2.7 hdi awaryjność

Piotr Mokwiński

Lepiej je omijaj. Siedem wersji-pułapek popularnych aut, które oznaczają ogromne koszty

Lepiej je omijaj. Siedem wersji-pułapek popularnych aut, które oznaczają ogromne koszty

Na liście znajdziecie popularne i sprawdzone samochody, które cieszą się uznaniem na rynku wtórnym. Jednak dzisiaj nie będziemy niczego polecać. Wręcz przeciwnie. Wybraliśmy wyjątkowo nieudane wersje, których powinniśmy się wystrzegać.

Te wersje popularnych aut doprowadzą cię do bankructwa. Siedem pułapek z rynku wtórnego

Zarówno jako nowe, jak i używane, są bestsellerami w swoich segmentach. Niestety, po latach okazuje się, że w niektórych wersjach potrafią mocno napsuć krwi. Podpowiadamy, których samochodów warto się wystrzegać, by uniknąć kosztownych problemów w czasie normalnej eksploatacji.

Kupujemy używane: Peugeot 407 - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

• Używany Peugeot 407 - opinie, awaryjność, najlepsze wersje. Wśród używanych, bardzo atrakcyjne ceny względem poziomu wyposażenia, roku produkcji czy segmentu, prezentują auta francuskie. Wyraźnie tańsze od niemieckich czy japońskich konkurentów, które wbrew pozorom nie są awaryjne, jak głosi stereotyp.• Jak sprawuje się używany Peugeot 407?

Kupujemy używane - Peugeot 407 kontra Citroen C5 I FL. Francuska klasa średnia w dobrej cenie

Kupujemy używane - Peugeot 407 kontra Citroen C5 I FL. Francuska klasa średnia w dobrej cenie

wymagających pozostają mocniejsze diesle. Czterocylindrowy 2.2 HDI wyposażony w dwie turbosprężarki generuje 170 KM, natomiast flagowe 2.7 V6 i 3.0 V6 HDI odpowiednio 204 i 241 KM i 440-450 Nm. Kupując topową jednostkę wysokoprężną, musimy być przygotowani na dużo większe nakłady finansowe – podwójne

Omijaj je szerokim łukiem. Wersje popularnych aut, które doprowadzą cię do bankructwa

Omijaj je szerokim łukiem. Wersje popularnych aut, które doprowadzą cię do bankructwa

Używany Citroen C5 jest warty rozważenia z uwagi na wysoki komfort jazdy (hydropneumatyczne zawieszenie) i trwałe silniki diesla o pojemności dwóch litrów. Zdecydowanie gorzej przedstawia się sytuacja z 2.7 HDI. 6-cylindrowy motor z przebiegiem powyżej 250 tysięcy kilometrów potrafi przysporzyć

Renault Laguna III czy Citroen C5 II? Francuskie używane auta z klasy średniej

Renault Laguna III czy Citroen C5 II? Francuskie używane auta z klasy średniej

klasy średniej. Do wyboru pozostaje jeszcze nieznacznie droższy w serwisowaniu czterocylindrowy silnik 2.2 HDI o mocy 170-204 KM - wyposażony jest w dwie turbosprężarki. Diesle V6 2.7 i 3.0 HDI to propozycje dla wymagających kierowców nie obawiających się większych kosztów serwisowych (204, 240 KM

Kupujemy używane. Te wersje popularnych aut doprowadzą cię do bankructwa

Kupujemy używane. Te wersje popularnych aut doprowadzą cię do bankructwa

zawieszenie) i trwałe silniki diesla o pojemności dwóch litrów. Zdecydowanie gorzej przedstawia się sytuacja z 2.7 HDI. 6-cylindrowy motor z przebiegiem powyżej 250 tysięcy kilometrów potrafi przysporzyć sporych kosztów. Zdarzają się nieszczelności układu paliwowego i zatarte panewki. To wynika z faktu, że

Boisz się tanich diesli? Tych możesz być pewny

Boisz się tanich diesli? Tych możesz być pewny

wrażenia z jazdy przy wolnossących 1.9 D, a także poważną awaryjność jednostek 1.4 HDI po przekroczeniu 150 tysięcy kilometrów. Na te wersje silnikowe radzimy uważać. Trzeba także pamiętać, że Peugeot 206 nie jest samochodem idealnym, ma już swoje lata, a wiele aut cierpi na dużą awaryjność. Usterki

