250 td nm

Jan Zomer

Poradnik | Najlepsze silniki Diesla w historii

Poradnik | Najlepsze silniki Diesla w historii

Silniki Diesla mają ponad 123 lata. Zostały zaprojektowane z myślą o pracy w najgorszych warunkach, gdzie trudno o dobre środki smarne. Początkowo trafiały do maszyn przemysłowych, później do samochodów osobowych. Niestety, era pancernych jednostek zdolnych przejechać nawet milion kilometrów skończyła się wraz z końcem lat 90. Przedstawiamy najlepsze z nich

Paryż 2010 | Cztery cylindry w S-klasie

Czterocylindrowy diesel w luksusowej limuzynie? Mercedes S 250 CDI BlueEFFICIENCY to kolejna ofiara downsizingu

Suzuki Grand Vitara

drugą generację auta zaprezentowano siedem lat temu

Wybierz najlepszego hot-hatcha dekady

Wybierz najlepszego hot-hatcha dekady

tabelą zapraszamy do wzięcia udziału w sondażu. okres prod. silnik poj. sk. (ccm) moc (KM)/obr. moment (Nm)/ obr. napęd śr. spal. (l/100 km) 0-100 km/h (s) V-max (km/h) Segment A Citroen Saxo VTS 1997-2003 R4 1587 118/6600 145/5200 P 8,6 8,7 205 Citroen C2 VTS 2003-2008 R4 1587 125/6500 142

Re: Mercedes 250 TD automat 1997 - ile pali?????

250 TD 94KM/4600; 158Nm/2600; 17,6s do setki; 165km/h; spalanie 7,7 litra

Re: Mercedes 250 TD automat 1997 - ile pali?????

ron76 napisał: > 250 TD 94KM/4600; 158Nm/2600; 17,6s do setki; 165km/h; spalanie 7,7 litra Nie wiem skad wyssales te bzdury ale C250 TD z 1997 roku bo zapewne o takim mowa ma 150KM a nie 94.Spalanie na poziomie 8/100 w trasie to normalna rzecz,chyba nie sadzisz,ze ciezki 150-konny

Re: Peugeot 605 TD_pytanie

Silnik 2,1 TD rzeczywiscie to jeden z najlepszych starych diesli. Spory moment 250 Nm zapewnia dobra elastycznosc. Silnik dosc malo pali. 605 jest problematyczna glownie ze wzgledu na wiek tylne zawieszenie jest skomplikowane nie da sie wymienic jednego elementunie demontujac wszystkiego. To

Re: Jednak moc a nie moment hehehehe

Ja jezdze i 2.1 TD 12v 115 KM, 250 Nm i 2.0 DOHC 120 KM i 178 Nm. Nie mam wyryczanego tlumika, 4 bieg zazwyczaj do wyprzedzania wystarczy, na 5 w benzynie mam przy 100 km/h 2500 obr, przy 120 - 3000 obr. -- Nie ma podpisu. STRAJK!

Re: wyprzedzanie na polskich drogach

moj kumpel ma 406 2.1td 109KM 250Nm i 12.5s do setki i podczas wyprzedzania przy predkosciach w granicach 40-100km/h nie ma wiekszych problemow ja mam w moim pasku 130KM 310Nm i okolo 10s do setki i nigdy nie mialem obaw podczas wyprzedzania czy zdaze czy nie... zawsze zdazylem i mialem nawet

nowe silniki GM

Jesień 2005 V6 turbo 2,8l 250KM 350Nm dla 9-3, 1,6l R4 160-170KM -2005r Meriva i Astra, 2006r Corsa, 1,5l i 2,0 TD - 2006r dla Chevroleta/Daewoo, 3l V6 i 4l V8 diesle dla Cadillaca CTS, STS, SRX -2007r (podają, że w segmencie lux w Europie 50% przypada na D, dla SUV nawet 90

Re: Czym sie przyspiesz moc czy moment

tiges_wiz napisał: > Ja mam dwa auta o podobnej mocy okolo 120 KM. Jeden to 2.1 TD. 250 Nm, > przyspieszenie kolo 10.5 sekundy predkosc maksymalna okolo 200 km/h. Drugi to > 2.0 DOHC benzyna. Moment 170 Nm i tez kolo 10s do setki i 200 km/h. Czyli > jednak moc? moment obr

Re: Renault Laguna 2.2 TD 115 KM 1998 rok

fabryczne to pewnie u swego kresu. Osiągi - poszukaj w Google pod: Laguna 2.2 dT max moment 250 Nm @ 2000 rpm turbo + intercooler 0-100 11.5 s 1/4 mili w 17.9 s 1000 metrów 32.9 s v max 198 km/h spalanie: trasa max econo 4.9 - mix 6.7 - miasto 8.2

