2.0 fsi awarie

FT

Audi A4 to król rynku wtórnego. Ma wiele zalet, ale i wersje pułapki. B7, B8 i B9

Audi A4 to król rynku wtórnego. Ma wiele zalet, ale i wersje pułapki. B7, B8 i B9

Audi A4 to król rynku wtórnego w Polsce. Żaden inny używany samochód nie cieszy się w Polsce takim zainteresowaniem. Dlatego postanowiliśmy prześwietlić A4 trzech generacji - B7, B8 oraz B9. Jakie są opinie o Audi A4?

Premium za 20-30 tysięcy. Audi A6 C6 vs. Volvo S80. "To nie łatwe zadanie", ale warto poszukać

Na rynku wtórnym bez trudu znajdziemy wiele modeli klasy wyższej, których cena zakupu dla większości kierowców była barierą nie do pokonania. Używane kosztują tyle co budżetowe auto miejskie z salonu. Oferują jednak niedościgniony komfort podróżowania, poziom wyposażenia jak i dość wysokie koszty utrzymania. Ogromną popularnością cieszy się Audi A6 C6 i druga generacja Volvo S80.

Bierzemy pod lupę VW Golfa generacji V, VI i VII. Ceny, awarie, zalety i wady każdej

Poszukując auta kompaktowego, dla wielu kierowców pierwszym i oczywistym wyborem jest Volkswagen Golf. Ogromna popularność modelu i wytrzymałość pierwszych czterech generacji skutecznie zbudowała jego renomę. Czwarte wcielenie powoli przechodzi do historii, czekając na swoją kolej w gronie youngtimerów. Niemniej, atrakcyjne ceny na rynku używanych mają już V, VI i VII generacja. Sprawdzamy, jakie mają mocne i słabe punkty.

Używane Audi A4 - opinie i awarie. Sprawdzamy trzy generacje B7, B8 i B9. To prawdziwy hit

użytkownicy Audi A4 z Multitronikiem twierdzą nawet, że jej awaria jest wręcz nieunikniona. Co gorsza, naprawa skrzyni wiąże się z poważnymi kosztami. Audi A4 B7 2.0 TDI - awarie. Uważaj! Wersja PD może cię narazić na koszty Olbrzymim problemem jest także okryty złą sławą silnik 2.0 TDI. Dwulitrowy silnik TDI

Volkswagen Passat B6 - opinie i typowe usterki. Który silnik wybrać?

Volkswagen Passat B6 - opinie i typowe usterki. Który silnik wybrać?

uważać na silniki 2.0 TDI PD o kodzie BMP. Samochody z tą jednostką nawet po niespełna dwóch latach zaliczały poważne awarie m.in. jak pękanie głowicy cylindrów, zatarte silniki, czy problemy z turbosprężarką. Ten konkretny motor był oferowany tylko dwa lata, dlatego najlepiej go omijać, ponieważ naprawy

Szukamy pojemnego kombi dla rodziny za 50 tys. zł. Na liście m.in. Skoda, Mercedes i Volvo

Szukamy pojemnego kombi dla rodziny za 50 tys. zł. Na liście m.in. Skoda, Mercedes i Volvo

wtryskiem paliwa: 2.0 TSI 170 KM, 2.8 FSI 190-220 KM, 3.0 TFSI 290 KM i 3.2 255 KM. Diesle to wadliwy 2.0 TDI 140-170 KM i bardziej dopracowane, lecz kosztowne w obsłudze 2.7 V6 i 3.0 V6 TDI o mocy 180-190 KM, 225-240 KM. VW Passat B7 Siódma generacja Volkswagena Passata produkowana była w latach 2010-2014

Używane pewniaki z Niemiec, które wpędzą cię w koszty. 7 pułapek w popularnych autach

Używane pewniaki z Niemiec, które wpędzą cię w koszty. 7 pułapek w popularnych autach

. Za wyjątkiem tych wersji-pułapek. VW Passat B6 2.0 TDI Od 2005 do 2010 Volkswagen oferował kolejne, szóste wcielenie Passata pozycjonowanego w klasie średniej. Nowoczesna sylwetka wciąż może się podobać. Do wyboru mamy eleganckiego sedana i funkcjonalne kombi. Bez względu na rok produkcji i wersję

