2.0 tdci psa 140

Jan Zomer

Silnik 2.0 TDCi - typowe usterki i opinie

Silnik 2.0 TDCi - typowe usterki i opinie

Usterkowość silnika 2.0 TDCi jest zróżnicowana w zależności od jego wariantu. Są wersje praktycznie bezawaryjne i takie, które przysparzają nieco problemów.

Kupujemy używane: Auto dla rodziny za 30 tysięcy. Wybraliśmy 8 ciekawych minivanów

30 tysięcy to wystarczający budżet na nowe auto segmentu A w najuboższej specyfikacji lub kilkuletniego minivana spełniającego szereg wygórowanych oczekiwań niemałej rodziny. Pojemne wnętrze i kompaktowe rozmiary ułatwiają miejską egzystencję oraz pozwalają na swobodne pokonywanie długich tras. Ogromna podaż na rynku wtórnym mocno utrudnia podjęcie ostatecznej decyzji. Podpowiadamy, na które samochody warto zwrócić uwagę.

Kupujemy używane. Kompaktowe auto z oszczędnym dieslem. Na co warto postawić mając 20 tysięcy zł w kieszeni?

Pomimo niesprzyjającej aury dla silników diesla w Europie, wciąż cieszą się one ogromną popularnością, zwłaszcza na rynku wtórnym Kierowcy niezmiennie doceniają charakterystykę ich pracy oraz niskie zużycie paliwa. Dysponując budżetem w wysokości 20 tysięcy złotych bez kłopotu znajdziemy auto segmentu C z oszczędnym motorem wysokoprężnym. Ogromna podaż nie ułatwia jednak podjęcia finalnej decyzji.

Zobacz wideo

Poradnik | Używane limuzyny klasy średniej - Ford Mondeo IV vs. Opel Insignia

Poradnik | Używane limuzyny klasy średniej - Ford Mondeo IV vs. Opel Insignia

. Sprawia najmniej problemów z całej gamy, ale zużywa najwięcej paliwa – 12-15 litrów w mieście i 8-10 w trasie. W przypadku silników wysokoprężnych, Ford postanowił skorzystać z doświadczenia francuskiego koncernu PSA zapożyczając silniki 1.6 TDCI, 2.0 TDCI i 2.2 TDCI generujące 115, 130-160, 175-200

Poradnik | Na te silniki Forda warto postawić

Poradnik | Na te silniki Forda warto postawić

Focusa, Mondeo i innych modeli Forda jest kolejny francuski silnik diesla - 2.0 TDCI. W początkowym okresie produkcji generował 136-140 KM. Wraz z sukcesywnie przeprowadzanymi modernizacjami pojawiały się mocniejsze odmiany generujące 150, 160, a nawet 180 KM - każda współpracuje z sześciobiegową

Kupujemy używane - Volkswagen Sharan II vs. Ford Galaxy II - dla dużej rodziny

Kupujemy używane - Volkswagen Sharan II vs. Ford Galaxy II - dla dużej rodziny

mocy 160 KM. Gama diesli również jest bardzo obszerna. Podstawowy motor autorstwa Forda 1.8 TDCI rozwija 100-125 KM, ledwo radząc sobie z ciężkim nadwoziem. Oferowano go tylko do liftingu. Optymalnym wyborem okazują się opracowane przez koncern PSA silniki 2.0 i 2.2 TDCI o mocy 130-163 KM i 175-200 KM

Funkcjonalne minivany za 20 tysięcy złotych

Funkcjonalne minivany za 20 tysięcy złotych

się jednak diesle konstrukcji koncernu PSA 2.0 i 2.2 TDCI dysponujące mocą odpowiednio 130-140 i 175 KM. Honda FR-V Dla kierowców preferujących wyroby japońskiej myśli technicznej, warto polecić niezbyt popularną na europejskim rynku Hondę FR-V. Niecodzienny minivan produkowany był w Suzuce od 2005 do

Ford Mondeo (2007-2013) - opinie Moto.pl

Ford Mondeo (2007-2013) - opinie Moto.pl

spod znaku Volvo (2.5 220 KM) wykazuje spore zapotrzebowanie na olej i ma kiepskie uszczelniacze wału korbowego. Kłopotliwe w eksploatacji są turbodiesle, zwłaszcza fordowski 1.8 TDCi oraz francuski 2.0 TDCi (115 lub 140 KM), pochodzący z koncernu PSA. Po dłuższych przebiegach (100-150 tys km) można

