2.0 tdi common rail dpf

Piotr Mokwiński

Kupujemy używane - Volvo V40 vs. Audi A3 III. Kompakty w wydaniu premium

Kupujemy używane - Volvo V40 vs. Audi A3 III. Kompakty w wydaniu premium

Samochody, które jako nowe kosztowały ponad 100 tysięcy złotych, można dostać obecnie za niewielką część tej kwoty. Poza rozchwytywanym Audi A3 ciekawą propozycją wydaje się oryginalne Volvo V40.

Poradnik | 1.6 TDI - Godny następca 1.9 TDI?

Przez ponad dwie dekady rynkowej kariery rekordy popularności bił czterocylindrowy diesel 1.9 TDI oferowany w kilkunastu wersjach. Niezła dynamika, elastyczność i niskie zużycie paliwa gwarantowały radość z codziennej eksploatacji. Dodatkowo, uwielbiany przez kierowców diesel koncernu VAG prezentował wysoką trwałość i niezawodność. Niestraszne mu było także gorszej jakości paliwo. W 2010 roku Volkswagen zakończył produkcję wyposażonego w pompowtryskiwacze silnika, zastępując go definitywnie niezbyt udanym 2.0 TDI oraz mniejszym 1.6 TDI. Jak po latach spisuje się następca legendy?

Kupujemy używane. Kompaktowe auto z oszczędnym dieslem. Na co warto postawić mając 20 tysięcy zł w kieszeni?

Pomimo niesprzyjającej aury dla silników diesla w Europie, wciąż cieszą się one ogromną popularnością, zwłaszcza na rynku wtórnym Kierowcy niezmiennie doceniają charakterystykę ich pracy oraz niskie zużycie paliwa. Dysponując budżetem w wysokości 20 tysięcy złotych bez kłopotu znajdziemy auto segmentu C z oszczędnym motorem wysokoprężnym. Ogromna podaż nie ułatwia jednak podjęcia finalnej decyzji.

Zobacz wideo

Poradnik | Pancerne silniki Diesla ostatniej dekady

Poradnik | Pancerne silniki Diesla ostatniej dekady

nareszcie układem common-rail. Silnik występuje w wariancie o mocy 110, 140, 150, 170, 180 i 190 koni mechanicznych. Seryjnie łączony jest z sześciobiegowymi przekładniami manualnymi, opcjonalnie montowane były automaty DSG. 2.0 TDI spotkamy w większości modeli koncernu VAG ? począwszy od Volkswagenów

Nowsze silniki dla Skody

Nowsze silniki dla Skody

litrów i identycznej mocy 140 KM. Jego cechą charakterystyczną jest układ zasilania z systemem common-rail (CR DPF). Będzie on łączony z ręczną i automatyczną przekładnią i będzie występował w wersjach przednionapędowych i 4x4. Skrzynia zautomatyzowana DSG trafi do oferty w późniejszym czasie. Skoda Yeti

Najmniej awaryjne SUV-y z rynku wtórnego. Na które warto postawić?

Najmniej awaryjne SUV-y z rynku wtórnego. Na które warto postawić?

występował w kilku wariantach - 143, 150, 170, 177 i 190 koni mechanicznych. Wyposażono go w listę wtryskową common-rail i do przebiegu rzędy 250-300 tysięcy kilometrów nie sprawia większych trudności, poza typowo eksploatacyjnymi czynnościami serwisowymi. Gorzej ma się rzecz z 3.0 V6 TDI o mocy 240, 245 i

Skoda Octavia RS i Scout z kratką

Skoda Octavia RS i Scout z kratką

RS. Kratka może być zamontowana w nadwoziu liftback lub kombi. Do wyboru są także obie dwulitrowe jednostki napędowe, 200-konny silnik benzynowy TFSI i 170-konny diesel TDI z systemem Common Rail, obie łączone z 6-biegową skrzynią ręczną , lub dwusprzęgłową DSG. Także uterenowiona Octavia Scout

Tanio, czyli drogo - współczesne diesle

Tanio, czyli drogo - współczesne diesle

perturbacjami podczas rozruchu w mroźne dni. Dzisiaj nikomu nie przychodzi nawet do głowy, by przyprawiać ośmieszające etykietki dieslom. Na przestrzeni lat zaczęto powszechnie stosować w nich turbodoładowanie, bezpośredni wtrysk a w końcu również wysokociśnieniowe zasilanie typu common rail. Współczesne

Usportowiona Ibiza z nowym dieslem

Usportowiona Ibiza z nowym dieslem

) 119 139 Seat Ibiza FR 2.0 TDI Common Rail 143 KM jest już dostępny w hiszpańskich salonach, a do Polski trafi w czwartym kwartale 2010 roku. Szczepan Mroczek Jesteśmy też na Facebooku i Blipie Seat Ibiza Sport 1.9 TDI - test - ZOBACZ TUTAJ Samochody: Seat Ibiza - ogłoszenia

Re: ON Bipoaliwa i DPF

"czyszczenia wtryskiwaczy", np. STP. Widzę ten preparat grubo ponad 20 lat. Teraz policzmy, ile mają najstarsze silniki Common Rail (wejście do seryjnej produkcji systemu wtryskowego bardzo wysokiego ciśnienia: FIAT-LANCIA rok 1997). Wychodzi mi jak byk, że jeszcze te silniki nie istniały, a STP jak

Re: benzyna czy diesel :):):) - jazda i komfort

napiszę tak, a porównuje : 1.9 TDI 180kM w leonie 1M1 (po tuningu 3-stage) z momentem 330Nm w zakresie 2000-3500 obr. z VW Tiguan ori 2.0 TSI 170kM i momentem 280 Nm w zakresie 1.750-4.300 obr. (czyli benzyna z turbo -co ważne- bez zmiennej geometrii łopatek /z wtryskiem bezpośrednim). Waga

Re: Jaki wybrać silnik. TSI czy TDI?

) : ---------------------------------------- www.motor-talk.de/forum/quietschgeraeusche-beim-schalten-14-tsi-t1757647.html Opinie o dieslu 2.0 TDI są średnie, tzn. ani dobre ani bardzo złe, oczywiście poza samym spalaniem (zaleta). Podstawową wadą tych silników ( i nie tylko koncernu VW) jest zastosowanie filtrów cząstek stałych. Taki filtr "gromadzi " sadzę, po czym dla zadanych warunków (stała prędkość

Re: Lexus LS 600h | Za kierownicą

www.centrumdiesla.com.pl/pokaz_kat.php?idkat=20 Rośnie również liczba ludzi, których nie stać na eksploatację ich auta, i którzy decydują się na ten ruch: www.a6klub.pl/a6-c6-20-tdi-14...dpf-vt15849.ht