2.0 silniki skoda wytrzymałość

Piotr Mokwiński

Kupujemy używane: Skoda Yeti - opinie, awarie, najlepsze wersje. Czy warto zainteresować się SUV-em z Czech?

Kupujemy używane: Skoda Yeti - opinie, awarie, najlepsze wersje. Czy warto zainteresować się SUV-em z Czech?

Skoda Yeti - opinie, awarie, najlepsze wersje. SUV-y stają się coraz popularniejsze, dlatego dzisiaj przyjrzymy się pierwszemu autu tego typu Skody. Czy warto na rynku wtórnym postawić na Skodę Yeti?

Dziewięć kompaktów za 5 tysięcy złotych.Trwałe i tanie w eksploatacji

Niewielki budżet wcale nie przekreśla szans na zakup wciąż sprawnego auta. Średnia krajowa pensja wystarczy na dopracowany i przede wszystkim prosty mechanicznie samochód kompaktowy sprzed kilkunastu lat. To pojazdy tanie w eksploatacji, funkcjonalne i czasem dobrze wyposażone. Sprawdzamy, co oferują niemieckie, włoskie, francuskie, japońskie i koreańskie propozycje

Kupujemy używane: Skoda Yeti kontra Kia Sportage III. Używane SUV-y nie narzekają na brak zainteresowania

Na rynku wtórnym wyraźnie widać tendencję wzrostową dla wszelkiej maści crossoverów i SUV-ów. Niska utrata wartości popularnych modeli tylko to potwierdza. Jednymi z najważniejszych modeli wśród używanych jest Skoda Yeti i Kia Sportage. Bogata oferta kompaktowych modeli pozwoli na znalezienie odpowiedniego egzemplarza. Musimy jednak uważać na niektóre wersje silnikowe.

Osiem silników benzynowych, które zniosą kilkusettysięczne przebiegi

Osiem silników benzynowych, które zniosą kilkusettysięczne przebiegi

widziana. fot. Peugeot | Peugeot 407 z 2004 roku Wbrew pozorom, silniki benzynowe montowane w niektórych samochodach sportowych mogą pochwalić się ogromną wytrzymałością i trwałością. Jedną z takich konstrukcji prawie dwie dekady temu do swojej oferty wprowadził Nissan. 3.5 V6 stosowany był między innymi

Kupujemy używane: Skoda Octavia II - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

Kupujemy używane: Skoda Octavia II - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

prezentują się znacznie lepiej niż w bazowych konfiguracjach. Na liście dodatkowych opcji znaleźć możemy między innymi dwustrefową klimatyzację automatyczną, rozbudowany zestaw audio z kolorową nawigacją, komputer pokładowy, skórzaną tapicerkę, a nawet napęd na cztery koła. Używana Skoda Octavia II - silniki

Kupujemy używane - Kompaktowe auta z napędem 4x4 za 30 tysięcy złotych

Kupujemy używane - Kompaktowe auta z napędem 4x4 za 30 tysięcy złotych

30 tysięcy złotych wystarczy na wersję z silnikiem 2.0 o mocy 165 KM, lub odmiany WRX 2.5 Turbo generującej 230 KM. Produkowany w Japonii model przeszedł dwa liftingi. Na rynku nie brakuje zadbanych egzemplarzy z rozsądnym przebiegiem. Ogromną radość z codziennej jazdy zapewni również ósma generacja

Kupujemy używane: Alfa Romeo 159 kontra Saab 9-3. Nieoczywisty wybór w segmencie D

Kupujemy używane: Alfa Romeo 159 kontra Saab 9-3. Nieoczywisty wybór w segmencie D

wysokoprężna składa się z dopracowanych konstrukcji. Do wyboru mamy czterocylindrowe 1.9 JTDM, 2.0 JTDM i pięciocylindrowy 2.4 JTDM generujące odpowiednio 120-150, 136-170 i 200-210 KM. Każdy silnik otrzymał wtrysk bezpośredni typu common-rail, turbodoładowanie ze zmienną geometrią łopat (z wyjątkiem

Czy można kupić dobre auto za jedną średnią pensję? Przegląd modeli z różnych segmentów

