2.0 dci spadek mocy

PM

Kupujemy używane. Te diesle omijaj szerokim łukiem. Lista 11 silników

Kupujemy używane. Te diesle omijaj szerokim łukiem. Lista 11 silników

Samochody z silnikami Diesla cieszą się dużą popularnością na polskim rynku. Dzisiaj przyglądamy się jednostkom wysokoprężnym, których trzeba się wystrzegać. Lepiej nie kupujcie używanego auta z jednym z tych silników

Czarny dym z rury wydechowej - co oznacza i czy trzeba się przejmować?

Na podstawie barwy spalin można często określić, z jakiego typu usterką mamy do czynienia. Co oznacza czarny dym wydobywający się z rury wydechowej

Co oznaczają różne kolory spalin?

Nienagannie funkcjonujący silnik i układ wydechowy wydziela bezbarwne spaliny. W wielu sytuacjach kolor dymu się jednak zmienia. Co oznaczają różne kolory spalin?

Renault Scenic I (1996-2003) - opinie Moto.pl

). Wyższa moc silnika 2.0 16V (139 KM) 2002 - silniki 1.9 dTi (wtrysk bezpośredni, 80 KM) i 1.9 dCi (Common Rail, 102 KM). Wyższa moc silnika 1.4 16 V (98 KM) 2003 - zakończenie produkcji Scenica I, premiera Scenica drugiej generacji Znaki identyfikacyjne Kod identyfikacyjny VIN umieszczony jest w komorze

Opel Zafira Tourer 2.0 BiTurbo CDTI Cosmo | Test | Rodzinny tranSPORT

Opel Zafira Tourer 2.0 BiTurbo CDTI Cosmo | Test | Rodzinny tranSPORT

testowanej Zafiry, czyli wersję Esclusive z silnikiem 2.0 HDi o mocy 150 KM, wyceniono na 118 tys. zł. Jeszcze tańszy jest Renault Grand Scenie (Bose 1.6 dCi - 104 150 zł), ale jego najmocniejszy diesel ma tylko 130 KM. Ford Grand C-MAX 1.0 EcoBoost/100 KM kosztuje minimum 70 100 zł. Najbardziej zbliżona do

Fiat Doblo Panorama - test | Za kierownicą

Fiat Doblo Panorama - test | Za kierownicą

może pracować benzynowy silnik 1.4 o mocy 95 koni lub jeden z trzech diesli: 1.3 (90 KM), 1.6 (105 KM) i 2.0 (130 KM). Nowością we wszystkich wersjach osobowych jest system start-stop, pomagający zredukować zużycie paliwa w mieście. W czerwcu do oferty dołączy odmiana CNG, zasilana gazem ziemnym. W

Funkcjonalne minivany za 20 tysięcy złotych

Funkcjonalne minivany za 20 tysięcy złotych

ewentualna naprawa może pochłonąć kilkaset złotych. Zdaniem mechaników najlepiej sprawdzają się silniki 2.0 Turbo o mocy 170 KM lub diesel 2.0 dCi generujący 130-170 KM. W jego przypadku musimy zmagać się jedynie z typowymi bolączkami nowoczesnych ropniaków. Dodge Journey Założony budżet pozwoli również na

Renault Fluence 2.0 16V | Długi dystans - 4100 km

Renault Fluence 2.0 16V | Długi dystans - 4100 km

karierę za Oceanem. Bo mimo komfortowego charakteru, wciąż więcej w nim z wózka na zakupy niż z limuzyny. Marcin Sobolewski Renault Fluence 2.0 16V | Kompendium Nadwozie 4-drz., 5-os. Silnik benzynowy R4, 1997 ccm Moc 140 KM przy 6 000 obr./min Moment 195 Nm przy 3 750

20% spadku mocy!?