Używane - Suzuki Grand Vitara 1997-2005

, komora wirowa, 87 KM) 2000, jesień wersja 3d, nowy silnik 2.0 HDI (turbodiesel, common rail, 109 KM). Premiera wersji XL-7, silnik 2.7 V6 24V (173 KM) 2003, jesień modernizacja

Suzuki Grand Vitara (1997-2005) - opinie Moto.pl

Suzuki Grand Vitara (1997-2005) - opinie Moto.pl

HDI (turbodiesel, common rail, 109 KM). Premiera wersji XL-7, silnik 2.7 V6 24V (173 KM); 2003, jesień - modernizacja wnętrza; 2005, jesień - premiera kolejnej generacji Grand Vitary. Dariusz Dobosz Znasz historię Suzuki? - ZOBACZ TUTAJ Samochody: Suzuki Swift - ogłoszenia SUZUKI GRAND

Peugeot 407 Coupe 2.7 V6 HDi-miał ktoś przyjemność

Miał ktoś przyjemność jeździć tym autkiem? Jeżeli tak to proszę o wrażenia, opinie i wszelkie sugestie. Silnik diesla 2.7 V6 "na papierze" wygląda rewelacyjnie, jeszcze gdyby nie ta automatyczna skrzynia to w ogóle ideał :)) Ciekawi mnie jak to wygląda w praktyce, jak z awaryjnością, spalanie

Porównanie HDI a TDI

Witam. Proszę znawców tematu o porównanie silników HDI (peugeot) i TDI (skoda) odnośnie awaryjności, najczęstszych usterek, kosztów napraw. Stoję w obliczu zakupu samochadu i waham się między tymi dwoma jednostkami. Auto będzie używane 5-6 lat z jakimś tam przebiegiem. Słyszę że np. w HDI co

Re: Silniki HDi z PSA

Silnik 1.6 HDI to chyba najlepszy diesel jakim jeździłem w tym przedziale mocy. To było akurat w 308-ce ale pewnie znaczącej różnicy nie ma. Niezła dynamika połączona z wysoką kulturą pracy i zużyciem realnym na poziomie 4.5 - 4.7. Nie wiem jak jest z awaryjnością ale powiadają i piszą że nieźle.

Re: Peugeot 406 i inne, awaryjność

406 HDi 2,0 110KM -po roku wszystko pięknie. Wymiana przełącznika kierunkowskazów i przy okazji przeglądów jakieś drobne kosmetyczne drobiazgi. Zawieszenie miodzio, co pół godziny dzwoni mi zegar do gotowania jajek, nastawiony bym nie usnął

Re: Peugeot 407 2.0 HDi ST Komfort

: forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=534&w=10013527&a=10035966 "Co do awaryjności tych aut to niestety nie jest najlepiej. (...) Zdarzają się tu drobiazgi, ale też i pooważane awarie. Jedną z nich jest chociażby zła konstrukcja dolnego koła pasowego (silnik HDi), która powoduje, że po kilkudziesięciu tys. km się ono rozpada i czasami może doprowadzić

Re: Porównanie HDI a TDI

Może na poczatek TDI. Użytkuję teraz własne, kiedyś miałem firmowe. Mój pali 5- 7l. a lubię sobie depnąć, ale w granicach zdrowego rozsądku, czyli nie kręcę do czerwonego pola:)) Wada - głośność. Zaleta - w moim przypadku to jest jeszcze wersja z wtryskiem, ale nie na pompowtryskiwaczach

Re: Silniki HDi z PSA

niemal zupełnie niezgodnie z zaleceniamini producenta). (Ford Kuga jeździ na peugeotowskim 2.0 HDi) -- test sygnaturki

Re: Peugeot 407 2.0 HDi ST Komfort

w zębach nie powypadają ) no i nie wierzę , że ten francuski samochód nie będzie się psół !!! Miałem 406 i to był koszmar jeżeli chodzi o awaryjność. Jedno wiem - nigdy francuskich samochodów !!!!

