9 TDI 100PS, Peugeot 406 HDI 110 PS oraz MONDEO 115 PS DI. Oto wyniki pomiaru elastyczności: Mondeo:60-100 km/h 4 bieg 8,0 sek. 80-120 km/h 5 bieg 12,4 sek. Laguna: " " 8,9 sek. 80

Re: Audi Digi-Tec A8 4.0 TDI - cipowany dizel

szymizalogowany napisał: Jak przyspieszamy momentem to gdzie się podziało > > przyspieszenie z tych 800Nm ??? A słyszałeś o czymś takim jak elastyczność?! To TDI ma 1,9s w zakresie 0-50km/h i 2,1s 50-100km/h :-))

Re: Szokująco dobra elastyczność 82 konnego diesl

chce" z wiele mocniejszymi i lżejszymi samochodami osobowymi) choć jest jeszcze 100 oraz 133 konny (dCi)!!!Jest jeszcze VW Transporter 2.5 tdi 150 KM oraz Sprinter 156 KM (2.7 160 CDI).Są to tylko "toporne" dostawczaki,a co z Ibizą 1.9 TDI 130 KM,Golfem TDI 150 KM? Z punktu widzenia

Re: Diesel - gdzie ta rewelacyjna elastyczność???

"elastyczności,spalaniu,nowoczesności" itp. Osobiście wole sob > ie le > > piej > > > policzyć przed zakupem... > > > > > > pozdrawiam > > > > Z mojej mglistej orientacji wynika, że Fabia 1.9TDI 100KM jest ok. 10% dro > ższa > > od > >

Re: Diesel - gdzie ta rewelacyjna elastyczność???

samej pojemności! pozdrawiam p.s.dziwi mnie bezsensowne porównywanie benzyny np:1.6 100ps z turbodieslem 1.9 czy 2.2 też 100ps.Należy konfrontować np: benz.1.9 Turbo (np:Volvo 160-200ps)z 1.9 TDi (np:VW). pozdrawiam > Gość portalu: Sławek napisał(a): > > > Silniki PSA

Re: No to prostymi słowami.

> momencie jedziemy na biegu dającym najlepsze przyspieszenie). > Dokładnie tak jest.Przerabiałem to na silnikach 1,8T 150 KM i 1,9TDI 90 KM, które mają równy moment obrotowy - 210 nM. Elastyczność wygląda mniej więcej tak: 4 bieg 60-100 km/h 1,8T 8,5 sek. 1,9TDI 12,1 sek. 5 bieg 80

Re: Audi Digi-Tec A8 4.0 TDI - cipowany dizel

> A słyszałeś o czymś takim jak elastyczność?! To TDI ma 1,9s w zakresie 0- 50km/h > i 2,1s 50-100km/h :-)) ...,a że ma 6,7s w zakresie 0-100km/h to nieistotne bo ten parametr nikogo nie interesuje :)))) Buhahahhaha. To jest świetny tekst. Unaocznia, to co chciałem napisać kiedyś

Re: Obalam mit elastyczności benzyniaków

.a-plus.pl Chodziło o elastyczność a nie przyspieszenie. Sam mam w Octavce 1800 Turbo 182 KM i jestem pod wrażeniem porównania do TDI małej Fabbabki. Wasz BARKAS 1.8T L&K.

Re: Obalam mit elastyczności benzyniaków

> Alfa 2.0 JTS 0-100 km/h 9.3 s. 156 2,0 jts ma gwarantowane 8,2s > Patrz test www.a-plus.pl czym mierzy auto+ ? budzikiem, zegarem z kukulka? > Chodziło o elastyczność a nie przyspieszenie. pisze i o JEDNYM i o DRUGIM (odrebne linijki!) > Sam mam w Octavce 1800 Turbo 182

Re: Audi Digi-Tec A8 4.0 TDI - cipowany dizel

duze_a_male_d_duze_m napisał: > szymizalogowany napisał: > Jak przyspieszamy momentem to gdzie się podziało > > > > przyspieszenie z tych 800Nm ??? > > A słyszałeś o czymś takim jak elastyczność?! To TDI ma 1,9s w zakresie 0-50km/h > i 2,1s 50-100km

