2.0 tfsi awarie

Moto.pl

Kupujemy używane: Audi A4 B7 - co psuje się najczęściej?

Kupujemy używane: Audi A4 B7 - co psuje się najczęściej?

Audi A4 to najczęściej kupowany w Polsce samochód używany. Wiele osób z pewnością interesuje się używanym Audi A4 B7 z lat 2004-2008. Dlatego postanowiliśmy sprawdzić, na które wersje A4 B7 trzeba szczególnie uważać.

Multitronic Audi - skrzynia, która miała być rewolucją, okazuje się kosztowna w eksploatacji

Wielu kierowców nieświadomych polityki Audi w kwestii stosowanych przekładni automatycznych, często trafia na egzemplarze wyposażone w niesławny Multitronic. Wedle opinii mechaników, jej eksploatacja wiąże się wyłącznie z ogromnymi kosztami i pasmem problemów, niezależnie od wersji silnikowej i modelu. Sprawdźmy wobec tego, jak sytuacja wygląda w rzeczywistości.

Kupujesz samochód? Uważaj! To wersje-skarbonki najpopularniejszych aut nad Wisłą

Początek wiosny to czas, w którym wielu kierowców decyduje się na zakup samochodu. Dlatego przygotowaliśmy dla was zestawienie, w którym znajdziecie najpopularniejsze używane auta nad Wisłą i ich wersje, których trzeba się wystrzegać.

Zobacz wideo

Audi A4 B7 vs. Mercedes Klasy C W204 - Premium sprzed dekady. Warto ryzykować?

Audi A4 B7 vs. Mercedes Klasy C W204 - Premium sprzed dekady. Warto ryzykować?

problem rozwiązuje częsta kontrola jego stanu i ewentualna wymiana kompletnego mechanizmu kosztem 1000-3000 złotych. Czterocylindrowe 1.8 Turbo, 2.0 TFSI wytwarzają 163 i 200 KM, a sześciocylindrowe 3.2 FSI 256 KM. W ich przypadku montaż instalacji LPG nie ma uzasadnienia ekonomicznego. Co gorsza, musimy

BMW X3 II vs. Audi Q5 - Jeśli SUV premium, to w jakiej wersji? Pojedynek na szczycie

BMW X3 II vs. Audi Q5 - Jeśli SUV premium, to w jakiej wersji? Pojedynek na szczycie

wolnossący 3.2 V6 FSI o mocy 270 KM. Tutaj użytkownik ogranicza się do okresowych wymian płynów, ale liczy się z zużyciem paliwa w mieście dochodzącym do 20 litrów. Znacznie częściej spotykane są konstrukcje 2.0 TFSI i 3.0 TFSI o mocy 180-225 i 272-354 KM. Niestety, w ich przypadku musimy pogodzić się z

Poradnik | Modne, uniwersalne i wolno tracą na wartości. Kompaktowe SUV-y za 50 tysięcy złotych

Poradnik | Modne, uniwersalne i wolno tracą na wartości. Kompaktowe SUV-y za 50 tysięcy złotych

borykające się z poważnymi awariami. Zdaniem mechaników, warunkowo możemy zainteresować się silnikiem 2.0 TFSI 170-211 KM lub dieslem 2.0 TDI 140 KM z common-railem. W obu przypadkach, należy sprawdzić historię napraw, i decydować się na egzemplarze z  rozsądnym przebiegiem. W przeciwnym razie, narazimy

Najmniej awaryjne SUV-y z rynku wtórnego. Na które warto postawić?

Najmniej awaryjne SUV-y z rynku wtórnego. Na które warto postawić?