Re: Silniki HDi z PSA

manualu. Tyle. I mniejsza awaryjność. Po drugie - THP w ogóle nie ma praktycznie turbodziury: moment max. ma bodaj od 1400 obr., a poniżej tej wartości raczej mało kto rusza z miejsca, więc praktycznie ma (choć przy 1800-2000 obr. czuć moc większą). Po trzecie - a ile to Kolega przejechał na tym silniku

Re: Citroën C5 2.0 HDI 160 | Za kierownicą

wypowiadają o tej marce!! a to są już opowieści a nie opinie.pozdr. i polecam.właściciel C5 EXLUSIVE V6 2.7HDI COMBI.

Re: Citroën C5 2.0 HDI 160 | Za kierownicą

- golas. Wersja 2.0 TDI 170 KM 129.890+ wyposażenie porównywalne z moim C5 i dochodzimy do 163.620 zł (cena zgodnie z konfiguratorem na stronie VW) minus rabat 13.310 zł DO ZAPLATY 150.310. Co do awaryjności to mam jak najlepsze doświadczenia z wieloma Citroenami. Pozdrawiam Serdecznie @m

Re: Citroën C5 2.0 HDI 160 | Za kierownicą

Abstrahując od awaryjności francuskich aut, Citroen C5 to auto, które przede wszystkim ma być wygodne. Zapewnia mu to zawieszenie pneumatyczne, którego nie stosuje żaden inny producent. Ktoś kto miał okazję jechać autem z tego typu zawieszeniem wie, że różnica jest ogromna. Co do mulistych silników

Re: Partner/Berlingo z silnikiem 2.0HDi-jak to je

Miałem okazje pojeździć dwoma egzemplarzami tego autka (peugeot) właśnie z silnikiem HDi 90KM), jeżeli chodzi o dynamikę to OK jak na dostawczę auto bardzo dobra, spalanie troche większe jak w osobowym koło 7 litrów, ale to przez duże opory powietrza, jak dla mnie auto trochę niepewne w

Re: Opel corsa 1.3 CDTI czy citroen C2 1.4 HDi ?

. Interesuje mnie jak to jest z awaryjnością silników HDi i tego naszego diesla. Jeżeli corsa to wersja C, bo w niej jest opcja diesel + automat. D jest już za duża (długość 4m).

Re: Peugeot 407SW 2.0 HDI - czy to jest dobry pom

A jechałeś tym autem? Jeżeli chodzi o bezawaryjność to jak kupujesz nówkę, to zawsze możesz wykupić ekstra gwarancję i przez b.długo spać spokojnie. Poza tym jest to długo produkowane auto i raczej z bolączek wieku dziecięcego zostało wyleczone. Japończyki w 90% teraz nie odstają awaryjnością od

Re: Citroen C5 1.6 THP | Za kierownicą

Awaryjność Citroenów większa od pozostałych aut to już od lat nieprawda. Jakiś czas temu czytałem porównanie awaryjności vanów, w którym wygrał C4 Picasso. No, chyba że wierzy się w to co piszę AutoŚwiat (AutoBild), gdzie w porównaniach zawsze wygrywa VW lub Skoda :). Sam mam C5 2,2 hdi pierwszej

Re: Wanted! Kombi, srednia klasa ok 80k

Proponuję Peugeota 407 SW z silniczkiem 2.0 hDI (136 KM), auto za 80 tys będzie prawie nowe, super wyposażone no i ten wygląd...Co do awaryjności to myślę, że nie jest gorzej jak u VW czy Audi.A w mity o francuskich autach mało kto już wierzy.

Citroen C4 - czy warto?

1.6 HDi 109KM - od kiedy jest tam montowany DPF (FAP), czy jest on bardzo problematyczny? Jak z ogólną awaryjnością tego silnika, jak i całego samochodu? Nie ukrywam, że ważne jest dla mnie stosunkowo niskie spalanie, dlatego też raczej odrzucam silnik 2.0 HDi, bo mam wrażenie, że różnice w spalaniu

Re: Kto jeździ Citroenem C5 HDI?

sobie to zawieszenie. > Czy w eksploatacji nie sa zbyt drogie (przeglądy,spalnie etc.? Nie widzę różnicy cenowej przy przeglądach jakie wcześniej płaciłem przy Xsarze, czy Xantii. Spalanie dla silnika o mocy 110 KM - średnie ca. 7,0-7,5 l/100 km, w mieście przy spokojnej jeździe udało mi

Re: Peugeot 406 i inne, awaryjność

a j a tez mam 406 - stkę, 2.0 Hdi co sie sypneło podczas kręcenia 93 000 km? otóż: - co 1000 - 2000 km zapala sie lampka-kontrolka poduszek powietrznych (w ASO są bezradni - ich tłumaczenia to że coś pod siedzeniem leżało, np. butelka i ona to powodowała, jasne! - wiem co woże i gdzie, w

Ktore auto wybrac ???