Ten Yaris ma 8,9s do 100 - lepiej niż Accord 2.0:)

1.9TDI z ponad 220 na liczniku > > :))))) 1. Ja wklejałem 225 kmh 2. Tak poza tym to ten Yaris to T-Sport który ma 8,9s do 100 :))))))

Re: Szokująco dobra elastyczność 82 konnego diesl

" dostawczaki,a co z Ibizą 1.9 TDI 130 > KM,Golfem TDI 150 KM? > Z punktu widzenia elastycznści (o spalaniu nie wspominając) wyższość > turbodiesli nad benzyniakami jest faktem,a nie tematem do dyskusji. Do dyskusji jest tylko sama miara. Może świadczy ona o komforcie użytkowania auta, bo nie

Re: Driverzy ze Skod Fabii...opamiętajcie się...

> Po Chip Tuningu Fabia 1.9 TDI może mieć między 120-130 km. Pomiary na hamowni > wg jednej z gazet wykazały 108 km dla tego silnika zamontowanego w Fabii. Przed chipem 111 KM, po 134 KM > Elastyczność na pewno oszałamiająca. Pozdr. Obecnie 4.9 sek 60-100 na III biegu i 9

Re: Jak najlatwiej zeszpecic samochod,czyli pseudo-tuning

(benzyna) i 1,9TDI. Zauważ, ze przy > rozpędzaniu się na IV-V biegu w przedziale prędkości 60-100 TDI jest szybsze o > 2 sekundy, a na V-VI biegu w przedziale 80-120 TDI jest szybsze aż o 3,6 > sekundy, a to jest już całkiem sporo, bo ni mniej ni więcej 1,8T (150KM) > zostanie za 1,9TDI

Re: Obalam mit elastyczności benzyniaków

sie tak podniecasz - spokojnie !! 1 Skoda Fabia Kombi 1.9 TDI ma do 100 11.6s a nie 10.1s 2 Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.0 JTS ma do 100 8.2s a nie 9.3 na dodatek Alfa ma ok 200 kg wiecej to taka przepasc ze lepiej w nia nie wpadac

Re: No to prostymi słowami.

Gość portalu: Kaszana napisał(a): > Dokładnie tak jest.Przerabiałem to na silnikach 1,8T 150 KM i 1,9TDI 90 KM, > które mają równy moment obrotowy - 210 nM. > Elastyczność wygląda mniej więcej tak: > 4 bieg 60-100 km/h 1,8T 8,5 sek. 1,9TDI 12,1 sek. > 5 bieg 80-120 km

Re: Doprawdy?

> przyspieszenie dla VW Tourana 60-100km/h na 4 biegu wynosiło > odpowiednio: 7,2 s dla diesla i 9,6 s. dla benzyniaka. No tak, ale zapominasz, że w benzyniaku można zrobić to na trójce, albo na dwójce. I będzie szybciej. :) Wydaje mi się, że porównywać można 1.9 TDI 105 koni, z

Re: Diesel - gdzie ta rewelacyjna elastyczność???

/h(Vbieg) s 22,0 22,9 16,6 > > Prędkość maksymalna km/h 168 165 192 > Śr.zużycie paliwa l/100 km 6,2 4,2 D 6,5 > > Gdzie ta rewelacyjna elastyczność? Dwa silniki 1.4: nowoczesny diesel > (turbo!),benzyna pamiętajaca AX

Re: 1.6 tdi skoda - szybkie pytanie do znających

Skoro wolisz chodzić pieszo, to zejdź na ziemię. Kto kupuje diesla, aby nim nie robić dużych przebiegów? Z jednym się z Tobą zgadzam. Klekot to klekot, chociaż cenię jego elastyczność i to, że przy prędkości autostradowej około 200 km/h /oczywiście w Niemczech ;) / spala tylko około 10l/100 km

Re: LAGUNA, C5, AVENSIS CZY MONDEO ?

