2. fsi wolnossący

Piotr Mokwiński

BMW X3 II vs. Audi Q5 - Jeśli SUV premium, to w jakiej wersji? Pojedynek na szczycie

BMW X3 II vs. Audi Q5 - Jeśli SUV premium, to w jakiej wersji? Pojedynek na szczycie

Na rynku wtórnym wielkim zainteresowaniem cieszy się doceniane przez kierowców BMW X3 drugiej generacji i Audi Q5 w pierwszym wcieleniu. Każdy z nich oferuje wysoki komfort jazdy, świetne właściwości trakcyjne, bogate wyposażenie, odpowiednią porcję prestiżu oraz szeroki wybór jednostek napędowych. Niestety, skomplikowana konstrukcja przekłada się na znacząco wyższe koszty bieżącej eksploatacji jak i ewentualnych napraw. Na którą wersję warto się zdecydować?

Najmniej awaryjne SUV-y z rynku wtórnego. Na które warto postawić?

Zjawisko rosnącego zainteresowania SUV-ami opanowało nie tylko nowe modele, lecz również te z rynku wtórnego. Zadbane Toyota RAV4, Skoda Yeti czy Mazda CX-5 w kilka godzin znajdują nowego właściciela.

Znamy polskie ceny Superba Combi

Żeby wyjechać z salonu Skodą Superb Combi, do wersji liftback należy dopłacić 4-5,7 tys. zł. Ceny auta startują od 83 tys. zł za 125-konną wersję 1.4 TSI Comfort

Volkswagen Golf V (2003-2008) - opinie Moto.pl

Volkswagen Golf V (2003-2008) - opinie Moto.pl

), 1.6 FSI (115 KM), 2.0 FSI (150 KM), turbodiesle 1.9 TDI (105 KM), 2.0 16V TDI (140 KM) 2004 - turbodiesel 1.9 TDI (90 KM), wolnossący silnik diesla 2.0 SDI, zautomatyzowana skrzynia biegów DSG, wersja Golf Plus z nadwoziem jednobryłowym, wersja z napędem 4x4 (4Motion), wersja sportowa GTI z silnikiem

Volkswagen Golf | Historia klasyka

Volkswagen Golf | Historia klasyka

?. Tak jak wszystkie późniejsze Golfy, także pierwsza generacja była odzwierciedleniem postępu i trendów motoryzacyjnych tamtej epoki. I tak na przykład pierwszym Golfem GTI (1976) Volkswagen wprowadził dynamiczny charakter do tej klasy; Golf D (wolnossący diesel, 1976) i późniejszy Golf GTD (turbodiesel

Skoda Fabia S2000 - test | Z piekła rodem

tej klasy są jednakowe, różnica tkwi jedynie w regulacjach parametrów pracy podzespołów. Oficjalnie wiadomo, że wyczynową Fabię napędza 4-cylindrowy, 16-zaworowy silnik wolnossący z aluminiowym blokiem i głowicą cylindrów, oparty o dwulitrową konstrukcję FSI, znaną z Octavii. Moc silnika podniesiono

Re: Skoda Octavia 2.0 TDI vs Skoda Octavia 2.0 FS

> Wolnossąca benzyna o momencie 200 Nm jest na równi z doładowanym dieslem z 320 > Nm hehehe . Na dodatek jest tańsza . Teraz dodajcie sobie do benzynowego turbo > hehe . 140 KM diesel jest o ponad 0.5 s lepszy od 150 KM benzyny - świat sie kończy...:-) PS Jak dodasz turbo do FSI

Skoda Octavia 2.0 TDI vs Skoda Octavia 2.0 FSI .

0-100 km/h 9.6 s 140 KM/320 Nm cena 85 000 zł (ambiente hatchback) Skoda Octavia 2.0 FSI : autorevue.cz/default.aspx?section=132&server=1&article=4956&chapter=22728 80-120 km/h III

Re: I znowu bzdury i lobbing...

silnik 2.0 Fsi 150KM jest silnikiem wolnossącym - czyli bez turbiny. Silnik z turbina jest w grupie VW oznaczony jako 2.0 TFSi i generuje moc 200KM. Jest montowany np. w Audi A4, Golfie GTI, Skodzie Octavii RS.