Witam. mam nie maly problem. Przymierzam sie do zakupu auta. Pieniazki jakie chcialbym przeznaczyc to ok 35 tyś. Narazie przegladalem oferty i spodobaly mi sie: RENAULT LAGUNA 1.9 TDI (2006r.) Peugeot 407 2.0 HDi (2004r.) Ford Focus TDCI (2005r.) ceny sa zblizone ok 35 tyś. Chodzi

Re: Taki też może być megane

Ja mam francuza i w mojej rodzinie yeż jest trochę francuzów. Nie wątpliwie wolę francuzy od fiatów. Z mojego doświadczenia wiem że zdażają się auta poniżej przeciętnej awaryjności ja i powyżej. Powiem tak Partner 2,0 HDI zbyt często padajace koło pasowe 300 tyś żadnych innych usterek poza

Re: C Xantia - jak się sprawuje?

remo29 napisał: Xantia 2,0 HDi Break, przebieg ponad 70 tys. km od grudnia 2000r. > "za" 1. Jest moja. 2. Podoba mi się. 3. Rewelacyjny dieselek (110 KM), chociaż nie 2,2 HDi (doskonała elastyczność, która sprawdza się w "trasie"). 4. Przyjemne zawieszenie, choć różnicę czuć

Re: nowy Ford Mondeo Kombi 1.8 TDCi 125KM-pytanie

Witam! Jeżeli jesteś stanowczo przekonany do mondeo z dieslem, to dwie sprawy: 1. Mimo 6-biegowej przekładni zgadzam sie z alem9, że 125 KM to trochę mało do auta o rozstawie osi 285 cm. 2. Wybrany przez ciebie silnik ma korzenie fordowskie: te silniki mają nienajlepszą opinię (awaryjność i

Re: awaryjne VW

. Ale po co o tym pisać, skoro pan Klonowski z pozycji eksperta powie zaraz, że w silnikach HDi pękają koła pasowe? I nie przeszkadza mu, że te same silniki chodzą w Fordach (i tam są cacy) i w Jaguarach (2.7 V6 HDi - też cacy)!! Ze stereotypami trudno walczyć!

Re: NO I JEST! CITROEN C5, 2003 R. TURBO DIESEL:)

do TDi z przelomu wieków hehe). Dziś w cepiątkach jest albo 138KM 2.0 albo 136KM 2.2 (starej wlaśnie generacji). Myślę, że w 2003 roku (a o takim egz. tu mówimy) jest raczej jeden z tych silników. I awaryjność jest już w normie.

Re: Citroen C5 Tourer | Za kierownicą

Nie zgodzę się z piszącymi, że francuzy są awaryjne! Mam w firmie 2 xantie, jedną tłucze żona, w rok zrobiła 60tys km i poza wymianą oleju jak trzeba, 1.8 16V się spisuje bezawaryjnie niczym toyota (auto ma aktualnie 160tys km). Druga diesel 2.0HDi, nabombane 250tys km, wciąż jeździ jak trzeba

Re: Drodzy fani motoryzacji co byście zrobili na

mając w dyspozycji taką kwotę brać pod uwagę należało by w pierwszej kolejności awaryjność,serwis /koszty przeglądów/,i ewentualne promocje danych marek.Osobiscie skłaniał bym się; 1 toyota, 2 Honda 3 VW jeśli miałyby być to samochody na dłużej niż 4 lata, w przypadku pojazdów na mniej niż 4

Re: Citroën Xantia (1992-2001)

Byłem posiadaczem dwóch Xanti , pierwsza z roku 1998 r silnik 1.9 TD sprowadzona z Francji z przebiegiem 120 tys.km (wersja przejściowa) , drugą 2.0 HDI 90 KM z roku 2000 z przebiegiem20 tys.km sprowadzoną z Hiszpani , jedną i drugą eksploatowałem przez 3 lata i przejechałem każdą z nich ok 150 tys