Gość portalu: Suka napisał(a): > > > Mam przed sobą porównanie AMS w TESTJAHRBUCH 2002. Auta: LAguna 1.9DCI120PS > Passat 1.9 TDI 100PS, Peugeot 406 HDI 110 PS oraz MONDEO 115 PS DI. > Oto wyniki pomiaru elastyczności: > Mondeo:60-100 km/h 4 bieg 8,0 sek. 80

Re: Skoda Superb 1.6 TDI | Za kierownicą

taka jak 90% naszego społeczeństwa wymusza wykorzystanie ich w samochodach osobowych. Jak cudownie mieszać lewarkiem od zmiany biegów co chwila, bo przecież te Wasze diesle nie mają nic wspólnego z elastycznością (którą mierzy się zdolność do osiągania szerokich zakresów obrotowych a nie prędkości). No

Re: Honda Accord 2,4 Type-S czy Diesel 2,2 Sport

Jeśli elastyczność zdefiniujemy jako 60-100 na IV i 80-120 na V, to turbodiesle wypadają lepiej niż wolnossące benzynowce. Ale ja bym nazwał ten parametr 'leniuchowatość połączona z obawą przed automatem' ;-))) Dobry kierowca umie tak zmieniać biegi i tak jechać, by móc wykorzystać

Re: moc dCi - i delikatny tuning

W "Auto Dziś i Jutro" (numer z listopada 2002)jest test 3 samochodów przed i po chip-tuningu (robionym przez firmę V-tech z Krakowa):Ford Mondeo Tdci 130 KM, Renault Laguna 1,9 dci 120 KM i Skoda Superb 1,9 TDI 130 KM. Mierzono przyspieszenie od 0-100 km/h oraz elastyczność na 4 i 5 biegu

Re: Fabka z silnikiem 1.2 to mały szatan.

.6-6.7 s. do 100 i 14.9 s. na 400 m. Seria tego silnika to okolo 140 KM i 350 Nm (niedawno byl test RSa w GT i takie wyniki uzyskano na hamowni Chiptronica) Elastycznosc Fabi RS (wg GT): 60-100 (III, IV, V): 5,1/7,6/14,4 s. 80-120 (IV, V, VI): 8,1/11,2/17,2 s. 400m - 16.6 s./135 km/h Ja mam

Re: Co ważniejsze?Moment obr. czy KM?

.Porównaj elastyczność fiata stilo (ma chyba 93 KM) i > nowej cordoby 75KM-jest identyczna,albo cordoby 1.4 75KM do Cordoby 1.4 100KM - > mają identczny moment i identyczną elastycznosć, chociaż ta 100KM ma lepzy czas > > od 0 do 100,ale jak pisałem wcześniej rzadko komu potrzebne

Re: Nowy Passat TSi czy TDI?

1.8 TFSI 160KM wydaje się być bardzo dobrą alternatywą dla 2.0 TDI 140KM. Moment 250Nm w dość szerokim przedziale (1750-4000), przyspieszenie do setki zdecydowanie lepsze, elastyczność na zbliżonym poziomie (może nawet lepsza troszkę), natomiast trzeba liczyć się z różnicą na spalaniu

Nowe PUNTO czy 2 letnia FABKA TDI ?

większy pojawił się wczoraj. Mąż koleżanki żony z pracy sprzedaje swoją 2 letnią Fabię. Sprzedaje bo wyjeżdżają do RPA na 3 lata. Kombi 1.9 TDI z przebiegiem... 30 tys km. Piekny zielony metalic w najbogatrzej wersji Elegance z jasną tapicerką, klimatyzacją, podgrzewanymi fotelami i

Re: Dylemat - Octavia 1.6 czy Astra II 1.6 ?

