2.0 tdi cr audi opinie

FT

Audi A4 to król rynku wtórnego. Ma wiele zalet, ale i wersje pułapki. B7, B8 i B9

Audi A4 to król rynku wtórnego. Ma wiele zalet, ale i wersje pułapki. B7, B8 i B9

Audi A4 to król rynku wtórnego w Polsce. Żaden inny używany samochód nie cieszy się w Polsce takim zainteresowaniem. Dlatego postanowiliśmy prześwietlić A4 trzech generacji - B7, B8 oraz B9. Jakie są opinie o Audi A4?

Używane Audi A4 - opinie i awarie. Sprawdzamy trzy generacje B7, B8 i B9. To prawdziwy hit

Audi A4 to król rynku wtórnego w Polsce. Żaden inny używany samochód nie cieszy się w Polsce takim zainteresowaniem. Dlatego postanowiliśmy prześwietlić A4 trzech generacji - B7, B8 oraz B9. Jakie są opinie o Audi A4?

Przegląd najgorszych diesli. Same kłopoty i sporo kosztów. Lista kilkunastu (!) pułapek

Samochody z silnikami Diesla cieszą się dużą popularnością na polskim rynku. Dzisiaj przyglądamy się jednostkom wysokoprężnym, których trzeba się wystrzegać. Lepiej nie kupujcie używanego auta z jednym z tych silników

Parszywa dwunastka. Najgorsze diesle, na które możesz natrafić w ogłoszeniach

Parszywa dwunastka. Najgorsze diesle, na które możesz natrafić w ogłoszeniach

skończyły się wraz z wprowadzeniem wersji 2.0 TDI CR, czyli z układem Common-Rail w 2007 roku. Ten silnik nie znajduje się już na czarnej liście. Samochody: Volkswagen Golf, Passat, Touran i Sharan; Audi A3, A4, A6; Skoda Octavia i Superb; Seat Altea, Toledo i Leon 2.5 V6 TDI - awarie, koszty i modele Drugi

Omijaj je szerokim łukiem. To pewniaki, ale nie w tych wersjach. Mechanicy ostrzegają

Omijaj je szerokim łukiem. To pewniaki, ale nie w tych wersjach. Mechanicy ostrzegają

takiego egzemplarza samodzielnie. Lepiej wziąć ze sobą eksperta. Możliwe, że to świetna sztuka, a narzekającym na forach będzie wam trudno uwierzyć. Z drugiej strony... Możecie wpaść w pułapkę. 2.0 TDI PD Volkswagena: Volkswagen Golf, Passat, Touran i Sharan; Audi A3, A4, A6; Skoda Octavia i Superb; Seat

Omijaj je szerokim łukiem. Najbardziej nieudane silniki. Pełna lista wtop i pułapek

Omijaj je szerokim łukiem. Najbardziej nieudane silniki. Pełna lista wtop i pułapek

), czy koła dwumasowego. Problemy skończyły się wraz z wprowadzeniem wersji 2.0 TDI CR, czyli z układem Common-Rail w 2007 roku. Ten silnik nie znajduje się już na czarnej liście. Okres występowania problemów: 2003 - 2007. Modele w których montowany był silnik 2.0 TDI: Volkswagen: Golf, Jetta, Passat

Najgorsze silniki Diesla. Omijaj je szerokim łukiem. Lista kilkunastu pułapek

Najgorsze silniki Diesla. Omijaj je szerokim łukiem. Lista kilkunastu pułapek

wtryskiwaczy firmowanych przez Siemensa. Są nietrwałe i często zawodzą. Problemy skończyły się wraz z wprowadzeniem wersji 2.0 TDI CR, czyli z układem Common-Rail w 2007 roku. Ten silnik nie znajduje się już na czarnej liście. 2.5 V6 TDI Samochody: Audi A4, A6, A8, Skoda Superb I; Volkswagen Passat

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

napędowym), czy koła dwumasowego. Problemy skończyły się wraz z wprowadzeniem wersji 2.0 TDI CR, czyli z układem Common-Rail w 2007 roku. Ten silnik nie znajduje się już na czarnej liście. Okres występowania problemów: 2003 - 2007. Modele w których montowany był silnik 2.0 TDI: Volkswagen: Golf

Najmniej awaryjne SUV-y z rynku wtórnego. Na które warto postawić?

