2.0 tsi manual czy dsg

Filip Trusz

Nowa Skoda Superb wjeżdża na rynek z pakietem poprawek i pierwszą w historii marki hybrydą

Nowa Skoda Superb wjeżdża na rynek z pakietem poprawek i pierwszą w historii marki hybrydą

Nowa Skoda Superb zadebiutowała 23 maja w Bratysławie. Nowy Superb doczekał się kilku ważnych nowości. Przede wszystkim wersji hybrydowej iV. O flagowym modelu z Czech wiemy już wszystko.

Opinie Moto.pl: Nowa Skoda Superb. Trochę poprawiono, nic nie zepsuto

Słowo "nowa" w przypadku Skody Superb nie oznacza rewolucji. I bardzo dobrze, bo Superb wcale jej nie potrzebował. Gdyby nie dodanie do oferty uterenowionego Scouta, a w przyszłości także hybrydy, byłaby to po prostu liftingowa klasyka gatunku.

Najkorzystniejsze oferty wyprzedaży rocznika 2018. Te samochody kupisz najtaniej

Koniec stycznia to "ostatni dzwonek", żeby skorzystać z wyprzedaży rocznika. Producenci mają wiele ciekawych ofert na samochody z 2018 roku, a obniżki sięgają nawet 20 proc. Firma Carsmile przygotowała szczegółowe zestawienie najbardziej korzystnych ofert, jakie czekają na klientów w salonach.

Zobacz wideo

Skoda Octavia RS i Octavia Laurin&Klement | Ceny w Polsce | Topowe odmiany już w ofercie

Skoda Octavia RS i Octavia Laurin&Klement | Ceny w Polsce | Topowe odmiany już w ofercie

dopłatą dostępny jest automat DSG o 6 przełożeniach. W RS-ie dostępny jest też bardziej oszczędny wariant wysokoprężny. W 2.0 TDI o mocy 184 KM i 380 Nm 100 km/h na liczniku to kwestia 7,9 s. Skoda Octavia Laurin&Klement Skoda Octavia Laurin&Klement wyróżnia się m.in. stworzonymi specjalnie dla tej wersji

Skoda Octavia RS | Więcej mocy, ostrzejszy wygląd

Skoda Octavia RS | Więcej mocy, ostrzejszy wygląd

sprawą elektronicznego kagańca - zatrzyma się dopiero przy 250 km/h. Standardowa skrzynia to 6-biegowy manual, a za dodatkową dopłatą dostępny jest automat DSG o 6 przełożeniach. Silnik wysokoprężny to 2.0 TDI o mocy 184 KM i 380 Nm maksymalnego momentu. Dostępne są dwa warianty Octavii RS z dieslem - z

Volkswagen Touran | Ceny w Polsce | Minivan już w salonach

Volkswagen Touran | Ceny w Polsce | Minivan już w salonach

-stopniową przekładnię DSG (standard w 1.8). Na ofertę Diesli składają się silniki: 1.6 TDI (110 KM) oraz 2.0 TDI (150 KM albo 190 KM). Tutaj również podstawą jest manual, a jako opcję do większego silnika można wybrać skrzynię DSG (w Dieslu 6-stopniową). Używany Volkswagen Touran - sprawdź ceny Touran stara

Volkswagen Touran | Ceny w Polsce | Nowszy i droższy

Volkswagen Touran | Ceny w Polsce | Nowszy i droższy

silniku za dopłatą można zamówić 7-stopniową przekładnię DSG. Dwa Diesle to 1.6 TDI (110 KM) oraz 2.0 TDI (150 KM). Tutaj również podstawą jest manual, a jako opcję do większego silnika można wybrać skrzynię DSG (w Dieslu 6-stopniową). W przyszłości w ofercie pojawią się mocniejsze jednostki. Volkswagen

Testujemy najnowszego VW Golfa R. To najlepszy hot-hatch na rynku?

Testujemy najnowszego VW Golfa R. To najlepszy hot-hatch na rynku?

