2.2 hdi traci moc

Lepiej je omijaj. Siedem wersji-pułapek popularnych aut, które oznaczają ogromne koszty

Na liście znajdziecie popularne i sprawdzone samochody, które cieszą się uznaniem na rynku wtórnym. Jednak dzisiaj nie będziemy niczego polecać. Wręcz przeciwnie. Wybraliśmy wyjątkowo nieudane wersje, których powinniśmy się wystrzegać.

Osiem limuzyn za 30 tys. zł. Styl, komfort i bogate wyposażenie. Na liście Audi, BMW i Honda

Wydawać by się mogło, że budżet w wysokości 30 tysięcy złotych nie wystarczy na zbyt wiele. Nic bardziej mylnego. Sięgając po nastoletnie konstrukcje bez trudu znajdziemy szereg reprezentacyjnych limuzyn, które nawet dziś zachwycą komfortem, dynamiką, poziomem wyposażenia i jakością elementów wykończeniowych.

Te wersje popularnych aut doprowadzą cię do bankructwa. Siedem pułapek z rynku wtórnego

Te wersje popularnych aut doprowadzą cię do bankructwa. Siedem pułapek z rynku wtórnego

. Poprzednia generacja zadebiutowała w 2005 roku i pozostawała w produkcji przez siedem lat. Najtańsze egzemplarze kosztują 26-27 tysięcy. Przestrzegamy jednak przed flagowym motorem wysokoprężnym. 2.2 D-4D występował w trzech wersjach mocy: 136, 150 i 170 koni mechanicznych. Problemy zaczynają się po 150

Kupujemy używane: Citroen C4 I vs. Toyota Auris I. Stylowy, czy konserwatywny kompakt?

Kupujemy używane: Citroen C4 I vs. Toyota Auris I. Stylowy, czy konserwatywny kompakt?

zanikać moc i występować wysokie zużycie oleju silnikowego. Amatorzy silników diesla mają do wyboru dwie dopracowane konstrukcje: 1.6 i 2.0 HDI 90-109 i 136-140 KM. Wyposażone w bezpośredni wtrysk common-rail, turbosprężarkę o stałej lub zmiennej geometrii łopat (we wszystkich jednostkach poza 1.6 HDI 90

Omijaj je szerokim łukiem. Wersje popularnych aut, które doprowadzą cię do bankructwa

Omijaj je szerokim łukiem. Wersje popularnych aut, które doprowadzą cię do bankructwa

siedem lat. Najtańsze egzemplarze kosztują 26-27 tysięcy. Przestrzegamy jednak przed flagowym motorem wysokoprężnym - 2.2 D-4D, który występował w trzech wersjach mocy: 136, 150 i 170 koni mechanicznych. Problemy zaczynają się po 150 tysiącach kilometrów. Zazwyczaj pierwsze osiadają tuleje cylindrowe

Kupujemy używane: Ford S-Max I kontra Citroen C4 Grand Picasso I. Pierwsze generacje popularnych minivanów

Kupujemy używane: Ford S-Max I kontra Citroen C4 Grand Picasso I. Pierwsze generacje popularnych minivanów

wtrysku paliwa. Mocny motor ma koło dwumasowe i cechuje się znacznie wyższym stopniem zaawansowania, co przekłada się na koszty serwisowe. Ford S-Max I - silniki Diesla, opinie. Trwałe, francuskie diesle Wśród silników diesla, uwagę przykuwają opracowane przez PSA jednostki 2.0 i 2.2 TDCI o mocy 140-163 i

Kupujemy używane. Te wersje popularnych aut doprowadzą cię do bankructwa

Kupujemy używane. Te wersje popularnych aut doprowadzą cię do bankructwa

zawieszenie) i trwałe silniki diesla o pojemności dwóch litrów. Zdecydowanie gorzej przedstawia się sytuacja z 2.7 HDI. 6-cylindrowy motor z przebiegiem powyżej 250 tysięcy kilometrów potrafi przysporzyć sporych kosztów. Zdarzają się nieszczelności układu paliwowego i zatarte panewki. To wynika z faktu, że

