2.0 tdi common rail dpf

Piotr Mokwiński

Diesle bez dwumasowego koła zamachowego to duże oszczędności serwisowe. Czy warto na nie postawić?

Diesle bez dwumasowego koła zamachowego to duże oszczędności serwisowe. Czy warto na nie postawić?

Nowoczesne silniki mogą pochwalić się dobrą dynamiką i coraz niższą emisją. To efekt stosowania skomplikowanego osprzętu w istotnym stopniu podnoszącego koszty serwisu. O ile w nowym aucie trudno o awarię, w kilkuletnim wartości faktur mogą przewyższyć cenę pojazdu. Jednak na rynku wtórnym wciąż są modele z silnikiem diesla, które nie powinny przesadnie obciążać budżetu.

Siedem dobrych kompaktów z dieslem do 20 tys. zł. Na liście m.in. Skoda, Citroen i Ford

Silniki wysokoprężne mają ostatnio złą prasę, ale to wciąż najlepsze rozwiązanie dla każdego kierowcy, który często pokonuje spore dystanse. Wtedy niskie spalanie jest zaletą nie do przecenienia. Dysponując budżetem w wysokości 20 tysięcy złotych bez kłopotu znajdziemy auto segmentu C z oszczędnym motorem wysokoprężnym.

Miejskie hity za 10 tys. zł. Toyota Yaris II vs. Seat Ibiza III. Popularne i godne uwagi

Za kilkanaście tysięcy złotych, a często nawet mniej, możemy już kupić porządne miejskie auto. Takie które posłuży nam jeszcze długo, a ewentualne naprawy nie przysporzą ogromnych kosztów. Sprawdzamy Toyotę Yaris II i Seata Ibizę III.

Poradnik | 1.6 TDI - Godny następca 1.9 TDI?

Poradnik | 1.6 TDI - Godny następca 1.9 TDI?

czasie kosztowne awarie. Czterocylindrowy blok silnika 1.6 TDI przykryto głowicą o szesnastu zaworach. W przeciwieństwie do poprzednika, producent zastosował nowoczesny, bezpośredni wtrysk common-rail. Dzięki tej zmianie, ogromnej poprawie uległa kultura pracy jednostki w każdych warunkach &ndash

Kupujemy używane - Volvo V40 vs. Audi A3 III. Kompakty w wydaniu premium

Kupujemy używane - Volvo V40 vs. Audi A3 III. Kompakty w wydaniu premium

gamy stoi pięciocylindrowy 2.5 Turbo 367 KM. Gama wysokoprężna składa się z polecanego przez specjalistów 1.6 TDI o mocy 105 KM i systematycznie poprawianego 2.0 TDI generującego 150-184 KM. Dwulitrowy diesel wyposażony w szynę wtryskową common-rail nie ma już chorób wieku dziecięcego i wad poprzednika

Kupujemy używane. Kompaktowe auto z oszczędnym dieslem. Na co warto postawić mając 20 tysięcy zł w kieszeni?

Kupujemy używane. Kompaktowe auto z oszczędnym dieslem. Na co warto postawić mając 20 tysięcy zł w kieszeni?

. Amatorzy silników diesla mają do wyboru dopracowane jednostki z bezpośrednim wtryskiem common-rail - 1.6, 1.9 i 2.0 MultiJet generujące 90-120, 120-150 i 165 KM. Każdy z nich zachwyca elastycznością i niskim spalaniem. Oczywiście, musimy być przygotowani na konieczność regeneracji turbosprężarki czy

Poradnik | Pancerne silniki Diesla ostatniej dekady

Poradnik | Pancerne silniki Diesla ostatniej dekady

nareszcie układem common-rail. Silnik występuje w wariancie o mocy 110, 140, 150, 170, 180 i 190 koni mechanicznych. Seryjnie łączony jest z sześciobiegowymi przekładniami manualnymi, opcjonalnie montowane były automaty DSG. 2.0 TDI spotkamy w większości modeli koncernu VAG ? począwszy od Volkswagenów