Re:

Gość portalu: Kaszana napisał(a): > Przecież oferuje.W dwóch wersjach:150KM i 200KM. > A do tego zapowiedziana jest wersja R32 250KM. OK. Pogrzebałem, pogrzebałem i w końcu znalazłem. Moje gapiostwo. Rozumiem, że 2,0 FSi 150 KM to wolnossący, a 2,0 FSi 200 KM to jednostka

Re: Nie dotyczy tematu wątku - dygresja o dieslu

:-) A jeśli o to chodzi, to: motor.terra.es/motor/pruebas/c_nuestros.cfm?id=MOT2118 80-120 na V biegu dla Ibizy 1.9SDi to... 21.77s. Golf V 2.0FSI (cięższy samochód) ma około 13 sekund

Re: Forester 2.0 czy Honda Accord?

jeśli ma być dobre przyspieszenie i elastycznosć to forester wolnossący raczej odpada. jak chcesz elastyczność i wyprzedzanie bez wysiłku w trasie to używany foryś turbo albo z innej beczki laguna 2.0T. swoją drogą w wolnossącej benzynie 2 litry trudno oczekiwać dobrej elastycznosci 80

Re: Silnik TSI. Jak go traktować?

NIe podniecaj się za bardzo. Czytaj pozatym ze zrozumieniem. Nie zaprzeczaj, że silnik turbodoładowany MUSI palic więcej od wolnossącego o tej samej pojemności!! Pozatym silniczek 1.4 turbo 140 PS to porażka niestety. Pizałem, że lepiej kupic Golfa 2.0 FSI lub np Civica 1.8 jeżeli ma byc to

Re: Nie dotyczy tematu wątku - dygresja o dieslu

> > Wolnossący benzyniak poniżej 5000 rpm to dopiero muł! > > Chyba się 'ciutek' zagalopowałeś :-) > A jeśli o to chodzi, to: > 80-120 na V biegu dla Ibizy 1.9SDi to... 21.77s. Golf V 2.0FSI (cięższy > samochód) ma około 13 sekund: > I ty twierdzisz, że

Re: VW rezygnuje z Silnika Roku?

jedna z lepszych bzdurnych legend. Oczywiście jak fan uturbionego 2.0 mówi o niskich obrotach w odniesieniu do wolnossącego Hondy. Postawy więc FSI o dowolnej pojemności do hondy podobnej pojemności zobaczymy gadkę...

Re: Nowy Mondeo chyba jest naprawdę dobry.

całkowitą rację: 6 biegów + wyraźnie wyższy moment obrotowy w Passacie dają wyraźną mu wyraźną przewagę w elastyczności, a właśnie ta się liczy w normalnym, codziennym użytkowaniu. Jest tylko jedno ale ( nie wiem czy to ma dla Ciebie znaczenie ):wolnossący 2,0 FSI ( a także 1,6 FSI )będzie wkrótce

Re: o nie nie :-)

niknejm napisał: > notmyself napisał: > > > Kwestię diesel vs turbo czy benzyna vs turbo już przerabialiśmy. Jest > > jedno istotne ograniczenie fizyczne - dysypacja ciepła > > 1. Diesle też mają swoje ograniczenia - było o tym wyżej. > 2. Jeżdżą

Re: Silnik TSI. Jak go traktować?

bedzie palil wiecej ale powstal w zupelnie innym celu czego ty chyba wciaz nie rozumiesz Pozatym silniczek 1.4 turbo > 140 PS to porażka niestety. Pizałem, że lepiej kupic Golfa 2.0 FSI > lub np Civica 1.8 jeżeli ma byc to samochód użytkowy. A niby dlaczego

Re: Audi A7 bez kamuflażu

Silniki można, jak mi się wydaje, dość łatwo odgadnąć: 3,0 TFSI, 4,2 FSI V8, który zostanie w bliskiej przyszłości zastąpiony przez 4,0 TFSI, 5,2 V10, na pewno doładowany w RS7, zastanawiałbym się, że będzie wolnossący, czy też w S7 znajdzie się coś innego, np. podkręcony 3,0 TFSI albo V8 ponad 400

Re: Nowe silniki w subaru - drżyjcie hondziarze

tomeeeek napisał: > Subaru wprowadziło zmodyfikowane 2 litrowe silniki wolnossące do modeli > impreza, legacy i forester. Legacy ma teraz 165 KM (i 9.8 s do setki, co z > reduktorem da jeszcze mniej) i chyba potencjalni nabywcy Hondy Accord nie będą > się zbyt długo wahać

Re: filozofia Hondy

black_code napisał: > To prawda wartosci momentow obrotowych porownywalne ale z malym > szczegolem > VW 2.0FSI 150ps > max. moment obrotowy ale przy 7500 obr/min Wolisz mieć maksimum przy 7500obr/min, z tym, że moment mieści się w przedziale 90-100% wartości

Re: trudny wybór? audi v honda

: www.volkswagenspares.com/UserFiles/Image/audi%20a6%20under%20bonnet%20(Custom)%20(2).jpg Benzynowy silnik to 2.8 FSI (2773cm3) o mocy od 190 do 220KM. Poprzednia generacja A6 miała benzynowy silnik 2.7 biturbo (2671cm3), ale ten miał 230/250KM, a w wersji wolnossącej moc 193KM/190bhp, ale pojemność 2.8 (2771cm3). @legend3.2 Miejsca z tyłu jest sporo i 4 osoby mogą podróżować

No ale czy to się buja?