Używane samochody z Niemiec. Te wersje popularnych modeli omijaj szerokim łukiem

Używane samochody z Niemiec. Te wersje popularnych modeli omijaj szerokim łukiem

VW Passat B6 2.0 TDI Od 2005 do 2010 Volkswagen oferował kolejne, szóste wcielenie Passata pozycjonowanego w klasie średniej. Nowoczesna sylwetka wciąż może się podobać. Do wyboru mamy eleganckiego sedana i funkcjonalne kombi. Bez względu na rok produkcji i wersję silnikową, musimy być przygotowani

Używane Audi B5, B6 i B7 bez tajemnic. Prześwietlamy 3 generacje - ceny, awarie, zalety

1.6 102 KM, 2.0 130 KM i 4.2 V8 344-420 KM. Czterocylindrowe 1.8 Turbo, 2.0 TFSI wytwarzają 163 i 200 KM, a sześciocylindrowe 3.2 FSI 256 KM. W ich przypadku montaż instalacji LPG nie ma uzasadnienia ekonomicznego. Co gorsza, musimy liczyć się z dużym zużyciem oleju silnikowego w jednostkach TFSI

Multitronic Audi - skrzynia, która miała być rewolucją, okazuje się kosztowna w eksploatacji

Multitronic Audi - skrzynia, która miała być rewolucją, okazuje się kosztowna w eksploatacji

Multitronic łączony był z 2.0 TFSI, a także 2.0 TDI. Marka z Ingolstadt montowała niezbyt trwałą skrzynię w następujących samochodach: Audi A4 B6 i B7 - 1.8 T, 2.0 FSI, 2.4 V6,3.0 V6, 1.9 TDI, 2.0 TDI 2.5 TDI, 2.7 TDI Audi A5 - 1.8 TFSI, 2.0 TFSI, 3.2, FSI, 2.0 TDI, 2.7 TDI, 3.0 TDI Audi A6 C5 i C6 - 1.8T

BMW serii 3 E46 vs Audi A4 B6. Pełnokrwiste premium za cztery wypłaty

BMW serii 3 E46 vs Audi A4 B6. Pełnokrwiste premium za cztery wypłaty

paliwa. W ich przypadku nie przynosi on większych korzyści. Wręcz przeciwnie, motory zużywają więcej paliwa, zaś ich obsługa serwisowa jest wyraźnie droższa. Tutaj możemy trafić na 1.8 Turbo 163-190 KM i 2.0 FSI 150 KM. Standardowo dostajemy do dyspozycji piecio lub sześciostopniowe skrzynie manualne. Za

Wciąż świeże i w dobrych cenach - BMW serii 5 F10, Audi A6 C7 i Mercedes klasy E W212

Wciąż świeże i w dobrych cenach - BMW serii 5 F10, Audi A6 C7 i Mercedes klasy E W212

zdecydowanie droższy. Wysokoprężne V6-stki były łączone z bezkonkurencyjnym stałym napędem quattro. Z jednostek benzynowym warto polecić dość bezpieczne 2.8 FSI, które jako jedyne jest pozbawione doładowania. Ewentualnie można się zastanowić nad jednostką 2.0 TFSI, która w tej generacji A6 w końcu jest

Kupujesz samochód? Uważaj! To wersje-skarbonki najpopularniejszych aut nad Wisłą

Kupujesz samochód? Uważaj! To wersje-skarbonki najpopularniejszych aut nad Wisłą

awarie napędu pompy oleju (wyrabia się sześciokątny wałek napędzający pompę). Naprawy tych niedomagań są niestety bardzo kosztowne. Problemy skończyły się wraz z wprowadzeniem wersji 2.0 TDI CR, czyli z układem Common-Rail w 2007 roku. Od tej pory silnik 2.0 TDI znika z czarnej listy i można mu zaufać

Używane Audi A4 B7 - awarie, najlepsze wersje i porównanie z jednym z największych rywali

Używane Audi A4 B7 - awarie, najlepsze wersje i porównanie z jednym z największych rywali

warto postawić na mocniejszą benzynę w Audi A4 B7? Czterocylindrowe 1.8 Turbo, 2.0 TFSI wytwarzają 163 i 200 KM, a sześciocylindrowe 3.2 FSI 256 KM. W ich przypadku montaż instalacji LPG nie ma uzasadnienia ekonomicznego. Co gorsza, musimy liczyć się z dużym zużyciem oleju silnikowego w jednostkach TFSI

Audi A4 B7 vs. Mercedes Klasy C W204 - Premium sprzed dekady. Warto ryzykować?

