2.5 tdi v6 wtryski

Jan Zomer

Poradnik | 6 i 8-cylindrowe diesle, które bez problemu dotrwają do 500 tysięcy kilometrów

Poradnik | 6 i 8-cylindrowe diesle, które bez problemu dotrwają do 500 tysięcy kilometrów

6 i 8-cylindrowe diesle trafiają zazwyczaj do aut luksusowych i terenowych. Naszpikowane są nowoczesnymi rozwiązaniami technicznymi, podnoszącymi ich wydajność. Generują znaczne wartości mocy i momentu obrotowego, zużywając przy tym akceptowalne ilości oleju napędowego. Skomplikowany osprzęt nie lubi oszczędności serwisowych. Traktowany jednak z dbałością, posłuży bez większej i kosztownej awarii nawet przez 500 tysięcy kilometrów.

Audi A4 (1994-2004) - opinie Moto.pl

Model A4 nie szokuje stylizacją, ale ujmuje klasyczną linią i rozwiązaniami technicznymi, które mimo upływu lat trzeba uznać za nowoczesne

Silnik diesla | Rekordy i inne ciekawostki

Silniki diesla już dawno zdobyły kilka bastionów należących do silników benzynowych. Przygotowaliśmy porcję ciekawostek o najciekawszych silnikach wysokoprężnych

Audi A6 (1994-2004) - opinie Moto.pl

premiera modelu A6, silniki 2.0 (101, 115 lub 140 KM), 2.6 V6 (150 KM), 2.8 V6 (174 KM), 1.9 TDI (turbodiesel, wtrysk bezpośredni, 90 KM), 2.5 TDI (turbodiesel, wtrysk bezpośredni, 115 lub 140 KM). Sportowe wersje S6 z silnikami 2.2 Turbo 20V (230 KM) oraz 4.2 (290 lub 326 KM

Audi A4 (1994-2004) - opinie Moto.pl

2.4 V6 30V (165 KM), 2.5 V6 24V TDI (wtrysk bezpośredni, 150 KM) 1999, styczeń - modernizacja (gładkie szkła reflektorów, nowe zderzaki i kierunkowskazy, zmieniona nieco deska rozdzielcza). Wersja Quattro 1.8 20V T (180 KM, napęd 4x4) 1999, jesień - wersja RS4 (tylko z nadwoziem kombi, silnik 2.7 V6

Volkswagen Passat B5 (1996-2005) - opinie Moto.pl

), 1.8 20V (125 KM), 1.8 20V (150 KM), 2.3 VR5 (150 KM), 2.8 V6 30V (193 KM), 1.9 TDI (90 KM) i 1.9 TDI (110 KM) 1997, marzec - wersje kombi (Variant) i 4x4 (Syncro) 1998, październik - silnik 1.9 TDI (pompowtryskiwacze, 116 KM) 1999, styczeń - silnik 2.5 V6 24V TDI (150 KM) 2000, listopad - modernizacja

Opel Frontera (1991-2004) - opinie Moto.pl

Identyfikator modelu (4 - Opel Frontera A z napędem 4x4) Znak 5 Kod silnika (2-2.0i; 3-2.4i; 4-2.2 16V; B-2.8 TDi; J-2.3 TD; K-2.5 TD) Znak 6 Kod rozstawu osi (M - dłuższy rozstaw; S

TOP 10 | Kombi za 7 tys. zł

TOP 10 | Kombi za 7 tys. zł

(wersje T5 i T5-R). Należy jednak wziąć poprawkę na ich spory apetyt. Na szczęście bez problemu współpracują z instalacjami gazowymi, nawet te z turbo. Optymalne serce to 170-konny benzyniak o pojemności 2,5 litra. Na duże przebiegi jak znalazł będzie wersja 2.5 TDI (140 KM) ze sprawdzonym motorem z

Nissan Murano 2.5 dCi - test | Pierwsza jazda

Nissan Murano 2.5 dCi - test | Pierwsza jazda

TUTAJMurano 3.5 V6 - za kierownicą - WIĘCEJSamochody: Nissan Patrol - ogłoszenia Nissan Murano 2.5 dCi | Pierwsza jazda PAMIĘTAJ O LOGO LOTOS Największego z grona miastoodpornych Nissanów trudno spotkać na ulicy. Do tej pory klientów skutecznie odstraszał silnik benzynowy, a dokładniej apetyt V

VW Touareg - dwie twarze

nieznana Silniki 3.6 V6 FSI 4.2 V8 FSI 2.5 R5 TDI 3.0 V6 TDI 5.0 V10 TDI Pojemność ccm

Audi A4

) 2.0 (130 KM) 2.5 TDI (163 KM) 2.0 T FSI (200 KM) 3.0 TDI (204 KM) 3.2 FSI (255 KM) - S4 (344 KM

Fiat Punto Evo | Test | MultiAir

Fiat Punto Evo | Test | MultiAir

Przyśp. 0-100 km/h 10,8 s Śr. spalanie 5,7 l/100 km V maks. 185 km/h Cena od 57 490 zł Marek Sworowski To nie joke, to Nissan Juke - ZOBACZ TUTAJ Murano 3.5 V6 - za kierownicą - WIĘCEJ Samochody: Nissan Patrol - ogłoszenia Nissan Murano 2.5