Re: >Rodzice z małym dzieckiem czym jeździcie

Gość portalu: frax napisał(a): > A ja jeszcze zaproponuje Citroena Xantie z silnikiem diesla, może być HDI ale > moim zdaniem lepszy byłby 2.1 12v TD(ale to już rodzynki). Bo prawda jest > niestety taka że jak w HDI coś poleci to koszty są straszne, ale na szczęście > te

Re: Audi A4 1.9TDi vs Peugeot 407 1.6 HDi

technologicznie, skomplikowanych systemów elektronicznych wpływa niekorzystnie na poziom usterkowości... Ranking awaryjności aut klasy średniej: 1. Toyota Avensis 2. Mazda 6 3. Opel Signum 4. Audi A4 5. Opel Vectra 6. Peugeot 407 7. Nissaan Primera 8. Jaguar X-type 9. Honda Accord 10.Mercedec C

Re: 2.0 145 KM benzyna.

zapewnia identyczne osiągi, a pali mniej. Nie ma też turbodziury uciążliwej w 1,8 - świetnie ciągnie już od dołu. I jest wyraźnie cichszy. Opinie na temat jego awaryjności są podzielone, jak zresztą na temat całej rodziny HDI. Nie jestem pewien, ale 1,6 109 KM ma chyba obligatoryjnie FAP(?). Wujaszek

Re: kompakt/microvan za 12-13 tys. dla małej rodz

Już gdzieś padło w wątku, że francuzom dziękujesz, ale może rozważ Xsarę Picasso z rocznika 2003-2005 (tak około) z silnikiem 2.0HDI 90KM. Jeździłem takim autem parę ostatnich lat, i nie potwierdzam awaryjności. Ostatnio przesiadłem się na nowe auto, a Picasso została w rodzinie, bo nie opłacało

Re: Peugeot 508 - pełny cennik

wtryskowa) przed ostatnio nie chciał odpalić holowaliśmy go było coś z immobilizerem na początku roku pamiętam że alternator siadł i nie ładował przebieg ma obecnie coś ok 112 tyś km a mój szwagier ma Peugeota 307 2.0 hdi i tu nic pisać nie będę bo jest o wiele gorzej. Tylko mechanik się cieszy i żartuje

Re: Co dla 2 plus 3?

> benzyniaka Picasso kupić diesla Berlingo? Czy są jakieś specjalne róznice > między Citroenem Berlingo a Peugeotem Partnerem,jeśli chodzi o wykończenie czy > awaryjność? Ten HDI to naprawdę fajny silnik i daje dużo przyjemności z jazdy. Jest zrywny i fajnie słychać turbinę. Koniecznie zrób

Re: Jaka używka kombi diesel do 40 tyś?

Może weżmiesz pod uwagę 307 SW? Do tego silnik 1.6 HDI(110 KM) albo starszy o tej samej mocy tylko 2.0. Za 40 tyś kupisz gdzieś rocznik 2002/2003, bardzo bogato wyposażony, z panoramicznym dachem. Jeżeli chodzi o wielkość i ładowność tego autka to naprawdę polecam. Co do awaryjności to

Re: Citroën Xsara Picasso

Witaj, Mam pikusia 2.0hdi 2004. Autko bardzo wygodne, dużo miejsca w środku, duży bagażnik, mnóstwo schowków, tylne fotele - każdy oddzielnie przesuwany / składany i wyjmowany. Słowem - świetne auto rodzinne. Silniki benzynowe dużo palą i mają średnie osiągi, za to diesle - szczególnie teraz

Re: Peugeot 307

Kolega posiada 307 1.6 HDI 110 KM. Miałem okazję wiele razy prowadzić. Nie narzeka jakoś specjalnie na awaryjność tego samochodu. Oczywiście zdarzały się problemy przede wszystkim z elektryką: wyświetlała się kontrolka poduszki powietrznej z niewiadomych przyczyn, popsuły się zamki do tego

Re: Kupno Focusa z 2000r. - czy warto

Wszystko tylko nie 2.0 TDCi (silnik Forda, nie HDi od Peugeota). To najgorsze g..., w zasadzie nie ma zalet, za to przysporzy mnóstwa kłopotów. To moje spostrzeżenia, nie informacje z piątej ręki :( Jak Krakus zauważył, część egzemplarzy boryka sie z korozją, jednak wg mnie jest ich znacznie

Re: Scenic I vs. Citroen Xara Picasso?