Audi A4 B7 vs. Mercedes Klasy C W204 - Premium sprzed dekady. Warto ryzykować?

problem rozwiązuje częsta kontrola jego stanu i ewentualna wymiana kompletnego mechanizmu kosztem 1000-3000 złotych. Czterocylindrowe 1.8 Turbo, 2.0 TFSI wytwarzają 163 i 200 KM, a sześciocylindrowe 3.2 FSI 256 KM. W ich przypadku montaż instalacji LPG nie ma uzasadnienia ekonomicznego. Co gorsza, musimy

Poradnik | Modne, uniwersalne i wolno tracą na wartości. Kompaktowe SUV-y za 50 tysięcy złotych

Poradnik | Modne, uniwersalne i wolno tracą na wartości. Kompaktowe SUV-y za 50 tysięcy złotych

borykające się z poważnymi awariami. Zdaniem mechaników, warunkowo możemy zainteresować się silnikiem 2.0 TFSI 170-211 KM lub dieslem 2.0 TDI 140 KM z common-railem. W obu przypadkach, należy sprawdzić historię napraw, i decydować się na egzemplarze z  rozsądnym przebiegiem. W przeciwnym razie, narazimy

BMW X3 II vs. Audi Q5 - Jeśli SUV premium, to w jakiej wersji? Pojedynek na szczycie

BMW X3 II vs. Audi Q5 - Jeśli SUV premium, to w jakiej wersji? Pojedynek na szczycie

wolnossący 3.2 V6 FSI o mocy 270 KM. Tutaj użytkownik ogranicza się do okresowych wymian płynów, ale liczy się z zużyciem paliwa w mieście dochodzącym do 20 litrów. Znacznie częściej spotykane są konstrukcje 2.0 TFSI i 3.0 TFSI o mocy 180-225 i 272-354 KM. Niestety, w ich przypadku musimy pogodzić się z

Skoda Octavia II (2004 - 2013) | opinie Moto.pl

Skoda Octavia II (2004 - 2013) | opinie Moto.pl

2004 - premiera modelu, nadwozie hatchback 5d, silniki benzynowe 1.4 (75), 1.6 (102 KM), 1.6 FSI (116 KM), 2.0 FSI (150 KM), turbodiesle 1.9 TDI (105 KM), 2.0 TDI (140 KM) 2005 - wersja kombi, wersja RS z silnikiem 2.0 TFSI (200 KM) i napędem 4x4 2006 - silnik benzynowy 1.4 (80 KM), sportowa wersja RS

Volkswagen Passat B6 (2005-2010) - opinie Moto.pl

Volkswagen Passat B6 (2005-2010) - opinie Moto.pl

bardzo poważne Historia modelu 2005 - premiera Passata B6, nadwozie sedan 4d i kombi 5d (Variant), wersje z napędem 4x4 (4Motion), silniki benzynowe 1.6 (102 KM), 1.6 FSI (115 KM), 2.0 FSI (150 KM), 2.0 TFSI (200 KM) i 3.2 V6 FSI (250 KM), turbodiesle

Volkswagen Golf V (2003-2008) - opinie Moto.pl

Volkswagen Golf V (2003-2008) - opinie Moto.pl

wyższymi kosztami. Historia modelu 2003 - premiera modelu, nadwozie hatchback 3d i 5d, silniki benzynowe 1.4 (75 KM), 1.4 FSI (90 KM), 1.6 (102 KM), 1.6 FSI (115 KM), 2.0 FSI (150 KM), turbodiesle 1.9 TDI (105 KM), 2.0 16V TDI (140 KM

Najmniej awaryjne SUV-y z rynku wtórnego. Na które warto postawić?