Najmniej awaryjne SUV-y z rynku wtórnego. Na które warto postawić?

grupy VAG. Po czterech latach przeprowadzono lifting, a po pięciu wprowadzono do gamy najmocniejsze odmiany - ponad 300-konne SQ5 z benzynowym lub wysokoprężnym silnikiem o pojemności trzech litrów. Takich wersji na rynku wtórnym jest zaledwie kilka. Dominują mniejsze i słabsze diesle. 2.0 TDI

Poradnik | Rodzinne auta 4x4 za 15 tysięcy złotych

Poradnik | Rodzinne auta 4x4 za 15 tysięcy złotych

znajdowały się na liście opcji. Passat B5 występował ze stałym napędem 4x4 zaczerpniętym z Audi A4 B5. Do wyboru są benzynowe jednostki 1.8 Turbo 150 KM, 2.8 V6 193 KM i flagowy 4.0 W8 275 KM. Diesel 2.5 V6 TDI jest szczególnie odradzany przez mechaników. Jednym z nietuzinkowych modeli mieszczących się w

Skoda Octavia | To już 20 lat na rynku!

Skoda Octavia | To już 20 lat na rynku!

TDI CR (105 KM) po topowe 2.0 TDI o mocy 170 KM. ZOBACZ TAKŻE: Skoda Octavia II (2004 - 2013) - opinie Moto.pl Skoda określa trzecią generację modelu mianem największej rewolucji w historii modelu. Najnowsze wcielenie kompaktu kontynuuje wspaniałą passę kompaktu i z miesiąca na

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

na niej pękające głowice, osiadające głowice, awarie pompy oleju, pompowtryskiwaczy, napędu rozrządu (przedwcześnie zużywające się koło zębate na wale napędowym), czy koła dwumasowego. Problemy skończyły się wraz z wprowadzeniem wersji 2.0 TDI CR, czyli z układem Common-Rail w 2007 roku. Ten silnik

Re: Volvo S60 D5 Diesel wady i zalety ???????

zdecydowanie wyprzedzac aktualne mozliwosci systemu CR.Chocby wtrysk paliwa ma sie odbywac pod cisnieniem ponad 2300 barow a podstawowa moc silnika 2.0tdi z tym ukladem ma wynosic blisko 200ps.Jednoczesnie napisane bylo ze w silnikach o wiekszej liczbie cylindrow niz 4 VW przechodzi na technike

Re: Volvo S60 D5 Diesel wady i zalety ???????

> ma sie odbywac pod cisnieniem ponad 2300 barow a podstawowa moc silnika 2.0tdi > z tym ukladem ma wynosic blisko 200ps.Jednoczesnie napisane bylo ze w > silnikach o wiekszej liczbie cylindrow niz 4 VW przechodzi na technike CR wlasnie tez czytalem ze przechodzi na common rail w

Re: W pełniejszej okazałości

Ale on ma rację. Przez 14 lat jeździłem tylko samochodami z VAGa, były to 4VW - 1 golf i 3 Passaty, 1 Skoda Octavia oraz 2xAudi - A4 i A6. Ostatnim samochodem był VW PASSAT 2.0 TDI CR z 2007r i to on właśnie zmienił moje zdanie na temat niemieckiej niezawodności - nigdy więcej. Sprawiło to, że

Re: Najchętniej kupowane modele w Polsce

;-). Zagadnienie jak się sprawuje jakiś 12-letni samochód z przebiegiem 200 tys. km nie jest i na szczęście nie będzie moim zmartwieniem. Wbrew temu co sugerujecie nie jest tak, że uważam wszystko co zrobił VW za najlepsze z definicji. W pełni się zgadzam, że 2.0 TDI CR to wpadka tego producenta, zwłaszcza po

Nowoczesne silniki wysokoprężne - historia

miniaturyzacji silników Diesla z CR jest produkt Daimler-Chryslera pod nazwą Smart. Mowa o samochodzie, którego pojemność skokowa to 0,8 litra, a moc maksymalna 41 KM. Za około 20 tys. marek można sprawić sobie pojazd spalający 3,4 l/100 km. Co prawda patrząc na cenę ciężko doszukać się tu oszczędności