Ja jestem zadowolony z Octavii co prawda jest to TDI. Brat ma 100 KM 1.6 i nie jest to za mało. Elastyczność jest gorsza niż w TDI, ale start lepszy. Ponadto teraz podstawowa wersja ze 100KM benz. ma ABS, 2poduchy, EDS, elktryka wszystkich szyb i lusterek, oczywiście servo i c.z. Wiem bo

Re: FABIA TDI - wyniki pomiarow

Gość portalu: Wojtek napisał(a): > Gość portalu: bObO napisał(a): > > No to podaję: > > 60-100: III bieg 9.5s, IV bieg 15.5s > > 80-120: III bieg 9.5s, IV bieg 16.5s, V bieg 23.0s > > Pomiar w każdym zakresie trzykrotny, wyniki odbiegały od siebie nie więcej

Re: Driverzy ze Skod Fabii...opamiętajcie się...

Gość portalu: Woj napisał(a): > > Po Chip Tuningu Fabia 1.9 TDI może mieć między 120-130 km. Pomiary na > hamowni > > wg jednej z gazet wykazały 108 km dla tego silnika zamontowanego w Fabii. > > Przed chipem 111 KM, po 134 KM > > > Elastyczność na

Re: Fabka z silnikiem 1.2 to mały szatan.

Ciekawe jak jeździ Fabia RS po tuningu. Seryjnie ma TDI 130 KM (VW z reguły daje troszkę więcej niż na papierze, w przeciwieństwie do np. Renault, którego 2.2 dci 150 KM w rzeczywistości ma około 140 KM), czyli po dobrym chipowaniu można liczyć na 150-160 KM. Seryjnie ma 9,5 s do 100, ciekawy

Re: Wady i zalety Fabii

Zalety Fabii 1.9 TDI kombi Elegance + czip ok. 130 KM: -duży kufer i miejsca w środku -dobra ergonomia -świetne osiągi silnika i elastyczność -śladowe zużycie paliwa -bardzo ładny kształt kombi, moim zdaniem najładniejsze małe kombi -doskonale zestrojone zawieszenie, choć przy tej mocy

Re: Czy to prawda że wszystkie blondynki mają ...

Dyzel i benzyna o tej samej masie - oba automaty (oczywiście zdaje sobie sprawe z tego że to nie jest elastyczność tylko przyspieszenia) : Audi A8 4.0 TDI (2030 kg) BMW 735i (2010 kg) (275 KM/650 Nm) (272 KM/360 Nm) 60-100 4 s 4,5 s 80-120 4

Common Rail - czy to aż takie cudo?

W najnowszym "AŚ" jest porównanie Zafiry 2.2 DTI, Focusa C-Maxa 2.0 TDCI, Tourana 2.0 TDI i Scenica 1.9 dCi. Ford i Renault mają CR, VW pompowtryskiwacze, a Opel pompę rotacyjną. Przy 50 km/h najcichszy jest VW 60 dB, potem Opel 61 dB, dalej Ford i Renault po 62 dB. Przy 100 km/h Ford 67

Re: Fabka z silnikiem 1.2 to mały szatan.

Gość portalu: Woj napisał(a): > Seryjna Fabka 1.9 TDI juz jezdzi na przyzwoitym poziomie. Tez na poczatku > wydawalo mi sie, ze to szatan... do czasu. > Pomysl sobie jak jezdzi Fabia TDI, ktora ma 138 KM i 348 Nm :-) To jest > dopiero w miare szybkie auto. Lubie patrzec na

Re: (Elastyczność diesli?). Do BoBo.

> > > Myślę, myślę i dalej obstaję przy swoim. > > Linku nie udało mi się otworzyć, ale pamiętam, że sam porównywałem swoje z > apiski > > (HC 1.4 90KM) bodajże z Jarkiem (SF TDI 100KM). Nie chciałbym się wykręcać > od > > niekorzystnych dla mnie wyników, ale

Re: Obalam mit elastyczności benzyniaków

spuszczony do parteru podczas kilkuminutowego przejazdu w konfrontacji z Golfem IV 1.6 mojego kolegi wyscigowca. Po prostu nie nadazyl i nie pomoglo mu to ze jego auto mialo prawie 90 KM wiecej i przyspieszalo do 100 km/h w 7,5 sek a Golf w ponad 3 sek. pozniej. I glownie o to mi chodzi. Ludzie

