2.0 tdi cr bierze olej

FT

Audi A4 to król rynku wtórnego. Ma wiele zalet, ale i wersje pułapki. B7, B8 i B9

Audi A4 to król rynku wtórnego. Ma wiele zalet, ale i wersje pułapki. B7, B8 i B9

Audi A4 to król rynku wtórnego w Polsce. Żaden inny używany samochód nie cieszy się w Polsce takim zainteresowaniem. Dlatego postanowiliśmy prześwietlić A4 trzech generacji - B7, B8 oraz B9. Jakie są opinie o Audi A4?

Używane Audi A4 - opinie i awarie. Sprawdzamy trzy generacje B7, B8 i B9. To prawdziwy hit

Audi A4 to król rynku wtórnego w Polsce. Żaden inny używany samochód nie cieszy się w Polsce takim zainteresowaniem. Dlatego postanowiliśmy prześwietlić A4 trzech generacji - B7, B8 oraz B9. Jakie są opinie o Audi A4?

Kupujemy używane Audi | Poradnik | Modele podwyższonego ryzyka

Audi to marka niezwykle popularna na polskim rynku. Dlatego postanowiliśmy przyjrzeć się kilku modelom-pułapkom, które mogą was narazić na poważne wydatki [x]

Kupujemy używaną Skodę | Poradnik | Na te modele lepiej uważaj!

Kupujemy używaną Skodę | Poradnik | Na te modele lepiej uważaj!

śledzicie samochodowy rynek wtórny, to pewnie nie raz natrafiliście na ostrzeżenia przed kupnem jakiegokolwiek samochodu koncernu VAG z 2.0 TDI PD pod maską. To silnik-pułapka! W 2.0 TDI po dłuższych przebiegach występują pęknięcia głowicy i awarie napędu pompy oleju (wyrabia się sześciokątny wałek

Najmniej awaryjne SUV-y z rynku wtórnego. Na które warto postawić?

Najmniej awaryjne SUV-y z rynku wtórnego. Na które warto postawić?

użytkowników zgłasza awarie sprzęgła płytkowego. Mimo dobrej opinii, CR-V cierpi na kilka przypadłości. Silniki eksploatowane na wysokich obrotach lubią konsumować olej. Warto więc wozić w bagażniku bańkę na dolewkę. Zdarza się też zgrzytanie biegów, czemu winna jest mała tulejka. Naprawa nie będzie tania

Sprawdzamy, co psuje się najczęściej w Audi A4 B7. Na którą wersję używanego hitu postawić?

Sprawdzamy, co psuje się najczęściej w Audi A4 B7. Na którą wersję używanego hitu postawić?

. 2.0 TFSI bardzo sprawnie radzi sobie z A4, zapewnia przyzwoite osiągi i bardzo przyjemne wrażenia z jazdy. Trzeba mieć jednak na uwadze, że to paliwożerna jednostka. Co więcej, wielu kierowców narzeka na bardzo duży apetyt silnika na olej. Raz jeszcze przestrzegamy przed skrzynią biegów Multitronic

Re: Honda CR-V - bez rewolucji

@hartge-"Ktoś tam marudzi, że dalej stosują stare silniki - to chyba lepiej, przynajmniej ja nie lubię kiedy ktoś na mnie eksperymentuje (jak VW ze swoim 2.0 TDi), wole sprawdzoną, dopracowaną, żywotną i bezawaryjną jednostkę napędową... '' W hondzie z 95' miałem gaźnikowy silnik konstrukcyjnie z

Re: Motodziennik: Kłopotliwe diesle

motorze 2.7 CDI, silnik uważany za nie porozumienie tak samo jak 2.0 Tdi Vag-a. Na obecną chwilę ma 1,1mln najechane. PRawię wogóle nie bierze oleju na 10 tyś km 0.2l. Panie Jacku proszę poczytać o technologi CDI

Re: Golf V & Octavia II !!!???

Jeżeli mogę zasugerować to nie kupuj 2.0 TDI. Te silniki lubią "brać olej", dieler Ci powie, że po 6 000 km będzie OK, ale niestety nie będzie, między przeglądami może się zdażyć konieczność dolania nawet do 1.5 l Olej "znika" ze względu na budowę silnika, aby ochłodzić silnik jest

Re: Nowe Lamborghini będzie dieslem?

jednostki uchodzące za wzorowe - czyli 1.9TDI @PD są w rzeczywistości bardziej awaryjne, aniżeli 2.5TDI V6. naprawdę wadliwymi konstrukcjami są 2.0TDI . problemem jest nie tylko nieszczęśliwe oprogramowanie, lecz również wycierający się wałek napędzający pompę oleju... ale po co to piszę... jednostki

Re: Superb i Yeti jak gorące bułeczki

Czytając uważnie tekst można wyciągnąć ciekawe wnioski dotyczące Superba. "Rekordy popularności bije wersja auta wyposażona w jednostkę 2.0 TDI CR DPF o mocy 170 KM". To oznacza, że jest to głownie samochód kupowany do flot jako samochód służbowy. Rację tu ma admin. Gdyby ten samochód ktoś

Nowoczesne silniki wysokoprężne - historia

Polsce mimo, wydawałoby się, idealnych warunków do wzrostu popytu na bardziej oszczędne auta, jakimi są te, których paliwem jest olej napędowy, ich sprzedaż nadal jest marginalna. W dalszym ciągu gros kierowców obserwuje z napięciem skoki cen benzyny i wylicza, czy nadal im się bardziej opłaca

Re: proszę posiadaczy o opinie na temat nowej cor

poużywac. Rok temu z dodatkami( klima,hak,alarm, opony zimowe) zapłaciłem 75tys. zł. Silnik: Uważam, że jest to jedna z najlepszych jednoskte diesla w tym przedziale mocy. Wilekim plusem jest moim zdaniem miska olejowa-6 litrów, przy 4 litrach w 1.9tdi 105/130/150KM lub 2.0tdi 140km, mój nie