2.2 dci wada fabryczna

Jan Zomer

Polacy bardzo lubią te auta, ale nie każda wersja jest godna polecenia. Szóstka, która zrujnuje Twój portfel

Polacy bardzo lubią te auta, ale nie każda wersja jest godna polecenia. Szóstka, która zrujnuje Twój portfel

Jak pokazuje praktyka, nie wszystkie wersje popularnych modeli są warte zakupu. Te z fabrycznym defektem mogą przyprawić kosztami napraw o palpitację serca. Wybraliśmy 6 modeli, które mogą mocno nadszarpnąć domowy budżet.

Poradnik | Modne, uniwersalne i wolno tracą na wartości. Kompaktowe SUV-y za 50 tysięcy złotych

Ten segment bije wszelkie rekordy popularności. Pierwszy bestsellerowym modelem był Nissan Qashqai. Zaraz po nim pojawił się VW Tiguan, Volvo XC60 i Mazda CX-5. Obecnie, większość producentów ma w swojej ofercie kompaktowego SUV-a. Przeanalizowaliśmy rynek i wytypowaliśmy dla Was 8 rozsądnych propozycji.

Co oferuje rynek w segmencie C?

Zamierzasz kupić samochód kompaktowy, czyli z tzw. segmentu C? Gubisz się w ofertach? Podpowiadamy jakie modele dostępne są na naszym rynku i zdradzamy co oferują. Doradzamy także, co wybrać

Nieudane ataki na klasę premium

Nieudane ataki na klasę premium

Senatora trafiały silniki 12-zaworowe 2.5, 2.6 i 3.0 oraz topowy, 204-konny motor 3.0. W tej ostatniej wersji limuzyna osiągała 100 km/h w 7,8 s i kończyła przyspieszać na 240 km/h. Dla tych, którzy preferowali jeszcze szybszą jazdę, fabryczny tuner Opla - Irmscher - przygotował wersję z 4-litrowym

Problemy z regulatorem gazów za intelkulerem/ za t

Mam ponownu problem z regulatorem (przeszło rok temu wymieniony na nowy) przepustowości gazów (spalin) za intelkulerem za turbo.Moje auto to Renault Laguna II 2.2 dCI 2003 rok produkcji.Kto ma rozwiązanie na ten rodzaj problemów? Rozumiem raz się zepsuje -wada fabryczna ,ale zeby znowu

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

też renault scenic 1.9 DCi (120KM). Silnik ma fabryczną wadę powodującą okręcenie się panewek na korbowodzie - silnik po takiej akcji jest do wyrzucenia. Mnie trafiło to przy przebiegu 160 000km. Różnica jest taka, że problem jest znany - a renault akcji serwisowej na w/w wadę jednak nie ogłosiło

Re: Renault Laguna 1,9DCi

fabrycznej". Ale przy takim wieku nie ma to znaczenia... PS2. Mam absolutnie szczerą nadzieję, że kupisz inne auto. Albo przynajmniej z innym silnikiem... -- ___________ pozdrawiam! Bartek

Dziwny recall Espace'a

Firma Renault Polska poinformowała Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKIK) o tym, że w niektórych egzemplarzach Renault Espace IV mogą wystąpić wady fabryczne. Dotyczy to aut wyposażonych w silnik benzynowy, które zostały wyprodukowane w okresie od 5 listopada 2003 r. do 2 kwietnia 2004 r

Re: Passat 2.5 TDI 180 KM - warto kupić?

salonowka, pierwszy wlasciciel. Poczytalem troche i problemy z elektronika to norma. Jeszcze gorzej w Lagunie II, krolowej lawet. Szczytem wszystkiego jest Laguna II 2.2 dci;-) I nie, te o ktorych slyszalem nie byly walone, po powodzi itp. Inne auta tych wlascicieli jezdza jak trzeba;-) > Sęk

Re: fantastyczny 1.2 TSI

remontu na siebie - to nie ma się co dziwić. Przecież to naprawdę długo po gwarancji. Zostaje jeszcze kwestia tego ile auto miało lat. Przy takim przebiegu praktycznie żaden producent nie weźmie na siebie odpowiedzialności. Chyba, że udowodnisz im sądowo, że wiedzieli o wadzie fabrycznej. Ale to batalia

Re: Passat czy Laguna II ?

stało z przednią osią (hałasy), wymiana tarcz hamulcowych (po 25 tys. km.!!!!!!!!). Hamulce to w ogóle odzielny temat, na mokrej nawierzchni wyraźnie traciły na skuteczności (potem okazało się, że to wada fabryczna i VW wzywał do warsztatów) Teraz jeżdżę Laguną I dci (też 110 k.mech.) i NAPRAWDĘ

Pontiac TransAm jest mój.Zazdrościcie?:)

Pomyślałem sobie,cobyście mieli nie wiedzieć.Najwyżej ktoś mnie wyśmieje;) Do rzeczy.Tydzień temu przywieźliśmy do domu lawetą Pontiaca TransAm'a '84.Czyli młody buchaj:) Laweta była ciongniona przez Hyundaia ix35 2.0 CRDi-na ten dzień to był trwały i udany związek,więc jak ktoś przywozi