.0, natomiast najlepszy na ropę to ten z 1.9 dCi pod maską. Picasso ma na tyle przekonujące diesle, że silniki benzynowe nie robią specjalnego wrażenia (choć jako takie są niczego sobie). Mocny 2.0 HDi będzie bardzo uniwersalny. Mam wrażenie, że na podobnym poziomie jest też awaryjność (relatywnie niewielka) i

Re: Obecny posiadacz Peugota 407

niezawodną albo jej wcale nie montujemy. Powiem szczerze że Peugot to był piękny samochód z bardzo dobrym 2.0 HDI. Jednocześnie wysoka awaryjność elektroniki doprowadzała mnie do furii. Powiem szczerze to kamień z serca mi spadł gdy podpisałem umowę sprzedaży i tylko żal mi było tego napaleńca

Re: mazda 626 lub VW Passat, ale Omega??!

starego silnika 1.6 i słabego wyposażenia Omegę (98 to nawet 3.0) - kombi oferuje ooogromny bagażnik, ale jakość i awaryjność kwestionowana Opla Vectrę (turbodiesla też, z 99/00 r) - lepiej niż z Omegą, ale mniejszy prestiż Peugeota 406 HDI (z pierwszej serii tych dobrych diesli) Lagunę (00) - z

Re: Nowe auto

Ja w tym roku zmieniłem O II FL 1,9 TDI 2010 przebiej 180 k km na Golfa 7 Variant 1,2 TSI. Na 1,9 TDI nie powiem złego słowa pod względem awaryjności jednak kultura pracy i wibracje nie przestoją na XXI wiek Ja jeżdżę ok. 50 k km rocznie i wybrałem 1,2 TSI zamiast 1,6 TDI bo jest o 10 k pln tańszy

Re: Peugeot 207 -moza ktoś kto ma takie auto

Pracowałem w firmie , w której kilku handlowców jeździło 207 1,4 hdi. Ja zrobiłem takim ok 100tys. Awaryjność - nieznane pojęcie praktycznie. Problem z żarówkami reflektorów , przepalają sie b.często (raz na miesiąc/dwa). Wymiana tych żarówek to wielce wcoooorwiające zajęcie. Poza tym zero

Peugeot 407

godzin. Chcę czasem zapakować do niego czteroosobową rodzinę i wyskoczyć gdzieś na weekend. Pisząc tutaj chciałbym też poczytać Wasze (merytorycznie konkretne - o ile to możliwe;) uwagi generalnie na temat Peugeota, jego eksploatacji, awaryjności, itp. Ewentualnie prosiłbym o jakieś wskazówki

Re: Czy diesel w volvo jest dobry ?

/h: 9,5 s Zużycie paliwa (l/100 km): - cykl miejski: 7,5 - cykl pozamiejski: 4,5 - cykl mieszany: 5,6 Zbiornik paliwa: 55 l Silnik jest w miarę "świeży" (więc ciężko o obiektywną ocenę awaryjności), choć przemawiają za nim dwie rzeczy: - rodowód i doświadczenia PSA w zakresie dotychczasowych

Re: Citroen C4 Picasso | Za kierownicą

4 Picasso posiadam do 2008 roku jest to wersja 2,0 HDI z zautomatyzowaną skrzynią MCP Wersja Exslusive. Przejechałem nim ponad 70 000 km i rzeczywiście przy przebiegu ok. 4000 km reklamowałem prace skrzyni biegów. Wymienili mi tzw. kalkulator skrzyni i od tego momentu nie mam z samochodem żadnych

Re: Czy C5 ma rzeczywiście takie świetne zawiesze

Gość portalu: Wojtek napisał(a): > C5 mam od 1,5 roku i prawdę mówiąc na nic innego bym się nie zamienił. > Przynajmniej w tej klasie aut. > Moim zdaniem między bajki należy włożyć opinie o awaryjności C5, przeważnie > ktoś coś tam słyszał od sąsiada wujka itp.a nie zna auta z

Re: mazda 626 lub VW Passat, ale Omega??!