, czy wtryskiwacz przeżył auto. Wiele z tych opisywanych tu problemów jest sztucznie wyolbrzymianych. No i poza tym, tego silnika którym jeździsz VAG już nie robi. Nie robi nawet jego następcy, 2.0 16V i następcy następcy, 2.0 FSI. A 2.0 FSI zostało zastąpione właśnie przez 1.8 TSI, który jest

Warto o opcji LPG pamietac...

problemu chyba nie maja, bo większość producentow ma instalacje dla silnikow fsi/tfsi VW. Zatem majac np. Octavie (jest miejsce na dodatkowy zbiornik) kwestie ekonomicznej jazdy bylyby nie do pobicia. A przypuszczam, ze roczna czy 2 letnia Octavie da się znaleźć i z sensowym przebiegiem i gwarancja

Re: Audi wprowadzi dużą turbobenzynę (?)

. Tak samo jak 1.4 TSI 140 PS jest lepszy od 2.0 FSI (0-100 to samo , pali o 1,15 litra mniej , przebieg mocy znacznie korzystniejszy, przeważnie można taniej ubezpieczyć a i bardziej skomplikowany silnik najpewniej generuje wyższe koszty serwisowe, z czego koncerny są bardzo zadowolone), tak samo ~3

Re:

Gość portalu: Kaszana napisał(a): > Nie bardzo rozumiem,przecież Golf ma mocniejsze silniki benzynowe niż C4: > najmocniejszy 1,6 w C4 ma 110KM, w Golfie 115KM Mając możliwość porównania w realu FSi 115 KM w Golfie IV z 110 KM w Xsarze II nie widzę żadnej różnicy. Wcześniej (1998

Re: Nigdy sie chyba nie przyzwyczje...

paliwa, Golf IV 1,6 MPI/FSI miał 102-105 KM zapewniał lesze osiągi i niższe zużycie paliwa, Golf VI/VII 1,2 TSI 105-110 KM lepsze osiągi i nizsze zużycie paliwa i obecny Golf VII FL 1,0 TSI 110 KM jeszcze lepsze osiągi niższe zużycie paliwa. Podobnie było z 2,0 112 KM zastąpił 1,8 120 KM a jego 1,4 125

Re: Cudów nie ma (test Audi A6 3,0 TFSI)

gdy na codzień usportowione auta będą prowadzone dynamiczniej i agresywniej, mniej płynnie niż auta dostrojone na komfort. Do jednego jednak te testy się nadają - porównania spalania. I tak takie Audi A6 2.8 FSI 6b FWD pali według ECE średnio 8,2l, podczas gdy takie samo auto z quattro osiąga 8,7l

kwahoo czyli jak fałszować dane by promować VW AG

,96 Octavia 1.6 FSI / 2005 / 0,92 / 0,91 Octavia 2.0 FSI / 2006 / 0,93 / 0,93 ŚREDNIE: / 1999,75 / 0,95 / 0,92 Odchylenie standardowe próbek mocy: 0,05 Odchylenie standardowe próbek momentu: 0,05 Czyli mamy tak naprawdę średnio 90% mocy i 91% momentu deklarowanego przez producenta dla aut Toyoty

Re: Kupię VW Touran

palił od 102-konnej jednostki, a i przez pierwsze 2 lata miał problemy z gromadzeniem się dużych ilości nagaru. Lanie PB95 jeszcze bardziej to potęgowało. Zadowolić musiały jedynie nieco lepsze osiągi. Jakichś specjalnych problemów ten silnik mimo wszystko nie sprawiał.. Jednak główną wolnossącą

Re: o nie nie :-)

dziury w tłokach. Wyjatkiem są rozwiązania typu GDI/FSI czyli bezpośredni wtrysk paliwa, gdzie przy umiarkowanych obciązeniach mozna jechać dosyc ubogo. W silniku diesla można jechac dowolnie ubogo. Związek pomiędzy pojemnością a spalaniem oczywiście istnieje, lecz już dawno nie jest to "eksplozja