 260 zł, natomiast Audi S3 (2.0, 310 KM, manual) uszczupli wasze konto o 171 700 zł. Summa Summarum Czy Golf R potrafi czymś zaskoczyć? W zasadzie nie. Jest szybki, praktyczny, można nim jeździć bez wyrzeczeń i dodatkowo potrafi wtopić się w tłum. Robi wszystko to, czego oczekuje się od

Dziesięć najchętniej kupowanych SUV-ów w Polsce. Jakie są ich mocne i słabe strony?

Dziesięć najchętniej kupowanych SUV-ów w Polsce. Jakie są ich mocne i słabe strony?

tle bezpośrednich konkurentów, wybór jednostek napędowych jest naprawdę szeroki. Podstawowy, 1.4 TSI dysponuje mocą 125 (93 790 zł) lub 150 KM (97 890 zł). Ma napęd na przednią oś, a w mocniejszej wersji może współpracować z 7-stopniowym DSG i 4Motion. 2.0 TSI (180 lub 220 KM) występuje tylko z

SUPERBryka dla menedżera

własnego charakteru i mocniejsze silniki. W ofercie wciąż brakuje diesla V6 i benzynowego FSI o mocy 200-220 koni. Wersje 1,4 TSI 1,8 TSI 3,6 FSI V6 1,9 TDI 2.0 TDI

Škoda Octavia po kosmetyczce - pierwsza jazda

Škoda Octavia po kosmetyczce - pierwsza jazda

. Przyspieszenie? Do setki w 9,7 sekund. Spalanie? Nieco ponad 6 litrów. Jest jednak jeden warunek - 7-biegowa skrzynia DSG. Niestety za dopłatą 7 300 zł, bo w standardzie oferowana jest 6-biegowa ręczna. Niewielkim modyfikacjom poddano też silnik 1.8 TSI (160 KM). Bez zmian natomiast pozostawiono 1.4 (80 KM

Trzeci Variant - nowy VW Golf w wersji kombi

biegu, prędkościomierz na szóstce wskazuje 200 km/h. Bez nagłego wzrostu mocy, bez szarpnięć, bez problemów. Zwalniam o 20 km/h i w komfortowych warunkach podróżuję przez kolejne 50 km. Sunąc po gładkim asfalcie, rozważam, czy lepszy w Variancie byłby diesel, czy benzyna? 2.0 TDI i 1.4 TSI mają

Re: automat czy manual ?

W zasadzie wśród znajomych kto przesiadł się na skrzynie DSG lub inną dwusprzęgłową, to już nie wyobraża sobie powrotu do manuala. Jest to po prostu bardzo wygodne. Na stronie producent VW podaje nawet oficjalne info, że DSG mniej pali np. 1.4 TSI manual w Golfie 5,2l, ten sam silnik DSG 5.0l. Z

Re: Który?- Kuga, Mitsu. ASX, Skoda Yeti czy Scou

bezzebnypirat napisał: > Ach, ja bralbym automat, ale jak robisz glownie trasy rownie dobrze moze byc > manual, to jasne. Ja też wziąłbym automat, ale tu jest trochę ograniczeń: scout chyba w ogóle nie jest oferowany z automatem, yeti można mieć z dsg do silnika 1,2 tsi, który moim

w polsce sie nie da kupic samochodu

'la avensis. nie bylem zdeterminowany na konkretny model, ale szczegolnie zainteresowaly mnie 1. golf gti dsg 2. scirocco 2.0 tsi dsg 3. laguna coupe no to szykuje gotowke i dzwonie do dealerow. i slysze cos takiego: - laguna? takiej do testow nie ma. do obejrzenia lub kupienia od razu tez nie

Re: Jaka skrzynia porównywalna do DSG?

: Golf VI 1.4 TSI 122: 6b (DSG-7): 9,5 sek (9,5 sek), 6,2 l/100km (6,0 l/100km) Ford Focus 2.0 TDCi DPF (dane z katalogu Forda) 6b (PowerShift): 9,3 sek (9,6 sek), 5,5 l/100km (5,8 l/100km) > Plus oczywiście zejście z czasem przyśpieszeń i zużyciem paliwa na poziom manua > li, co