TOP 10 | Samochody za 3500 zł

TOP 10 | Samochody za 3500 zł

współpracujący z instalacją LPG. Dla fanów silnych wrażeń przewidziano jednostki 2.5 V6 (170 KM) i 2.0 16V Turbo (204 KM), ale rozsądnym kompromisem będzie 2-litrowy motor o 16 zaworach i mocy 136 lub 150 koni. Zakup Calibry wiąże się z ryzykiem drobnych, choć częstych awarii osprzętu elektrycznego. Na szczęście

Audi A4

 trzylitrowy V6 o maksymalnym momencie obrotowym 450 Nm - znany z flagowej limuzyny A8 oraz z A6. Prócz nich są jeszcze 1.9 TDI (115 KM) i 2.5 TDI V6 (163 KM) oferowane w A4 przed modernizacją. Za przekazywanie mocy na koła odpowiadają ręczne skrzynie biegów o 

Nieudane ataki na klasę premium

Nieudane ataki na klasę premium

sedana skutecznie ukrył proporcje liftbacka. W 1991 roku przeprowadzono lifting Cromy. Jej najmocniejsze silniki to benzynowe, 2-litrowe turbo o mocy 155 koni i 2,5-litrowe V6 (162 KM) z Alfy Romeo. Ciekawostka: to właśnie Croma miała pod maską pierwszego turbodiesla z bezpośrednim wtryskiem paliwa. W

Jaguar X-Type 2.0 D Estate High

jeżeli konstruktorzy czegoś chcą i nie wisi im nad głową bat głównego księgowego, mogą wówczas uspokoić nawet motor rodem z traktora. Wraz z jednostką 2.0 D oferowany jest wyłącznie napęd na przednie koła. Aby mieć kombi 4x4, trzeba by kupić co najmniej benzynowe 2.5 V6. Mimo to w

nowy silnik dla Audi A6 - 2.7 TDI moc 180 KM

w polsce jeszcze nie dostepny ale w niemczech i owszem to jednostka V6 z systemem common rail i wtryskami piezoelektrycznymi moc 180 KM co dziwne stare 2.5 TDI mialo tez wersje 180 KM silnik powstal chyba poprzez powiekszenie silnika 2.5 TDI i zmiane sposobu zasilania www.audi.com/de

Jednak jest przednionapędowe A8:(

;małego diesla", bo chyba nie 2.5 V6. Swoją drogą można podziwiać postęp, jaki dokonał się w kategorii luksusowych limuzyn z dieslem. 6 lat temu A8 2.5 V6 TDI 150 KM było prawdziwą sensacją, a mocniejszy był tylko S300 TD. A dzisiaj? Pozdrawiam

Re: TDI common rail w VW Jetta

mykami są problemy. VAG pierwsze CRy wprowadził do motorów V, juz jakiś czas temu (pierwszy był bodajrze 3.3V8 już w 2000r). W V'kach nigdy nie dawali PD - najpierw pompy wtryskowe (2.5V6) potem CRy (nowsze V'ki).

Re: jaka różnica CDTI a TDI

greenblack napisał: > Poza tym obok dyzli z PDP i CR istnieje jeszcze 2.5 > > V6 TDI, który nie ma żadnego z tych systemów. A tak z ciekawości - co ma? Coś odmiennego niż VAG stosował w starszych modelach TDI (1.9 8V 90KM i 110KM - wtrysk bezpośredni, ale nie pompowtryskiwacze

Re: amerykanski krazownik, zmiana silnika na dies

wtryskiem duzo lepszym silnikiem niz stara 300-tka bedzie silnik od audi 2.5tdi v6 radzil sobie z A8 to i z tym poradzi ,czy nawet BMW silnik diesla nie jest zly

Re: 2.5 TDI w Audi A6 powyżej 2000 roku

to on nie będzie jechał. Albo pojedzie z wysiłkiem. 2.5 w wersji 150km też ciut słaby. Co do benzyny - moim zdaniem 2.8 V6. Gazuje się lajtowo. Ciągnie naprawdę super. Kulturalny. Solidny. Tylko zasięg kiepski - jak sporo jeździsz to daje w kość. Jeśli chodzi o 5-tke przed 04 – to wygląda

Prowokujesz albo trafiłeś na bzdury

paliwo zalewali a auto im się zepsuła (przewody paliwowe oczywiście czerwone). Typowy roczny przebieg 2.5tdi 150km w niemczech to ponad 50tys km. Egzemplarzy z przebiegami ponad 300-400tyś km nie brakuje. A ten silnik jest na VP44, które to ustrojstwo uważane jest za stosunkowo delikatne. Nie przemawia

Re: wtrysk bezposredni - pytanie:)

To ciekawe... W starym 2.5 TDI (tym 5-cylindrowym, nie V6) też dochodziło do zużycia krzywki napędzającej pompę wtryskową. Tyle, że przy przebeigu 450.000mil (po przeliczeniu) ;) -- poszli w PiSdu Forum Automobil

Re: wtrysk bezposredni - pytanie:)

sherlock_holmes napisał: > To ciekawe... W starym 2.5 TDI (tym 5-cylindrowym, nie V6) też dochodziło do > zużycia krzywki napędzającej pompę wtryskową. Tyle, że przy przebeigu 450.000mi > l (po przeliczeniu) ;) > I dlatego wlasnie zatrzymam go jeszcze tylko rok dopoki mam