Re: (Elastyczność diesli?). Do Mirka.

dieslu. : > &#60a href="http://www.gazeta.pl/alfa/home.jsp?dzial=0511&forum=AUTO-">www.gazeta. > pl/alfa/home.jsp?dzial=0511&forum=AUTO-&#60/a> > MOTO&wid=361286&aid=405248 Linku nie udało mi się otworzyć, ale pamiętam, że sam porównywałem swoje zapiski (HC 1.4 90KM) bodajże z

Re: Doprawdy?

. :) > > Wydaje mi się, że porównywać można 1.9 TDI 105 koni, z 1.4 TSI 122 konie. Tak > naprawdę ten pierwszy zawsze ma coś koło 115 koni, ale i tak jest jeszcze z 5 > tysięcy droższy. Generalnie sądzę, że mityczne czasy "elastyczności" diesli > powolili mijają. Po pierwsze dlatego, że jak się

Re: 1,4 16V w Octavii

Ja Octavia jeździłem przez 180kkm. Auto generalnie in plus. Dla mnie osobiście 90 KM w TDI było po pewnym czasie za mało. Myslę, że jak ma być to auto z krata to dużo lepiej jest nabyć 1.9 SDI niż 1.4. Co prawda głośniej , ale ekonomiczniej i nie dużo wolniej, szczególnie gdy chodzi o

Re: LAGUNA, C5, AVENSIS CZY MONDEO ?

Mam przed sobą porównanie AMS w TESTJAHRBUCH 2002. Auta: LAguna 1.9DCI120PS Passat 1.9 TDI 100PS, Peugeot 406 HDI 110 PS oraz MONDEO 115 PS DI A oto ocena 1. miejsce MOndeo przy czym Laguna przegrała o jeden punkt ponieważ elastyczność jest "kiepska" bo Laguna była mierzona odpowiednio o

Re: Fakty i mity o dieslach

. Co racja to racja. MÓj jeden z wielu D, 1,9TDI pali na gówn....ch polskich dróżkach 5.14 przy prędkościach 110-130. Po płukaniu silnika iprzewodów paliwowych niznacznie mniej przy zdecydowanie większej elastyczności i zrywności.Naprawdę nie mogę narzkeć, chodzi jak rakieta.

Re: Driverzy ze Skod Fabii...opamiętajcie się...

było, moja Fabia 1.9 TDi nie ma chipa, > planowłem kiedyś się tym zająć , może mi najdzie chęć... > > Fakt, to autko z tym silnikiem ma oszołamiającą elastyczność, szacuję że > silnik ma dobrze ponad 100 KM i więcej niż 240 Nm momentu... > > Szacuneczek. Nie pamiętam

Re: Driverzy ze Skod Fabii...opamiętajcie się...

zamontowanego w Fabii. > Elastyczność na pewno oszałamiająca. Pozdr. Napisz Miki w jakiej gazecie to było, moja Fabia 1.9 TDi nie ma chipa, planowłem kiedyś się tym zająć , może mi najdzie chęć... Fakt, to autko z tym silnikiem ma oszołamiającą elastyczność, szacuję że silnik ma dobrze ponad

Re: (Elastyczność diesli?). Do BoBo.

TDI 100KM). Nie chciałbym się wykręcać od > niekorzystnych dla mnie wyników, ale "jedna jaskółka wiosny nie czyni", trzeba > by także wziąć poprawkę na niedoskonałość urządzeń pomiarowych, odmienne warunki > drogowo-pogodowe no i różnicę mocy 10KM. Pamiętam tylko, że im niższy bieg, tym

To może przypomnę, bo 'dieslowcy' coś zamilkli... :-)

przy 4300 obr/min Max moment obrotowy 260 Nm przy 1900 obr/min Przysp. 0-100 km/h - 10.5s 60-100 (na IV) - 8.1s 80-120 (na V) - 11.9s Vmax 200 km/h Średnie spalanie 6.2 Jak widać benzyna jest lepsza jeśli chodzi o wszystkie mierniki dynamiki (łącznie z osławioną elastycznością

