2.0 dci spadek mocy

Jan Zomer

Co oznaczają różne kolory spalin?

Co oznaczają różne kolory spalin?

Nienagannie funkcjonujący silnik i układ wydechowy wydziela bezbarwne spaliny. W wielu sytuacjach kolor dymu się jednak zmienia. Co oznaczają różne kolory spalin?

Omijaj je szerokim łukiem | Najgorsze silniki Diesla

Samochody z silnikami Diesla cieszą się dużą popularnością na polskim rynku. Dzisiaj przyglądamy się jednostkom wysokoprężnym, których trzeba się wystrzegać. Lepiej nie kupujcie używanego auta z jednym z tych silników

Opel Zafira Tourer 2.0 BiTurbo CDTI Cosmo | Test | Rodzinny tranSPORT

Jaki powinien być rodzinny minivan? Czy jednobryłowe nadwozie musi być pudełkowate i nudne, jednostka napędowa zapewniać tylko przeciętne osiągi, a najważniejsza jest funkcjonalność? Czy można stworzyć samochód uniwersalny, z którego każdy członek rodziny będzie zadowolony?

Renault Scenic I (1996-2003) - opinie Moto.pl

). Wyższa moc silnika 2.0 16V (139 KM) 2002 - silniki 1.9 dTi (wtrysk bezpośredni, 80 KM) i 1.9 dCi (Common Rail, 102 KM). Wyższa moc silnika 1.4 16 V (98 KM) 2003 - zakończenie produkcji Scenica I, premiera Scenica drugiej generacji Znaki identyfikacyjne Kod identyfikacyjny VIN umieszczony jest w komorze

Funkcjonalne minivany za 20 tysięcy złotych

Funkcjonalne minivany za 20 tysięcy złotych

ewentualna naprawa może pochłonąć kilkaset złotych. Zdaniem mechaników najlepiej sprawdzają się silniki 2.0 Turbo o mocy 170 KM lub diesel 2.0 dCi generujący 130-170 KM. W jego przypadku musimy zmagać się jedynie z typowymi bolączkami nowoczesnych ropniaków. Dodge Journey Założony budżet pozwoli również na

Fiat Doblo Panorama - test | Za kierownicą

Fiat Doblo Panorama - test | Za kierownicą

może pracować benzynowy silnik 1.4 o mocy 95 koni lub jeden z trzech diesli: 1.3 (90 KM), 1.6 (105 KM) i 2.0 (130 KM). Nowością we wszystkich wersjach osobowych jest system start-stop, pomagający zredukować zużycie paliwa w mieście. W czerwcu do oferty dołączy odmiana CNG, zasilana gazem ziemnym. W

Renault Fluence 2.0 16V | Długi dystans - 4100 km

Renault Fluence 2.0 16V | Długi dystans - 4100 km

prowadzenia, ale przy kasie wynagradza wszelkie spadki formy. I gdyby nie romb na masce, mógłby zrobić całkiem niezłą karierę za Oceanem. Bo mimo komfortowego charakteru, wciąż więcej w nim z wózka na zakupy niż z limuzyny.Marcin SobolewskiRenault Fluence 2.0 16V | Kompendium Nadwozie 4-drz., 5-os

Re: Diesel raz jeszcze: czy ma przyszlosc?

) potrafia zupelnie odmienic wrazenia z jazdy, 0-100 km/h: 1.9 dCi 105KM - "zwykly" - 12.8 s. RX4 - 14,8 s. 2.0 16V 140KM - "zwykly" - 10,2 s. RX4 - 11,9 s. 1.6 16V 110KM - "zwykly" - 11,2 s. Jak widac z porownania, ktos kto ma Scenika

Re: Diesel raz jeszcze: czy ma przyszlosc?

- "zwykly" - 12.8 s. > RX4 - 14,8 s. WOW! wg moich odczuc 100 osiagalem szybciej! > 2.0 16V 140KM - "zwykly" - 10,2 s. > RX4 - 11,9 s. > 1.6 16V 110KM - "zwykly" - 11,2 s. > > Jak widac z porownania, ktos kto ma