Aż strach się bać tych aut. Brzydkie, awaryjne i doprowadzą do bankructwa

Aż strach się bać tych aut. Brzydkie, awaryjne i doprowadzą do bankructwa

Szukając diesla warto też bardzo uważnie przyjrzeć się dwóm popularnym w Polsce modelom. Pod maską wysokoprężnej odmiany Forda Mondeo III pracował silnik 2.0 TDCi . Egzemplarze z lat 2000-2009 to silniki podwyższonego ryzyka. Sporych problemów może Wam przysporzyć również Mazda 6 z 2.0 CiTD . Dwulitrowy

Kompaktowe auta z trwałymi dieslami za 20 tysięcy złotych. Silnik wysokoprężny jeszcze nie umarł!

Kompaktowe auta z trwałymi dieslami za 20 tysięcy złotych. Silnik wysokoprężny jeszcze nie umarł!

palecie wysokoprężnej Forda prym wiodą dopracowane diesle opracowane przez koncern PSA. Doskonale znany z Peugeota i Citroena 2.0 HDI nosi oznaczenie TDCI. 136-140 KM w zestawieniu z precyzyjną, sześciostopniową przekładnią zapewnia dobre osiągi. Komplet pasażerów na pokładzie nie wpływa za bardzo na

Aż strach się bać tych aut. Brzydkie, awaryjne i doprowadzą do bankructwa

Aż strach się bać tych aut. Brzydkie, awaryjne i doprowadzą do bankructwa

Mondeo III pracował silnik 2.0 TDCi . Egzemplarze z lat 2000-2009 to silniki podwyższonego ryzyka. Sporych problemów może Wam przysporzyć również Mazda 6 z 2.0 CiTD . Dwulitrowy Diesel Mazdy (MZR-CD - seria RF) jest jednostką wyjątkowo wrażliwą na jakość oleju. Mazda 6 z silnikiem 2.0 CiTD Kolejny

Ford C-Max od 63 300 zł

Ford C-Max od 63 300 zł

, występuje w dwóch wersjach - 95- i 115-konnej. Nie ujawniono jeszcze osiągów, ale podane dane dotyczące zużycia paliwa - w obu przypadkach średnio 4,6 l/100 km. Motor 2.0 TDCi można nabyć w jednej z trzech wersji mocy (115, 140 i 163 koni), a każda z nich poza 6-biegową przekładnią manualną współpracuje

Ford Mondeo 2.2 TDCi i 2.0 EcoBoost - test | Pierwsza jazda

Ford Mondeo 2.2 TDCi i 2.0 EcoBoost - test | Pierwsza jazda

-litrowy turbodiesel o mocy 200 koni uzupełni ofertę trzech wprowadzonych wiosną motorów 2.0 TDCi: 115, 140 i 163 koni (dwa ostatnie opcjonalnie łączone ze skrzynią PowerShift). Niebawem dziurę między wolnossącymi i turbodoładowanymi benzyniakami zajmie słabszy EcoBoost o pojemności 1,6 litra. Pojawi się

Konfrontacje: Mercedes Klasa A 200 CDI, 200/Ford Focus C-Max 2.0 TDCi, 1.8 16V Duratec/VW Golf V 2.0 TDI, 2.0 FSI

;dokładnie zmontowane. Ten Ford w kategorii jakość wnętrza nie ustępuje Volkswagenowi i może śmiało stanąć w jednym rzędzie z Mercedesem--Benzem. opinia auto+ Aż się nie chce wysiadać zza kierownicy. Zwłaszcza opracowana wspólnie z francuskim PSA jednostka 2.0 TDCi to świetna

Re: 1.6 HDI/TDCi

> 2.0 HDI/TDCi 136 KM PSA/Forda czy 1.9 dCi 130 KM Renaulta (ostatnio podkrecili > ze 120 KM), to juz chyba wynalazki dla scigantów. ścigantów hyhyhy dyzle 130-140 KM dla ścigantów hyhyhy -- _________________ capmag.com

Re: 1.6 HDI/TDCi

> Natomiast najmocniejsze potworki w tej klasie, czyli 2.0 TDI 140 KM Volkswagena > , > 2.0 HDI/TDCi 136 KM PSA/Forda czy 1.9 dCi 130 KM Renaulta (ostatnio podkrecili > ze 120 KM), to juz chyba wynalazki dla scigantów. Najmocniejszym silnikiem w tej klasie jest 2.0d w BMW 120d

Re: Octavia II 140 KM TDI czy Mondeo 130 TDCi

Po pierwsze primo - zgodzę się z przedmówcą, bo Octavię można ewentualnie porównać do Focusa. Odpowiednikiem Mondeo będzie... SuperB. Po drugie primo - Mondeo, ale z silnikiem 136 TDCi (wspólna konstrukcja z PSA). Jeśli nie chcesz czekać weź 2,0 TDCi 115 KM (pozbawiony wad 130 KM).