Liana kontra Space Star i Matrix - sensowny test & raquo;

W ostatnim auto-moto (17/2004) jest pierwsze sensowne porównanie Suzuki Liany 5d z konkurentami: minivanami bazującymi na małych płytach podłogowych (segment dolny C). Na dodatek wszystkie mają podobne silniki 1.6/ok. 100 KM, a nie jak w AŚ - jeden 1.9 TDI, drugi 1.4 benzyna, a trzeci 2

Re: Diesel vs. Benzyna

/h 9,9s Prędkość maksymalna 212 km/h h Wersja 1.9TDI Liczba cylindrów i pojemność silnika 4/1896 Moc w KM przy obr./min. 130/4000 Maks. moment obr. przy obr./min. 285/1750 Przyśpieszenie 0-100 km/h 9,9s Prędkość maksymalna 207 km/h Szczególnie radzę się przyjżeć wartościom momontu

Re: FABIA - który silnik jest ok?

Tylko 1.9 TDI. Świetna elastyczność i dosłownie katapultowanie do przodu przy najmniejszym nawet naciśnięciu pedału gazu, spalanie mniejsze niż w "maluchu". Na trasie 4.8-5.5 l/100 km, w mieście trudno wydusić więcej niż 6.5 litra, nawet przy bardzo ostrej jeździe ( a gwarantuję że jest czym

OK, zróbmy wreszcie porównanie PODOBNYCH diesli i benzyn

/min Przysp. 0-100 km/h - 7.3s 60-100 (na IV) - 7.5s 80-120 (na V) - 11.2s Vmax 235 km/h Średnie spalanie 9.0 Saab 9-3. Silnik 2.2 turbo diesel (pojemność 10% większa, trudno) Moc 125KM przy 4300 obr/min Max moment obrotowy 260 Nm przy 1900 obr/min Przysp. 0-100 km/h - 10.5s 60-100 (na IV) - 8.1s

Re: 307 vs Octawia

/100km i ma świetne osiągi i elastyczność.Miałem takie auto i było ok. Teraz tez mam Octavię, z tym że z silnikiem 1.8 TURBO 150 KM. Auto ma wyposazenie Laurin&Klement, moim zdaniem luksusowy kompakt. Silnik pozwala na przyspieszenie o-100 km/h w 8.5 s. niestety lubi "wypić". Kupuj 1.9 TDI

Re: Fiat Pumpo 1.3JTD vs Skoda Fobia 1.4TDi

100 km/h. Zużycie paliwa plasuje się wśród najlepszych w segmencie: 5.9 l/100 km w cyklu miejskim, 3.9 /100 km poza miastem i 4.6 /100 km w cyklu mieszanym. Poza nowym typem turbosprężarki (w 1.3 Multijet o mocy 75 KM występuje turbosprężarka o stałej geometrii), silnik wyróżnia się też innymi

od autora

w sumie w dieslach odrzuca mnie tylko klekot. osiągi były już w tych latach porównywalne. prócz elastyczności bo ta oczywiście przemawia na korzyść tdi. niestety dźwięki jakie tdi wydają nie przekonują mnie do nich, lecz do benzyny + gaz. teraz jeżdże właśnie passatem varian '93(ale już

Re: co lepsze superb czy vectra

Gość portalu: marek napisał(a): > czy diesel 1.9tdi jest lepszy ob benzyny 1.8 150KM , chodzi mi o > elastyczność ,moment obrotowy, i jeszcze jedno jak oceniacie trwalość skody > pozdr Posłuchaj, nie będę cie przekonywał. Pojedź so dealera. Umów się na jazdę jednym i drugim

