2.5 dci ile litrów oleju

Moto.pl

Najgorsze silniki Diesla. Omijaj je szerokim łukiem

Najgorsze silniki Diesla. Omijaj je szerokim łukiem

Samochody z silnikami Diesla cieszą się dużą popularnością na polskim rynku. Dzisiaj przyglądamy się jednostkom wysokoprężnym, których trzeba się wystrzegać. Lepiej nie kupujcie używanego auta z jednym z tych silników

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

Słyszeliście opinie, że współczesne samochody są bezproblemowe i bezawaryjne? Oto siedemnaście przykładów na to, że to nieprawda. Te silniki sprawiają sporo problemów, a co gorsza często są (nieopłacalnie) drogie w naprawie.

Kupujemy używane. Auta terenowe za 50 tys. zł - propozycje godne rozważenia

Z każdym rokiem oferta rasowych terenówek się kurczy. Producenci pod naciskiem unijnych przepisów coraz częściej rezygnują z produkcji osadzonych na ramie aut o terenowym charakterze, przeważnie napędzanych "szkodliwymi" dla środowiska silnikami. Tego typu pojazdy tracą też na popularności na rzecz bardziej cywilizowanych SUV-ów. Niemniej, 50 tysięcy złotych wystarczy na kilkuletni samochód z wydajnym napędem 4x4 z solidnymi parametrami off-roadowymi. Przeglądamy oferty z rynku wtórnego.

Kupujemy używane. Chevrolet Captiva I vs. Renault Koleos I - niedoceniane i tanie SUV-y

Kupujemy używane. Chevrolet Captiva I vs. Renault Koleos I - niedoceniane i tanie SUV-y

automatyczną przekładnią. W ich przypadku w ruchu miejskim musimy liczyć się z zużyciem oscylującym wokół 9-10 litrów na setkę, zaś poza miastem komputer pokładowy wskaże około 7-8 jednostek. Żywotność turbosprężarki zależna jest od częstotliwości wymian oleju oraz stylu jazdy kierowcy. Jej regeneracja to

Polacy bardzo lubią te auta, ale nie każda wersja jest godna polecenia. Szóstka, która zrujnuje Twój portfel

Polacy bardzo lubią te auta, ale nie każda wersja jest godna polecenia. Szóstka, która zrujnuje Twój portfel

naprawy. Flagowy model czeskiego producenta cieszy się bardzo dobrą opinią na rynku wtórnym, ale należy wystrzegać się największego w gamie diesla o pojemności 2.5 litra. Do około 100-150 tysięcy kilometrów nie sprawia większych trudności. Przekonuje dobrą dynamiką, rozsądnym zapotrzebowaniem na paliwo i

Aż strach się bać tych aut. Brzydkie, awaryjne i doprowadzą do bankructwa

Aż strach się bać tych aut. Brzydkie, awaryjne i doprowadzą do bankructwa

głowice, awarie pompy oleju, pompowtryskiwaczy, napędu rozrządu czy koła dwumasowego. Złą sławą okryła się także 2.5-litrowa V-szóstka TDI . Montowany m.in. w Audi (A4, A6 i A8), Passacie i Superbie silnik zachwycał osiągami i niskim spalaniem, ale szybko okazało się, że generuje sporo kosztownych

Poradnik | 6- i 8-cylindrowe diesle, które bez problemu przejadą nawet pół miliona kilometrów

Poradnik | 6- i 8-cylindrowe diesle, które bez problemu przejadą nawet pół miliona kilometrów

off-roadowych trasach. Niestety, zużycie oleju napędowego rzadko spada poniżej 15-18 litrów na setkę.

Boisz się tanich diesli? Tych możesz być pewny

Boisz się tanich diesli? Tych możesz być pewny

najczęściej nie są poważne, ale to duży problem tego modelu. Złą sławą okryta jest zwłaszcza elektryka małego francuza. Peugeot 206 na rynku wtórnym - sprawdź ogłoszenia Trzecia generacja Renault Clio (2005-2012) nie rozpieszcza zbyt dużym wyborem. Silnik wysokoprężny jest tylko jeden - 1.5 dCi. W Clio

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

. Pierwsza to nadmierne zużycie oleju silnikowego. Zużycie oleju samo w sobie nie jeszcze powodem do niepokoju, ale jeśli przekracza pół litra na 100 km to już dobry powód by odwiedzić serwis. Druga przyczyna kłopotów to przepalanie się uszczelki pod głowicą. Powód to prawdopodobnie duże obciążenia silnika

Co oferuje rynek w segmencie C?

Co oferuje rynek w segmencie C?

): hatchback 5-drz. (4,39 x 1,77 x 1,52 m; 385/b.d. l) Silniki benzynowe: 1.2 DIG-T (115 KM), M6, CVT Silniki wysokoprężne: 1.5 dCi (110 KM), M6 Wersje wyposażenia: Visia Acenta Tekna Euro NCAP: 2014: 5 gwiazdek (88%, 83%, 69%, 79%) Ceny: 64 000 zł - 93 000 zł (w promocji od 57 000 zł

Renault Koleos - test | Pierwsza jazda

skutecznie wyciszony, bardzo mało wibruje (dwa wałki wyważające) i spala co najmniej o 3 litry paliwa na setkę mniej od benzyniaka. Jednak biorąc pod uwagę koszty (jest droższy od 2,5-litrówki o 13 tys. zł, a ceny oleju napędowego wciąż rosną szybciej niż benzyny), wybór wcale nie jest tak oczywisty, choć

Re: Podchwytliwe pytania nt Laguny II 1,9dCi...

O ile wiem to roznica pomiedzy common rail tdi (ja tlumacze to wspolna rampa wtryskowa) a dCi renault jest taka, ze renault zastosowalo cos w rodzaju kulowej (sferycznej) rampy wtryskowej. zaleta tego jest taka, ze to ustroistwo mozna przypasowac do roznych blokow, pojemnosci. stad kilka

Re: Gaz wciąż najtańszy? Sprawdziliśmy

Coś widzę koledzy same diesle trupy kupują. Mój obecny 2,0 TDI - ten rzekomo zły - w Seacie Leonie ma 146 tys km, 5 lat i ani razu nie miałem z nim kłopotu. Ani razu! Tylko przegląd, olej, co najwyżej klocki i filtry. Chodzi jak marzenie, pięknie przyjął nowy program na 188 KM. W trasie - 6,0 - 6,2

Re: Nowej generacji Accorda zabraknie w Europie

ani razu się nie zepsuł, nie stanął > nic nie stuka, nie ma cienie luzu w zawieszeniu ------------------------------ No to moja Renia'2000 miała na 100 tys podobnie:) ======================= > motor bierze trochę olej, ale bez dramatu - jakieś 1 do 2 litrów na 20 000 km

Nowoczesne silniki wysokoprężne - historia

właśnie Mercedes klasy C i Alfa Romeo 156 były pierwszymi, w których zainstalowano CR wyprodukowany przez Boscha. W tyle nie pozostaje Renault, który pod symbolem 1.5 dCi planuje wprowadzić drugą generację CR mającą zastąpić zwykłe jednostki Diesla 1.9D. O ile silnik napędzający Smarta jest