Re: Mondeo czy Mazda6-prosze o rade

jak czyta się takie rzeczy ,silnik 2,0tdci NIGDY NIE BYŁ MONTOWANY W POPRZEDNIM MONDEO więc jakim sposobem ty nim jezdziłeś i był awaryjny ?? silnik 2,0 TDCI 130 km to własna konstrukcja Forda a 2,0 tdci 140 km to silnik Forda I PSA.

Re: Mondeo czy Mazda6-prosze o rade

konstrukcja Forda a 2,0 tdci 140 km to silnik Forda I > PSA. Tak faktycznie nacisnąłem zamiast 3 klawisz 4. Jeździłem i czasami jeżdżę Mondeo 2,0 TDCI który ma 130 a nie 140 koni. Ale ręce opadają skoro opowiadasz bzdury że: > silnik 2,0tdci NIGDY NIE BYŁ MONTOWANY W POPRZE > DNIM

Re: Podrasowanie Avensis D4D 116 km

Gość portalu: misiak napisał(a): > a po co? Chociazby, po to, aby dorównać konkurencji, która proponuje z 2,0 trochę więcej, np. Ford 2,0 TDCi 130 KM, PSA 2,0 HDi 136 KM, czy 2,0 TDi 140 KM.

Re: Podrasowanie Avensis D4D 116 km

Chociazby, po to, aby dorównać konkurencji, która proponuje z 2,0 trochę > więcej, np. Ford 2,0 TDCi 130 KM, PSA 2,0 HDi 136 KM, czy 2,0 TDi 140 KM. To nie lepiej od razu kupić auto z takimi osiagami jakich się potrzebuje?

1.6 HDI/TDCi

, 307 czy Focus) to juz kwestia gustu. Mi najbardziej odpowiada Focznka, później 307, Cytrynka jak dla mnie troszke przekombinowana (choć tył w 5dr jest przepiękny). Natomiast najmocniejsze potworki w tej klasie, czyli 2.0 TDI 140 KM Volkswagena, 2.0 HDI/TDCi 136 KM PSA/Forda czy 1.9 dCi 130 KM

Re: nowy ford mondeo TDCI

przebiegach rzedu 400-500.000km, a silniki PSA to umozliwiaja jak najbardziej przy tym jakosc wykonania i dobor materialow stawia oba silniki (2.0 TDCi Forda i 2.0d z BMW) w jednym szeregu - strzelam ze te silniki wytrzymaja do 300 moze 350.000km i sie rozleca (przegrzeja)

Re: Nowy silnik 1.6 EcoBoost w Mondeo

tak ford już od dawno współpracuje z psa na początku było to tylko diesle 1.6 i 2.0 teraz dochodzi benzyniak ;] Kiedyś nie kupiłbym forda ze względu na blachę i silniki czasy się zmieniają i jeżdżę mk4 2.0 tdci 140ps i chwale.

Re: Octavia II 140 KM TDI czy Mondeo 130 TDCi

Poczekalbym chwile i kupil mondeo tdci z silnikiem 2,2 o mocy 150 koni i momencie okolo 360 Nm. Co wiecej, motor ten bedzie wyposazony w filtr czasteczek stalych, podobny do tego stosowanego juz przez PSA, a co za tym idzie bedzie spelnial normy Euro 4 no i oczywiscie niebedzie generowal tak

Re: Mondeo vs C5 - proszę o rade drodzy mężczyźni

2005 Focus, output is a respectable 136 PS (134 hp/100 kW). In the 2007 Mondeo it is offered with 130 PS (128 hp/96 kW) or 140 PS (138 hp/103 kW), mated to a manual or 6-speed Durashift automatic gearbox. Applications: * 2003–present Ford Focus C-Max 2.0 TDCi, 136 PS (134 hp/100 k

ten sam motor a olej zmieniany co 15, 20 i 30 tys

znany i lubiany 2.0 TDCI zwany w grupie PSA jako HDI wysterowany na 136 -140 KM Mondeo - wymiana co 15 tys Peugeot - co 20 tys a Citroen c4 picasso - co 30 tys Ot, ciekawostka Pikanterii dodaje sprawie fakt, że WSZYSCY moi sąsiedzi (bo się zgadaliśmy o oleju wczoraj przy piwku) - jeżdżą

