250 cdi problemy z wtryskami

Piotr Mokwiński

Omijaj je szerokim łukiem. Popularne auta premium w najgorszych wersjach. Pechowa ósemka

Omijaj je szerokim łukiem. Popularne auta premium w najgorszych wersjach. Pechowa ósemka

Na rynku wtórnym niezmiennie wysoką popularnością cieszą się auta segmentu premium. Kierowcy doceniają wyraźnie wyższą jakość wykonania, często bogate wyposażenie i namiastkę prestiżu. Pamiętajmy jednak, że nie wszystkie wersje silnikowe są godne polecenia. Wśród używanych znaleźć możemy bowiem warianty problematyczne, generujące pokaźne koszty.

Mercedes E W211 vs. BMW serii 5 E60 - porównanie używanych. Warto się skusić niską ceną?

Polacy chętnie wybierają kilkunastoletnie egzemplarze marek premium. Musimy jednak pamiętać, że zaawansowanie techniczne przekłada się na spore wydatki serwisowe, a przebieg przekraczający nierzadko 300 tysięcy kilometrów tylko przybliża do kosztownej wizyty u mechanika. Czy wobec tego warto zdecydować się na Mercedesa E W211 lub BMW serii 5 E60?

Szukamy pojemnego kombi dla rodziny za 50 tys. zł. Na liście m.in. Skoda, Mercedes i Volvo

Mimo rosnącej popularności SUV-ów i corssoverów, rzesza kierowców wciąż docenia funkcjonalność klasycznych aut z nadwoziem kombi. Budżet w wysokości 50 tysięcy złotych daje nam szerokie pole wyboru - także wśród modeli klasy premium. Przy odrobinie szczęścia znajdziemy egzemplarze z polskiej sieci sprzedaży, co pozwala ograniczyć ryzyko trafienia na auto z kręconym licznikiem i powypadkową, nieznaną przeszłością

Poradnik | 6- i 8-cylindrowe diesle, które bez problemu przejadą nawet pół miliona kilometrów

Poradnik | 6- i 8-cylindrowe diesle, które bez problemu przejadą nawet pół miliona kilometrów

wymiany łańcucha rozrządu (około 10 tysięcy złotych, kompletu wtryskiwaczy, turbosprężarki i innych kluczowych podzespołów). W egzemplarzach, gdzie olej zmieniano dwukrotnie częściej, problem z nietrwałym łańcuchem rozrządu pojawia się znacznie później, zaś turbosprężarka odpowiednio użytkowana

Najmniej awaryjne SUV-y z rynku wtórnego. Na które warto postawić?

Najmniej awaryjne SUV-y z rynku wtórnego. Na które warto postawić?

krewniak, występuje tylko z automatyczną skrzynią. Póki co, mechanicy nie zgłaszają typowych problemów serwisowych, ale większość samochodów nie przekroczyła 200-250 tysięcy kilometrów. fot. Mazda Diesel jest w gamie jeden i niezależnie od wariantu (150-175 KM), cechuje się niezłą dynamiką, kulturą

Mercedes E Kombi - test | Pierwsza jazda

Mercedes E Kombi - test | Pierwsza jazda

mocniejszą, 204-konną wersję tego samego silnika 250 CGI z automatem. Tradycyjnie najlepiej dynamikę z oszczędnością łączy 350 CDI - diesel o mocy 231 KM. Ale od początku. Jesteśmy na prezentacji nowej E-klasy kombi. Wsuwam się w obszerny fotel. Wnętrze podobnie jak karoseria

Smart cdi Pulse

oprócz ABS ma wspomaganie nagłego hamowania oraz system dystrybucji siły hamowania. Wysokoprężny silnik cdi to najsłabszy z oferowanych w Smarcie. Turbodiesel z bezpośrednim wtryskiem paliwa i układem common rail uzyskuje 41 KM z 800 cm3. Ma za to największy moment obrotowy

Re: do znawców marek

ostatnim prawdziwym MB było w115, najlepiej z reaktorem 200d :), w123 ujdzie w tłoku ale to nie to a w124 to ostatni szajs z przekombinowanym zawieszeniem i drogimi w naprawie wtryskami:). Problem rozbija się jak zwykle o kasę. Serwisowanie w124 jest tanie, ponieważ jest od groma dobrych zamienników

Re: bmw e46 2.3Ci czy Mercedes C klasse (W203) 2.

trwałe, wtryski wbrew obiegowym opiniom też. Oczywiści jak kupisz trupa za 20 tpln to może paść wszystko. Z benzyniaków do lpg dobrze podchodzi 2.0 m111 129km. Niestety występuje tylko przed liftem, ale stosunkowo łatwo znaleźć zadbany egzemplarz. Jedyna potwierdzona usterka to problem z olejem w wiązce