SUV z pancernym dieslem do 30 tys. zł. To wymierający gatunek. Oto 8 pewniaków

SUV z pancernym dieslem do 30 tys. zł. To wymierający gatunek. Oto 8 pewniaków

problemów z korozją. We wnętrzu mamy do dyspozycji przestrzeń dla czterech osób. Przednie fotele gwarantują solidne podparcie ciała w zakrętach, ale z tyłu wysokim osobom będzie ciasno. Paleta wysokoprężna to jednostki opracowane przez francuskich inżynierów z koncernu PSA – 2.0 TDCI (HDI) o mocy 136

Poradnik | Niedocenione samochody za 30 tysięcy złotych

Poradnik | Niedocenione samochody za 30 tysięcy złotych

latach nie jest w stanie konkurować z aplikacjami oferowanymi na smartfony. W ostatnim okresie produkcji mamy do wyboru bezawaryjny silnik benzynowy 3.0 V6 o mocy 211 KM, bądź diesla 2.7 V6 HDI generującego 204 KM - ten ostatni wymaga jednak regularnego serwisowania i fachowej obsługi. W przeciwnym razie

Nieudane ataki na klasę premium

Nieudane ataki na klasę premium

150 koni i pojemności 2.0 lub 2.2 oraz 2-litrowa turbobenzyna o mocy 163 koni. Najmocniejsze jednostki to 3-litrowy diesel dCi (177 KM) i 3,5-litrowa V-szóstka od Nissana, rozwijająca moc 241 koni. Vel Satis z tym silnikiem przyspieszał do "setki" w 8,3 s i rozpędzał się do 235 km/h. W 2005

Poradnik | Modne, uniwersalne i wolno tracą na wartości. Kompaktowe SUV-y za 50 tysięcy złotych

Poradnik | Modne, uniwersalne i wolno tracą na wartości. Kompaktowe SUV-y za 50 tysięcy złotych

Peugeota nie jest warta uwagi. Mechanicy polecają wyłącznie diesle 1.6 lub 2.0 HDI o mocy 110-163 KM. Przy odrobinie szczęścia, za niewiele ponad 50 tysięcy złotych uda nam się znaleźć Toyotę RAV4 czwartej generacji w podstawowej specyfikacji wyposażeniowej. Ta wersja produkowana była od  2013 roku

brak mocy w citroenie jumperze 2,2 HDI 2002r

witam posiadam citroena jumpera 2,2 HDI 2002r Pali i osiąga obroty silnika tylko do 1500 obr. Nie ma mocy do jazdy Wcześniej stopniowo tracił moc. Prosze o pomoc!

peugeot 2.0 HDI

zapalila się pomaranczowa lampka z silniczkiem, samochod osiągal do obrotow 2000 i pozniej traci moc, mechanik stwierdzil ze uszkodzony jest czuinik pompy wtryskowej, wymienil go (603 zl zaplacilam), jezdzilam autem 2 dni i zrobilo sie to samo....koszmar, ponownie wymieniono mi filtr paliwa

Re: peugeot 2.0 HDI

kolejnej czesci trafi na ta właściwą. Diagnostyka komputerowa nie powinna kosztować więcej niż 100 zł. Nie namawiam do naprawy w ASO Peugeota (koszty) ale niech chociaż zdiagnozują. A to ze traci moc po 2000 obr. to wygląda na to że auto po prostu wchodzi w tryb awaryjny.