Re: Jeszcze raz benzyna czy diesel? - test

Przypuszczam że są td które kręca do 6,5tys skoro ja w busie 1,9tdi najsłabszy silnik (86KM)kręce do 5.Skala kończy się na 6 z "groszami".Są propozycje diesli biturbo i te myśle że kręcą nawet więcej tylko po co jak Vectra OPC 1,9 cdti ma 213KM 400nm dostępne w zakresie 1400-3500 tys obr

Re: Mnostwo silnikow TB w nowym Mondeo 2007 :))))

ostatnich 5 lat z D ktore zostaly wyparte przez TD? > Ale spojrz z innej strony: > A3 2,0 TFSI quattro, 200 KM, 280 Nm = 28400 € > A3 3,2 quattro, 250 KM, 320 Nm = 31400 €. > > Proporcja wcale nie jest bardzo korzystna dla TFSI. ok daltego ze jeszcze mamy w

Re: dlaczego silniki diesla sa lepsze od benzyny

.0 OHC 23% 2.0 DOHC 41% 2.8 V6 4% 2.9 V6 4% 2.0 T 16V 3% 1.8 TD 6% 2.3 D 2% inny badź swap 1% -- 171Nm@2500, 90kW@5500, rear wheel drive 250Nm@2250, 92kW/4250, front wheel drive "Mamy spadającą ludność" - L.K.

Re: Do roku 2008 40% benzyn bedzie miala turbine

bedzie taka ze ceny sie nie zmienia tylko po kolei benzyny zamienia sie w TB - dokladnie tak jak przez ostatnie 5 lat z dieslami > sam nie jezdzi. Jak wyobrazasz sobie jazde z takim turbo jak piszesz w > przednionapedowcu? tak jak Saab i Volvo np S60T5 250 KM i 330 Nm z 2.3 L albo

Re: Mnostwo silnikow TB w nowym Mondeo 2007 :))))

tego pozbawionym klekotu i drgan Ale spojrz z innej strony: A3 2,0 TFSI quattro, 200 KM, 280 Nm = 28400 € A3 3,2 quattro, 250 KM, 320 Nm = 31400 €. Proporcja wcale nie jest bardzo korzystna dla TFSI. Przy okazji - 2,0 TDI ma moment 320 Nm. Z czego w sumie niewiele moze wynikac

Re: 2l benzyna bez turbo, maksymalna moc i moment

biegów niż wyjąca benzyna wolnossąca na krótszych przełożeniach. 2 litrowy TD ma ok. 400 Nm to daje moc na szóstym biegu i w aucie jest cicho. Niemniej jak dużo momentu to i dużo problemów zresztą elementów. Zrobisz taki Subaru 40 tys KM i po sprzęgle - serwis skasuje ok 6 tys PLN. Wolnossący

Odpowiadam zbiorczo :-)

Gość portalu: Jarek napisał(a): > niknejm napisał: > > > O przyspieszaniu decyduje nie moc, a moment. > > Oj!!! Weźmy przykład z PSA - słabego wolnossącego 2,0i 16V 136 KM 175 Nm i > ponoć mocnego turbo 2,0 HDi 8V 110 KM 250 Nm. Benzyniak jest przecież do >

Re: Czym sie przyspiesz moc czy moment

biegu to jechalo tak samo jak benzyna, a nie 120 km/h. Obecnie jest jednak trend dodawania szostego biegu i od tego momentu dieslom sie polepszylo przyspieszenie. A tera przyklad z zycia. Ja mam dwa auta o podobnej mocy okolo 120 KM. Jeden to 2.1 TD. 250 Nm, przyspieszenie kolo 10.5 sekundy

Re: Ładniejsze buty gra

Drugie xD http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://i2.pinger.pl/pgr416/5c0dc15400200e784b2005c4/ashley_tisdale_in_a_new_hair_shade.jpg&imgrefurl=http://www.pinger.pl/szukaj/po_tagu/p/7/%3Ft%3Dashley%2520tisdale&usg=__MdbDjlvFS9jOn-YnxFY7ehaTCVc=&h=567&w=405&sz=39&hl=pl&start=0&zoom=1&tbnid=1Td

Nowoczesne silniki wysokoprężne - Ford Focus

,8 litra i rozwija moc 115 KM. Będzie on oferowany w Fordzie Focus od drugiej połowy 2001 roku. Dzięki wykorzystaniu wyjątkowo wysokich wartości ciśnienia doładowania, dochodzących do 1,2 bara, jednostka Duratorq TDCi osiąga ustabilizowaną szczytową wartość momentu obrotowego 250 Nm przy

nowy silnik Fiata

bohater. Tak samo, jak w roku 1988, po wprowadzeniu do sprzedaży Fiata Croma 1.9 TD i.d., pierwszego na świecie samochodu produkowanego seryjnie z silnikiem diesel z bezpośrednim wtryskiem. I jak w dziesięć lat później, po wprowadzeniu na rynek silnika 1.9 JTD, pierwszego z bezpośrednim wtryskiem