2.0 TFSI o mocy 180, 211 i 245 KM. Cechuje się niezłą trwałością, choć potrafi zużywać nawet litr oleju silnikowego na 1000 kilometrów. W wielu przypadkach autoryzowane serwisy nie były w stanie usunąć usterki, co wymusza na użytkowniku regularną kontrolę i wożenie w bagażniku bańki ze środkiem

Kupujemy używane Audi | Poradnik | Modele podwyższonego ryzyka

Kupujemy używane Audi | Poradnik | Modele podwyższonego ryzyka

złą sławą silnik 2.0 TDI. Dwulitrowy silnik TDI przysparzał kierowcom mnóstwa kłopotów. W 2.0 TDI po dłuższych przebiegach występują pęknięcia głowicy i awarie napędu pompy oleju (wyrabia się sześciokątny wałek napędzający pompę). Naprawy tych niedomagań są niestety bardzo kosztowne

Skoda Octavia II (2004 - 2013) | opinie Moto.pl

Skoda Octavia II (2004 - 2013) | opinie Moto.pl

silniki serii TFSI oraz TSI są wrażliwe na jakość paliwa, skomplikowane technologicznie (obsługa tylko w odpowiednio wyposażonych warsztatach) i drogie w serwisowaniu. Kosztowne w utrzymaniu są również mocne turbodiesle. Szczególnie złą sławą cieszy się silnik 2.0 TDI (140 KM) ze względu na poważne awarie

Volkswagen Passat B6 (2005-2010) - opinie Moto.pl

Volkswagen Passat B6 (2005-2010) - opinie Moto.pl

), wersje z napędem 4x4 (4Motion), silniki benzynowe 1.6 (102 KM), 1.6 FSI (115 KM), 2.0 FSI (150 KM), 2.0 TFSI (200 KM) i 3.2 V6 FSI (250 KM), turbodiesle 1.9 TDI (105), 2.0 TDI (140 KM) i 2.0 TDI (170 KM). 2007 - zasilanie common-rail w turbodieslu 2.0 TDI-CR (140 KM), silniki benzynowe 1.4 TSI (121 KM

Volkswagen Golf V (2003-2008) - opinie Moto.pl

Volkswagen Golf V (2003-2008) - opinie Moto.pl

benzynowym 2.0 TFSI (200 KM) 2005 - silnik benzynowy 1.4 TSI (170 KM), turbodiesel 2.0 16V TDI (170 KM), wersja sportowa R32 z silnikiem benzynowym 3.2 (250 KM) i napędem 4x4, wersja z nadwoziem czterodrzwiowym (sedan Jetta) 2006 - silniki benzynowe 1.4 (80 KM), 1.4 TSI (140 KM), wersja GTI o mocy 230 KM

Volkswagen Jetta (1979-2010) - opinie Moto.pl

Volkswagen Jetta (1979-2010) - opinie Moto.pl

KM), 2005 - premiera piątej generacji (Jetta), nadwozie sedan 4d, silniki benzynowe 1.6 (102 KM), 1.6 FSI (115 KM), 2.0 FSI (150 KM), 2.0 TFSI (200 KM), turbodiesle 1.9 TDI (105 KM), 2.0 TDI (140 KM) 2006 - silniki benzynowe 1.4 TSI (140 KM), 1.4 TSI (170 KM), turbodiesel 2.0 TDI (170 KM) 2007

Audi A4 Allroad 2.0 TFSI | Test długodystansowy, cz. IV | Co Audi ma wspólnego z wojskiem?

Audi A4 Allroad 2.0 TFSI | Test długodystansowy, cz. IV | Co Audi ma wspólnego z wojskiem?

większe prawdopodobieństwo awarii, jednak to będzie można zweryfikować dopiero za kilka lat. Czy oszczędność paliwa wynosząca 0,3 l/100 km jest dla kogoś argumentem przy zakupie samochodu? Śmiem wątpić. Jednak z punktu widzenia producenta oszczędność nawet odrobiny paliwa, a co za tym idzie również emisji

Re: Trudna awaria w Passacie 2.0 TSI

Witam kolegów.Od tygodnia znowu jeżdzę sprawnym autkiem. wymieniony został sterownik pompy paliwa. Z ciężkimi dolegliwościami nowych jednostek typu tsi tfsi polecam warsztat na ul. Humanistów 7 w Warszawie.Pozdrawiam

Re: Volkswagen Golf V (2003-2008)

mam Golfa V GTI 2007 r. 2,0 TFSI 200 KM przebieg 120 tys km, awarii nie było, tylko zmiana olejów, klocków, opon (dużo opon ;-)) itp. jestem zadowolony i za rok planuję go wymienić na Golfa R jeśli pojawią się jakieś wyprzedaże w dobrej cenie

Re: Volkswageny i Audi do serwisów

@m Panie m nie zamierzam z Panem dyskutować na argumenty bo i tak Pan przegra. Szanowny "kolego" - 1.4 TFSI jezdzaca awaria - 2.0 TDI awaria - 3.0 TDi awaria - 2.0 FSI awaria Więc który silnik mam wybrać do VAG-a, straty klekaczacy jak Ursus 1.9 TDI? Niestety nie produkują. Proszę wtłumacz mi to

Najbardziej niezawodne modele 2011 r.