Re: Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie op

Citroen|Ford 60-100 na IV/V biegu: 12,9/20 | 13,6/19,7 80-120 na IV/V biegu: 15,7/20,1 | 15,9/22,0 Jak widać, benzyna wcale nie musi się wlec za dieslem, gdy kierowcy nie chce się robić wajchą. Do setki Fiesta ze swoimi 14-stoma sekundami jest o 0,5 szybsza niż diesel. I jeszcze jeden aspekt

Cala prawda (?) o TDI koncernu VW

100 przyspieszać do 100 km/h w 11 s i osiągać prędkość maksymalną prawie 200 km/h. Po raz pierwszy okazało się więc, że samochód napędzany silnikiem Diesla może być równie szybki, jak auto napędzane silnikiem benzynowym. Zaledwie w rok później pojawiła się jednostka czterocylindrowa (1.9 TDI

Dyskryminowane benzynowce?

diesla! Przykłady: - Ford C-Max: 2 słabe benzynowce - 1.6 i 1.8 oraz 2 diesle w tym najmocniejszy w gamie 2.0 HDI 136 KM. - Fiat Idea: 2 małe benzynowce 1.2 80 KM i 1.4 95 KM oraz 2 diesle w tym 100- konny 1.9 JTD. - Fiat Stilo: sporo benzynowców, najmocniejszy 2.4 175 KM, ale tylko w wersji

Re: A wiesz bObO...

Gość portalu: Jarek napisał(a): > Gość portalu: bObO napisał(a): > > > Mój samochód (dla jasności: 1.4 90KM) ma taką elastyczność, że może ruszyć > > z dwójki i osiągnąć na tym biegu 96 km/h. Jaki jest zakres działania dwójk > i > > w dieslu? 0 do 50-60km

Oto, jak mijasz się z prawdą. O ponad 200%

> Bo sobie porównałem spalanie wszystkich diesli i > benzyn w obrębie danego modelu, na podanym prze Ciebie, > www.spritmonitor.de. Np dla golfa to 5,84 l/100km do 8,20 > l/100km . Coś słabo porównywałeś. Rozmawiamy o jednostkach 2.0 TDI 140 koni i 1.4 TSI 120 koni, które

do piotrasa i vd

nowego. > Ale NA PEWNO nie Stilo. Nie lubię niemieckich samochodów. > Na razie w rankingu prowadzi Toledo 1,9TDi (150KM!) > Napisz za ile pogoniłeś. Mistrzu, Stilo to nie niemiecki samochód (chyba że o czymś nie wiem - ;-))))! To makaroniarz jak ten dotychczasowy Twojej szacownej

Re: Nowe diesle

Gość portalu: Sherlock Holmes napisał(a): > Gość portalu: Rumburaak napisał(a): > > > > 155hp z diesla o pojemności 1.9 to żadne osiągnięcie.Od jakiegoś czasu moż > na > > kupić Golfa GTI (też Leona lub Toledo) ze 150 konnym silnikiem 1.9 > TDI

Re: FABIA - Opinie użytkowników

ciebie nie ma takiego zakresu, czy więc mogę napisać, że mój silnik jest bardzi > ej > elastyczny!? Inaczej mówiąc, gówno kogoś obchodzi kiedy zmieniam bieg. Liczy si > ę > efektywność przyspieszania. Tak ale ja (1,9TDI) nie musze redukowac biegu jak chce wyprzedzac :) i dzieki temu

Re: avensis 2D4, mondeo czy laguna - co wybrać

Niemcy przetstowali wersje kombi z silnikiem diesla. Pod nóż poszły laguna DCI 120 Mondeo 115 TDCI Passat TDI 100 oraz Peugeot HDI 110. Test wygrał Mondeo 1 punktem z wynikiem 504 punkty (tylko że za elastyczność dostał 12 punktów a Laguna 5 a tylko dlatego że Laguna była mierzona o bieg

Re: Czy warto mieć mocne auto?

elastyczność jest bardzo dobra. Może w sprincie na 1-ce i 2-ce nie jest rakietą ale w trasie już jest super. Zastanawiam się jak musi się fajnie jeżdzić nowym VW TDI 140KM, tam jest już moment obrotowy prawie ciężarówki a spalanie sami wiecie. Muszę przyznać, że lubie diesle zwłaszcza do codziennej

