2.0 tdi cr audi opinie

Piotr Mokwiński

Używane auto z dieslem? Te omijaj szerokim łukiem. Trzynaście najgorszych silników

Używane auto z dieslem? Te omijaj szerokim łukiem. Trzynaście najgorszych silników

Samochody z silnikami Diesla cieszą się dużą popularnością na polskim rynku. Dzisiaj przyglądamy się jednostkom wysokoprężnym, których trzeba się wystrzegać. Lepiej nie kupujcie używanego auta z jednym z tych silników

Kupujemy używane. Te diesle omijaj szerokim łukiem. Lista 11 silników

Samochody z silnikami Diesla cieszą się dużą popularnością na polskim rynku. Dzisiaj przyglądamy się jednostkom wysokoprężnym, których trzeba się wystrzegać. Lepiej nie kupujcie używanego auta z jednym z tych silników

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

Słyszeliście opinie, że współczesne samochody są bezproblemowe i bezawaryjne? Oto siedemnaście przykładów na to, że to nieprawda. Te silniki sprawiają sporo problemów, a co gorsza często są (nieopłacalnie) drogie w naprawie.

Najmniej awaryjne SUV-y z rynku wtórnego. Na które warto postawić?

Najmniej awaryjne SUV-y z rynku wtórnego. Na które warto postawić?

grupy VAG. Po czterech latach przeprowadzono lifting, a po pięciu wprowadzono do gamy najmocniejsze odmiany - ponad 300-konne SQ5 z benzynowym lub wysokoprężnym silnikiem o pojemności trzech litrów. Takich wersji na rynku wtórnym jest zaledwie kilka. Dominują mniejsze i słabsze diesle. 2.0 TDI

Poradnik | Rodzinne auta 4x4 za 15 tysięcy złotych

Poradnik | Rodzinne auta 4x4 za 15 tysięcy złotych

znajdowały się na liście opcji. Passat B5 występował ze stałym napędem 4x4 zaczerpniętym z Audi A4 B5. Do wyboru są benzynowe jednostki 1.8 Turbo 150 KM, 2.8 V6 193 KM i flagowy 4.0 W8 275 KM. Diesel 2.5 V6 TDI jest szczególnie odradzany przez mechaników. Jednym z nietuzinkowych modeli mieszczących się w

Skoda Octavia | To już 20 lat na rynku!

Skoda Octavia | To już 20 lat na rynku!

TDI CR (105 KM) po topowe 2.0 TDI o mocy 170 KM. ZOBACZ TAKŻE: Skoda Octavia II (2004 - 2013) - opinie Moto.pl Skoda określa trzecią generację modelu mianem największej rewolucji w historii modelu. Najnowsze wcielenie kompaktu kontynuuje wspaniałą passę kompaktu i z miesiąca na

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

na niej pękające głowice, osiadające głowice, awarie pompy oleju, pompowtryskiwaczy, napędu rozrządu (przedwcześnie zużywające się koło zębate na wale napędowym), czy koła dwumasowego. Problemy skończyły się wraz z wprowadzeniem wersji 2.0 TDI CR, czyli z układem Common-Rail w 2007 roku. Ten silnik

Re: Volvo S60 D5 Diesel wady i zalety ???????

zdecydowanie wyprzedzac aktualne mozliwosci systemu CR.Chocby wtrysk paliwa ma sie odbywac pod cisnieniem ponad 2300 barow a podstawowa moc silnika 2.0tdi z tym ukladem ma wynosic blisko 200ps.Jednoczesnie napisane bylo ze w silnikach o wiekszej liczbie cylindrow niz 4 VW przechodzi na technike

Re: Volvo S60 D5 Diesel wady i zalety ???????

> ma sie odbywac pod cisnieniem ponad 2300 barow a podstawowa moc silnika 2.0tdi > z tym ukladem ma wynosic blisko 200ps.Jednoczesnie napisane bylo ze w > silnikach o wiekszej liczbie cylindrow niz 4 VW przechodzi na technike CR wlasnie tez czytalem ze przechodzi na common rail w

Re: W pełniejszej okazałości

Ale on ma rację. Przez 14 lat jeździłem tylko samochodami z VAGa, były to 4VW - 1 golf i 3 Passaty, 1 Skoda Octavia oraz 2xAudi - A4 i A6. Ostatnim samochodem był VW PASSAT 2.0 TDI CR z 2007r i to on właśnie zmienił moje zdanie na temat niemieckiej niezawodności - nigdy więcej. Sprawiło to, że

Re: Najchętniej kupowane modele w Polsce

;-). Zagadnienie jak się sprawuje jakiś 12-letni samochód z przebiegiem 200 tys. km nie jest i na szczęście nie będzie moim zmartwieniem. Wbrew temu co sugerujecie nie jest tak, że uważam wszystko co zrobił VW za najlepsze z definicji. W pełni się zgadzam, że 2.0 TDI CR to wpadka tego producenta, zwłaszcza po

Nowoczesne silniki wysokoprężne - historia

miniaturyzacji silników Diesla z CR jest produkt Daimler-Chryslera pod nazwą Smart. Mowa o samochodzie, którego pojemność skokowa to 0,8 litra, a moc maksymalna 41 KM. Za około 20 tys. marek można sprawić sobie pojazd spalający 3,4 l/100 km. Co prawda patrząc na cenę ciężko doszukać się tu oszczędności