Xantia HDi 101 KM zamiast 109 KM

Witam, mam problem w Citroenie Xantia 2.0 HDi 110KM. Otóż po wizycie na hamowni (wiarygodnej)okazało się, że auto zamiast fabrycznych 109 KM ma 101 KM, a więc "uciekło" gdzieś 8 KM. Zamiast 109 KM przy ok. 4100 rpm jest 101KM przy ok. 3100 rpm, silnik więc zamiast zyskiwać jeszcze moc

Re: Volvo traci twarz

zasada dynamiki Newtona kazda akcja powoduje reakcje ;PPP ), moje doswidczenia czerpie z 4 TDI o roznych mocach i jednego dci (Espace 2.2 - gdzie prawde mowiac kultura pracy silnika i rownomiernosc oddawanej mocy sa znacznie wyzsze niz w TDI). Najgorzej wypadlo w TDI 90KM chipowane do 115KM i w 110KM

Re: Accord, Avensis, 407, ..Czyli co za 90 tys. z

od 10 lat jeżdżę tylko francuzami hehe;) > Być może jestem uprzedzony do diesli Peugeota, ale juz 2.0 HDI 110KM z 307-ki > baaardzo mi się nie podobał (już znacznie bardziej podobałmi się 1.9 DCI z > Laguny). Znacznie odstawał/odstaje od konkurencji. Nowy wypust, czyli wersja

Re: 90 a 110KM w Peugeocie 307

Witam posiadaczy peugeotów. Przed kupnem miałem ten sam dylemat co Ty, ale po jeżdzie obiema wersjami wybrałem 1.6 HDI 90 KM. Kupując samochód z wyprzedaży rocznika u mnie cena wersji mocniejszej była większa o ok.8 tyś i to był pierwszy powód. Różnicę mocy odczuwa się tak naprawdę powyżej

Re: Raport dla Zolwia

. Ponoc przy sygnale z Humax pdawanym przez HDI, tradycyjnie przekazywany obraz traci na jakosci, dlatego nalezy podlaczyc go nie tylko przez HDI ale rowniez przez SCART i w zaleznosci od odbieranego sygnalu przelaczac z HDI na SCART. PS1 Pana 42 cale moge tylko polecic. 2 miesiace i na razie

Zamulanie i dymienie diesla

Witam. Mój "peżocik", diesel (307 SW, 2.0 HDI, 2004r.) w ciągu ostatnich tygodni zaczął mi nieco "fiksować". Otóż zdarza mu się często mocno zamulać (traci moc), a przy tym bywa że dymi na ciemno z rury (szczególnie chyba przy wszelkich postojach, np. na światłach). Niekiedy kłęby dymu są na prawdę

nie do końca się rozumiemy

jeszcze zjebanie diesla za to, że powyżej 4000 obrotów traci moc i ciąg..:-))). O czym to świadczy - albo o stronniczości, albo o dyletanctwie młodych testerów, albo o sponsoringu... Testy Dlaczego w tym zestawieniu nie ma 320d, A4 2.0 tdi lub Octavii 2.0 TDI lub chociażby Focusa 2.0 TDCI lub Fabię 1

Re: Peugeot 307

. Niektóre egzemplarze z silnikiem HDi nieoczekiwanie tracą moc-fakt przytarcia regulatora wysokiego ciśnienia paliwa.Wymiana regulatora nie zawsze daje poprawę,niekiedy konieczna wymiana pompy wysokiego ciśnienia.Rada stosowanie dodatków do paliwa-czyszczą układ-dostępne w sieci Peugeot lub na wolnym rynku

tuning elektroniczny turbodiesla

te wymiane mail'i, majac nadzieje, ze Pan Jacek nie bedzie mial nic na przeciw: ----- Original Message ----- From: Jarek Sent: Monday, July 09, 2001 4:03 PM "Szanowny Panie, jestem uzytkownikiem CItroena Xantii 2,0 HDi (110 KM). W prasie fachowej spotykam sie z ogloszeniami na temat

Re: Ktory sprzet byscie woleli lamusy od nówek???

franek-b napisał: > Niech sie czytelnicy forum czegos dowiedza... Chyba nie to forum :-) > chociazby po to by moc ocenic na ile wyobrazenie odpowiada rzeczywistosci, > dla wlasnej ciekawosci, dla miliona innych powodow... Zamiast tracić czas na oglądanie aut, których