Najmniej awaryjne SUV-y z rynku wtórnego. Na które warto postawić?

smarnym. Ciekawostkę w gamie stanowi hybrydowa odmiana zbudowana na 2.0 TFSI (245 KM) i wolnossące 3.2 FSI - 270 KM. Szczyt gamy to 3.0 TFSI generujące 272 lub 354 KM. fot. Audi Q5 przekonuje dobrymi właściwościami jezdnymi, wysokiej klasy materiałami wykończeniowymi i komfortem akustycznym. Drażnią

Volkswagen Touran (2002 - 2010) - opinie Moto.pl

Volkswagen Touran (2002 - 2010) - opinie Moto.pl

- premiera modelu, nadwozie minivan 5d, silniki benzynowe 1.6 (102 KM), 1.6 FSI (115 KM), 2.0 FSI (150 KM), turbodiesle 1.9 TDI (100 KM), 1.9 TDI (105 KM), 2.0 TDI (136 KM). 2004 - turbodiesle 1.9 TDI (90 KM) i 2.0 TDI (140 KM). 2006 - silnik benzynowy 1.4

Volkswagen Jetta (1979-2010) - opinie Moto.pl

Volkswagen Jetta (1979-2010) - opinie Moto.pl

TDI (150 KM) 2001 - turbodiesel 1.9 TDI (130 KM) 2002 - silniki benzynowe 1.6 FSI (110 KM), 1.8 Turbo (180 KM), 2005 - premiera piątej generacji (Jetta), nadwozie sedan 4d, silniki benzynowe 1.6 (102 KM), 1.6 FSI (115 KM), 2.0 FSI (150 KM), 2.0 TFSI (200 KM), turbodiesle 1.9 TDI (105 KM), 2.0 TDI (140

Re: FSI - wielki kit

Moim zdaniem to technologia nie do konca dopracowana. Przekonali sie o tym inni ktorzy juz oferowali takie silniki i jakos ich nie rozwijaja: mitshubisi GDI: wprowadzil ma kilka ale jakos ich specjanie nie promuje renault 2.0 IDE byl w megane I coupe i jakos nie widac tego silnika citroen 2.0

Re: Subaru Legacy 2.0 czy Toyota Avensis 1.8 benz

Specjalista od desek klozetowych i sedesów się odezwał, he he. Może na kiblach to on się zna, ale widzę, że na silnikach to on się nie zna. Tu ludzie dyskutują o prawdziwych silnikach, a nie jednorazówkach typu TSI czy FSI. Prawdziwy silnik to taki, który bez trudu wytrzyma przebieg 200 tys

Re: Volkswageny i Audi do serwisów

@m Panie m nie zamierzam z Panem dyskutować na argumenty bo i tak Pan przegra. Szanowny "kolego" - 1.4 TFSI jezdzaca awaria - 2.0 TDI awaria - 3.0 TDi awaria - 2.0 FSI awaria Więc który silnik mam wybrać do VAG-a, straty klekaczacy jak Ursus 1.9 TDI? Niestety nie produkują. Proszę wtłumacz mi to

Re: Laguna 2.0T 170 KM czy Laguna 2.0dCi 170 KM

oczywiście ewidentne przypadki ale to cena postępu bo zastanów się nad przykładową sytuacją - awaria kart "hands free" w Lagunach i Meganach - powiedzmy 30 % aut miało z tego powodu problemy a dlaczego nie miała ich Toyota? BO ICH NIE STOSOWAŁA a teraz kiedy technologia zostanie dopracowana to zastosuje

Re: Pytanie : Czy nowy GS 300 jeździ na 95 czy 98

2.0 FSI tez nie potrzebuje. Tylko ze przy Pb98 producent GWARANTUJE dane z katalogu dotyczace mocy i momentu. Jezeli nie przeszkadza Ci ze masz o 3-4 km i pare Nm mniej to mozesz spokojnie jezdzic na Pb95 i na pewno nie spowoduje to awarii czy jakiegos szybszego zuzycia silnia !

