2.0 tdi common rail dpf

Jan Zomer

Poradnik | Pancerne silniki Diesla ostatniej dekady

Poradnik | Pancerne silniki Diesla ostatniej dekady

Nowoczesne diesle sprawują się bezproblemowo jedynie do określonego przebiegu. Później ich skomplikowany osprzęt regularnie odmawia posłuszeństwa generując astronomiczne rachunki. Co gorsza, lista godnych polecenia i niesprawiających wielu problemów wysokoprężnych silników z ostatniej dekady jest stosunkowo krótka. Większość z nich po około 200-250 tysiącach kilometrów nadaje się nawet do generalnego remontu. Na szczęście, znajdziemy jeszcze kilka trwałych jednostek - tutaj regularny serwis i stosowanie się do zaleceń specjalistów gwarantuje święty spokój przez długie lata. Pamiętajmy także, aby wybierać tylko określone wersje wytypowanych silników. W przeciwnym razie spotkają nas same kosztowne nieprzyjemności

Nowsze silniki dla Skody

Skoda wprowadzi trzy nowe jednostki do oferty. Silniki nie są zupełną nowością, stanowią jedynie unowocześnienie i uzupełnienie dotychczasowej oferty poszczególnych modeli

Skoda Octavia RS i Scout z kratką

Dobra informacja dla szybko rozwijających się firm. W salonach Skody można kupić ciężarową wersję Octavii RS. Dla miłośników offroadu też coś się znajdzie. Za kratki trafił również Scout

Zobacz wideo

Usportowiona Ibiza z nowym dieslem

Usportowiona Ibiza z nowym dieslem

) 119 139 Seat Ibiza FR 2.0 TDI Common Rail 143 KM jest już dostępny w hiszpańskich salonach, a do Polski trafi w czwartym kwartale 2010 roku. Szczepan Mroczek Jesteśmy też na Facebooku i Blipie Seat Ibiza Sport 1.9 TDI - test - ZOBACZ TUTAJ Samochody: Seat Ibiza - ogłoszenia

Re: ON Bipoaliwa i DPF

"czyszczenia wtryskiwaczy", np. STP. Widzę ten preparat grubo ponad 20 lat. Teraz policzmy, ile mają najstarsze silniki Common Rail (wejście do seryjnej produkcji systemu wtryskowego bardzo wysokiego ciśnienia: FIAT-LANCIA rok 1997). Wychodzi mi jak byk, że jeszcze te silniki nie istniały, a STP jak

Re: benzyna czy diesel :):):) - jazda i komfort

napiszę tak, a porównuje : 1.9 TDI 180kM w leonie 1M1 (po tuningu 3-stage) z momentem 330Nm w zakresie 2000-3500 obr. z VW Tiguan ori 2.0 TSI 170kM i momentem 280 Nm w zakresie 1.750-4.300 obr. (czyli benzyna z turbo -co ważne- bez zmiennej geometrii łopatek /z wtryskiem bezpośrednim). Waga

Re: Jaki wybrać silnik. TSI czy TDI?

) : ---------------------------------------- www.motor-talk.de/forum/quietschgeraeusche-beim-schalten-14-tsi-t1757647.html Opinie o dieslu 2.0 TDI są średnie, tzn. ani dobre ani bardzo złe, oczywiście poza samym spalaniem (zaleta). Podstawową wadą tych silników ( i nie tylko koncernu VW) jest zastosowanie filtrów cząstek stałych. Taki filtr "gromadzi " sadzę, po czym dla zadanych warunków (stała prędkość

Re: Lexus LS 600h | Za kierownicą

www.centrumdiesla.com.pl/pokaz_kat.php?idkat=20 Rośnie również liczba ludzi, których nie stać na eksploatację ich auta, i którzy decydują się na ten ruch: www.a6klub.pl/a6-c6-20-tdi-14...dpf-vt15849.ht