lucy_fair napisał: > Trafione w mój problem. Jeżdżę od niedawna Megane 1.9 dci i już na wejściu > powiedziano mi, że klima powoduje spadek mocy o jakieś 20proc. 20% ze 120 KM = 24 KM. Nawet potrójna klimatyzacja w Voyagerze bierze około 9 KM. Znając "wydajność" klimatyzacji w

Re: 20% spadku mocy!?

greenblack napisał: > lucy_fair napisał: > > > Trafione w mój problem. Jeżdżę od niedawna Megane 1.9 dci i już na wejściu > > > powiedziano mi, że klima powoduje spadek mocy o jakieś 20proc. > > 20% ze 120 KM = 24 KM. Nawet potrójna klimatyzacja w

Re: Paryż 2010 | Nowa twarz Laguny

Laguna Mk II nie grzeszyła niezawodnością, szczególnie wersja z silnikiem 2.2 DCi. Szkoda tylko, że nikt nie zauważył, że niemieckie Ople też pomykały z tym silnikiem. Jak były niezawodne, można się przekonać wpisując w googlach "opel, 2.2 spadek mocy".

Re: A tak z innej beczki trochę...

Trafione w mój problem. Jeżdżę od niedawna Megane 1.9 dci i już na wejściu powiedziano mi, że klima powoduje spadek mocy o jakieś 20proc. Kiedy chce ostro zapinać w trasie, wyłączam klimę, a używam jej tylko w miastach i w korkach. Mam pytanie - czy u Was po kilku dniach nieużywania klimy

Re: naprawa turbiny

Gość portalu: Doki napisał(a): > No dobra, przeczuwam najgorsze. Widze, ze coraz > czesciej musze dolewac oleju do silnika (ostatnio 1 l > na 17000 km- niby niewiele, ale wiecej niz np w > analogicznym okresie roku ubieglego), w garazu pod > silnikiem sucho, spadku mocy nie

Re: Volvo traci twarz

zasada dynamiki Newtona kazda akcja powoduje reakcje ;PPP ), moje doswidczenia czerpie z 4 TDI o roznych mocach i jednego dci (Espace 2.2 - gdzie prawde mowiac kultura pracy silnika i rownomiernosc oddawanej mocy sa znacznie wyzsze niz w TDI). Najgorzej wypadlo w TDI 90KM chipowane do 115KM i w 110KM

Re: Diesel raz jeszcze: czy ma przyszlosc?

) potrafia zupelnie odmienic wrazenia z jazdy, 0-100 km/h: 1.9 dCi 105KM - "zwykly" - 12.8 s. RX4 - 14,8 s. 2.0 16V 140KM - "zwykly" - 10,2 s. RX4 - 11,9 s. 1.6 16V 110KM - "zwykly" - 11,2 s. Jak widac z porownania, ktos kto ma Scenika 1.6 16V moglby

Re: Klima w Megane II

.9 dCi. W starym modelu montowano tylko 1.9 dTi. Ale ten spadek o 20% to jest > informacja od kolesia z Renault w Gdańsku - twierdził, że tak się dzieje > standardowo w megankach z klimą - to co, wysłać go chyba trzeba na > dokształcenie? Nie sprawdzałem tego empirycznie, jeżdżę

Re: Klima w Megane II

po face > liftingu, ale wtedy nie rozumiem skąd się wziął silnik 1.9 dCi. W starym modelu > > montowano tylko 1.9 dTi. > > > Ale ten spadek o 20% to jest > > informacja od kolesia z Renault w Gdańsku - twierdził, że tak się dzieje > > standardowo w

Re: Diesel raz jeszcze: czy ma przyszlosc?

.9 dCi 105KM - "zwykly" - 12.8 s. > RX4 - 14,8 s. WOW! wg moich odczuc 100 osiagalem szybciej! > 2.0 16V 140KM - "zwykly" - 10,2 s. > RX4 - 11,9 s. > 1.6 16V 110KM - "zwykly" - 11,2 s. > > Jak widac z porownania, ktos kto ma