Nowsze silniki dla Skody

Nowsze silniki dla Skody

litrów i identycznej mocy 140 KM. Jego cechą charakterystyczną jest układ zasilania z systemem common-rail (CR DPF). Będzie on łączony z ręczną i automatyczną przekładnią i będzie występował w wersjach przednionapędowych i 4x4. Skrzynia zautomatyzowana DSG trafi do oferty w późniejszym czasie. Skoda Yeti

Skoda Octavia RS i Scout z kratką

Skoda Octavia RS i Scout z kratką

RS. Kratka może być zamontowana w nadwoziu liftback lub kombi. Do wyboru są także obie dwulitrowe jednostki napędowe, 200-konny silnik benzynowy TFSI i 170-konny diesel TDI z systemem Common Rail, obie łączone z 6-biegową skrzynią ręczną , lub dwusprzęgłową DSG. Także uterenowiona Octavia Scout

Najmniej awaryjne SUV-y z rynku wtórnego. Na które warto postawić?

Najmniej awaryjne SUV-y z rynku wtórnego. Na które warto postawić?

występował w kilku wariantach - 143, 150, 170, 177 i 190 koni mechanicznych. Wyposażono go w listę wtryskową common-rail i do przebiegu rzędy 250-300 tysięcy kilometrów nie sprawia większych trudności, poza typowo eksploatacyjnymi czynnościami serwisowymi. Gorzej ma się rzecz z 3.0 V6 TDI o mocy 240, 245 i

Tanio, czyli drogo - współczesne diesle

Tanio, czyli drogo - współczesne diesle

perturbacjami podczas rozruchu w mroźne dni. Dzisiaj nikomu nie przychodzi nawet do głowy, by przyprawiać ośmieszające etykietki dieslom. Na przestrzeni lat zaczęto powszechnie stosować w nich turbodoładowanie, bezpośredni wtrysk a w końcu również wysokociśnieniowe zasilanie typu common rail. Współczesne

Usportowiona Ibiza z nowym dieslem

Usportowiona Ibiza z nowym dieslem

) 119 139 Seat Ibiza FR 2.0 TDI Common Rail 143 KM jest już dostępny w hiszpańskich salonach, a do Polski trafi w czwartym kwartale 2010 roku. Szczepan Mroczek Jesteśmy też na Facebooku i Blipie Seat Ibiza Sport 1.9 TDI - test - ZOBACZ TUTAJ Samochody: Seat Ibiza - ogłoszenia

Re: ON Bipoaliwa i DPF

"czyszczenia wtryskiwaczy", np. STP. Widzę ten preparat grubo ponad 20 lat. Teraz policzmy, ile mają najstarsze silniki Common Rail (wejście do seryjnej produkcji systemu wtryskowego bardzo wysokiego ciśnienia: FIAT-LANCIA rok 1997). Wychodzi mi jak byk, że jeszcze te silniki nie istniały, a STP jak

Re: benzyna czy diesel :):):) - jazda i komfort

napiszę tak, a porównuje : 1.9 TDI 180kM w leonie 1M1 (po tuningu 3-stage) z momentem 330Nm w zakresie 2000-3500 obr. z VW Tiguan ori 2.0 TSI 170kM i momentem 280 Nm w zakresie 1.750-4.300 obr. (czyli benzyna z turbo -co ważne- bez zmiennej geometrii łopatek /z wtryskiem bezpośrednim). Waga

Re: Jaki wybrać silnik. TSI czy TDI?

) : ---------------------------------------- www.motor-talk.de/forum/quietschgeraeusche-beim-schalten-14-tsi-t1757647.html Opinie o dieslu 2.0 TDI są średnie, tzn. ani dobre ani bardzo złe, oczywiście poza samym spalaniem (zaleta). Podstawową wadą tych silników ( i nie tylko koncernu VW) jest zastosowanie filtrów cząstek stałych. Taki filtr "gromadzi " sadzę, po czym dla zadanych warunków (stała prędkość

Re: Lexus LS 600h | Za kierownicą

www.centrumdiesla.com.pl/pokaz_kat.php?idkat=20 Rośnie również liczba ludzi, których nie stać na eksploatację ich auta, i którzy decydują się na ten ruch: www.a6klub.pl/a6-c6-20-tdi-14...dpf-vt15849.ht