Re: Przyspieszenie zalezy od momentu a nie od moc

, ale Passat 2.0 benzyna przyspiesza tak jak Passat 1.9 TDi. Moc ta sama, TDi prawdopodobnie cięższy. > podobnych powodach w roznorakich wyscigach samochodowych praktycznie nie ma > diesli. Tam liczy się moc z pojemności. > przyspieszenie jest zdecydowanie wazniejszym

Re: 307 vs Octawia

czasowa - caly czas tak samo brzydka ! Wiem też że właściciele narzekają na kiepskie zawieszenie i > upierdliwą elektronikę silnika.Poza tym auto w rzeczywistośći ma kiepsko > wykonane i trzeszczace wnetrze. > > Co do silników to polecam 1.9 TDI 110 KM, pali ok. 5.5-6.0 litrów ON

Re: benzyna czy diesel :):):) - jazda i komfort

napiszę tak, a porównuje : 1.9 TDI 180kM w leonie 1M1 (po tuningu 3-stage) z momentem 330Nm w zakresie 2000-3500 obr. z VW Tiguan ori 2.0 TSI 170kM i momentem 280 Nm w zakresie 1.750-4.300 obr. (czyli benzyna z turbo -co ważne- bez zmiennej geometrii łopatek /z wtryskiem bezpośrednim). Waga

"Auto Świat" bredzi

) można było przeczytać że Alfa 147 TDI 1.9 ma bardzo twarde zawieszenie. W Motorze natomiast czytam, że w aucie tym zawieszenie jest zaskakująco miękkie, wskutek tego w czasie testów odpadła nawet zahaczona listwa z przedniego spojlera. Ciągle sobie obiecuję że przestanę kupować te pisemka

Nie lepiej np Borę???

Piszesz, że to dla 3 osób - kompakt zdecydowanie powienien wystarczyć pod względem miejsca w środku i bagażniku (Golf, A3, Corolla, Bora, Octavia). Auto ma mieć ok 4 lat = 60->100 tys przebiegu, a to oznacza pewne wydatki (zawieszenie i hamulce). I tu wychodzą plusy Golfa, Bory i Octavii

Re: Czy warto kupic Octavie?

paliwa (po mieście pali mi 8-9 l/100 km), koszty serwisu. Są też pewne minusy (niezbyt duzo miejsca na nogi z tyłu przy odsuniętych fotelach z przodu, długość ponad 4,5 dajaca się we znaki przy poszukiwaniu miejsca do parkowania w mieście), ale ogólnie bilans jest pozytywny. Nawet silnik, do którego

Re: Przyspieszenie zalezy od momentu a nie od moc

przyspiesza tak samo jak Passat 1.9 TDi? Moc ta sama, a podejrzewam że ten drugi jest cięższy. > z podobnych powodach w roznorakich wyscigach samochodowych praktycznie nie ma > diesli. Bo tam liczy się moc z pojemności. > przyspieszenie jest zdecydowanie wazniejszym parameterm

Re: Fabia, jej silnik oraz ABS+EDS+ASR+MSR

konfiguracja tylko z tymi silnikami - 100 KM. > I ostatnie. Ale najpoważniejsze. > Fabia występuje w wielu wersjach silnikowych. Benzynowe > o mocy 60, 68, 75 i 101 KM z 1.4 litra oraz diesle 64 i > 101 KM z 1,9 l. Nie znam się, ale wiem, że duża moc z > małej pojemności pociąga za sobą

Re: Audi a4

"obiektywnej oceny" podam porównanie silników: 1. spalanie - ocenili że Accord pali mniej niż A4 (wersja 2.2 CTDi Accorda i 2.0 TDI A4) 2. przyspieszenie - lepszy Accord zarówno w 0-100km/h jak i elastyczności werdykt w programie - punkt dla Adui A4... i tyle odnośnie "obiektywizmu" DSF