2.2 hdi traci moc

Jan Zomer

Omijaj je szerokim łukiem! Te wersje popularnych aut doprowadzą Cię do bankructwa

Omijaj je szerokim łukiem! Te wersje popularnych aut doprowadzą Cię do bankructwa

Zarówno jako nowe, jak i używane, są bestsellerami w swoich segmentach. Niestety, po latach okazuje się, że w niektórych wersjach potrafią mocno napsuć krwi. Podpowiadamy, których samochodów warto się wystrzegać, by uniknąć kosztownych problemów w czasie normalnej eksploatacji.

Poradnik | Niedocenione samochody za 30 tysięcy złotych

Każdego roku tylko na europejskim rynku motoryzacyjnym pojawia się kilkadziesiąt nowych modeli, zaciekle walczących o każdego klienta. Nie wszystkie odnoszą sukces, co sprawia, że wiele z nich odchodzi w zapomnienie również na rynku wtórnym. Szybko tracą na wartości, ale nie można przejść obok nich obojętnie. Często są to dopracowane konstrukcje, które po latach wciąż warto rozważyć. Przedstawiamy 8 niedocenionych samochodów za 30 tysięcy zł z kilku segmentów.

Czy diesel się opłaca?

Niewiele ponad rok temu odpowiedź była oczywista: z reguły tak. Ale wtedy litr oleju napędowego był tańszy od benzyny nawet o 72 gr. A dziś po raz pierwszy w historii to benzyna zaczyna być tańsza. Zdaniem specjalistów taka sytuacja może utrzymywać się latami. Sprawdźmy, czy w tej sytuacji kupno diesla ma sens?

Zobacz wideo

Nieudane ataki na klasę premium

Nieudane ataki na klasę premium

- Safrane i 25 - Vel Satis miał nadwozie typu liftback, a pod tylną klapą krył 460-litrowy bagażnik. Przednie koła napędzał w podstawowej wersji turbodiesel o mocy 150 koni i pojemności 2.0 lub 2.2 oraz 2-litrowa turbobenzyna o mocy 163 koni. Najmocniejsze jednostki to 3-litrowy diesel dCi (177 KM) i 3,5

Poradnik | Modne, uniwersalne i wolno tracą na wartości. Kompaktowe SUV-y za 50 tysięcy złotych

Poradnik | Modne, uniwersalne i wolno tracą na wartości. Kompaktowe SUV-y za 50 tysięcy złotych

Peugeota nie jest warta uwagi. Mechanicy polecają wyłącznie diesle 1.6 lub 2.0 HDI o mocy 110-163 KM. Przy odrobinie szczęścia, za niewiele ponad 50 tysięcy złotych uda nam się znaleźć Toyotę RAV4 czwartej generacji w podstawowej specyfikacji wyposażeniowej. Ta wersja produkowana była od  2013 roku

brak mocy w citroenie jumperze 2,2 HDI 2002r

witam posiadam citroena jumpera 2,2 HDI 2002r Pali i osiąga obroty silnika tylko do 1500 obr. Nie ma mocy do jazdy Wcześniej stopniowo tracił moc. Prosze o pomoc!

peugeot 2.0 HDI

zapalila się pomaranczowa lampka z silniczkiem, samochod osiągal do obrotow 2000 i pozniej traci moc, mechanik stwierdzil ze uszkodzony jest czuinik pompy wtryskowej, wymienil go (603 zl zaplacilam), jezdzilam autem 2 dni i zrobilo sie to samo....koszmar, ponownie wymieniono mi filtr paliwa

Re: peugeot 2.0 HDI

kolejnej czesci trafi na ta właściwą. Diagnostyka komputerowa nie powinna kosztować więcej niż 100 zł. Nie namawiam do naprawy w ASO Peugeota (koszty) ale niech chociaż zdiagnozują. A to ze traci moc po 2000 obr. to wygląda na to że auto po prostu wchodzi w tryb awaryjny.

