2.0 dci spadek mocy

Moto.pl

Omijaj je szerokim łukiem | Najgorsze silniki Diesla

Omijaj je szerokim łukiem | Najgorsze silniki Diesla

Samochody z silnikami Diesla cieszą się dużą popularnością na polskim rynku. Dzisiaj przyglądamy się jednostkom wysokoprężnym, których trzeba się wystrzegać. Lepiej nie kupujcie używanego auta z jednym z tych silników

Auta, które niełatwo sprzedać. Propozycje wysokiego ryzyka

Kupno auta z drugiej ręki nie stanowi większego wyzwania. Niemniej, sięgając po nietypowe, niepopularne modele problem pojawi się przy odsprzedaży. W tym przypadku jedynym sposobem jest znalezienie pasjonata danej marki i egzemplarza. Na takiego można jednak czekać nawet kilka miesięcy. Przedstawiamy 8 propozycji wysokiego ryzyka.

Co oznaczają różne kolory spalin?

Nienagannie funkcjonujący silnik i układ wydechowy wydziela bezbarwne spaliny. W wielu sytuacjach kolor dymu się jednak zmienia. Co oznaczają różne kolory spalin?

Renault Scenic I (1996-2003) - opinie Moto.pl

). Wyższa moc silnika 2.0 16V (139 KM) 2002 - silniki 1.9 dTi (wtrysk bezpośredni, 80 KM) i 1.9 dCi (Common Rail, 102 KM). Wyższa moc silnika 1.4 16 V (98 KM) 2003 - zakończenie produkcji Scenica I, premiera Scenica drugiej generacji Znaki identyfikacyjne Kod identyfikacyjny VIN umieszczony jest w komorze

Opel Zafira Tourer 2.0 BiTurbo CDTI Cosmo | Test | Rodzinny tranSPORT

Opel Zafira Tourer 2.0 BiTurbo CDTI Cosmo | Test | Rodzinny tranSPORT

testowanej Zafiry, czyli wersję Esclusive z silnikiem 2.0 HDi o mocy 150 KM, wyceniono na 118 tys. zł. Jeszcze tańszy jest Renault Grand Scenie (Bose 1.6 dCi - 104 150 zł), ale jego najmocniejszy diesel ma tylko 130 KM. Ford Grand C-MAX 1.0 EcoBoost/100 KM kosztuje minimum 70 100 zł. Najbardziej zbliżona do

Funkcjonalne minivany za 20 tysięcy złotych

Funkcjonalne minivany za 20 tysięcy złotych

ewentualna naprawa może pochłonąć kilkaset złotych. Zdaniem mechaników najlepiej sprawdzają się silniki 2.0 Turbo o mocy 170 KM lub diesel 2.0 dCi generujący 130-170 KM. W jego przypadku musimy zmagać się jedynie z typowymi bolączkami nowoczesnych ropniaków. Dodge Journey Założony budżet pozwoli również na

Fiat Doblo Panorama - test | Za kierownicą

Fiat Doblo Panorama - test | Za kierownicą

może pracować benzynowy silnik 1.4 o mocy 95 koni lub jeden z trzech diesli: 1.3 (90 KM), 1.6 (105 KM) i 2.0 (130 KM). Nowością we wszystkich wersjach osobowych jest system start-stop, pomagający zredukować zużycie paliwa w mieście. W czerwcu do oferty dołączy odmiana CNG, zasilana gazem ziemnym. W

Renault Fluence 2.0 16V | Długi dystans - 4100 km

Renault Fluence 2.0 16V | Długi dystans - 4100 km

karierę za Oceanem. Bo mimo komfortowego charakteru, wciąż więcej w nim z wózka na zakupy niż z limuzyny. Marcin Sobolewski Renault Fluence 2.0 16V | Kompendium Nadwozie 4-drz., 5-os. Silnik benzynowy R4, 1997 ccm Moc 140 KM przy 6 000 obr./min Moment 195 Nm przy 3 750

20% spadku mocy!?

