2002 vw golf gti turbo

Piotr Mokwiński

Usportowione kompakty za 30 tysięcy zł. Emocje na co dzień bez wizyt w warsztacie

Usportowione kompakty za 30 tysięcy zł. Emocje na co dzień bez wizyt w warsztacie

Szukając wszechstronnego auta ze sportowym zacięciem, warto skierować się w stronę topowych kompaktów. Za 30 tysięcy złotych wybór modeli mamy pokaźny, a każdy z nich oferuje zdecydowaną nadwyżkę mocy i momentu obrotowego. W niektórych nie brakuje także wizualnych, sportowych akcentów czy wyraźnych zmian w układzie jezdnym, dzięki którym otrzymujemy także lepszą trakcję. Trzeba też pamiętać, że ich eksploatacja nie powinna przesadnie nadwyrężyć domowego budżetu. Liczymy się natomiast z zużyciem paliwa na poziomie 10-15 litrów.

Volkswagen Golf | 40 lat

Volkswagen pokazał światu pierwszą generację Golfa już przeszło... 40 lat temu. Bijący rekordy popularności kompakt po raz pierwszy wyjechał na drogi w 1974 roku. Przyjrzymy się historii modelu i jego najciekawszym wersjom

Poradnik | Sportowe auta za 20 tysięcy złotych

Rosnący geometrycznie rynek wtórny ułatwia spełnianie motoryzacyjnych marzeń. Co roku do Polski trafia blisko milion samochodów używanych. Wśród nich znajdziemy prawdziwe perełki w przystępnych cenach. Auta, które niegdyś kosztowały 200, 300 i 500 tysięcy złotych, możemy dostać za około 20. Wystarczy poszukać. Taki budżet daje nam spore pole do popisu. Mamy pełną dowolność wyboru, zwłaszcza jeśli chodzi o sposób przekazywania mocy, a także segment i rok produkcji. Dla purystów znajdą się rasowe tylnonapędówki, auta ze stałym napędem 4x4 oraz ekstremalne konstrukcje z przednim napędem. Wybór zależy wyłącznie od naszych preferencji. Pamiętajmy o tym, że kwota jaką wydamy na samochód to dopiero początek - zwłaszcza w przypadku sportowych konstrukcji, gdzie ceny części zamiennych potrafią nieprzyjemnie zaskoczyć

Używany Volkswagen Golf IV (1997-2003) - opinie Moto.pl

Używany Volkswagen Golf IV (1997-2003) - opinie Moto.pl

- troje i pięcioro drzwi). Silniki 1.4 (75 KM), 1.6 (101 KM), 1.8 20V (125 KM), 1.8 20V Turbo (150 KM), 2.3 VR5 (150 KM), 1.9 D (wtrysk bezpośredni, 68 KM), 1.9 TDI (wtrysk bezpośredni, 90 KM), 1.9 TDI (wtrysk bezpośredni, 110 KM) 1998, sierpień - Bora (sedan, czterodrzwiowa wersja Golfa) 1999 - premiera

Nieudane ataki na klasę premium

Nieudane ataki na klasę premium

czterocylindrowych 1.8 z Golfa GTI . Do tego V8 otrzymało napęd quattro, manualne i automatyczne skrzynie biegów oraz bogate wyposażenie: pamięć ustawień foteli i lusterek, automatyczne przestawianie lusterek podczas cofania, podgrzewane zamki drzwi i poduszki powietrzne. W 1990

Za co kochamy niemiecką motoryzację, cz. I | BMW

Za co kochamy niemiecką motoryzację, cz. I | BMW

. 2002 Turbo to pierwszy, seryjnie produkowany samochód z silnikiem turbodoładowanym. Niestety model trafił w zły czas. Pojawił się w 1973 roku podczas kryzysu naftowego. Duże zużycie paliwa i idąca w tą stronę mocna krytyka przekreśliła szanse tego modelu już na starcie. Wyprodukowanych zostały tylko

Re: Saxo VTS ? Czy warto ? POMOCY !!! Wasze opini

,93 23. BMW 330Cd - 19,99 24. Ford Focus RS - 20,06 25. Opel Speedster - 20,07 25. Peugeot 206RC - 20,07 27. VW Golf R 32 - 20,11 28. Audi TT 3.2 V6 - 20,13 29. Seat Leon Cupra R - 20,14 30. Audi S3 2002 - 20,16 BMW M 3 - 20,18 Spezial 31. Citroen Saxo Cup-Version - 20,24 31. Audi S3