Xantia HDi 101 KM zamiast 109 KM

Witam, mam problem w Citroenie Xantia 2.0 HDi 110KM. Otóż po wizycie na hamowni (wiarygodnej)okazało się, że auto zamiast fabrycznych 109 KM ma 101 KM, a więc "uciekło" gdzieś 8 KM. Zamiast 109 KM przy ok. 4100 rpm jest 101KM przy ok. 3100 rpm, silnik więc zamiast zyskiwać jeszcze moc

Re: Volvo traci twarz

zasada dynamiki Newtona kazda akcja powoduje reakcje ;PPP ), moje doswidczenia czerpie z 4 TDI o roznych mocach i jednego dci (Espace 2.2 - gdzie prawde mowiac kultura pracy silnika i rownomiernosc oddawanej mocy sa znacznie wyzsze niz w TDI). Najgorzej wypadlo w TDI 90KM chipowane do 115KM i w 110KM

Re: Accord, Avensis, 407, ..Czyli co za 90 tys. z

od 10 lat jeżdżę tylko francuzami hehe;) > Być może jestem uprzedzony do diesli Peugeota, ale juz 2.0 HDI 110KM z 307-ki > baaardzo mi się nie podobał (już znacznie bardziej podobałmi się 1.9 DCI z > Laguny). Znacznie odstawał/odstaje od konkurencji. Nowy wypust, czyli wersja

Re: 90 a 110KM w Peugeocie 307

Witam posiadaczy peugeotów. Przed kupnem miałem ten sam dylemat co Ty, ale po jeżdzie obiema wersjami wybrałem 1.6 HDI 90 KM. Kupując samochód z wyprzedaży rocznika u mnie cena wersji mocniejszej była większa o ok.8 tyś i to był pierwszy powód. Różnicę mocy odczuwa się tak naprawdę powyżej

Re: Raport dla Zolwia

. Ponoc przy sygnale z Humax pdawanym przez HDI, tradycyjnie przekazywany obraz traci na jakosci, dlatego nalezy podlaczyc go nie tylko przez HDI ale rowniez przez SCART i w zaleznosci od odbieranego sygnalu przelaczac z HDI na SCART. PS1 Pana 42 cale moge tylko polecic. 2 miesiace i na razie

Zamulanie i dymienie diesla

Witam. Mój "peżocik", diesel (307 SW, 2.0 HDI, 2004r.) w ciągu ostatnich tygodni zaczął mi nieco "fiksować". Otóż zdarza mu się często mocno zamulać (traci moc), a przy tym bywa że dymi na ciemno z rury (szczególnie chyba przy wszelkich postojach, np. na światłach). Niekiedy kłęby dymu są na prawdę

nie do końca się rozumiemy

jeszcze zjebanie diesla za to, że powyżej 4000 obrotów traci moc i ciąg..:-))). O czym to świadczy - albo o stronniczości, albo o dyletanctwie młodych testerów, albo o sponsoringu... Testy Dlaczego w tym zestawieniu nie ma 320d, A4 2.0 tdi lub Octavii 2.0 TDI lub chociażby Focusa 2.0 TDCI lub Fabię 1

Re: Peugeot 307

. Niektóre egzemplarze z silnikiem HDi nieoczekiwanie tracą moc-fakt przytarcia regulatora wysokiego ciśnienia paliwa.Wymiana regulatora nie zawsze daje poprawę,niekiedy konieczna wymiana pompy wysokiego ciśnienia.Rada stosowanie dodatków do paliwa-czyszczą układ-dostępne w sieci Peugeot lub na wolnym rynku

tuning elektroniczny turbodiesla

te wymiane mail'i, majac nadzieje, ze Pan Jacek nie bedzie mial nic na przeciw: ----- Original Message ----- From: Jarek Sent: Monday, July 09, 2001 4:03 PM "Szanowny Panie, jestem uzytkownikiem CItroena Xantii 2,0 HDi (110 KM). W prasie fachowej spotykam sie z ogloszeniami na temat

Re: Ktory sprzet byscie woleli lamusy od nówek???

franek-b napisał: > Niech sie czytelnicy forum czegos dowiedza... Chyba nie to forum :-) > chociazby po to by moc ocenic na ile wyobrazenie odpowiada rzeczywistosci, > dla wlasnej ciekawosci, dla miliona innych powodow... Zamiast tracić czas na oglądanie aut, których