Re: nowy Ford Mondeo Kombi 1.8 TDCi 125KM-pytanie

wrażliwość na jakość paliwa). To przez nie powstało przekonanie, że "jak ford, to tylko z benzyną". Natomiast 2-litrowy silnik 140 KM to de facto konstrukcja PSA, bazująca na ich wcześniejszym silniku i pod nazwą 2,0 HDI jeżdżąca w peugeotach i citroenach. Silniki HDI w ogóle, a szczególnie ten 2-litrowy

Re: auto do 5 tys. euro

Passata chciałem tylko z 1.9 tdi. A jaki to jest silnik PSA??? Myślałem o mondeo 2.0 tdci 130km. Chce z zagranicy bo jedno auto juz miałem z niemiec (mianowicie mondeo mk1 w kombiku z silnikiem 1.6, tak na marginesie to jest porażka taki silnik w takim aucie) i przy przebiegu 140 tys km nic nie

Re: PILNE!!! Pomóżcie mi, błagam!

robiono z 2.0 TDCi skoro już spełniał norme Euro 4 i mógł śmiało wchodzic w 2006 rok - początek obowiązywania tej normy. Dużo osób myli ten silnik z motorem 2.0 TDCi 136 KM(Euro 4) lub 140 KM(Euro 5) opracowanym wspólnie z PSA. Te silniki jednak trafiały dopiero do Focusa C-Maxa, Focusa II i Mondeo MK4(od

Re: NAJLEPSZY DIESEL???

. z technika MULTIJET jest znowu alfa przed konkurencja co potwierdzaja silniki 1,9 JTD 16V 140KM i 2,4 JTD 20V 175KM co do konzernu PSA to wspolne silniki z fordem beda ciekawe jak juz na przyklad 1,4 HDI 90KM w C3 albo szesciocylindrowy 2,7 HDI/TDCI w jaguarze pozdrowienia stefcio bym

Re: mondeo czy c5?

obsługiwany z pod kierownicy (manetki), reszta z panelu środkowego (mało wygodne). Miłe welury i raczej twardawe fotele. To już nie DS'a ;) Nowe Mondeo - silnik 2,0 TDCi to, to samo co Peugeocie/CItroenie 2,0 HDi 136 KM (wspólna konstrukcja Forda i PSA). W ofercie także z BVA. Zawieszenie - bardziej

Re: I jak, udało się?

Jeśli szukasz egzemplarza z turbodieslem 1.9 TDI, to OK. Jednak jeśli uważasz, że potrzebujesz mocniejszego silnika, np. 2.0 TDI, który nawiasem mówiąc występował generalnie w odmianie szesnastozaworowej i mocy 140 KM lub 170 KM (ta ostatnia tylko i wyłącznie 16V), ale początkowo także w wersji

Re: Jaki turbodiesel?

Proponowałbym coś z produktów PSA. Inni wspominali już o 2,2 HDi (136 KM), ale zaraz będą 2,0 HDi (136 KM) i 1,6 HDi (110 KM) dostępne "Bełgotach", "Cytrynach", czy Fordach. Polecam je po doświadczeniach z tą stajnią. Trochę zastrzeżeń było pod adresem 1,9 dCi (120 KM) - opisywanych

Re: vectra passat czy mondeo ?

doja niektory marki i ich serwisy. I ja bym tak nie chwalil niemcow bo nowy passat z silnikiem 2.0 TDI 140km to porazka straszna.. niestety ale niemcy nie bardzo moga opanowac technike CR i uwazam ze jeszcze sie wiele musza nauczyc.. bo francuskie HDI czy dci bija je na glowe.... A do autora postu

Re: Nowy Citroën C5

kzł niższa od tego co kumpel mógł zaoferować z nowe Mondeo 2,0 TDCi 140 KM automat Titanium X bez nawigacji,gdzie trzeba by jeszcze pakiet ubezpieczenia za jakieś 4 kzł dodać :(. Czołgiem. -- ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Haslo z krzyzowki - sycylijska lub pruszkowska

jeszcze

Daruj sobie, kolego. Od miesiąca mam 2.0 tdci w wersji gold. Samochód świetnie wygląda, radio fantastycznie brzmi ale... to wszystko. Samochód ma 3.500 km a rozlazł się jakby miał 70.000. Trzeszczy, dzwoni, stuka... a w serwisie mówią, że sie ułozy!!! :) Jajcarze. CHolernie twarde zawieszenie