12 zniszczonych aston martin

bs

Garaż to za mało, czyli samochody Bonda

Garaż to za mało, czyli samochody Bonda

James Bond prowadził prawdopodobnie więcej kultowych samochodów niż wszyscy inni bohaterowie w historii kina. Od szykownych Sunbeam Alpine i Aston Martina w latach 60., poprzez kanciaste Lotusy w latach 70. i 80., smukłe roadstery i eleganckie limuzyny spod szyldu BMW w latach 90., wjeżdżając w XXI wiek Vanquishem - istną bestią na kołach. Zerknijcie na kilka samochodów, które narobiły najwięcej hałasu i zniszczenia ze wszystkich pojazdów występujących na srebrnym ekranie.

Garaż to za mało, czyli samochody Jamesa Bonda

James Bond prowadził prawdopodobnie więcej kultowych samochodów, niż wszyscy inni bohaterowie w historii kina razem wzięci. Od szykownych Sunbeam Alpine i Aston Martina w latach 60., poprzez kanciaste Lotusy w latach 70. i 80., smukłe roadstery i eleganckie limuzyny spod szyldu BMW w latach 90., wjeżdżając w XXI wiek Vanquishem - istną bestią na kołach. Zerknijcie na kilka samochodów, które narobiły najwięcej hałasu i zniszczenia spośród wszystkich pojazdów występujących na srebrnym ekranie

Perełki nad jeziorem Como

Jeśli zabytkowe samochody to dla ciebie coś więcej niż tylko kupa blachy, pakuj walizki, wsiadaj w samochód i gazem do Włoch. W weekend nad jeziorem Como odbędzie się kolejna edycja konkursu elegancji samochodów zabytkowych - Concorso d'Eleganza Villa d'Este

TOP 10 | Samochodowe gwiazdy małego i dużego ekranu

TOP 10 | Samochodowe gwiazdy małego i dużego ekranu

Pamiętacie film "60 Sekund" z Nicholasem Cagem i Angeliną Jolie w rolach głównych? Mimo że w filmie wystąpiło 50 super aut, m.in. Lamborghini Diablo, Ferrari Testarossa  czy Aston Martin DB1, to w pamięci widzów pozostało tylko jedno: kultowy Shelby Mustang GT500E. "Eleanor

Re: kres USA

znalazł inny sposób na ograniczenie zatrudnienia w Europie. Sprzedał już inwestorom z Kuwejtu producenta luksusowych aut Aston Martin z Wielkiej Brytanii, a obecnie finalizuje sprzedaż kolejnych brytyjskich producentów luksusowych aut - Jaguara i Land Rovera - koncernowi Tata Motors z Indii