z Omegą, ale mniejszy > prestiż > Peugeota 406 HDI (z pierwszej serii tych dobrych diesli) > Lagunę (00) - z niezłym wyposażeniem, ale na dłużej nie warto (awaryjność i > słaby poziom bezp. biernego) > może nawet dwuletnie Toledo, choć wolałbym lepiej wypasioną Octavię 1.9 TDi

Re: Citroen C5 Tourer | Za kierownicą

ja tam wam powiem... mam od roku c5 tourer 2.0 HDi (produkcja 2008 - 143KM) wersja Dynamique (zawieszenie klasyczne, nie hydro) manual i nie narzekam, powiem więcej jestem bardzo zadowolony (zachwycony byłbym a6 z podobnym wyposażeniem jak moje, ale było bagatela 100tys droższe) - samochód jest

Re: Używane | Citroën C5 2000-2008

ja mam c5 2.0 HDI z 2004 z końca produkcji mk1. kupiony został w 2006/07 roku (nie pamiętam) z przebiegiem 140 tyśięcy km. w tej chwili auto ma na liczniku 255tyś. przy samochodzie nic poważnego sie nie działo poza wymianą filtrów oleju itp. :) A co do tego co napisał kolega na górze o passacie że

Re: S40, Laguna, C5... co jeszcze?

znaczy). Silnik 2,0 HDi 138 KM daje spore możliwości szczególnie w trakcie manewru wyprzedzania. Przy czym nie wydaje się zbyt żarłoczny, np.: - 5,4 l / 100 km na trasie W-wa - Szczecin - W-wa przy średniej prędkości 93 km/h, - 6,3 l / 100 km na trasie W-wa - Darłówko - W-wa z wakacyjnym bagażem

Re: Citroën C3 (2001-09)

codziennego użytkowania a nie do szaleństw. Co do awaryjności silnika to wymiana koła wdumasowego nie jest wcale wielkim wydatkiem (to koszt około 300zł). Koło wystarczy wymieniać regularnie co 2 lata. Autko odwdzięczy się bardzo niskim zużyciem paliwa (w mieście średnie spalanie około 4,5 do 5 litrów oleju

Re: Citroen xsara picasso-jade kupic, na co uważa

pioterol napisał: > Rocznik 2002, diesel, 100tys km przebiegu. Na co zwrócic szczególną uwage?? > Dużo osób odradza mi citroena, faktycznie są kiepskie? Xsara bardzo udane autko, w wersji Picasso bardzo przestronne i pakowne jak na wymiary zewnętrzne, silnik HDI oszczędny i

Re: Peugeot 307

lat miałem jednego co zużywał ok 1.5 litra na 5000km-przejście z oleju 0W30 na 5W40 i zużycie spadło do 2 litrów na 20000km(silnik 1,4 HDI)-można powiedzieć lekko ponad normę(ok 1-1.5 litra na 20000km) Przełącznik kierunkowskazów to prawda-fatalne.Od jakiegoś czasu(2-3 latka)wprowadzono zmiany

Re: Accord, Avensis, 407, ..Czyli co za 90 tys. z

wybierał z tej dwójki warto zrobić próbne jazdy, co będzie bardziej pasował to kupić. a teraz krótko o innych reprezentantach tej klasy : Peugeot 407 - bardzo dobry silnik 2.0 HDI 136 KM jeden z najlepszych w klasie tak samo jak silnik Hondy Diesel można go wysoko kręcić dużo frajdy z jazdy

Re: Peugot 307 vs nowy Civic vs Corolla (a moze jeszcze cos innego)

biore pod uwage: > - 307 (1.6 albo HDI) Plusy: - ładny - pojemny - ładnie wykończony w środku - z silnikiem 1.6 niezła dynamika Minusy: - nie wiadomo, jak z awaryjnością; Peugeoty nigdy nie były mistrzami w tej kategorii, choć i nie wyróżniały się pod tym względem szczególnie negatywnie

Re: jako użytkownik Alfy...

, konstruktorów i technologów, co widac po wynikach NCAP Fiata Stilo. > Spalanie diesla jest oczywiście świetne (włoskie diesle są wg mnie prawie > najlepsze, zaraz po francuskich i niemieckich) Prawie? Kto poza Fiatem ma wkłada do cr turbinę o zmiennej geometrii - PSA w 2.2HDI, kto ma 16 zaworów