!(trzydzieści tys. x 0,5L daje piętnaście litrów oleju od zmiany do zmiany!) 2.0tdi rzadko który silnik wytrzymuje bez naprawy pompy oleju/wałków,filtra DPF. Koszty naprawy każdej awarii z osobna: min.5 tys.zł

Re: Docierać, czy nie?

spasowane i złożone że wytrzymują bez awarii i po 300 tysięcy katowania... Róźnica jak między Syrenką a F16. Tak więc weź naiwny czytelniku, kup Passata 2.0TDI obojętnie jakąwersje i który rok i pojeździj ostro. A potem szykuj plik banknotów w kwocie 20 tysięcy na wymianę połowy flaków tego badziewia które

Re: Turbo vs. obroty - dla niknejma :)

koszt wyprodukowania zaawansowanej wiertarki hondy z > alumniowym blokiem , stałymi tulejami jest o wiele wyzszy od kosztu > produkcji 2.0 TFSI. Pozdrawiam Nie znam kosztów produkcji ani R&D tak Hondy jak i Vaga. Więc nie zabieram w tym względzie głosu. Ty także ich nie znasz ale

Re: Nowe/uzywane i co dokladnie zrobiono w silnik

> edzie z fabryki, ale gdy zastępuję tę samą pojemność - już nie. > > > Pytasz zbyt ogolnie... ale jesli to 2.0T ma dodatkowo wyszsza kompresje, > dodana > > sprezarke mechaniczna, zmneijszono mu wage i wymiary w sotsunku do wczesn > iejsz > > ego 2.0 a

Re: Motodziennik: Luksus od Renault

ostatnich targach we Frankfurcie, mialem okazje siedziec w wiekszosci SUVow oferowanych na rynku. Fakt nie widzialem Cadilaca w srodku, ale w taka 'egzotyczna' zabawke to raczej nikt o zdrowych zmyslach sie nie pakuje. Nie znam cen czesci i serwisu, ale podejrzewam ze nie jest rozowo. BTW. Mam Q5 2 TFSI i

Re: Wrócmy do historii

klasa samej ilosci obrotow.... > > > jedzilo bez awarii wiecej niz 5-7 lat I/lub 200-300 tys? > > Jakie są średnie roczne przebiegi samochodów w Polsce? 99% kupującech Ecoboosta > pewnie nie będzie robić więcej jak 15-20 tys km rocznie ponieważ tyle robi prz

Re: Honda traci charakter i klientów

OK, rozumiem że niektórzy sa wyznawcami teorii o "kosmicznym" rozwoju konkurencji. Bzdura kompletna. Kosmiczne gadżeciarstwo nie mające nic wspólnego z mechaniką i elektroniką oraz jakościa silników. Te akurat leżą. VW -nie przeczę kupisz multum odmian TDI, TFSI i kolorków wznętrza tylko że to

Wreszcie z sensem!

. Nikt przeciez nie przesiadze sie z 2.0 beznyny czy diesla o mocy +/- 150KM do pierdziwaki 1.2 czy 1.4 o mocy 50KM. Aby zatem w mniejszym silniku zapewnic i odpowiednia ilosc KM i Nm musimy mu troche pomoc. Najprosciej zrobic to przy pomocy i turbo i sprezarki mechanicznej (+ modyfikacji wtrysku

Re: Fiat Punto (1999-2005)

coś warte, a niemieckie samochody to zwykłe puszki. 6N będzie dobre jeśli trafi się składane u szwaba, a jak ze Słowacji albo Hiszpanii to nie jest wcale lepsze od Punta. O każdy samochód trzeba dbać i wymieniać wszystko na czas, ale Polacy mało kiedy tak robią... Moja była Kappa z słynnym 2.0 Turbo z