Re: Niemcy górą - niezawodność wg Dekry

Ja miałem już kilka niemieckich aut i muszę potwierdzić że są bardzo solidne i porządne. Nie jest tak że się wcale nie psują ale to sporadyczne awarie wynikające bardziej z eksploatacji czy zaniedbań właściciela niż wad konstrukcji. np. ostatnio Passatem B6 2,0 FSI przejechałem 150 tys km w 2

awara wycieraczki tylnej w octavi II

Mam Octawie II FSI od ok. 12 miesięcy. Wczoraj nagle wysiadła wycieraczka tylna - nigdy nie miałem takich awarii, nawet w francuzach. Serwis mówi, że to spalony silnik wycieraczki, ale jakoś bez przekonania. Kazali czekać 2 tygodnie aż sprowadzą silniczek z Czech. Czy ktoś miał takie

Re: Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie op

realnie konkurujący z 2.0 TDI TSI to silnik tylko z małą turbosprężarką, bez żadnej zmiennej geometrii łopatek (element turbiny każdego nowoczesnego diesla - miejsce podatne na zapiekanie/zapychanie sadzą i awarie), nie ma dodatkowego kompresora i skomplikowanego obiegu powietrza ładującego z

Zakładający Turbo do Nubiry to egoistyczni debile.

bawiłoby się w konstruowanie nowego silnika 2.0 FSI, by zwiększyć moc o 20 KM? Zwiększa się emisja rakotwórczych składników, spaliny nie spełniają fabrycznych norm. Zmniejsza się żywotność układu wtryskowego, turbiny, korbowodów. Zakłądający TURBO mają na tyle tupetu, że w przypadku awarii

Re: Golf 5 - jaki silnik 1,4 FSI czy 1,6

Zawsze nowy samochod daje bezpieczenstwo jesli chodzi o awarie bo ma gwarancje. Ponadto w nowym szanse na usterke nie sa tak duze. Owszem na 1000 sprzedanych aut danej marki zepsuje sie np. 1 toyota, 2 hondy, 8 citroenow czy 12 VW. Mimo ze toyota psuje sie rzadziej to uwazam ze kupujac auto

Do bólu wtórne i żałosne - jak na dieslowca przyst

nowego silnika 2.0 FSI, > by > zwiększyć moc o 20 KM? Słabe. 2.0 FSI zastępuje 2.0 130 KM, a jeszcze wcześniej 2.0 115 i 1.8 125 KM. 1.8T zastąpi 2.0 FTI 200 KM. > Zwiększa się emisja rakotwórczych składników, spaliny nie spełniają > fabrycznych > norm. Tego nie wiem

Re: Diesel czy Benzyna ?? - policzmy

Takie liczenie kosztów bywa pułapką. Świece to koszt około 40 PLN-100 PLN co na 60 tys. przebiegu nie jest majątkiem. Diesel ma turbinę element podatny na awarie. Są też mało trwałe przepływomierze Bosha których wymiana kosztuje co około 20 tys km ok 1000 PLN, są też fatalnej jakości paliwa

Re: Ford Mondeo 2.2 TDCI GhiaX kombi - test

samochód (po tygodniu stał w dziale - używane/gwarantowane ;-D) Jeszcze zapomniałem, ze gdzieś po drodze poszło dwumasowe koło zamachowe (gwarancja) Więc proszę nie opowiadajcie, że Ford się poprawił od czasów Sierry. Teraz od 3 lat mam prostego benzynowego (2,0 FSI 150 koni) Passata B6 i akurat to

Re: Diesel czy Benzyna ?? - policzmy

trwałe przepływomierze Bosha których wymiana kosztuje co około > 20 tys km ok 1000 PLN są też fatalnej jakości paliwa które potrafią uszkodzić > wtryskiwacze a silnik benzynowy o ile to nie jest FSI GDI IDE itp jest odporny > na to wszystko. Co będzie za 5 lat? kto to wie a za diesla

Re: STAG 500 - ktos to juz widzial?

> Stad prosze o wyliczenia. Typowy przypadek. Samochód typu kompakt, który w trasie pali ok. 7 litrów benzyny, co przekłada się na 9.5 litra LPG. Czas użytkowania - trzy lata, przebieg po 20 tysięcy. Koszt benzyny 4.5 * 7 * 600 = 18900. Koszt LPG 2.1 * 9.5 * 600 = 11970. Koszt instalacji (na

Re: Fiat Punto (1999-2005)

coś warte, a niemieckie samochody to zwykłe puszki. 6N będzie dobre jeśli trafi się składane u szwaba, a jak ze Słowacji albo Hiszpanii to nie jest wcale lepsze od Punta. O każdy samochód trzeba dbać i wymieniać wszystko na czas, ale Polacy mało kiedy tak robią... Moja była Kappa z słynnym 2.0 Turbo z