Czy można kupić dobre auto za jedną średnią pensję? Przegląd modeli z różnych segmentów

pasażerom. Focus I dostępny był jako trzy i pięciodrzwiowy hatchback, sedan oraz funkcjonalne kombi. Benzynowa paleta jednostek napędowych w całości polecana jest przez specjalistów. Jedynym warunkiem jest brak zamontowanej instalacji gazowej. Dostępne wolnossące silniki 1.4, 1.6, 1.8 i 2.0 (75, 100, 115

Kupujemy używane: Alfa Romeo 159 - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

Kupujemy używane: Alfa Romeo 159 - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

JTDM, 2.0 JTDM i pięciocylindrowy 2.4 JTDM generujące odpowiednio 120-150, 136-170 i 200-210 KM. Każdy silnik otrzymał wtrysk bezpośredni typu common-rail, turbodoładowanie ze zmienną geometrią łopat (z wyjątkiem najsłabszego silnika 1.9 JTDM) i dwumasowe koło zamachowe. Regeneracja turbosprężarki to

Chevrolet Cruze vs. Skoda Octavia II - kopciuszek czy bestseller?

Chevrolet Cruze vs. Skoda Octavia II - kopciuszek czy bestseller?

rozrządu co 70 tysięcy kilometrów pochłonie około tysiąca złotych. Regeneracja turbosprężarki w odmianie 1.4 Turbo to koszt 900-1500 złotych. Wyposażone w bezpośredni wtrysk paliwa common-rail silniki diesla 1.7 i 2.0 CDTI generują 130, 150 lub 163 KM. Przekonują niskim zużyciem oleju napędowego, kulturą

Poradnik | 1.6 TDI - Godny następca 1.9 TDI?

Poradnik | 1.6 TDI - Godny następca 1.9 TDI?

Mniejszy lepszym wyborem O ile 2.0 TDI z początkowych lat produkcji boryka się z wieloma wadami technicznymi i materiałowymi prowadzącymi do kosztownych awarii, o tyle małolitrażowy 1.6 TDI zbiera pochlebne opinie mechaników. Do oferty trafił z myślą zastąpienia wysłużonych i hałaśliwych silników

Poradnik | Pancerne silniki Diesla ostatniej dekady

Poradnik | Pancerne silniki Diesla ostatniej dekady

zależności od rocznika 90-150 KM. Konstrukcja okazała się na tyle sprawdzona, trwała i bezawaryjna, że trafiała także pod maski Opli, Saabów i Alfy Romeo. Za każdym razem użytkownicy zachwalają sobie niskie zużycie paliwa, kulturę pracy, dynamikę oraz wytrzymałość. Rozwinięciem 1.9 JTD jest silnik 2.0

Które benzynowe silniki są godne polecenia

Które benzynowe silniki są godne polecenia

oczekujących na pierwszym miejscu prostoty i niskich kosztów serwisowania jest kolejny silnik skonstruowany przez inżynierów koncernu VAG. 2.0 MPI dostępne było w Volkswagenie Golfie III, IV, Passacie B4 i B5, Skodzie Octavii I, Fabii I, Audi A4 B5 i B6 i A6 C6. W zależności od roku produkcji i modelu

Poradnik | Rodzinne kombi za 10 tys. zł

Poradnik | Rodzinne kombi za 10 tys. zł

okno dachowe. To zestaw opcji wśród egzemplarzy z importu. Auta z rynku polskiego są raczej skromnie wyposażone. Z myślą o taniej eksploatacji najlepiej wybrać benzynowe silniki ? 1.6, 2.0, 1.8 i 1.8 Turbo (generują odpowiednio 101, 115-130 KM, 125 i 150-180 KM). W ich przypadku wystarczy systematyczne

Poważne usterki w modelach, których nie należy już się bać

Poważne usterki w modelach, których nie należy już się bać

silnik osiągał 150-200 tysięcy kilometrów. Na tanią naprawę było już za późno, więc właściciele musieli liczyć się z wysokim kosztami usunięcia awarii. Lawina wadliwych głowic wymusiła na Volkswagenie stosowanie lepszych jakościowo materiałów. Przymierzając się do egzemplarza z 2.0 TDI z