lucy_fair napisał: > Trafione w mój problem. Jeżdżę od niedawna Megane 1.9 dci i już na wejściu > powiedziano mi, że klima powoduje spadek mocy o jakieś 20proc. 20% ze 120 KM = 24 KM. Nawet potrójna klimatyzacja w Voyagerze bierze około 9 KM. Znając "wydajność" klimatyzacji w

Re: 20% spadku mocy!?

greenblack napisał: > lucy_fair napisał: > > > Trafione w mój problem. Jeżdżę od niedawna Megane 1.9 dci i już na wejściu > > > powiedziano mi, że klima powoduje spadek mocy o jakieś 20proc. > > 20% ze 120 KM = 24 KM. Nawet potrójna klimatyzacja w

Re: Paryż 2010 | Nowa twarz Laguny

Laguna Mk II nie grzeszyła niezawodnością, szczególnie wersja z silnikiem 2.2 DCi. Szkoda tylko, że nikt nie zauważył, że niemieckie Ople też pomykały z tym silnikiem. Jak były niezawodne, można się przekonać wpisując w googlach "opel, 2.2 spadek mocy".

Re: A tak z innej beczki trochę...

Trafione w mój problem. Jeżdżę od niedawna Megane 1.9 dci i już na wejściu powiedziano mi, że klima powoduje spadek mocy o jakieś 20proc. Kiedy chce ostro zapinać w trasie, wyłączam klimę, a używam jej tylko w miastach i w korkach. Mam pytanie - czy u Was po kilku dniach nieużywania klimy

Re: naprawa turbiny

Gość portalu: Doki napisał(a): > No dobra, przeczuwam najgorsze. Widze, ze coraz > czesciej musze dolewac oleju do silnika (ostatnio 1 l > na 17000 km- niby niewiele, ale wiecej niz np w > analogicznym okresie roku ubieglego), w garazu pod > silnikiem sucho, spadku mocy nie

Re: Volvo traci twarz

zasada dynamiki Newtona kazda akcja powoduje reakcje ;PPP ), moje doswidczenia czerpie z 4 TDI o roznych mocach i jednego dci (Espace 2.2 - gdzie prawde mowiac kultura pracy silnika i rownomiernosc oddawanej mocy sa znacznie wyzsze niz w TDI). Najgorzej wypadlo w TDI 90KM chipowane do 115KM i w 110KM

Re: Diesel raz jeszcze: czy ma przyszlosc?

) potrafia zupelnie odmienic wrazenia z jazdy, 0-100 km/h: 1.9 dCi 105KM - "zwykly" - 12.8 s. RX4 - 14,8 s. 2.0 16V 140KM - "zwykly" - 10,2 s. RX4 - 11,9 s. 1.6 16V 110KM - "zwykly" - 11,2 s. Jak widac z porownania, ktos kto ma Scenika 1.6 16V moglby

Re: Klima w Megane II

.9 dCi. W starym modelu montowano tylko 1.9 dTi. Ale ten spadek o 20% to jest > informacja od kolesia z Renault w Gdańsku - twierdził, że tak się dzieje > standardowo w megankach z klimą - to co, wysłać go chyba trzeba na > dokształcenie? Nie sprawdzałem tego empirycznie, jeżdżę

Re: Klima w Megane II

po face > liftingu, ale wtedy nie rozumiem skąd się wziął silnik 1.9 dCi. W starym modelu > > montowano tylko 1.9 dTi. > > > Ale ten spadek o 20% to jest > > informacja od kolesia z Renault w Gdańsku - twierdził, że tak się dzieje > > standardowo w

Re: Diesel raz jeszcze: czy ma przyszlosc?

.9 dCi 105KM - "zwykly" - 12.8 s. > RX4 - 14,8 s. WOW! wg moich odczuc 100 osiagalem szybciej! > 2.0 16V 140KM - "zwykly" - 10,2 s. > RX4 - 11,9 s. > 1.6 16V 110KM - "zwykly" - 11,2 s. > > Jak widac z porownania, ktos kto ma