Poradnik | Rodzinne auta 4x4 za 15 tysięcy złotych

Poradnik | Rodzinne auta 4x4 za 15 tysięcy złotych

Ciekawą propozycją wśród rodzinnych samochodów jest Subaru Legacy czwartej generacji produkowane od 2003 do 2009 roku wyłącznie w Japonii. Ikona wytrzymałości i dopracowania technicznego została wyposażona w stały napęd na cztery koła oraz silniki benzynowe z przeciwsobnym układem cylindrów

Poradnik | Kupujemy używane 1.8 TSI | Dobry silnik, choć nie bez wad

Poradnik | Kupujemy używane 1.8 TSI | Dobry silnik, choć nie bez wad

wprowadzenia do sprzedaży czterocylindrowego 1.8 Turbo. Bazowy wariant wolnossący generował 125 KM. Wersje wyposażone w turbosprężarkę od 150 do 225 KM. Silnik zaopatrzono w pięciocylindrową głowicę i pasek rozrządu. Taka budowa przekładała się na bezawaryjność i ogromną wytrzymałość. Zdaniem mechaników, ów

Poradnik | Rozsądne auta miejskie z dieslem za 10 tysięcy złotych

Poradnik | Rozsądne auta miejskie z dieslem za 10 tysięcy złotych

64 KM. Pod względem wytrzymałości i odporności na trudy codziennej eksploatacji, prym wiedzie wariant wolnossący. Niestety, Fabia z 1.9 SDI jest po prostu powolna. Zdecydowanie lepsze wrażenie sprawiają pozostałe silniki, zużywając przy tym 4-6 litrów paliwa na setkę. Ewentualna awaria turbosprężarki

Poradnik | Małe auto do miasta za 10 tysięcy

Poradnik | Małe auto do miasta za 10 tysięcy

. Pochwalić nie możemy również jakości zastosowanych plastików i poziomu wyposażenia dodatkowego. Wytrzymałością zachwycają za to jednostki napędowe 1.8 Turbo i 2.0 dysponujące mocą 150 lub 115 KM. Toyota Yaris pierwszej generacji już po kilku latach obecności na rynku zasłużyła na czołowe pozycje w

do Roberta (m.in.)

Wciągnęłą mnie ta dyskusja, to korzystając z wolnej chwilki obalę Twój dowód. 1. 180 licznikowe, czyli faktyczne ok. 160-170 a więc przekroczenie predk. max o z górą 20% a nie 25. 2. Nie wiem jak w Skodzie 120 ale b. często prędkość maksymalną auta wcale nie osiągają przy max obrotach

Re: Skoda Octavia 1.9TDi czy 1.6MPi LPG

Kolega odkupił od wuja Skodę TDI 110 KM, auto nei po taryfie, gó...arzu itd. Przebiegu około 120tys. Na dzień dobry robił turbinę, bo już nie podawała tyle ile trzeba. Teorię o wytrzymałości tego elementu na 300tys można w bajki włożyć, chyba że ktoś używa auto w 100% zgodnie z instrukcją, ale w to

Myślę, że wcale nie trzeba uciekać!

w ich budowie). Te kilka sztuk dla Szczecina nie będą żadnym problemem. Poznań swojego czasu "wkopał" się w zakup tramwajów Skody, które się ciągle psują, a firma ta ma ogromne doświadczenie w produkcji tych pojazdów. Nawet 20 nowych niskopodłowych Siemens-ów miało problem z wytrzymałością

Re: Samolotu Pirna nie da sie zapomniec

Nie zgadzam się z uwagami kolegów odnośnie "topornego" B-152. Ale po kolei... Bynajmniej nie jest wszystko jedno jak ma samolot umieszczone silniki.Pierwsze odrzutowce pasażerskie (np.COMET czy TU-104) miały silniki zabudowane wewnątrz struktury skrzydła przy kadłubie.Było to rozwiązanie

Megatest - Škoda Superb 1.8 T Elegance

luksusowy od Superba, bo ma ofercie napęd 4x4, silnik 8- cylindrowy. To efekt - przynajmniej częściowo - włączenia Škody do koncernu Volkswagena. A jakież to czeskie patenty zawarto w Superbie? Czytając bełkot Klonowskiego, można by dojść do wniosku, że Skoda i VW/Audi to co najmniej